Çağlar Bayur 14 Aralık 2021 Paylaş 14 Aralık 2021 Ali Darbaz yazdı: Bu arabalar böyle serviste fazla çay içme Tansu Kalafatoğlu yazdı: Her şey gayet normaldi. mekanik sıfır gibi sağlam ise öyle oluyor Yorum bağlantısı
Metin Akbal 14 Aralık 2021 Paylaş 14 Aralık 2021 Hdi bilmiyorum ama iki kere mazda’nın suyunu değiştim. İlkinde antifrizi yanlış koymuştum. İkisinde de hava mava almadım. Radyatöre giren hortumu çıkardım. Suyu boşalttım. Sonra üstten doldurdum. Devam. Başka arkadaşın mazdasını da böyle değiştik. Zaten hava alma diye bir şey yok. Ses falan da yok. Her şey gayet normaldi. Kadir gecesi ile bir alakan var mı? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 14 Aralık 2021 Paylaş 14 Aralık 2021 Üstün alman mühendisliğinin geldiği nokta. Hava almak valla arabam 10 senelikti. Suyu değiştim. Ne ses geldi ne bişe. Motor suyum 95-85 arasının dışına çıkmazdı. 95’de termostat açıyordu 85’e düşüyordu. Japon işi işte Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Aralık 2021 Paylaş 14 Aralık 2021 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: Motor suyum 95-85 arasının dışına çıkmazdı bunca yıldır fortçuyum, kaç derecede ne açılıyor hiç bakmadım, gaz pedalı önemli, basacan.... 14 Aralık 2021 tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 Aralık 2021 Yazar Paylaş 14 Aralık 2021 Valla arabanın el kitabında hava alma talimatı var Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 Aralık 2021 Yazar Paylaş 15 Aralık 2021 Termostat sağlam görünüyor ama ağzından su dökünce şır şır döküyor. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 Aralık 2021 Yazar Paylaş 15 Aralık 2021 Ali Gök yazdı: contası sağlammı Conta felan kolay iş sağlam duruyor ama . Yorum bağlantısı
Ali Gök 15 Aralık 2021 Paylaş 15 Aralık 2021 Ali Darbaz yazdı: Conta felan kolay iş sağlam duruyor ama . usta senden niye istedi bunu ısrarla uyurken hiç aklına geldimi bu soru 🤣 2 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık 15 Aralık 2021 Paylaş 15 Aralık 2021 Ali Darbaz yazdı: su dökünce şır şır döküyor. Demekki sağlam değil abi. Sağlam olsa kaçırmazdı 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 15 Aralık 2021 Paylaş 15 Aralık 2021 Ali Darbaz yazdı: Ve mühteşem bir haberim daha var. Daha önce termostat bozuk iken 4 ncü vitesle ile tırmandığım rampayı artık 3 ile tırmanıyorum. Miss gibi oldu... Neden? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Aralık 2021 Paylaş 15 Aralık 2021 Tamer Topaç yazdı: Neden? Korkmadan gaza basmıştır Ali bey 3 Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 15 Aralık 2021 Paylaş 15 Aralık 2021 Termostat sağlam görünüyor ama ağzından su dökünce şır şır döküyor. Belli bir miktar kacirmali diye biliyorum yoksa devirdaim surekli suyu gonderir basinc artar falan diye aklimda kalmis yanlış ta olabilir tam emin degilim Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 Aralık 2021 Yazar Paylaş 15 Aralık 2021 (düzenlendi) Bahse konu rampa burda var. Işıklarladan kalkış yapıp 4 ncü vitese kadar yükselip tıkanınca 3 e alıyorum. Videoda 00:40 da başlayıp 02:00 da bitiyor. 15 Aralık 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Aralık 2021 Paylaş 15 Aralık 2021 Ali Darbaz yazdı: Termostat sağlam görünüyor ama ağzından su dökünce şır şır döküyor. şekilde göz kontrolü ile teknik kontrol yapılamacağının örneği verilmiş, mali işler kadrosunda daha verimli olursun 2 4 Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 16 Aralık 2021 Paylaş 16 Aralık 2021 @Çağlar Bayur abi antifiriz doldurduktan sonra eve geldik park ettim diyelim araba soğuduktan sonra genleşme kabının kapağını açsak sabaha kadar dursa havası alınmış olmaz mı? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Aralık 2021 Paylaş 16 Aralık 2021 motor çalışmazken hava çıkmaz ki alınsın... fizik kanun gereği devirdaim olmalı Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 16 Aralık 2021 Paylaş 16 Aralık 2021 Mert Gülkokan yazdı: Usta diyelim dediğiniz işlemi yaptı eve geldik sonrasında kapağı açık bırakıp sabah eksilen kadar su eklesek daha iyi olmaz mı o anlamda sormuştum hem havası tamamen çıkmış olur hemde eksik tamamlamış oluruz Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Aralık 2021 Paylaş 16 Aralık 2021 dünada böyle bir tamir tekniği yok Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 Aralık 2021 Yazar Paylaş 16 Aralık 2021 Soğutma Sisteminin Doldurulması Not: Soğutma suyu gevşetilmiş havalandırma vidasından dışarı akınca havalandırma vidasını kapatın. Soğutma suyu artık damlamıyorsa, boru deliğindeki alt çizgiye (siyah ok) kadar soğutma suyu doldurun. Not: Motoru çalıştırdıktan sonra, soğutma suyu seviyesini derhal aşağıya borusu deliğinin alt çizgisine (siyah ok) kadar doldurun ve kapağı kapatın. Not: Kalorifer peteğini (yolcu bölmesindedir) çıkardıktan sonra aşağıdaki ilave işler yapılacaktır: Motoru radyatör fan ayarı devreye girene kadar 2.500 dev/dak. değerinde ısıtın. Not: Kalorifer göbeğini (yolcu bölmesinde) çıkarttıktan sonra, motoru 2 dakika 2.000-2.500 dev/dak. hızında çalıştırın. Böylece soğutma sisteminin havası tamamen alınır. Gaz pedalına 3 kere basın - bu esnada motor devri 2,500 dev/dak. değerini geçmemelidir. Klimalı araçlarda, klimayı kapatın. Sistemi boşalttıktan sonra, radyatördeki tahliye vidasını kapatın. Radyatördeki havalandırma vidasını (1) sökün ve tekrar bir diş sıkın. Soğutma suyunun üzerini soğutma suyu genleşme deposunun üzerindeki hava alma deliğinin alt çizgisine kadar tamamlayın (1). Motoru Çalıştırın Gaz pedalına derhal 3 kere basın - bu esnada motor devri 2.500 dev/dak. değerini geçmemelidir. Motoru ısıtın. Soğutma sistemini havalandırın Motoru durdurun ve motorun soğumasını bekleyin. Soğutma suyu seviyesini kontrol edin ve soğutma suyu seviyesini gerekiyorsa "kaynak alanını" (1) göre düzeltin. Bir test sürüşünden sonra motorun soğumasını bekleyin ve soğutma suyu seviyesini tekrar kontrol edin. Soğutma suyu seviyesini gerekiyorsa "kaynak alanını" (1) ayar Yorum bağlantısı
Recommended Posts