Metin Uzunoğlu 11 Mart 2022 Paylaş 11 Mart 2022 hayırlı olsun kazasız belasız ve cezasız sürüşler dilerim. 1 Yorum bağlantısı
Muharrem Karagülle 11 Mart 2022 Paylaş 11 Mart 2022 Hayırlı olsun.Allah kazsız belasız kullanmayı nasip etsin. 1 Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 12 Mart 2022 Yazar Paylaş 12 Mart 2022 Hayrettin Bahadir yazdı: Güzel günlerde kullanın Teşekkür ederim Hayrettin Bey. Serdar Göktaş yazdı: Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmak dillegiyle. Maliyeti ne oldu size bu aracın? Teşekkür ederim Serdar Bey. 538 bin + ekspertiz + noter + sigorta + kasko. Yurdaer Elay yazdı: Hayırlı olsun Teşekkür ederim Yurdaer Bey. Metin Uzunoğlu yazdı: hayırlı olsun kazasız belasız ve cezasız sürüşler dilerim. Teşekkür ederim Metin Bey. Muharrem Karagülle yazdı: Hayırlı olsun.Allah kazsız belasız kullanmayı nasip etsin. Teşekkür ederim Muharrem Bey. 1 Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 12 Mart 2022 Paylaş 12 Mart 2022 Dün akşam nette bakmıştım,fiyatlar 650 700 civarı gibiydi.Reel olan bu ayar galiba 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 14 Mart 2022 Paylaş 14 Mart 2022 Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan Evren Abi 1 Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 14 Mart 2022 Paylaş 14 Mart 2022 Hayırlı olsun güle güle kullan Evren Abi. 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 14 Mart 2022 Paylaş 14 Mart 2022 Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın... 1 Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 14 Mart 2022 Yazar Paylaş 14 Mart 2022 Selçuk Bakış yazdı: Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan Evren Abi Teşekkür ederim Selçuk. Erdem Dertsiz yazdı: Hayırlı olsun güle güle kullan Evren Abi. Teşekkür ederim Erdem. Tamer Topaç yazdı: Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın... Teşekkür ederim Tamer Bey. Aytac Sakal yazdı: Hayırlısı olsun kazasız belasız. Teşekkür ederim Aytaç Bey. 1 Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 14 Mart 2022 Yazar Paylaş 14 Mart 2022 Mehmet Taner Kadak yazdı: Hayırlı olsun Evren abi. Teşekkür ederim MTK. 1 Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 14 Mart 2022 Yazar Paylaş 14 Mart 2022 Servet Aydın yazdı: Hayırlı olsun Evren Ağbicim teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 18 Nisan 2022 Yazar Paylaş 18 Nisan 2022 Arabayı alalı 41 gün olmuş. Bu süreçte hem arabayı tanımaya çalıştım, hem sürüş tarzımı değiştirmeye çalıştım hemde bir tam depo yakıtı bitirip tüketim hakkında ilk verileri elde ettim. Bir önceki arabam olan Golf 7 Comfortline ile karşılaştırarak Golf 8 Life'ı anlatmaya çalışacağım. Lastiklerle başlayalım. 205-55-16 ebadında Nexen marka lastik kullanılmış. Lastikler güven vermiyor. Henüz 7 bin km de olmalarına rağmen frene biraz fazla güç uygulayınca abs devreye giriyor. Önceki arabamda takılı olan 3 yaşında ve 28 bin km'deki Continental lastikler isteklerime hemen cevap verdikleri gibi abs çok zor devreye giriyordu. Lastik konusuyla ilgilenmem lazım. Far ampulleri led. Ancak ışık deseni düzgün değil. Bunun için zaman bulup servise uğramam lazım. Golf 7'de motor kaputu amortisörlüydü. Golf 8'de maalesef kaputunu açık tutmak için çubuk var. Ama haklarını yemeyeyim, amortisör yeri hazır. Arabada anahtarsız giriş-çıkış ve anahtarsız çalıştırma var. Anahtarlar parlak siyah olduğu için çizilmeye çok müsaitler. Anahtarlar için silikon kılıf aldım. Bagajı Golf 7 ile aynı, 380Lt. Bana fazlasıyla yetiyor. Stepne ince. Bagaj zemini 2 kademeli. Golf 8'in depolama alanları, Golf 