Mehmet Ozyurek 14 Şubat 2022 Paylaş 14 Şubat 2022 Bu araçlar az yaksın diye üretilmiş. Bence bakış açısı sadece bu yönde olmalı. 2 Yorum bağlantısı
Onur Tunç Aldı 15 Şubat 2022 Paylaş 15 Şubat 2022 Bir süre takside kullandım. Arkada gerçekten klostrofobik bir ortam var. Arka camlardan dolayı park ederken görüş açısı da oldukça kötü. Yalnız otomatik park özelliği çok başarılı. Bu arada Türkiye’de satışa sunulacak mı bilmiyorum fakat sonbaharda Avusturya’da Corolla Cross satışa çıkıyor. Chr ile Rav4’ün arasında konumlanıyor. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Şubat 2022 Paylaş 15 Şubat 2022 Cem Dilmen yazdı: ..Sanırım Toyota da bu motoru sorunsuz olmasından dolayı tercih etmiş. Diğer parametreler biraz daha tali kalıyor. hayır ondan değil. atkinson diye tercih ediyor. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Şubat 2022 Paylaş 15 Şubat 2022 atkinsonu rektifiye edecek olan ilk ustayı izlemek isterdim 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Şubat 2022 Paylaş 15 Şubat 2022 atkinsonu rektifiye edecek olan ilk ustayı izlemek isterdim160voltu yiyip öleceği için izlenecek bişey olmayacak 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Şubat 2022 Paylaş 15 Şubat 2022 emmeye geri kaçan karışım nereye gidiyor Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Şubat 2022 Paylaş 15 Şubat 2022 şu da güzel kitapmış. gençler tamamını bulabilir: https://books.google.com.tr/books?id=vcMWAAAAQBAJ&pg=PT59&lpg=PT59&dq=atkinson+engine+rebuild&source=bl&ots=ptdzIWytwm&sig=ACfU3U2K8x2ZkDXq_TNkpTt6dJk4VvhE1w&hl=tr&sa=X&ved=2ahUKEwji77bL1IL2AhUwSPEDHbBVDckQ6AF6BAhAEAM#v=onepage&q=atkinson engine rebuild&f=false 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Şubat 2022 Paylaş 15 Şubat 2022 Mehmet Göktürk yazdı: şu da güzel kitapmış. gençler tamamını bulabilir: https://books.google.com.tr/books?id=vcMWAAAAQBAJ&pg=PT59&lpg=PT59&dq=atkinson+engine+rebuild&source=bl&ots=ptdzIWytwm&sig=ACfU3U2K8x2ZkDXq_TNkpTt6dJk4VvhE1w&hl=tr&sa=X&ved=2ahUKEwji77bL1IL2AhUwSPEDHbBVDckQ6AF6BAhAEAM#v=onepage&q=atkinson engine rebuild&f=false toyota daki atkinson prensibi ile çalışma çevrimini , satnadart piston kolu ile yapmasını kafamda konumlandıramıyorum, geri kaçan karışımı diğer açılacak olan emmeye yönlendiren bir emme manifold tasarımı var ise ala. püskürtülmüş yaıkıtı tutmayıp emme den geri püskürtürken tasarrufu nasıl yapıyor Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Şubat 2022 Paylaş 15 Şubat 2022 Çağlar Bayur yazdı: atkinsonu rektifiye edecek olan ilk ustayı izlemek isterdim 2zr motor 15 senedir var abi. 1zr bilinen motor. Ustalar bu motorları gözü kapalı yapar. supapları geç kapanıyor diye uzay makinesi sanılıyor geri kaçan hava yakıt emme dönüyor. İçinde biraz da egzoz. Sonra tekrar silindir içine. Ohh mis. Yanmayan şey kalmasın Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Şubat 2022 Paylaş 15 Şubat 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: geri kaçan hava yakıt emme dönüyor. İçinde biraz da egzoz. subap bindirmesi yok göremedim? egzosu nerden katıyoruz? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Şubat 2022 Paylaş 15 Şubat 2022 Çağlar Bayur yazdı: toyota daki atkinson prensibi ile çalışma çevrimini , satnadart piston kolu ile yapmasını kafamda konumlandıramıyorum, geri kaçan karışımı diğer açılacak olan emmeye yönlendiren bir emme manifold tasarımı var ise ala. püskürtülmüş yaıkıtı tutmayıp emme den geri püskürtürken tasarrufu nasıl yapıyor bi sonraki emmede o geri gelir. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Şubat 2022 Paylaş 15 Şubat 2022 Mehmet Göktürk yazdı: bi sonraki emmede o geri gelir. manifold içinde kalpe varsa yönlenir , kırılınca da pistonu öğütüyor ama 2.0d bmw lerin derdi. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Şubat 2022 Paylaş 15 Şubat 2022 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: toyota daki atkinson prensibi ile çalışma çevrimini , satnadart piston kolu ile yapmasını kafamda konumlandıramıyorum, geri kaçan karışımı diğer açılacak olan emmeye yönlendiren bir emme manifold tasarımı var ise ala. püskürtülmüş yaıkıtı tutmayıp emme den geri püskürtürken tasarrufu nasıl yapıyor Orada amaç; ateşleme ve egzoz zamanı ile emme ve sıkıştırma zamanı arasında fark yaratmak. Az sıkıştırıp pistona çok yol aldırıyor. Geri kaçan hava yakıt bi yere gitmiyor. Ama çok uzun zamanda emme içinde kurum oluşuyor. 