Fatih Sarıkaya 20 Aralık 2021 Paylaş 20 Aralık 2021 4. yıl bakımı için geçen sene gittiğim Antalya çağ otoya gittim. 1606-tl bakım ücreti ödedik. Aracı servis personeline teslim ettim. Teslim etmeden öncede geçen sene taktıkları sileceklerin ayıplı olduğunu bunu müşteri memnuniyetinden bedelsiz veyahut mümkün değil ise ücretinin yarısını ben ödemek şartı ile değiştirin dedim. Tamam dedi bakalım dedi. Olmaz demedi. Çünki daha bakıma girmedik vazda geçebilirdim değilmi. Müşteriyi kızdırmanın alemi yok. Bakım bitince aracı almaya gittim. Silecekleri soracam ama bir fırsat vermedi. Şunu yaptık bunu yaptık. Bir şeyde yaptıklarını sanmıyorum. Neyse araya girdim. Silecekler ne oldu dedim. Lafı dolandırdıda dolandırdı. Ücretsiz değiştiremeyiz dedi. Ürününüz ayıplı ama dedim. Müşteri olarak ben sizden memnun kalmadım. Dolayısı ile gelecek sefere size gelmicem, kare otoya gideceğim dedim. Onlarda değişmez dedi. Değişmesin dedim. En azından size para kazandırmam dedim. Bir silecek yüzünden beni kızdırmalarının alemi yoktu. Birdaha kapılarından geçmem. İlk başda bunun mümkün olmadığını söylese bende bukadar uzatmazdım. Almadım onlardan silecek. Büyük ihtimal silecekleri bayattı. Montajdan bir ay sonra gacır gucur ses yapması mümkün değildi. Birdaha oraya gitmeyeceğim. Hatta skodadan bile soğudum. Birdahada bu çarpık bacak markanın arabasınıda almayacağım. Gider ford alırım. Adam gibi servisi var. 4 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Aralık 2021 Paylaş 20 Aralık 2021 Montajdan 1 ay sonra sorun çıktıysa niye hemen gitmediniz acaba? Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 20 Aralık 2021 Yazar Paylaş 20 Aralık 2021 Sani Gerşon yazdı: Montajdan 1 ay sonra sorun çıktıysa niye hemen gitmediniz acaba? Çok uzak. 200 kilometre. Değiştirmeye bilir. Bunada mecbur değildi. Devamlı gittiğin bir servis. Müşteri memnuniyeti diyede birşey var. Zaten ilk konuşmamızda olmaz deseydi sorun değildi. Geçen sene 300 liraya bana sattığı sileceği şuan 240 liraya alabiliyorum. Gidip internettende alabilirdim. Birdaha servisde bir hayır varmış diyenlerden olmayacağım. Onun sileceklerinin altından kaplamalarımı var Yorum bağlantısı
Ali Gök 20 Aralık 2021 Paylaş 20 Aralık 2021 (düzenlendi) dost acı söylermiş. 1 sene sonra gelip biri silecek ayıplı dese bende değişmezdim esas yanlış olan sileceğe geçen sene 300 tl ye yetkili serviste taktırmak olmuş bence. dışarıda 100 150 ye geçen seneki rakamlarla en iyi silecek takılırdı 20 Aralık 2021 tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 20 Aralık 2021 Yazar Paylaş 20 Aralık 2021 Ali Gök yazdı: dost acı söylermiş. 1 sene sonra gelip biri silecek ayıplı dese bende değişmezdim esas yanlış olan sileceğe geçen sene 300 tl ye yetkili serviste taktırmak olmuş bence. dışarıda 100 150 ye geçen seneki rakamlarla en iyi silecek takılırdı Ben değişirdim. Malımın arkasında dururdum. Tabi malına güveniyorsan. Zaten müşteri ile konuşunca az çok sallayıp sallamadığınıda anlayabilirsin. Bakımlarına bakıp neleri ekstra almış. Bu adam necidir. Bilebilirsin. Yok arkadaş bir sene geçmiş ben bunu değişmem diyebilir. İlk başta ne yazdım. Aracı teslim ederken değişemeyiz deseydi anlardım. Direk olacaksın. Müşterinin aklında birşey bırakmayacaksın. Burda