İçeriğe Yönlendir

Golf 8 eTsi Dsg Life


Evren Barış Özbek

Recommended Posts

Metin Uzunoğlu

hayırlı olsun kazasız belasız ve cezasız sürüşler dilerim. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Muharrem Karagülle

Hayırlı olsun.Allah kazsız belasız kullanmayı nasip  etsin.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek
Hayrettin Bahadir yazdı:

Güzel günlerde kullanın

Teşekkür ederim Hayrettin Bey.

Serdar Göktaş yazdı:

Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmak dillegiyle. Maliyeti ne oldu size bu aracın? 

Teşekkür ederim Serdar Bey.

538 bin + ekspertiz + noter + sigorta + kasko. 

Yurdaer Elay yazdı:

Hayırlı olsun :nazar:

Teşekkür ederim Yurdaer Bey.

Metin Uzunoğlu yazdı:

hayırlı olsun kazasız belasız ve cezasız sürüşler dilerim. 

Teşekkür ederim Metin Bey.

Muharrem Karagülle yazdı:

Hayırlı olsun.Allah kazsız belasız kullanmayı nasip  etsin.

Teşekkür ederim Muharrem Bey.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fikri Keleş

Dün akşam nette bakmıştım,fiyatlar 650 700 civarı gibiydi.Reel olan bu ayar galiba 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan Evren Abi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek
Selçuk Bakış yazdı:

Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan Evren Abi

Teşekkür ederim Selçuk.

Erdem Dertsiz yazdı:

Hayırlı olsun güle güle kullan Evren Abi.

Teşekkür ederim Erdem.

Tamer Topaç yazdı:

:nazar: Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın...

Teşekkür ederim Tamer Bey.

Aytac Sakal yazdı:

Hayırlısı olsun kazasız belasız.

Teşekkür ederim Aytaç Bey.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek
Mehmet Taner Kadak yazdı:

Hayırlı olsun Evren abi. 

Teşekkür ederim MTK.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek
Servet Aydın yazdı:

Hayırlı olsun Evren

Ağbicim teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Evren Barış Özbek

Arabayı alalı 41 gün olmuş. Bu süreçte hem arabayı tanımaya çalıştım, hem sürüş tarzımı değiştirmeye çalıştım hemde bir tam depo yakıtı bitirip tüketim hakkında ilk verileri elde ettim.
Bir önceki arabam olan Golf 7 Comfortline ile karşılaştırarak Golf 8 Life'ı anlatmaya çalışacağım.
Lastiklerle başlayalım. 205-55-16 ebadında Nexen marka lastik kullanılmış. Lastikler güven vermiyor. Henüz 7 bin km de olmalarına rağmen frene biraz fazla güç uygulayınca abs devreye giriyor. Önceki arabamda takılı olan 3 yaşında ve 28 bin km'deki Continental lastikler isteklerime hemen cevap verdikleri gibi abs çok zor devreye giriyordu. Lastik konusuyla ilgilenmem lazım.
Far ampulleri led. Ancak ışık deseni düzgün değil. Bunun için zaman bulup servise uğramam lazım. 
Golf 7'de motor kaputu amortisörlüydü. Golf 8'de maalesef kaputunu açık tutmak için çubuk var. Ama haklarını yemeyeyim, amortisör yeri hazır. 
Arabada anahtarsız giriş-çıkış ve anahtarsız çalıştırma var. Anahtarlar parlak siyah olduğu için çizilmeye çok müsaitler. Anahtarlar için silikon kılıf aldım.  
Bagajı Golf 7 ile aynı, 380Lt. Bana fazlasıyla yetiyor. Stepne ince. Bagaj zemini 2 kademeli.
Golf 8'in depolama alanları, Golf 7'den az. Golf 7'de koltuk altı çekmeceleri ve direksiyonun sol tarafında küçükte olsa kapalı bir göz vardı. Ayrıca torpidosu da biraz daha geniş ve içi ses yapmaması için tekstil kaplıydı. Gözlük saklama kabı da vardı. 
Ön ayak aydınlatma ve sis farları Golf 7'de varken, maalesef Golf 8'de yok. 
Ambiyans aydınlatma olarak Golf 7'de ön kapılarda kapı açma kolu, iç kapı kolu ve dekoratif çizgi (çıta altı) aydınlatma vardı. Golf 8'de ön ve arka kapılarda çizgi aydınlatma ve harita cebi aydınlatmalar var. 
Diyeceksiniz ki Golf 8'in hiç mi iyi bir şeyi yok? Var. 
Öncelikle eskisine göre ciddi olarak sessiz. İçi yeniden yaratılmış. Dijital gösterge panelinden vites seçicisine kadar her şey yeni. Standart donanımda ön koltuk ısıtmaları, direksiyon ısıtması, hız sabitleyici, kararan iç dikiz aynası, yağmur-far sensörleri, car play-android auto, kablosuz şarj, sos düğmesi, dokunmatik ve şiddeti ayarlanabilir ön arka tavan lambaları, aydınlatmalı dış kapı kolları sunulmuş. 
Motor 3 silindirli olduğu için homurtulu çalışıyor. Ne kullandığınızı bildiğiniz sürece isteklere gayet güzel cevap veriyor. Ekonomi yapmak için sürüş tarzımı biraz değiştirmek zorunda kaldım. Artık gaza basıp hızlanıyorum ve gazı bırakıyorum. Motor kendini kapatıp "serbest sürüş" modunda süzülüp gidiyor. Golf 7'ye göre 1 lt az tüketiyorum.
Bu yazı biraz karşılaştırma gibi oldu. Sizlerin soruları oldukça buradan cevaplarım.  