300.000km’de falan bu da manifoldu sökmüş Çağlar Bayur yazdı: subap bindirmesi yok göremedim? egzosu nerden katıyoruz? Gerek yok ki bindirmeye. Hem sürekli düşük devir sürüyoruz. Fazla güce gerek yok. Hem de fazla fazla hava yakıt var emme içinde. Bindirmeye gerek olmadan içeriye fazlaca hava yakıt doluyor. Hatta fazla ki dışarı atıyoruz 15 Şubat 2022 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Şubat 2022 Paylaş 16 Şubat 2022 vesiile ile kurum yanma sonrası oluşan üründür, emme de kurum olmaz, orada kartaer havalandırmadan gelen yağ buhar kalıntısı olur Tansu Kalafatoğlu yazdı: Geri kaçan hava yakıt bi yere gitmiyor. ilgili silindirden çıkıp emme manifolduna doluyor, oradan diğer açılan emmeden içeri girebilen giriyor, oraya püküren yakıta ilave de karışım giriyor, bunu konumlandırmamıyorum, durmadan hesaplanandan fazla , zengin karışım oluşuyor. atkinsonumsu çevrim oluyor, atkinson çevirimi, piston kol farkı ile sağlar. en azından keşfeden ingiliz öyle sağlamıştı Yorum bağlantısı
Muhammet Ölmez 16 Şubat 2022 Paylaş 16 Şubat 2022 Mehmet Göktürk yazdı: şu da güzel kitapmış. gençler tamamını bulabilir: https://books.google.com.tr/books?id=vcMWAAAAQBAJ&pg=PT59&lpg=PT59&dq=atkinson+engine+rebuild&source=bl&ots=ptdzIWytwm&sig=ACfU3U2K8x2ZkDXq_TNkpTt6dJk4VvhE1w&hl=tr&sa=X&ved=2ahUKEwji77bL1IL2AhUwSPEDHbBVDckQ6AF6BAhAEAM#v=onepage&q=atkinson engine rebuild&f=false Güzel kitapmış. Dediğiniz gibi e-kitap olarak tamamı varmış bazı sitelerde, indirdim şimdi. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Şubat 2022 Paylaş 16 Şubat 2022 Çağlar Bayur yazdı: vesiile ile kurum yanma sonrası oluşan üründür, emme de kurum olmaz, orada kartaer havalandırmadan gelen yağ buhar kalıntısı olur ilgili silindirden çıkıp emme manifolduna doluyor, oradan diğer açılan emmeden içeri girebilen giriyor, oraya püküren yakıta ilave de karışım giriyor, bunu konumlandırmamıyorum, durmadan hesaplanandan fazla , zengin karışım oluşuyor. atkinsonumsu çevrim oluyor, atkinson çevirimi, piston kol farkı ile sağlar. en azından keşfeden ingiliz öyle sağlamıştı Motor suyu sıcaklığına hiç bakmayan biri için çok detaycı gördüm sizi şimdi sıkı durun. Eski prius’un emme manifold ve egr kurum temizliği. Dikkat soba borusu içerir emmeye kurum gelmiyor denmiş Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Şubat 2022 Paylaş 16 Şubat 2022 oraya egr koyan müyendis lise terk olmalı emme değil egr girişi lem orası , haypırcılarla kipritçiler fizik kanunları hiç sevmiyor yahu , hangi marka bu? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Şubat 2022 Paylaş 16 Şubat 2022 Çağlar Bayur yazdı: oraya egr koyan müyendis lise terk olmalı emme değil egr girişi lem orası , haypırcılarla kipritçiler fizik kanunları hiç sevmiyor yahu , hangi marka bu? Parti seviyoruz biz prius daa Yorum bağlantısı
Serkan Maden 16 Şubat 2022 Paylaş 16 Şubat 2022 Suziki vitara hybrid 1.4 motor. Mtv avantajı var gibi. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Şubat 2022 Paylaş 16 Şubat 2022 Serkan Maden yazdı: Suziki vitara hybrid 1.4 motor. Mtv avantajı var gibi. Yarı hybrid sistem. Kayışla tekere nasıl destek veriyor bu sistemler, biri açıklamalı. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 16 Şubat 2022 Paylaş 16 Şubat 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Yarı hybrid sistem. Kayışla tekere nasıl destek veriyor bu sistemler, biri açıklamalı. Triger kayışından az hallice bi kayış. Rıfkıya yapacağım bekleyin. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Şubat 2022 Paylaş 16 Şubat 2022 Mehmet Göktürk yazdı: Rıfkıya yapacağım bekleyin. 1970 lerde ingilizler hazırlamış yerini 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Şubat 2022 Paylaş 16 Şubat 2022 Mehmet Göktürk yazdı: Triger kayışından az hallice bi kayış. Rıfkıya yapacağım bekleyin. hem öne hem arkaya brucelee motor. Koltuk altlarına kadar her yere pil. Tsk kıskanır Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Ekim 2023 Paylaş 18 Ekim 2023 Bu arabanın kokpiti yaris ve corolla’dan farklı. Daha avrupa için. Daha modern. Düğmeleri, direksiyonu, göğüs, ekran, kumanda vs. Arka camları küçük olmasa iyi. Ama arkası yine dar. Arkada oturan dışarı çıkarken ayağını biraz yamultuyor falan. Çıkışı sıkıntılı. 2 kişilik aileler için. Yorum bağlantısı
Recommended Posts