İçeriğe Yönlendir

Ford Escort - Sadece Üst Kapak


Ramazan Alptekin

Recommended Posts

Ramazan Alptekin

Selamün aleyküm. Kompresör testinden kaldı araç 60 civarı çıktı test. Ustam sadece üst kapak+port polish+çelik subap yapalım maliyet 6-7 bulur dedi üst yapıp alt yapmamak mantıklımı ?

Yorum bağlantısı
Murat Sahın

O kadar açmışken sanki altı da yapıp uzun süre için akıldan çıkartmak mantıklı olur gibi. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ramazan Alptekin
Murat Sahın yazdı:

O kadar açmışken sanki altı da yapıp uzun süre için akıldan çıkartmak mantıklı olur gibi. 

Murat abi hayırlı akşamlar. Gömlek çakıp piston büyütmek olurmu bu araçlarda hacim artar mı. Veya 1.8 clxin krankını takabilirmiyiz veya kolu kısaltıp  sıkıştırmaya arttırabilirmiyiz ?

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Ramazan Alptekin yazdı:

Murat abi hayırlı akşamlar. Gömlek çakıp piston büyütmek olurmu bu araçlarda hacim artar mı. Veya 1.8 clxin krankını takabilirmiyiz veya kolu kısaltıp  sıkıştırmaya arttırabilirmiyiz ?

Bunlari en güzel @Çağlar Bayurabimiz cevaplar ama benim fikir sabit, bence arabayı 1.8 ile değiştirmen daha çok fayda sağlar. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ramazan Alptekin yazdı:

Selamün aleyküm. Kompresör testinden kaldı araç 60 civarı çıktı test. Ustam sadece üst kapak+port polish+çelik subap yapalım maliyet 6-7 bulur dedi üst yapıp alt yapmamak mantıklımı ?

önce baştan başalatalım 60 diye bir kompresyon ölçüm birim yok, mesela 12--14 arasında denir. elinizde ölçüm kağıdı var mı veya her bir silindir kaç çıktı ölçüm yapılan saatte?

Ramazan Alptekin yazdı:

Gömlek çakıp piston büyütmek olurmu bu araçlarda hacim artar mı.

zetec te pistonlar aynıdır, piston kolu boyu değişir

Ramazan Alptekin yazdı:

Ustam sadece üst kapak+port polish+çelik subap yapalım maliyet 6-7 bulur dedi

velevki kompresoıyn düşük çıktığını tespit eetik diyelim, segman dan mı supabtanmı kaçırıtyor ona bakmadan açılmaz motor

Allahım müşterileri kasaplardan koru, amin

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Ramazan Alptekin yazdı:

Selamün aleyküm. Kompresör testinden kaldı araç 60 civarı çıktı test. Ustam sadece üst kapak+port polish+çelik subap yapalım maliyet 6-7 bulur dedi üst yapıp alt yapmamak mantıklımı ?

 

Sorunun sebebi tespit edilmeli.. Yağlı ve yağsız kompresyon testi ile belli eder kendini. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...