servisin yaklaşımı yanlış. Zaten arabalarıda dandik. Ben bu skodaya dandik diyorum ama hakkattende öyleler. Bir gün anahtar içeride kaldı. Araç kendini kitledi. Uzak yerdeyiz. Yedek anahtarda evde. Yedek anahtarın bize ulaşması 2 gün sürecek. Skoda yol yardımı aradım. Adam bana ne dese beğenirsin. Camı kırmaktan başka seçenek yok Nediyon sen dedim. Yabancı yerdeyiz, camı kıracak olsam biri görse derdimi kime anlatacam zaten kırmak gibi bir niyetim yok. Tanıdığım kilitçi vardı. Abi sıkıntı yok açarız dedi. Skoda açarım demedi. Camı kır dedi. Yorum bağlantısı
Cem Işık 20 Aralık 2021 Paylaş 20 Aralık 2021 Fatih bey, yaşadığınız sorun için geçmiş olsun ancak herhangi bir marka için bu arabalar dandik demek forum kurallarına aykırı. Beğenen olur , beğenmeyen olur. Genellemeye karşıyız. Servisin yaptığı (ya da yapmadığı) bir işlemden ötürü koca markayı karalamak bize yakışmaz. Beğenmiyorsanız satarsınız, beğendiğiniz bir markaya geçersiniz. 3 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 20 Aralık 2021 Yazar Paylaş 20 Aralık 2021 Cem Işık yazdı: Fatih bey, yaşadığınız sorun için geçmiş olsun ancak herhangi bir marka için bu arabalar dandik demek forum kurallarına aykırı. Beğenen olur , beğenmeyen olur. Genellemeye karşıyız. Servisin yaptığı (ya da yapmadığı) bir işlemden ötürü koca markayı karalamak bize yakışmaz. Beğenmiyorsanız satarsınız, beğendiğiniz bir markaya geçersiniz. Bende öyle yapacam. Beğenmiyorum. Satacam. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 20 Aralık 2021 Paylaş 20 Aralık 2021 2 yıldır Hyundai Maslak Servise gidiyorum. 1 kere de Hyundai Odak Topkapı' ya gittim. Anlatılmaz yaşanır cinsten. İlgi alakaya çok şaşırdım. Oysa ki, sanayiden hallice beklentim vardı. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 20 Aralık 2021 Yazar Paylaş 20 Aralık 2021 Tamer Topaç yazdı: 2 yıldır Hyundai Maslak Servise gidiyorum. 1 kere de Hyundai Odak Topkapı' ya gittim. Anlatılmaz yaşanır cinsten. İlgi alakaya çok şaşırdım. Oysa ki, sanayiden hallice beklentim vardı. Ben Antalya ford başarana gittim. Çok memnun kaldım. Alanya vw başaranada gittim. Onlarda çok iyiydi. Çağ otoya geçen senede gittim. Yalnız geçen sene randevuyu kare otodan almışım ama bilemediğimden bakıma çağ otoya gitmişim. Orda karıştırdım servisleri. Bunlarda ilgi alaka diye birşey yoktu zaten. Müşteriye güler yüz gösterilir, sıcak davranılır. Aslında şikayet edecektim. Sonra tivitır facebook şikayet var heryerden yazacaktım amma hastayım pek mecalim yok uğraşmaya. Lenf bezlerim şişmiş konuşmak bile acı veriyor. Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 20 Aralık 2021 Paylaş 20 Aralık 2021 Açıkcası şimdiye kadar ne silecek nede fren balatasını serviste değiştirmedim.En az iki katı fiyat çekiyorlar. Silecek sarf malzemesidir 1 sene sonra ben bunu beğenmedim derseniz kimse oralı olmaz .Servisin tutumu doğru.Yoksa her sene gider ben bunlarıda beğenmedim diyip değiştirebilirsiniz.Sonuçta beğenmeme lüksüne sahipsiniz. Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 20 Aralık 2021 Yazar Paylaş 20 Aralık 2021 Ahmet Türedi yazdı: Servisin tutumu doğru Doğru olacak pek tutumu olmadı servisin. Ne demek istediğinide pek anlatamadı. Aracı teslim alırken olmaz demedi ama. Neden sizce? Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 20 Aralık 2021 Paylaş 20 Aralık 2021 Fatih Sarıkaya yazdı: Doğru olacak pek tutumu olmadı servisin. Ne demek istediğinide pek anlatamadı. Aracı teslim alırken olmaz demedi ama. Neden sizce? Sizi kırmadan yollamak istemişler Direk yok dese itiraz edeceksiniz falan sonuçta değişmeyecek.En azından bakım bitene kadar rahat etmek istemişler. 1 2 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 20 Aralık 2021 Paylaş 20 Aralık 2021 Fatih Sarıkaya yazdı: 4. yıl bakımı için geçen sene gittiğim Antalya çağ otoya gittim. 1606-tl bakım ücreti ödedik. Aracı servis personeline teslim ettim. Teslim etmeden öncede geçen sene taktıkları sileceklerin ayıplı olduğunu bunu müşteri memnuniyetinden bedelsiz veyahut mümkün değil ise ücretinin yarısını ben ödemek şartı ile değiştirin dedim. Tamam dedi bakalım dedi. Olmaz demedi. Çünki daha bakıma girmedik vazda geçebilirdim değilmi. Müşteriyi kızdırmanın alemi yok. Bakım bitince aracı almaya gittim. Silecekleri soracam ama bir fırsat vermedi. Şunu yaptık bunu yaptık. Bir şeyde yaptıklarını sanmıyorum. Neyse araya girdim. Silecekler ne oldu dedim. Lafı dolandırdıda dolandırdı. Ücretsiz değiştiremeyiz dedi. Ürününüz ayıplı ama dedim. Müşteri olarak ben sizden memnun kalmadım. Dolayısı ile gelecek sefere size gelmicem, kare otoya gideceğim dedim. Onlarda değişmez dedi. Değişmesin dedim. En azından size para kazandırmam dedim. Bir silecek yüzünden beni kızdırmalarının alemi yoktu. Birdaha kapılarından geçmem. İlk başda bunun mümkün olmadığını söylese bende bukadar uzatmazdım. Almadım onlardan silecek. Büyük ihtimal silecekleri bayattı. Montajdan bir ay sonra gacır gucur ses yapması mümkün değildi. Birdaha oraya gitmeyeceğim. Hatta skodadan bile soğudum. Birdahada bu çarpık bacak markanın arabasınıda almayacağım. Gider ford alırım. Adam gibi servisi var. Servisi kötü silececeği ayıplı bacakları çarpık marka araçlarınız öldüm fiyatına Bu arada bence de bir yıl sonra kimse sileceği ayıplı mal diye değiştirmez, ama bunu en baştan söylemesi gerekirdi. Düzgünce aradan geçen süre sebebi ile silecek için işlem yapamayacağını belirtse siz de üstelemezdiniz diye düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 20 Aralık 2021 Paylaş 20 Aralık 2021 Sileceği Swf marka olarak kendiniz alın. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 20 Aralık 2021 Paylaş 20 Aralık 2021 SWF Valeo firmasının tavsiye olunur 2. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 20 Aralık 2021 Paylaş 20 Aralık 2021 Mert Yeldan yazdı: Sileceği Swf marka olarak kendiniz alın. Metin Akbal yazdı: SWF Valeo firmasının tavsiye olunur 2. Swfnin üstüne görmedim gerçekten. Golf 4de passat b5 5.5 kasada sileceği kıvrımlı yapan üzerinde orjğnal rüzgar yönlendirici olan başka marka görmedim. Var mıdır bilmem ama. 5 yıl hiç bakım görmeyen silecekleri hala düzgün siler. Valeoda aynı kaliteyi göremedim Metin abi. 1 Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 20 Aralık 2021 Paylaş 20 Aralık 2021 Oğuzkan Erışık yazdı: Swfnin üstüne görmedim gerçekten. Golf 4de passat b5 5.5 kasada sileceği kıvrımlı yapan üzerinde orjğnal rüzgar yönlendirici olan başka marka görmedim. Var mıdır bilmem ama. 5 