7'den az. Golf 7'de koltuk altı çekmeceleri ve direksiyonun sol tarafında küçükte olsa kapalı bir göz vardı. Ayrıca torpidosu da biraz daha geniş ve içi ses yapmaması için tekstil kaplıydı. Gözlük saklama kabı da vardı. Ön ayak aydınlatma ve sis farları Golf 7'de varken, maalesef Golf 8'de yok. Ambiyans aydınlatma olarak Golf 7'de ön kapılarda kapı açma kolu, iç kapı kolu ve dekoratif çizgi (çıta altı) aydınlatma vardı. Golf 8'de ön ve arka kapılarda çizgi aydınlatma ve harita cebi aydınlatmalar var. Diyeceksiniz ki Golf 8'in hiç mi iyi bir şeyi yok? Var. Öncelikle eskisine göre ciddi olarak sessiz. İçi yeniden yaratılmış. Dijital gösterge panelinden vites seçicisine kadar her şey yeni. Standart donanımda ön koltuk ısıtmaları, direksiyon ısıtması, hız sabitleyici, kararan iç dikiz aynası, yağmur-far sensörleri, car play-android auto, kablosuz şarj, sos düğmesi, dokunmatik ve şiddeti ayarlanabilir ön arka tavan lambaları, aydınlatmalı dış kapı kolları sunulmuş. Motor 3 silindirli olduğu için homurtulu çalışıyor. Ne kullandığınızı bildiğiniz sürece isteklere gayet güzel cevap veriyor. Ekonomi yapmak için sürüş tarzımı biraz değiştirmek zorunda kaldım. Artık gaza basıp hızlanıyorum ve gazı bırakıyorum. Motor kendini kapatıp "serbest sürüş" modunda süzülüp gidiyor. Golf 7'ye göre 1 lt az tüketiyorum. Bu yazı biraz karşılaştırma gibi oldu. Sizlerin soruları oldukça buradan cevaplarım. 9 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Nisan 2022 Paylaş 18 Nisan 2022 Evren Barış Özbek yazdı: Arabayı alalı 41 gün olmuş. Bu süreçte hem arabayı tanımaya çalıştım, hem sürüş tarzımı değiştirmeye çalıştım hemde bir tam depo yakıtı bitirip tüketim hakkında ilk verileri elde ettim. Bir önceki arabam olan Golf 7 Comfortline ile karşılaştırarak Golf 8 Life'ı anlatmaya çalışacağım. Lastiklerle başlayalım. 205-55-16 ebadında Nexen marka lastik kullanılmış. Lastikler güven vermiyor. Henüz 7 bin km de olmalarına rağmen frene biraz fazla güç uygulayınca abs devreye giriyor. Önceki arabamda takılı olan 3 yaşında ve 28 bin km'deki Continental lastikler isteklerime hemen cevap verdikleri gibi abs çok zor devreye giriyordu. Lastik konusuyla ilgilenmem lazım. Far ampulleri led. Ancak ışık deseni düzgün değil. Bunun için zaman bulup servise uğramam lazım. Golf 7'de motor kaputu amortisörlüydü. Golf 8'de maalesef kaputunu açık tutmak için çubuk var. Ama haklarını yemeyeyim, amortisör yeri hazır. Arabada anahtarsız giriş-çıkış ve anahtarsız çalıştırma var. Anahtarlar parlak siyah olduğu için çizilmeye çok müsaitler. Anahtarlar için silikon kılıf aldım. Bagajı Golf 7 ile aynı, 380Lt. Bana fazlasıyla yetiyor. Stepne ince. Bagaj zemini 2 kademeli. Golf 8'in depolama alanları, Golf 7'den az. Golf 7'de koltuk altı çekmeceleri ve direksiyonun sol tarafında küçükte olsa kapalı bir göz vardı. Ayrıca torpidosu da biraz daha geniş ve içi ses yapmaması için tekstil kaplıydı. Gözlük saklama kabı da vardı. Ön ayak aydınlatma ve sis farları Golf 7'de varken, maalesef Golf 8'de yok. Ambiyans aydınlatma olarak Golf 7'de ön kapılarda kapı açma kolu, iç kapı kolu ve dekoratif çizgi (çıta altı) aydınlatma vardı. Golf 8'de ön ve arka kapılarda çizgi aydınlatma ve harita cebi aydınlatmalar var. Diyeceksiniz ki Golf 8'in hiç mi iyi bir şeyi yok? Var. Öncelikle eskisine göre ciddi olarak sessiz. İçi yeniden yaratılmış. Dijital gösterge panelinden vites seçicisine kadar her şey yeni. Standart donanımda ön koltuk ısıtmaları, direksiyon ısıtması, hız sabitleyici, kararan iç dikiz aynası, yağmur-far sensörleri, car play-android auto, kablosuz şarj, sos düğmesi, dokunmatik ve şiddeti ayarlanabilir ön arka tavan lambaları, aydınlatmalı dış kapı kolları sunulmuş. Motor 3 silindirli olduğu için homurtulu çalışıyor. Ne kullandığınızı bildiğiniz sürece isteklere gayet güzel cevap veriyor. Ekonomi yapmak için sürüş tarzımı biraz değiştirmek zorunda kaldım. Artık gaza basıp hızlanıyorum ve gazı bırakıyorum. Motor kendini kapatıp "serbest sürüş" modunda süzülüp gidiyor. Golf 7'ye göre 1 lt az tüketiyorum. Bu yazı biraz karşılaştırma gibi oldu. Sizlerin soruları oldukça buradan cevaplarım. Gayet iyi oldu daha ne olsun güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Nisan 2022 Paylaş 18 Nisan 2022 Evren Barış Özbek yazdı: Ekonomi yapmak için sürüş tarzımı biraz değiştirmek zorunda kaldım. Artık gaza basıp hızlanıyorum ve gazı bırakıyorum. Motor kendini kapatıp "serbest sürüş" modunda süzülüp gidiyor. iş çıkışı çalışmaya devam edenler @Önder Özcan Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 19 Nisan 2022 Paylaş 19 Nisan 2022 Evren Bey güzel bir karşılaştırma yazısı olmuş. Peki bu mild hybrid tam olarak nasıl çalışıyor? 1 Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 19 Nisan 2022 Yazar Paylaş 19 Nisan 2022 Emre Şimşek yazdı: Evren Bey güzel bir karşılaştırma yazısı olmuş. Peki bu mild hybrid tam olarak nasıl çalışıyor? Emre, aşağıdaki linkte biraz anlatıyor. Mild hibrit. 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 19 Nisan 2022 Paylaş 19 Nisan 2022 Ben bu konuyu atlamışım. Kazasız belasız güle güle kullan Evren. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 19 Nisan 2022 Paylaş 19 Nisan 2022 dis aydinlatmalarda durum nedir? Yeterli mi? Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 19 Nisan 2022 Yazar Paylaş 19 Nisan 2022 H.Cenk Bayrakçı yazdı: Ben bu konuyu atlamışım. Kazasız belasız güle güle kullan Evren. Teşekkür ederim Cenk Hocam. Alpay Sumer yazdı: dis aydinlatmalarda durum nedir? Yeterli mi? Işık renginden dolayı kuru havada fena değil. Yağmurlu havada vasat. Araba tam dolu olunca far yükseklik sensörü farları biraz fazla aşağıya ayarlıyor. Seviye sıfırda olması gerekirken ikinci seviyedeymiş gibi gösteriyor. Yazdıklarıma ek olarak, defrost düğmesi keşke fiziksel olsaymış. Çünkü kara duman atanların eksoz dumanını solumamak yada hoş kokulu olmayan yerlerden geçerken, defrostu kapatmak için önce orta ekrandaki klima menüsüne girip, sonra defrost ikonuna dokunmak gerekiyor. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 19 Nisan 2022 Paylaş 19 Nisan 2022 Nexen Nblue S ler A A performans. Yakıt tüketiminde lastiklerin de katkısı vardır. Aynı şekilde 69db gürültü seviyesi var. Golf8 in sessizliğini lastiğe borçlu olabilir 😀 1 Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 19 Nisan 2022 Yazar Paylaş 19 Nisan 2022 Mehmet Taner Kadak yazdı: Nexen Nblue S ler A A performans. Yakıt tüketiminde lastiklerin de katkısı vardır. Aynı şekilde 69db gürültü seviyesi var. Golf8 in sessizliğini lastiğe borçlu olabilir 😀 Arabada taşıdığım ve etrafımdaki canlar çok daha önemli. 😉 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Nisan 2022 Paylaş 19 Nisan 2022 Evren Barış Özbek yazdı: defrost Defrost değil de iç sirkülasyon olabilir mi? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 19 Nisan 2022 Paylaş 19 Nisan 2022 Evren Barış Özbek yazdı: Arabada taşıdığım ve etrafımdaki canlar çok daha önemli. 😉 Abi 2 gün önce aynı lastiklerden bende aldım benim Golf'e. Frenlemede dediğin gibi birşey yaşamadım. Araçla alakalı olabilirmi? Pedal dozajı 7 e göre farklı olabilir mi mesela? Yorum bağlantısı
Recommended Posts