İçeriğe Yönlendir

FE1 Honda Civic Turbo+Lpg


Mahmut Sayar

Recommended Posts

Mahmut Sayar
(düzenlendi)

 

Son Honda Civic (FC5) üzerine C5 Aircross ve Jetta kullanmış, aklım yine Honda'da kalmıştı. FE1 kasa ile atmosferiğin tarih olması, gücü düşürülmüş turbo lpg seçenekli 11. jenerasyon Civic beni kendine çekti. Eşimde 98 ies vardı ailenin ikinci Japonu oldu.

 

Aracım 1.5 litre, turbo beslemeli, 129 beygir güç üreten cvt şanzımanlı benzinli ve fabrikasyon lpg li executive model. 

 

Henüz çok yol yapmadım, Sivas-Ankara ve bir miktar ş.içi deneyimledim. Eski nesile göre yalıtım %50 iyileşmiş durumda, keza performans turbo desteği aracı daha konforlu, daha istikrarlı hale getirmiş. 

 

Sensing çok iyi çalışıyor. PSA gruba ait otoyol sürüş destek sistemi kullanmış ve sevmiş biri olarak Honda daha başarılı diyebilirim. Şerit takip, araç konumlandırma, dur kalk özellikli adaptif hız sabitleyici, çarpışma yavaşlatma ve önleme çok stabil, istediğinizi devre dışı bırakabiliyorsunuz. Örneğin CC olmadan ilerlerken PSA şerit konumlandırma yapmıyordu, Honda ise gaz frenden ve hızdan bağımsız isterseniz sürekli orta konumda sürüş sağlıyor.

 

Kablosuz android car play, lanewatch, anahtarsız giriş çalıştırma, sürüş modları, fena olmayan multimedya, kablosuz şarj ile donanım yönünden zengin sayılır.

 

Yine Honda klasiği zayıf kaporta, kalitesiz koltuklar, kullanışsız bagaj.

 

100 km'de ort. 7.5 litre LPG tüketimi. 

 

42-43 bin dolar civarı en dolu paket ile seçenekler arasında en mantıklı gelen araç bu oldu. 

 

Belki düşünen, seçenekleri arasında olan çıkarsa sorularını yanıtlalabilirim.

 

 

e2k96my.jpeg

 

4e5ebgp.jpeg

 

6z0u96l.jpeg

 

ofhmkdq.jpeg

 

8lm535r.jpeg

 

7lddxjy.jpeg

 

 

tarihinde Mahmut Sayar tarafından düzenlendi
  • Beğen 15
Yorum bağlantısı
Serdar Göktaş

Hayırlı olsun güle güle kullanın. Daha önce hiç Honda kullanmamış ben bu hondacilarin Honda sevgisini anlamıyordum. Ama kullaninca iş degisti. Arabayı kullaninca seviyorsunuz. Bu kasa hakkında epey bir olumlu yorum var. Tek tük yollarda gözükmeye başladı. Yakıt ucuz olsa keşke de 180 HP versiyonu kullanabilsek...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Dilmen

Hayırlı olsun Mahmut Bey. Yeni kasa güzel duruyor bence de. Ben tasarımını seviyorum. Önceki kasa baya iddialı idi bu kasa biraz daha ağır abi arabası gibi olmuş. Yolda süzülüşü güzel bence. LPG li olması bence halen avantaj. Ses yalıtımı daha iyileşmiş haberi bence en önemli detay zira bir önceki kasada ben en çok bundan rahatsız olmuştum. Özellikle arka koltukta çok yol sesi alıyordu. 

Hayırlı olsun kazasız günlerde sağlıkla binin inşallah... 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Erkut Uysal

İyi günlerde kullanın... Yeni kasa gayet güzel olmuş... Eski bir Vtec kullanıcısı olarak hala hayranlığım vardır Hondaya... :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Azalma

Hayırlı olsun. kazasız belasız güzel günlerde kullanın inşallah 🧿

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

Güle güle kullanın. Ben bir türlü ısınamıyorum hondaya , yere çok yakın geliyor bana. Asfalt dışına çıkmıyorsanız sorun yok.

Yorum bağlantısı
İsa Acar

Hayırlı olsun; kazasız, belasız, cezasız güzel günlerde kullanın Mahmut Bey. :nazar:

Yorum bağlantısı
Serdar Göktaş
Erhan Doruk yazdı:

Güle güle kullanın. Ben bir türlü ısınamıyorum hondaya , yere çok yakın geliyor bana. Asfalt dışına çıkmıyorsanız sorun yok.

Aslında yere çok yakın degil. Diğer arabalar ile aynı yüksekliğe sahip. Ama modifiye sever ülkemde honda araçlara hemen ya Air ya da yay takildigindan alçak imajını yaratıyor. Köy yolları ile işi yok ama. Bende o yüzden piyasa canlaninca satma planım var. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Forumun ilk yeni kasa civic’i galiba. Keşke lpg’siz olanı alsaydınız. Turbo o şekilde hakkını veriyor. 180 beygirlik galiba. 
 

bir de merak ediyorum. Dörtlü flaşörün oradaki petekli tasarım çarpma değme çocuk dokunmasına dayanıklı mı? Joystick’ler nasıl?
 

hayırlı olsun

Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan

Hayırlı olsun. Tesadüf ilk defa bugün bayide inceleme ve içine binme fırsatım oldu. Bir arkadaşımıza ÖTV muafiyetli araç bakmak için girmiştik. İç hacminin geniş olması oturma pozisyonu hoşuma gitti. Eğer bu araç ötv muafiyet kapsamında olsa idi bugün bir tanesini bizim arkadaşımız satın alacaktı.

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat

güle güle kullanın kazasız belasız, bence honda tasarım konusunda istikrarlı şekilde geriye gidiyor her sene. bu aracın önü de rakiplerinin yanında çok tipsiz kalıyor şahsi fikrim

Yorum bağlantısı
Cem Işık

2018 senesinde kodiaq almadan önce 180 HP RS olanı ile birkaç kez test yapmış, daha geniş bir araç ihtiyacım olduğunu anlayınca Kodiaq'ı seçmiştim. Yol sesi / konfor vs benim için önemli olduğundan zorlanarak elemiş ama yalan yok beğenmiştim de. Bu kasa baya ağırbaşlı oldu tasarım olarak , Allah kaza bela göstermesin inşallah. 

Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Renkte güzel tasarım da. Bende FD6 kasadan sonra isinamamistim bunu beğendim.

Yorum bağlantısı
Fatih Keskin
Çağlar Bayur yazdı:

:nazar: torpidodaki bal petekleri nasıl temizlencek

yıkamacılar düşünsün bize ne

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Fatih Keskin yazdı:

yıkamacılar düşünsün bize ne

Kırarlar. Çok net

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...