Mahmut Sayar 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 (düzenlendi) Son Honda Civic (FC5) üzerine C5 Aircross ve Jetta kullanmış, aklım yine Honda'da kalmıştı. FE1 kasa ile atmosferiğin tarih olması, gücü düşürülmüş turbo lpg seçenekli 11. jenerasyon Civic beni kendine çekti. Eşimde 98 ies vardı ailenin ikinci Japonu oldu. Aracım 1.5 litre, turbo beslemeli, 129 beygir güç üreten cvt şanzımanlı benzinli ve fabrikasyon lpg li executive model. Henüz çok yol yapmadım, Sivas-Ankara ve bir miktar ş.içi deneyimledim. Eski nesile göre yalıtım %50 iyileşmiş durumda, keza performans turbo desteği aracı daha konforlu, daha istikrarlı hale getirmiş. Sensing çok iyi çalışıyor. PSA gruba ait otoyol sürüş destek sistemi kullanmış ve sevmiş biri olarak Honda daha başarılı diyebilirim. Şerit takip, araç konumlandırma, dur kalk özellikli adaptif hız sabitleyici, çarpışma yavaşlatma ve önleme çok stabil, istediğinizi devre dışı bırakabiliyorsunuz. Örneğin CC olmadan ilerlerken PSA şerit konumlandırma yapmıyordu, Honda ise gaz frenden ve hızdan bağımsız isterseniz sürekli orta konumda sürüş sağlıyor. Kablosuz android car play, lanewatch, anahtarsız giriş çalıştırma, sürüş modları, fena olmayan multimedya, kablosuz şarj ile donanım yönünden zengin sayılır. Yine Honda klasiği zayıf kaporta, kalitesiz koltuklar, kullanışsız bagaj. 100 km'de ort. 7.5 litre LPG tüketimi. 42-43 bin dolar civarı en dolu paket ile seçenekler arasında en mantıklı gelen araç bu oldu. Belki düşünen, seçenekleri arasında olan çıkarsa sorularını yanıtlalabilirim. 22 Şubat 2022 tarihinde Mahmut Sayar tarafından düzenlendi 15 Yorum bağlantısı
Serdar Göktaş 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 Hayırlı olsun güle güle kullanın. Daha önce hiç Honda kullanmamış ben bu hondacilarin Honda sevgisini anlamıyordum. Ama kullaninca iş degisti. Arabayı kullaninca seviyorsunuz. Bu kasa hakkında epey bir olumlu yorum var. Tek tük yollarda gözükmeye başladı. Yakıt ucuz olsa keşke de 180 HP versiyonu kullanabilsek... 1 Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 Hayırlı olsun Mahmut Bey. Yeni kasa güzel duruyor bence de. Ben tasarımını seviyorum. Önceki kasa baya iddialı idi bu kasa biraz daha ağır abi arabası gibi olmuş. Yolda süzülüşü güzel bence. LPG li olması bence halen avantaj. Ses yalıtımı daha iyileşmiş haberi bence en önemli detay zira bir önceki kasada ben en çok bundan rahatsız olmuştum. Özellikle arka koltukta çok yol sesi alıyordu. Hayırlı olsun kazasız günlerde sağlıkla binin inşallah... 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 Şanzıman hariç iyi araba Hayırlı olsun. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 Hayırlı olsun maşallah. Çok beğendim. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 Hayırlı olsun, tasarımını beğeniyorum ben de. 1 Yorum bağlantısı
Erkut Uysal 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 İyi günlerde kullanın... Yeni kasa gayet güzel olmuş... Eski bir Vtec kullanıcısı olarak hala hayranlığım vardır Hondaya... 1 Yorum bağlantısı
Murat Azalma 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 Hayırlı olsun. kazasız belasız güzel günlerde kullanın inşallah 🧿 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 Güle güle kullanın. Ben bir türlü ısınamıyorum hondaya , yere çok yakın geliyor bana. Asfalt dışına çıkmıyorsanız sorun yok. Yorum bağlantısı
İsa Acar 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 Hayırlı olsun; kazasız, belasız, cezasız güzel günlerde kullanın Mahmut Bey. Yorum bağlantısı
Serdar Göktaş 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 Erhan Doruk yazdı: Güle güle kullanın. Ben bir türlü ısınamıyorum hondaya , yere çok yakın geliyor bana. Asfalt dışına çıkmıyorsanız sorun yok. Aslında yere çok yakın degil. Diğer arabalar ile aynı yüksekliğe sahip. Ama modifiye sever ülkemde honda araçlara hemen ya Air ya da yay takildigindan alçak imajını yaratıyor. Köy yolları ile işi yok ama. Bende o yüzden piyasa canlaninca satma planım var. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 Forumun ilk yeni kasa civic’i galiba. Keşke lpg’siz olanı alsaydınız. Turbo o şekilde hakkını veriyor. 180 beygirlik galiba. bir de merak ediyorum. Dörtlü flaşörün oradaki petekli tasarım çarpma değme çocuk dokunmasına dayanıklı mı? Joystick’ler nasıl? hayırlı olsun Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 Hayırlı olsun. Tesadüf ilk defa bugün bayide inceleme ve içine binme fırsatım oldu. Bir arkadaşımıza ÖTV muafiyetli araç bakmak için girmiştik. İç hacminin geniş olması oturma pozisyonu hoşuma gitti. Eğer bu araç ötv muafiyet kapsamında olsa idi bugün bir tanesini bizim arkadaşımız satın alacaktı. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 güle güle kullanın kazasız belasız, bence honda tasarım konusunda istikrarlı şekilde geriye gidiyor her sene. bu aracın önü de rakiplerinin yanında çok tipsiz kalıyor şahsi fikrim Yorum bağlantısı
Aydın Sert 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 Hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanın. Yorum bağlantısı
Cem Işık 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 2018 senesinde kodiaq almadan önce 180 HP RS olanı ile birkaç kez test yapmış, daha geniş bir araç ihtiyacım olduğunu anlayınca Kodiaq'ı seçmiştim. Yol sesi / konfor vs benim için önemli olduğundan zorlanarak elemiş ama yalan yok beğenmiştim de. Bu kasa baya ağırbaşlı oldu tasarım olarak , Allah kaza bela göstermesin inşallah. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 torpidodaki bal petekleri nasıl temizlencek Yorum bağlantısı
Metin Akbal 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 Renkte güzel tasarım da. Bende FD6 kasadan sonra isinamamistim bunu beğendim. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 22 Şubat 2022 Paylaş 22 Şubat 2022 Hayırlı olsun Mahmut Abi güle güle kullan 😊 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 23 Şubat 2022 Paylaş 23 Şubat 2022 Çağlar Bayur yazdı: torpidodaki bal petekleri nasıl temizlencek yıkamacılar düşünsün bize ne Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Şubat 2022 Paylaş 23 Şubat 2022 Fatih Keskin yazdı: yıkamacılar düşünsün bize ne Kırarlar. Çok net Yorum bağlantısı
Recommended Posts