Mehmet Göktürk 2 Şubat 2022 Paylaş 2 Şubat 2022 Blokzincir kullanarak otel yorumları konusunda güvenli bir yorum sistemi üzerine AB projesi yürütüyoruz. Türkiyeden iki yurtdışından bir firma ve abd fonları dikkatle izliyor bizim için çok önemli değil belki ama dikkat çeken bir proje oldu. Yarın sona yakın toplantılarından birini yapıyoruz ortaklı projeler böyle biraz mehter gibi gitse de ilerliyor. 4 1 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 2 Şubat 2022 Paylaş 2 Şubat 2022 Hamit inan yazdı: Sanırsam amazon kalitesi amazonun kendinden değil yabancı esnaftan. Bizim yerli satıcılar oraya girince onunda diğerlerinden pek farkı kalmaz. Yabancı esnafların çoğu 30 yaş altı genç girişimciler. Depo satın alıyorlar veya evlerinin bir odasını depo olarak kullanıyorlar. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 3 Şubat 2022 Paylaş 3 Şubat 2022 Murat Öngür yazdı: Dikkat edin iyi yorum yapınca , saatler içerisinde hepsiburada yayınlıyor , ama 3 yıldız altı yorumlarda hepsiburada bekletiyor ve çoğunlukla yayınlamıyorlar. Ama n11 de yorumlar hemen yayınlanıyor, trend yolda yorumlar hak getire işlerine geldiği gibi olumluda olsa olumsuz da olsa yayınlıyorlar yada yayınlamıyorlar. Ama müşteri memnuniyeti olarak il sırada açık ara amazon.tr gelir prime etiketli aldığınız herşeyi isterse 1 yıl geçsin arkasındalar parasını iade ediyorlar yada yenisi ile değiştiriyorlar onun için sıralar isek 1 amazon tr 2 boş 3 hepsiburada 4 n11 5 gerisi boş 1 amazon 2 doğan 3... diye gider 2 1 Yorum bağlantısı
Hasan Yıldız 3 Şubat 2022 Paylaş 3 Şubat 2022 Trendyol da satıcıya soru sormak bile zulüm. Sorumu en az 10 farklı formatta sordum hepsi red yedi. Satıcıya iletilmiyor bile . En sonunda bakın meramım bu siz uygun formatta yazın öyle sorayım diye mesaj attım.Ama nafile. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Şubat 2022 Yazar Paylaş 3 Şubat 2022 (düzenlendi) hb tüm direnmesine rağmen , müşteri hizmetlerine de bastırmam ile tek yıldızlı yorumum yayına girmiş, zira içeriğinde o ürünü üretenin teknik verileri ve benim yaptığım müspet bilimli ölçüm vardı, direndik kazandık 3 Şubat 2022 tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi 5 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 3 Şubat 2022 Paylaş 3 Şubat 2022 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: hb tüm direnmesine rağmen , müşteri hizmetlerine de bastırmam ile tek yıldızlı yorumum yayına girmiş, zira içeriğinde o ürünü üretenin teknik verileri ve benim yaptığım müspet bilimli ölçüm vardı, direndik kazandık Ürünü paylaşsanız da yorumu yorumlasak. 3 Şubat 2022 tarihinde Mahmut Yıldız tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Şubat 2022 Yazar Paylaş 3 Şubat 2022 Mahmut Yıldız yazdı: Ürünü paylaşsanız da yorumu yorumlasak. yazdığım: bunu yazmadan önce de satıcı ile bayağı yazıştık bir geçmişimiz oluştu ürünün açıklamasında hızlı şarj yazılmış, ancak kutudan çıkan adaptör 5w. bununla model 8 e kadar hızlı şarj edilebildiğini söyleyen satıcıya karşılık üreticisi olan firma diyor i 18w ın altında hızlı şarj olmaz. model 8 e kadar kutulardan 5w adaptör çıkmıştır ve bunlar hızlı şarj etmez. yaptığım testte de 1 saate %33 doldurdu zaten. Yani bu hızlı şarj edebilen bir adaptöre sahip değil rakamı da bu yüzden piyasaya göre iki misli fazla. ürün orijinal kablo ve adaptörde bir sorun yok ancak hak ettiği rakam yarısı. ürünün açıklamasının düzeltilmesi lazım ancak o zaman bu fiyata satılması da mucize olur. 2 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 3 Şubat 2022 Paylaş 3 Şubat 2022 Doğan Arşiray yazdı: 1 amazon 2 doğan 3... diye gider doğan ne anlamadım ? Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Şubat 2022 Paylaş 3 Şubat 2022 Hepsiburada'dan Ahmad Tea çay aldım, geldi paketi açtım bildiğin saman. Şikayet ettim, hemen parasını iade ettiler, ama o satıcı ve ürün yayında kalmaya devam etti, muhtemelen halen yayındadır. Aynı ürünü çarşıda bir yere sormuştum, abi onun sahtesi bile kalite kalite, gerçeğini soruyorsan bir süredir yok dedi. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Şubat 2022 Paylaş 3 Şubat 2022 Selim Bilgin yazdı: Hepsiburada'dan Ahmad Tea çay aldım, geldi paketi açtım bildiğin saman. Şikayet ettim, hemen parasını iade ettiler, ama o satıcı ve ürün yayında kalmaya devam etti, muhtemelen halen yayındadır. Aynı ürünü çarşıda bir yere sormuştum, abi onun sahtesi bile kalite kalite, gerçeğini soruyorsan bir süredir yok dedi. Hepsiburada çok yol aldı. Dün latte bardaklarım geldi. 2 paket toplam 4 bardak. Bi bardağın kenarı kırılmış. Attık fotoyu whatsapp’tan. Anında bir paketin bedelini iade etti. 3. Bardak bana bedava oldu ben dedim isterseniz o paketi geri göndereyim. 3.bardağın parasını vermedim sonuçta. Gerek yok dediler. böyle bir sürü sorunu anında çözüyoruz hb ile. Ben mumnunum. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Şubat 2022 Paylaş 3 Şubat 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hepsiburada çok yol aldı. Dün latte bardaklarım geldi. 2 paket toplam 4 bardak. Bi bardağın kenarı kırılmış. Attık fotoyu whatsapp’tan. Anında bir paketin bedelini iade etti. 3. Bardak bana bedava oldu ben dedim isterseniz o paketi geri göndereyim. 3.bardağın parasını vermedim sonuçta. Gerek yok dediler. böyle bir sürü sorunu anında çözüyoruz hb ile. Ben mumnunum. Çözüyorlar da ürünün sahte olduğunu kabul ettikten sonra satıştan kaldırmalarını beklerdim, takıldığım nokta orasıydı. Adam satmaya devam etti. Mert Gülkokan yazdı: Selim Bilgin yazdı: Hepsiburada'dan Ahmad Tea çay aldım, geldi paketi açtım bildiğin saman. Şikayet ettim, hemen parasını iade ettiler, ama o satıcı ve ürün yayında kalmaya devam etti, muhtemelen halen yayındadır. Aynı ürünü çarşıda bir yere sormuştum, abi onun sahtesi bile kalite kalite, gerçeğini soruyorsan bir süredir yok dedi. Çaykur altınbaş siyah paket çayda nirvana Çaykur son aldıklarım çok tozlu çıktı, Karali Organik alıyorum bir süredir, kendi sitesinden toplu alıyorum, uyguna da geliyor. Ahmad'in olayı farklı biraz, arada içiyorum ondan da. Kilosu 250TL filan olmuş zaten, sürekli içilmez. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 3 Şubat 2022 Paylaş 3 Şubat 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hepsiburada çok yol aldı. Dün latte bardaklarım geldi. 2 paket toplam 4 bardak. Bi bardağın kenarı kırılmış. Attık fotoyu whatsapp’tan. Anında bir paketin bedelini iade etti. 3. Bardak bana bedava oldu ben dedim isterseniz o paketi geri göndereyim. 3.bardağın parasını vermedim sonuçta. Gerek yok dediler. böyle bir sürü sorunu anında çözüyoruz hb ile. Ben mumnunum. Hb whatsapp ile ulaştığım her sorunum çözüldü. Hiç problem olmadı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Şubat 2022 Yazar Paylaş 3 Şubat 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hepsiburada çok yol aldı. Dün latte bardaklarım geldi. 2 paket toplam 4 bardak. Bi bardağın kenarı kırılmış. Attık fotoyu whatsapp’tan. Anında bir paketin bedelini iade etti. 3. Bardak bana bedava oldu satıcısı hb olan ürün müdür? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Şubat 2022 Paylaş 3 Şubat 2022 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: satıcısı hb olan ürün müdür? Yok. Farklı mağaza 3 Şubat 2022 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Şubat 2022 Yazar Paylaş 3 Şubat 2022 2 bardak 70 tl mi ... o beni benden aldı 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Şubat 2022 Paylaş 3 Şubat 2022 (düzenlendi) Mert Gülkokan yazdı: Selim Bilgin yazdı: Hepsiburada'dan Ahmad Tea çay aldım, geldi paketi açtım bildiğin saman. Şikayet ettim, hemen parasını iade ettiler, ama o satıcı ve ürün yayında kalmaya devam etti, muhtemelen halen yayındadır. Aynı ürünü çarşıda bir yere sormuştum, abi onun sahtesi bile kalite kalite, gerçeğini soruyorsan bir süredir yok dedi. Çaykur altınbaş siyah paket çayda nirvana Fiyatından belli değil mi nirvana olduğu Çağlar Bayur yazdı: 2 bardak 70 tl mi ... o beni benden aldı az daha çift cidar alıyordum. Onun teki 70 lira 😁 yok öyle ucuz latte. Akşam bi şov daha yapayım. Video atarım 3 Şubat 2022 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yusuf Davaz 3 Şubat 2022 Paylaş 3 Şubat 2022 hb ile en çok yaşadığım sorun bu. kötü yorumlar kesinlikle yayınlanmıyor. 3000 e yakın bir yorumu olan yatak aldım çocuguma, Yatak kötü çıktı ama kargo vs ugraşmaktansa bir müddet kullanalım diye geri göndermedim. bu yatakla ilgili yorumumu yazdım ama yayınlanmadı. bu durumu tekrar hb ye söyledim ama olumlu cevap alamadım. olumlu yorumu ama hemen yayınlıyorlar. özellikle orjinal olmayan ürün çok. Geçenlerde parfüm aldım. ürün sahte çıktı. hb ile görüştüm ürün orjinal sorun yok denildi. ama 20 yıldır kullandıgım ürünü nasıl bilmeyim . neyse ısrarlarım üzerine ürünü satıcıya göndermemi istediler. ben iade konusunda ümitsizdim ama satıcı ile hb arasındaki sorundan dolayı satıcı iadeye cevap veremedigi için para otomatik iade oldu ve beni tkh'den kurtardı. ögrendimki hb deki parfümlerin hepsi sahte imiş. bununla ilgili yorumumda yayınlanmadı doğal olarak 1 Yorum bağlantısı
Ali Uymaz 11 Şubat 2022 Paylaş 11 Şubat 2022 Bizim maceramiz da dün başladı Hepsiburada ile branda aldım farklı marka yollamışlar Brandayi tarttim 180gr/metrekare yerine 120 Gr/ metrekare yollamış WhatsApp hattından fotoğraflari yolladım. Müşteri temsilcisi ürünü satıcıya geri yollayın ürün satıcıya ulaştıktan sonra (iki iş günü içerisinde karar verecekmiş) satıcı istediğiniz ürünü tedarik edip edemeyeceğini belirtir tedarik edemezse paranızı iade ederiz diye söylediler. 1 Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin 11 Şubat 2022 Paylaş 11 Şubat 2022 Selim Bilgin yazdı: Kilosu 250TL filan olmuş zaten, sürekli içilmez. Ödem yapar fazlası. 😬 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Şubat 2022 Paylaş 12 Şubat 2022 Ali Uymaz yazdı: Bizim maceramiz da dün başladı Hepsiburada ile branda aldım farklı marka yollamışlar Brandayi tarttim 180gr/metrekare yerine 120 Gr/ metrekare yollamış WhatsApp hattından fotoğraflari yolladım. Müşteri temsilcisi ürünü satıcıya geri yollayın ürün satıcıya ulaştıktan sonra (iki iş günü içerisinde karar verecekmiş) satıcı istediğiniz ürünü tedarik edip edemeyeceğini belirtir tedarik edemezse paranızı iade ederiz diye söylediler. Peki onayınızı almadan neden hem marka hem kalite olarak alakasız bir ürünü yollamışlar. Bu benim çok sinirimi bozuyor ve bunun üstüne gidiyorum. Yorum bağlantısı