yıl hiç bakım görmeyen silecekleri hala düzgün siler. Valeoda aynı kaliteyi göremedim Metin abi. 307 için baktım, hakikaten servis malı, pug logolu valeo üretimi gibi rüzgar yönlendirici var da fiyat felaket. valeo first ya da silbak'tan devam. (valeo first rakibi bosch aeroeco da evlerden ırak) Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 21 Aralık 2021 Paylaş 21 Aralık 2021 Umut Taşlı yazdı: 307 için baktım, hakikaten servis malı, pug logolu valeo üretimi gibi rüzgar yönlendirici var da fiyat felaket. valeo first ya da silbak'tan devam. (valeo first rakibi bosch aeroeco da evlerden ırak) Valeo first kullanım ömrü ne kadar? Yorum bağlantısı
Ümit Türk 21 Aralık 2021 Paylaş 21 Aralık 2021 Fatih Sarıkaya yazdı: Aracı teslim alırken olmaz demedi ama. Neden sizce? tamam bakalım demiş değiştirelim dememiş servisin bir hatası yok bence. İnwex var 70 TL Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 21 Aralık 2021 Yazar Paylaş 21 Aralık 2021 Ümit Türk yazdı: servisin bir hatası yok bence. Hata kimde hakim bey. O dediğin sileceğin ömrü 3 ay. Fiestaya kış başlamadan aldım. Dün bosch ile değiştirdim. Mert Yeldan yazdı: Sileceği Swf marka olarak kendiniz alın. Bu markayı denemedim. Yorum bağlantısı
Ümit Türk 21 Aralık 2021 Paylaş 21 Aralık 2021 Fatih Sarıkaya yazdı: O dediğin sileceğin ömrü 3 ay Kaliteli oaln ne kadar gidiyor? Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 21 Aralık 2021 Yazar Paylaş 21 Aralık 2021 Ümit Türk yazdı: Kaliteli oaln ne kadar gidiyor? Bence Ümit en fazla bir yıl heralde. İkinci yıla pek randumanlı olmuyor. Yukarıda yazdıkları Swf daha uzun gidiyormuş diyorlar. Yalnız herkes çarpık bacağın sileceklerine takıldı. Bakım maliyeti diğerleri ile kıyaslayınca bana uygun geldi. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 21 Aralık 2021 Paylaş 21 Aralık 2021 Swfnin üstüne görmedim gerçekten. Golf 4de passat b5 5.5 kasada sileceği kıvrımlı yapan üzerinde orjğnal rüzgar yönlendirici olan başka marka görmedim. Var mıdır bilmem ama. 5 yıl hiç bakım görmeyen silecekleri hala düzgün siler. Valeoda aynı kaliteyi göremedim Metin abi. SWF Valeo ya ait yahu [emoji3] Benim arabaya aldığım SWF kutusunda da Valeo yazıyordu. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 21 Aralık 2021 Paylaş 21 Aralık 2021 Valeo firstten bahsetmiştim ben aslında Sen anlamalıydın Yorum bağlantısı
Barış AÇIL 21 Aralık 2021 Paylaş 21 Aralık 2021 Ilk aracım fiatta orijinal sileceklerini 5 sene kullandıktan sonra degisim zamanı gelince dışarıdan tedarik ettim iyi markada aldım düşük markalarda aldım ve satana kadar nwrdeyse her yıl değiştirmek zorunda kaldım.Bu nedenle şimdiki kullandığım aracın orijinal silecekleri 4 seneden sonra silmemeye başlayınca bu sefer servisten değiştim, ama bu 3.seneyi zor çıkaracak gibi. Ayni şekilde bu sene 70000 km de birazda keyfe değiştiği on fren balatalarini da servisten değiştirdim, ama hafif bir ötme yapıyor ve oldukca balata tozu çıkarıyor.Servise gitmeye gidiyoruz da takılan ürünler marka logosu altında satilipta piyasa mallarına yakin olmasi can sıkıyor. Economy serisi ürünler takacaklarsa da opsiyon olmalı ayrı bir fiyatlandırma ile ve müşteri bilgilendirilmeli. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts