Mert Emre ŞAMCI 21 Ocak 2022 Paylaş 21 Ocak 2022 (düzenlendi) Arkadaşlar kuzenimde aşağıda belirttiğim araçtan mevcut. Ben 1.6 multijet egeanın çok rahat 0-100 de 0-150 de geçeceğini söylüyorum. 0-100 verisinin bile önde olduğunu benim gördüğüme inanmadığımı söylüyor ama egea çok rahat 220-225 görüyor orada max sürata 200 diyor yani çok verilere takılmamak gerek diye düşünüyorum. Aradaki tork farkından ve egeanın 130hp yi çok daha alt devirde vermesinden dolayı ben egea diyorum düşünceniz nedir? 21 Ocak 2022 tarihinde Mehmet Ozyurek tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 21 Ocak 2022 Paylaş 21 Ocak 2022 Egea’nın nefesi kesilir. Diğer araç benzinli ve arada 26 beygirlik güç farkı var. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Ocak 2022 Paylaş 21 Ocak 2022 Egeayı üreten, 9,8 saniye ölçümü ile sonucu söylemiş. 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 21 Ocak 2022 Paylaş 21 Ocak 2022 Egea 0-40 arası geçer. Gerisi malum. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 21 Ocak 2022 Paylaş 21 Ocak 2022 (düzenlendi) 220-225 gördüğünüz süratte %7 yanılma payı var. Yani siz 225 gördüğünüzde aslında GPS verisi ile 205-210 ile gidiyorsunuz. Arkaya alınan rüzgarın etkisi, biraz da tatlı bir iniş, aslında verilerde pek de bir sapma olmayabilir. Pilotaj kusuru yoksa her türlü Merso alır. Bence iddiaya girmeyin zira baklavalar şu sıralar epey pahalı 😊 21 Ocak 2022 tarihinde Ahmet Gül tarafından düzenlendi İmla 1 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 Katalog verileri max hız daimi son sürüş hızı. Tepe hızı her zaman yüksektir Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 3 sene egea kullandım. Her türlü merso alır. 0-40 falan dahil. Devir bandı dizelde kısa olduğundan 1.vites çok çabuk bitiyor. Sadece rolling yaparken kısa süreli egea öne atılabilir ama sonrasında yine merso alır. 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 Mercedes geçer, teknik verilerden bariz belli. Egea sadece 60-100 4.vites ara hızlanmada belki geçerdi ama Mercedes otomatik olduğu için o da mümkün değil. Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 Atalarımız ne demiş: Beygir rulez. 😊 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 O şanzıman egea debriyaja basana kadar iki vites büyütür bence Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 Özellikle küçük hacim dizel kullanıcılarını bu tarz karşılaştırmalarda gelen tork hissinin kandırdığını düşünüyorum, Mercedes üzer.Not : benzin ve mazot 14 ü geçti böyle şeyler yapmasınlar [emoji3] 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 Oğulcan Akıncıoğlu yazdı: Özellikle küçük hacim dizel kullanıcılarını bu tarz karşılaştırmalarda gelen tork hissinin kandırdığını düşünüyorum, Doğru tespit Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 merso da her zaman bir gizli yazılım vardır beyinde, kataloüa bakmaz her zaman alabilir, fiatın 320nm torkunu da kağıt haricinde gören olmamıştır vesile ile vw günah keçisi ilan edilip cezalar kesildi ancak merso/porşe vs. bunlarda yıllardır var 3 kağıtlar. emisyondan vergi alınan ülkelerde oluyor böyle şeyler, mustangin de beyigir az yazılırdı kağıt üsütnde 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 (düzenlendi) Egea'nın düz yolda 225 (GPS) görmesi im-kan-sız. Fındık dizellerdeki alt devir torku kandırıyor ama çok kısıtlı bir devir aralığında o. 22 Ocak 2022 tarihinde Selim Bilgin tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 Egea 1270 kg 130 bg C180 1495 kg 156 bg Dengeler neredeyse aynı görünüyor fakat C180 benzinli motoruyla ve 7g tronic şanzımanıyla her türlü öne geçer. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 Konuya bir de şöyle baktım. Yine merso alır 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Zincirkıran 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 (düzenlendi) yola çıkmadan belli olmayacağını düşündüğüm karşılaştırma. güç ağırlık oranlarına bakılınca ikisininde şansı eşit gibi gözükse de benzinli motorun rahat devir çevirmesi ile mercedes avantajlı iken tork konvertörlü şanzımanın manuel gibi güç aktaramaması konusunda da egea (manuel diye düşündüm) şanslı. 0-100, 0-150, 80-160 veya son hız denemesi gibi hangi şekilde karşılaştırıldıkları da işi değiştirir tabi. ekleme: madem her iki araçta mevcut, birgün deneyip bizim merakımızı da giderin hocam 22 Ocak 2022 tarihinde Mehmet Zincirkıran tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 Mehmet Zincirkıran yazdı: yola çıkmadan belli olmayacağını düşündüğüm karşılaştırma. güç ağırlık oranlarına bakılınca ikisininde şansı eşit gibi gözükse de benzinli motorun rahat devir çevirmesi ile mercedes avantajlı iken tork konvertörlü şanzımanın manuel gibi güç aktaramaması konusunda da egea (manuel diye düşündüm) şanslı. 0-100, 0-150, 80-160 veya son hız denemesi gibi hangi şekilde karşılaştırıldıkları da işi değiştirir tabi. ekleme: madem her iki araçta mevcut, birgün deneyip bizim merakımızı da giderin hocam Tork konvertörlü arabada brake boost şeklinde çok seri kalkar. Adı üstünde tork artırıcı etkisi vardır. Kalkışta çok etkisi görülüyor. Mercedes az torkuna rağmen hem tork konvertörle hem de her devir aralığında çalışan süperşarj ile fırlar. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 Egea’da 200 ile giderken hız ibresini doğru okumak da bi mesele. 😄 2 4 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 Bu çıkarıma göre yol kenarlarında bir sürü benzin dökülüp, yakılmış C180 görürdük sanırım Dizellerdeki düşük hızlardaki torkun verdiği geriye yaslanma hissi yanıltıyor biraz. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 22 Ocak 2022 Paylaş 22 Ocak 2022 Bu çıkarıma göre yol kenarlarında bir sürü benzin dökülüp, yakılmış C180 görürdük sanırım [emoji3] [emoji3] Dizellerdeki düşük hızlardaki torkun verdiği geriye yaslanma hissi yanıltıyor biraz.Arkadaşımda b160 var 1.6 100 hp klasik otm. Naylonla geçiyorum onu. Yakmaya yeltenmedi hiç. Yorum bağlantısı
Recommended Posts