Murat Gedik 12 Şubat 2022 Paylaş 12 Şubat 2022 Hepsiburada'dan geçen eşime doğum günü hediyesi akıllı saat aldım. Ben de ne zamandan beri istiyordum. Kendime de istediğim modeli aldım. Siparişi geçtikten hemen sonra ekran koruyucu siparişi verin ekranı çıktı. Benim de daha önce deneyimim olmadığı için ne olur ne olmaz çizilirse diye 35 TL'ye ekran koruyucu aldım. Neyse geldi ekran koruyucu. Saate takmaya çalıştım. Kesinlikle çok saçma. Alt kısmı çıkardım saate bir türlü kabarcık kalmadan yapıştıramıyorum. Ne denediysem olmadı. Biraz oldu gibi oldu ama bu sefer de üst kısımdaki plexi kaldıramadım. Kaldırmaya çalışırken koruyucu çok ince olduğu için tekrar çıkıyor. Sonra bıraktım buruşturup çöpe attım. 35 TL boşa gitti. Hemen insanların bunu almaması için yorum yazdım. İki gün sonra hepsiburada yayınladı. Yorumlara bakmadan aldığım için pişman oldum. Yorumlar çok önemli. Şu anda ekran koruyucu satıştan kaldırılmış ama yorumum hala yayında. 3 Yorum bağlantısı
Ali Uymaz 12 Şubat 2022 Paylaş 12 Şubat 2022 Mehmet Ozyurek yazdı: Peki onayınızı almadan neden hem marka hem kalite olarak alakasız bir ürünü yollamışlar. Bu benim çok sinirimi bozuyor ve bunun üstüne gidiyorum. Benim de canımı sıkıyor fazlasıyla. Bu yüzden üzerine gidiyorum çünkü sipariş verdikten sonra 4 5 günde geliyor sonra geri iade et iki günde satıcıya ulaşsın sonra iki günde onay versin tekrar sipariş ver 4, 5 günde o gelsin. Satıcının hatası yüzünden 10 günümüz gidiyor en az. En değerli olan zamanımızı çalıyorlar. Ödeme aşamasında satıcı bilgilerini veriyor oradan her zaman ekran alırim. Oradaki bilgilerle Dün satıcıyı aradım - niye yanlış ürün yolladiniz -o firma şu anda ürün yollamiyor satış yapmıyor peki niye 180 Gr yerine 120 Gr yolladiniz 180 gramı o fiyata alamazsınız fiyatlar çok arttı soru cevapta 180 Gr demişsiniz ama diyorum güncellemeyi unutmusuz benim zararım ne olacak hepsiburadayla görüşün . 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Şubat 2022 Paylaş 12 Şubat 2022 Ali Uymaz yazdı: Benim de canımı sıkıyor fazlasıyla. Bu yüzden üzerine gidiyorum çünkü sipariş verdikten sonra 4 5 günde geliyor sonra geri iade et iki günde satıcıya ulaşsın sonra iki günde onay versin tekrar sipariş ver 4, 5 günde o gelsin. Satıcının hatası yüzünden 10 günümüz gidiyor en az. En değerli olan zamanımızı çalıyorlar. Tabi bu arada ürün zamlansın. Toplum olarak en büyük sorunumuz bu. Dürüst değiliz. Hiç bir alman bunu yapmaz. Bunu söyleyince linç ediliyoruz. %100 orijinal diye aldığım kulaklık %100 sahte geldi. Sonra klasik iade edin muhabbetleri başladı. İade etmedim. Uğraşamam dedim. Gelin alın dedim. iadesini de aldım. Sahtekara karşı katı olun. Sessiz kaldığımız için daha çok cesaretleniyorlar. 7 Yorum bağlantısı
Ali Uymaz 12 Şubat 2022 Paylaş 12 Şubat 2022 Mehmet Ozyurek yazdı: Tabi bu arada ürün zamlansın. Ürün zamlaniyor satış devam ediyor hala şikayet var sitesine yazdım müşteri hizmetleri aradı süreci anlattı dedim peki satıcıyla görüştünüz mu yok onu bilmiyorum biz size süreci anlatmak için arıyoruz peki bana yardımcı olacak mısınız Size sadece süreci anlatmak için aradık başka bilgi veremeyiz. Satıcının da bilinçli yaptığını düşünüyorum kaç kişi tartacak kaç kişi geri yollayacak kaç kişi uğraşacak ağır bir yaptırımı olsa yapabilir miydi diye düşünüyorum Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Şubat 2022 Paylaş 12 Şubat 2022 Ali Uymaz yazdı: Ürün zamlaniyor satış devam ediyor hala şikayet var sitesine yazdım müşteri hizmetleri aradı süreci anlattı dedim peki satıcıyla görüştünüz mu yok onu bilmiyorum biz size süreci anlatmak için arıyoruz peki bana yardımcı olacak mısınız Size sadece süreci anlatmak için aradık başka bilgi veremeyiz. Satıcının da bilinçli yaptığını düşünüyorum kaç kişi tartacak kaç kişi geri yollayacak kaç kişi uğraşacak ağır bir yaptırımı olsa yapabilir miydi diye düşünüyorum Benim muhatabım satıcı değil. Ben sizi mahkemeye vereceğim de. Ben sizden aldım, bana kalitesi düşük ürünü gönderen sizsiniz de. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts