uğur polat 18 Mart 2022 Paylaş 18 Mart 2022 Ustalarım merhabalar kolay gelsin. Sizlerden bir kaç konuda yardım talep ediyorum. 2007 model smax 2.0 TDCİ arabam var. 277 binde. Arabanın çekişi çok düşük. 230 km hıza çıkan araba şimdi 120 km hıza zorla çıkıyor. Arabada yapılanlar. Turbo bakıma gitti bı sorun olmadığı milinin değiştiği söylendi. İntercol borularında kaçak yok intercolde küçük delik vardı kaynatildi şuan kaçak yok. Sensörler temizlendi. Sentesi yarım diş kacikti o düzeltildi. N75 valf hortumları da çatlak delik yok kontrol edildi. Çıkma n75 valflerinden değiştirildi. Ama sonuç hala aynı. (4-5 tane n75 valfi.) Egr valfi calisiyormu diye borusu söküldü. Egr valfi açıp kapatmasinda hiç bir sorun gözükmedi. Hatta korleme yapılıp denendi arıza hala devam ediyor. Araba şarj etmiyordu konjetor değişimi yapıldı. Sorun hâlâ devam ediyor. Sıkıştırma basıncı regülasyonu hatası p2263 hatası veriyor. Silindikten sonra bazen o hatayı vermiyor. Bazen veriyor. Yardımlarınızı talep ediyorum. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Mart 2022 Paylaş 18 Mart 2022 Aracın rölantisi mi düşük, yoksa performans mı yok? Yorum bağlantısı
uğur polat 18 Mart 2022 Yazar Paylaş 18 Mart 2022 Araba ilk calistirmada normal çalışıyor 2 saniye sonra rölanti düşüyor. Motor titreşimli çalışmaya başlıyor. Motor lun çekiş düşüklüğü devam ediyor. Yani iki arızası var. Yorum bağlantısı
Recommended Posts