Mehmet Akan 26 Mart 2022 Paylaş 26 Mart 2022 2009 focus aracimin turbosu arızalı revizyon yapılmasımi iyi yoksa yenisinimi alsak iyi bilgi verirseniz sevinirim Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Mart 2022 Paylaş 26 Mart 2022 Revizyon kaç para şuan. Motor 90 lik mi 109 Luk mu Yorum bağlantısı
Mehmet Akan 26 Mart 2022 Yazar Paylaş 26 Mart 2022 Mustafa Tüfekçi yazdı: Revizyon kaç para şuan. Motor 90 lik mi 109 Luk mu 90 lik Mehmet Akan yazdı: 90 lik 2 bin tl diyor revizyona Yorum bağlantısı
Mehmet Akan 26 Mart 2022 Yazar Paylaş 26 Mart 2022 Aracim 2009 model dizel baski balata volant takim olarak değişti ama arac kalkarken biraz hantal kalkıyor bunun sebebi turbonun arızalı olduğundanmidir acaba turbo arizasi gözüküyor cihaza baglandiginda Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Mart 2022 Paylaş 26 Mart 2022 öncelikle doğru arıza teşhisi tavsiye ederim Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 26 Mart 2022 Paylaş 26 Mart 2022 Aynı konuyu farklı şekillerde açmak farklı yanıtlar almanızı sağlamayacaktır. Öncelikle bu durumu devam ettirmemenizi öneririm. Zira "bence" hem itici oluyor hemde kurallara uygun değil. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 26 Mart 2022 Paylaş 26 Mart 2022 Mehmet Akan yazdı: Konu uygun yere taşındı. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Mart 2022 Paylaş 26 Mart 2022 90 lik sıfır turbo kaç oldu ki. 2000 de güzel para . Sıfır orijinal 3000 e felan varsa sıfır alırdım. Zamanında sıfır almisligim var Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Mart 2022 Paylaş 26 Mart 2022 Mustafa Tüfekçi yazdı: Zamanında sıfır almisligim var o zamanlar zengindin belki? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Akan 26 Mart 2022 Yazar Paylaş 26 Mart 2022 Ü.Emre Kartal yazdı: Aynı konuyu farklı şekillerde açmak farklı yanıtlar almanızı sağlamayacaktır. Öncelikle bu durumu devam ettirmemenizi öneririm. Zira "bence" hem itici oluyor hemde kurallara uygun değil. Doğru söylüyorsunuz kusura bakmayın Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Mart 2022 Paylaş 26 Mart 2022 Çağlar Bayur yazdı: o zamanlar zengindin belki? O yıllar güzel zamanlarmis. Garrett turbo 6000 olmuş. 900 e almıştım Mitsubishi işte. 90 ilk turbosu Yorum bağlantısı
Murat Sahın 27 Mart 2022 Paylaş 27 Mart 2022 Mustafa Tüfekçi yazdı: O yıllar güzel zamanlarmis. Garrett turbo 6000 olmuş. 900 e almıştım Mitsubishi işte. 90 ilk turbosu 5000 tl dolaylarında bulunabiliyor mitsubishi turbo. 110lukta garret 2 kez revizyon gördü birini turbocu garanti kapsamında yaptı, ikisinde de düzen tutturamadılar. Üstelik bilindik bir turbocuydu. Sorunun turbo kaynaklı olmadığı, başka bir sorun sebebiyle turbonun bozulduğunu söylediler. Sıfır garret alıp taktık, 5 yıl 200 küsür bin km'dir sorunsuz kullanılıyor araç. Çözüm; ya turbolu araca binmemek, ya da aradaki farka katlanıp sıfır turbo takmak. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Akan 27 Mart 2022 Yazar Paylaş 27 Mart 2022 Murat Sahın yazdı: 5000 tl dolaylarında bulunabiliyor mitsubishi turbo. 110lukta garret 2 kez revizyon gördü birini turbocu garanti kapsamında yaptı, ikisinde de düzen tutturamadılar. Üstelik bilindik bir turbocuydu. Sorunun turbo kaynaklı olmadığı, başka bir sorun sebebiyle turbonun bozulduğunu söylediler. Sıfır garret alıp taktık, 5 yıl 200 küsür bin km'dir sorunsuz kullanılıyor araç. Çözüm; ya turbolu araca binmemek, ya da aradaki farka katlanıp sıfır turbo takmak. Çok teşekkür ederim benimde korkum revizyon yapıldıktan sonra ayar tutmaması o yüzden kararsız kaldım sifir alicam Yorum bağlantısı
Murat Sahın 27 Mart 2022 Paylaş 27 Mart 2022 Mehmet Akan yazdı: Çok teşekkür ederim benimde korkum revizyon yapıldıktan sonra ayar tutmaması o yüzden kararsız kaldım sifir alicam Hocam ilk revizyonda araç bildiğimiz düşük performanslı oldu, çok kısa sürede turbo ıslık çalmaya başladı. Garanti kapsamında ikinci kez revizyon gördüğünde de fazla basınç üretmeye başladı, sürekli turbo hortumu patlattı, sıfır aldığımız halinden bile fena gitmeye başladı Ama sürekli patlayan intercooler hortumu hiç keyifli olmayınca sıfır turbo alıp taktık. Yorum bağlantısı
Mehmet Akan 27 Mart 2022 Yazar Paylaş 27 Mart 2022 Murat Sahın yazdı: Hocam ilk revizyonda araç bildiğimiz düşük performanslı oldu, çok kısa sürede turbo ıslık çalmaya başladı. Garanti kapsamında ikinci kez revizyon gördüğünde de fazla basınç üretmeye başladı, sürekli turbo hortumu patlattı, sıfır aldığımız halinden bile fena gitmeye başladı Ama sürekli patlayan intercooler hortumu hiç keyifli olmayınca sıfır turbo alıp Benim düşüncemde sıfır almakti iyi oldu bilgi verdiğiniz yoksa revizyon yapıp ker edeceğimize daha zararlı çıkacaktık sagolun benim aracın 90 lik sanırım mitsubisi turbo markası Yorum bağlantısı
Recommended Posts