  • Beğen 9
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Evren Barış Özbek yazdı:

Arabayı alalı 41 gün olmuş. Bu süreçte hem arabayı tanımaya çalıştım, hem sürüş tarzımı değiştirmeye çalıştım hemde bir tam depo yakıtı bitirip tüketim hakkında ilk verileri elde ettim.
Bir önceki arabam olan Golf 7 Comfortline ile karşılaştırarak Golf 8 Life'ı anlatmaya çalışacağım.
Lastiklerle başlayalım. 205-55-16 ebadında Nexen marka lastik kullanılmış. Lastikler güven vermiyor. Henüz 7 bin km de olmalarına rağmen frene biraz fazla güç uygulayınca abs devreye giriyor. Önceki arabamda takılı olan 3 yaşında ve 28 bin km'deki Continental lastikler isteklerime hemen cevap verdikleri gibi abs çok zor devreye giriyordu. Lastik konusuyla ilgilenmem lazım.
Far ampulleri led. Ancak ışık deseni düzgün değil. Bunun için zaman bulup servise uğramam lazım. 
Golf 7'de motor kaputu amortisörlüydü. Golf 8'de maalesef kaputunu açık tutmak için çubuk var. Ama haklarını yemeyeyim, amortisör yeri hazır. 
Arabada anahtarsız giriş-çıkış ve anahtarsız çalıştırma var. Anahtarlar parlak siyah olduğu için çizilmeye çok müsaitler. Anahtarlar için silikon kılıf aldım.  
Bagajı Golf 7 ile aynı, 380Lt. Bana fazlasıyla yetiyor. Stepne ince. Bagaj zemini 2 kademeli.
Golf 8'in depolama alanları, Golf 7'den az. Golf 7'de koltuk altı çekmeceleri ve direksiyonun sol tarafında küçükte olsa kapalı bir göz vardı. Ayrıca torpidosu da biraz daha geniş ve içi ses yapmaması için tekstil kaplıydı. Gözlük saklama kabı da vardı. 
Ön ayak aydınlatma ve sis farları Golf 7'de varken, maalesef Golf 8'de yok. 
Ambiyans aydınlatma olarak Golf 7'de ön kapılarda kapı açma kolu, iç kapı kolu ve dekoratif çizgi (çıta altı) aydınlatma vardı. Golf 8'de ön ve arka kapılarda çizgi aydınlatma ve harita cebi aydınlatmalar var. 
Diyeceksiniz ki Golf 8'in hiç mi iyi bir şeyi yok? Var. 
Öncelikle eskisine göre ciddi olarak sessiz. İçi yeniden yaratılmış. Dijital gösterge panelinden vites seçicisine kadar her şey yeni. Standart donanımda ön koltuk ısıtmaları, direksiyon ısıtması, hız sabitleyici, kararan iç dikiz aynası, yağmur-far sensörleri, car play-android auto, kablosuz şarj, sos düğmesi, dokunmatik ve şiddeti ayarlanabilir ön arka tavan lambaları, aydınlatmalı dış kapı kolları sunulmuş. 
Motor 3 silindirli olduğu için homurtulu çalışıyor. Ne kullandığınızı bildiğiniz sürece isteklere gayet güzel cevap veriyor. Ekonomi yapmak için sürüş tarzımı biraz değiştirmek zorunda kaldım. Artık gaza basıp hızlanıyorum ve gazı bırakıyorum. Motor kendini kapatıp "serbest sürüş" modunda süzülüp gidiyor. Golf 7'ye göre 1 lt az tüketiyorum.
Bu yazı biraz karşılaştırma gibi oldu. Sizlerin soruları oldukça buradan cevaplarım.  

Gayet iyi oldu daha ne olsun :) güle güle kullanın. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Evren Barış Özbek yazdı:

Ekonomi yapmak için sürüş tarzımı biraz değiştirmek zorunda kaldım. Artık gaza basıp hızlanıyorum ve gazı bırakıyorum. Motor kendini kapatıp "serbest sürüş" modunda süzülüp gidiyor. 


iş çıkışı çalışmaya devam edenler :)  @Önder Özcan

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Evren Bey güzel bir karşılaştırma yazısı olmuş. Peki bu mild hybrid tam olarak nasıl çalışıyor?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek
Emre Şimşek yazdı:

Evren Bey güzel bir karşılaştırma yazısı olmuş. Peki bu mild hybrid tam olarak nasıl çalışıyor?

Emre, aşağıdaki linkte biraz anlatıyor.

Mild hibrit.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Ben bu konuyu atlamışım. Kazasız belasız güle güle kullan Evren. :nazar:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek
H.Cenk Bayrakçı yazdı:

Ben bu konuyu atlamışım. Kazasız belasız güle güle kullan Evren. :nazar:

Teşekkür ederim Cenk Hocam.

Alpay Sumer yazdı:

dis aydinlatmalarda durum nedir? 

Yeterli mi?

Işık renginden dolayı kuru havada fena değil. Yağmurlu havada vasat. Araba tam dolu olunca far yükseklik sensörü farları biraz fazla aşağıya ayarlıyor. Seviye sıfırda olması gerekirken ikinci seviyedeymiş gibi gösteriyor.

 

Yazdıklarıma ek olarak, defrost düğmesi keşke fiziksel olsaymış. Çünkü kara duman atanların eksoz dumanını solumamak yada hoş kokulu olmayan yerlerden geçerken, defrostu kapatmak için önce orta ekrandaki klima menüsüne girip, sonra defrost ikonuna dokunmak gerekiyor.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak

Nexen Nblue S ler A A performans. Yakıt tüketiminde lastiklerin de katkısı vardır. Aynı şekilde 69db gürültü seviyesi var. Golf8 in sessizliğini lastiğe borçlu olabilir 😀 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek
Mehmet Taner Kadak yazdı:

Nexen Nblue S ler A A performans. Yakıt tüketiminde lastiklerin de katkısı vardır. Aynı şekilde 69db gürültü seviyesi var. Golf8 in sessizliğini lastiğe borçlu olabilir 😀 

Arabada taşıdığım ve etrafımdaki canlar çok daha önemli. 😉

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Evren Barış Özbek yazdı:

defrost

Defrost değil de iç sirkülasyon olabilir mi?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak
Evren Barış Özbek yazdı:

Arabada taşıdığım ve etrafımdaki canlar çok daha önemli. 😉

Abi 2 gün önce aynı lastiklerden bende aldım benim Golf'e. Frenlemede dediğin gibi birşey yaşamadım. Araçla alakalı olabilirmi? Pedal dozajı 7 e göre farklı olabilir mi mesela?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...