Hakan Ayan 15 Mart 2022 Paylaş 15 Mart 2022 Merhaba arkadaşlar. 2021 hyundai bayon'um var 1.4. Aracın genleşme kabunu radyatöre yapışık şekilde koymuşlar ve su eksiltmesi vs durumlarında nereden su ekleyeceğimi çözemedim. Eklediğim fotoğraftaki coolant yazan kapaktan mı ekleyeceğim yoksa radyatör kapağından mı? Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 15 Mart 2022 Paylaş 15 Mart 2022 merhabalar.. Cok garip bir genlesme tankı.. uzerinde coolant yazıyor ise buradan eklenir diye düsünüyorum.. @Mustafa Arıkan da aynı arac var.. Daha net cevap verecektir.. 3 1 Yorum bağlantısı
Hakan Ayan 15 Mart 2022 Yazar Paylaş 15 Mart 2022 Alpay Sumer yazdı: merhabalar.. Cok garip bir genlesme tankı.. uzerinde coolant yazıyor ise buradan eklenir diye düsünüyorum.. @Mustafa Arıkan da aynı arac var.. Daha net cevap verecektir.. Katılıyorum size. Ben de anlam veremedim, sizlere sorayım dedim. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 15 Mart 2022 Paylaş 15 Mart 2022 Hakan Ayan yazdı: Katılıyorum size. Ben de anlam veremedim, sizlere sorayım dedim. Bu cirkin kabı nerden bulmuslar halketen merak ettim.. görüntüsü daha cok fren hidrolik kabına benziyor.. Acele etmeyin fotodan net goremiyoruz yoksa yorumlardık elbet.. mustafa baktıgında bizi de bilgilendirir... Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 15 Mart 2022 Paylaş 15 Mart 2022 Yıl olmuş 2022 hala 2009 model i20 nın aynısını kullanıyorlar çok garip... Eksilirse radyatör kapağından ekleyebilirsiniz. Yorum bağlantısı
Hakan Ayan 15 Mart 2022 Yazar Paylaş 15 Mart 2022 Mert Gülkokan yazdı: İki yerden de ekleyebilirsiniz Hondaların birebir aynıdır Teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 15 Mart 2022 Paylaş 15 Mart 2022 O kapaktan eklenir. Bidonun değişmesi gerekirse radyatör ile beraber mi değişecek Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Mart 2022 Paylaş 15 Mart 2022 sanırım bunlar basınçlı sistem kullanmıyor, asyalıların motoru su eksiltmez zaten, su eksiltmeye başlamışsa yolda kalır direkt Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Mart 2022 Paylaş 16 Mart 2022 Çağatay Kılınç yazdı: Yıl olmuş 2022 hala 2009 model i20 nın aynısını kullanıyorlar çok garip... Eksilirse radyatör kapağından ekleyebilirsiniz. Sorunsuz çalışan şeye şıpagat parande attırıp mı koysunlar hocam Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 Mart 2022 Paylaş 16 Mart 2022 Aynısı i10da vardı,. Onu kapağını çıkarıyon . Dolduruyon Castrol radicon mavi antifrizi. O kapağın içinde daldırama borusu var . Dibe kadar iner. 1 Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 16 Mart 2022 Paylaş 16 Mart 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Sorunsuz çalışan şeye şıpagat parande attırıp mı koysunlar hocam Yok sadece görsel ve estetik olarak yakıştıramadım:) 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 16 Mart 2022 Paylaş 16 Mart 2022 Çağatay Kılınç yazdı: Yok sadece görsel ve estetik olarak yakıştıramadım:) ben gorsel olarak benzetemedim bile 😂 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Mart 2022 Paylaş 16 Mart 2022 teknikte işlev önemli vesile ile o kapların plastiği oldukça farklı ,, dayanıklı bir şey Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Mart 2022 Paylaş 16 Mart 2022 Mert Gülkokan yazdı: radyatör kapağından antifirizi koymak çok garip gelmişti tofaşktan alışığız, biz de naylon kaba koynmaya zor adapte olduk mesela Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 16 Mart 2022 Paylaş 16 Mart 2022 basınçlı değil bu durumda, ilginç, 1.0 turbo değilmi o motor? mavi antifirizmi, yok aga almıyım ben... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 16 Mart 2022 Paylaş 16 Mart 2022 Çağlar Bayur yazdı: asya open air sever bizim arabalarda düdüklü tencere modunda, hangisi güzel acaba? basınçlı mod daha stabil ama basınç riskide var, öte yandan basınçlı sistemde kaçağı hemen anlarsın sanki, neyse bunu bilimsel sebebini merak ettim... Yorum bağlantısı
Hacı Şenyurt 16 Mart 2022 Paylaş 16 Mart 2022 bizim arabalarda düdüklü tencere modunda, hangisi güzel acaba? basınçlı mod daha stabil ama basınç riskide var, öte yandan basınçlı sistemde kaçağı hemen anlarsın sanki, neyse bunu bilimsel sebebini merak ettim...O ekonomik sebeptir. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Mart 2022 Paylaş 16 Mart 2022 Ali Cihangiroğlu yazdı: bunu bilimsel sebebini merak ettim... ben de , lakin birisi tofaştan beri gelen sistemi diğeri güncel... bilemedim 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 16 Mart 2022 Paylaş 16 Mart 2022 Çağlar Bayur yazdı: ben de , lakin birisi tofaştan beri gelen sistemi diğeri güncel... bilemedim basınçlıda kaynama ısısı daha yüksek, sistem bu açıdan daha dayanıklı ve toleranslı, yani su kaynatıp taşma falan yapmıyor kolay kolay, buraya kadar tamamda sonrası ne acep ? Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 16 Mart 2022 Paylaş 16 Mart 2022 Alpay Sumer yazdı: merhabalar.. Cok garip bir genlesme tankı.. uzerinde coolant yazıyor ise buradan eklenir diye düsünüyorum.. @Mustafa Arıkan da aynı arac var.. Daha net cevap verecektir.. Garip gelebilir ama arabayı aldığım gün sadece cam suyu donmasın diye cam suyu ekledim. Daha da ondan beri kaputu bile açmadım Sadece yatıyor binmiyorum bile Cevap verilmiş ama yine de soru işareti varsa arkadaş kullanım kılavuzuna baksın bence 1 Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 16 Mart 2022 Paylaş 16 Mart 2022 https://carmanuals2.com/get/hyundai-bayon-2021-kullanim-kilavuzu-119297 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 24 Nisan 2022 Paylaş 24 Nisan 2022 Radyatör kapağından eklenip, genleşme kabından seviyesi takip ediliyormuş. Garip bir sistem var Korelilerde. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 25 Nisan 2022 Paylaş 25 Nisan 2022 Mustafa Arıkan yazdı: Radyatör kapağından eklenip, genleşme kabından seviyesi takip ediliyormuş. Garip bir sistem var Korelilerde. basınçsız sistemde doğru uygulama, genleşmede devirdaim olmadığı için ekleme sağlıklı olmaz zaten, basınçlıda ise genleşmeden eklenir, zaten radyatörde genelde kapak bile olmaz.... Yorum bağlantısı
Recommended Posts