Barış AÇIL 3 Aralık 2021 Paylaş 3 Aralık 2021 3 dk yakıt keserek yokuş inme sırasında termostatin düşmesi normal degil mi?İs çıkışı her akşam 1600 m den 1285 m ye iniyorum. Hangi araca binsem dediginiz oranda dusme yapiyor Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Aralık 2021 Yazar Paylaş 3 Aralık 2021 Barış AÇIL yazdı: 3 dk yakıt keserek yokuş inme sırasında termostatin düşmesi normal degil mi? İs çıkışı her akşam 1600 m den 1285 m ye iniyorum. Hangi araca binsem dediginiz oranda dusme yapiyor Hava -3 bile olsa benim kuzinem en fazla 89 derece düşerdi. Neyse bu şekilde kaullanmaya devam. Orjinal Termostat alacam, Fiyatları 900 -2000 arası değişiyor. Dolar hesabı actım, canım her abur cubur çektiğinde hesaba 10 lira atacam. Kısa sürede birikecektir. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 3 Aralık 2021 Paylaş 3 Aralık 2021 Ali Darbaz yazdı: Hava -3 bile olsa benim kuzinem en fazla 89 derece düşerdi. Neyse bu şekilde kaullanmaya devam. Orjinal Termostat alacam, Fiyatları 900 -2000 arası değişiyor. Dolar hesabı actım, canım her abur cubur çektiğinde hesaba 10 lira atacam. Kısa sürede birikecektir. Gövdeyle mi alacan yahu. 500 600 lira falandır. Gövdeye gerek var mı ki? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Aralık 2021 Yazar Paylaş 3 Aralık 2021 Metin Akbal yazdı: Gövdeyle mi alacan yahu. 500 600 lira falandır. Gövdeye gerek var mı ki? Gövde le alacam tabiki. Bir kere elimde patladı, kırıldı Benim araba takılı olan Plastik oem ürün. Doğrudan Gm Termostat alacam bu sefer. Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 3 Aralık 2021 Paylaş 3 Aralık 2021 Bu gün inişin çok uzun olduğu Dağ yolundan geldim. 5 nci vitesde 3 dk kadar yakıt keserek dağdan indi. Malesef hararet 75 dereceye kadar düştü. Arabanın termostadı bozuk. Ama araba yakıt statüsü "motor ısıtma" moduna girmediği için şimdilik ellemiteceğim. Arabaya Temmuz 2019 ayında 106000 km de termostat aldık. 144500 kmde bozuldu. Ne zaman bozulduğunu az çok anlıyorum. Neyse 75 derece ile 100 derece arasında 25 derecelik bir performans farkı var. 25 dereceden bişey olmaz. Belkide iyi bile olabilir, termal yükü azaltmış oluruz. Önemli olan ne kadar sürede geri topladığı değil mi? Benim arabada aynı şekilde 70 lere kadar düşüyordu ama sorun kilometrelerce gittiğim halde toplamıyordu. Hatta bi kez 30-40 km gittim hala 70 derecedeydi. Durup rölantide çalıştırdım yükselsin diye. 90 lara yine gelmedi. Biraz yükselip yola devam etmiştim. Geçen mart ayında değişti. Aynı yokuştan inerken ibre 75-80 civarına düştü. Yol düze çıktığı gibi bir kaç dakika içinde 90a geri çıktı. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Aralık 2021 Yazar Paylaş 3 Aralık 2021 Görkem Karakaş yazdı: Önemli olan ne kadar sürede geri topladığı değil mi? Benim arabada aynı şekilde 70 lere kadar düşüyordu ama sorun kilometrelerce gittiğim halde toplamıyordu. Hatta bi kez 30-40 km gittim hala 70 derecedeydi. Durup rölantide çalıştırdım yükselsin diye. 90 lara yine gelmedi. Biraz yükselip yola devam etmiştim. Geçen mart ayında değişti. Aynı yokuştan inerken ibre 75-80 civarına düştü. Yol düze çıktığı gibi bir kaç dakika içinde 90a geri çıktı. Çok hızlı şekilde topluyor. Bunun sebebide ısı eşanjörünün egzos arkasında olması. Açımadan ısınıyor, 80 kmh ile en fazla 87 derecede sabit kalıyor. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Aralık 2021 Yazar Paylaş 3 Aralık 2021 Bu adam ısı eşanşörünü , korumak için kalkan yapmış. Çünkü 450 derecede egzos borusundan ısı geliyor. Eşanşörün dış metal sıcaklığı 138 derece ölçülmüş. Yorum bağlantısı
Ali Gök 3 Aralık 2021 Paylaş 3 Aralık 2021 fantazi yapıyorsun. termostat bozuksa değişir yarın hava soğusun hiç kalkmaz hararet buz gibi motorla gezersin Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Aralık 2021 Yazar Paylaş 3 Aralık 2021 Ali Gök yazdı: fantazi yapıyorsun. termostat bozuksa değişir yarın hava soğusun hiç kalkmaz hararet buz gibi motorla gezersin Full açık değil, erken açılıyor Yorum bağlantısı
Ali Gök 3 Aralık 2021 Paylaş 3 Aralık 2021 Bozuk bozuktur😁 Acil bı Sivas işi çıkar yolda kemiklerin sızlar soguktan imkan varsa değiş geç derim Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Aralık 2021 Yazar Paylaş 3 Aralık 2021 Ali Gök yazdı: Bozuk bozuktur😁 Acil bı Sivas işi çıkar yolda kemiklerin sızlar soguktan imkan varsa değiş geç derim Yakıtım artmadığı sürece sıkıntı yok. zaten Montla sürüyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Aralık 2021 Paylaş 3 Aralık 2021 sıkıntı izafidir: insan vucudü ve motor tekniği. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 3 Aralık 2021 Paylaş 3 Aralık 2021 Bende yorumları okuyunca aklıma şu geldi, Obd olmasaydı termostatın bozuk olduğunu nereden anlardık 😊 Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 3 Aralık 2021 Paylaş 3 Aralık 2021 Soğuk çalışan motor yakıtı yükeltir, Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Aralık 2021 Yazar Paylaş 4 Aralık 2021 Otoban sürüşü deneme si yaptım. 105 km hızla 5 dakika sürdüm. 87 derecede sabit kaldı. Normal operasyonel sıcaklığı 100 derece olduğunu göre motor yağı kinomatik viscositesi kafamda şüpheler oluşturmaya başladı. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Aralık 2021 Yazar Paylaş 4 Aralık 2021 Umarım motor suyu harareti , motor yağı hararetini etkilemez. Daha düşük yağlama eforu için viscositenin artması gerekiyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 4 Aralık 2021 Paylaş 4 Aralık 2021 Suyun görevi sıcaklığı belirli aralıkta sabit tutmak, bozuk termostat sorun yaratır bence bir an önce değiştir Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 4 Aralık 2021 Paylaş 4 Aralık 2021 Mustafa Karaca yazdı: Bende yorumları okuyunca aklıma şu geldi, Obd olmasaydı termostatın bozuk olduğunu nereden anlardık 😊 İbre düşecek kadar soğuyasiya kadar anlayamazsın 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 4 Aralık 2021 Paylaş 4 Aralık 2021 EN son 6852 km önce su eklemiştim. Yaklaşık 450 mililitre kadar. Su seviyesi bıraktığım yerde duruyor. Yağ soğutucu patlamış olabilir mi? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 Aralık 2021 Paylaş 4 Aralık 2021 Hava sıcaklığına göre değişken su sıcaklığı vardır belki. Arabanın yazılımı böyledir belki. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Aralık 2021 Yazar Paylaş 4 Aralık 2021 Metin Akbal yazdı: Ali Darbaz yazdı: EN son 6852 km önce su eklemiştim. Yaklaşık 450 mililitre kadar. Su seviyesi bıraktığım yerde duruyor. Yağ soğutucu patlamış olabilir mi? Yok yağım suyum tertemiz. Kamera tutup video çektim. Mustafa Yanar yazdı: Suyun görevi sıcaklığı belirli aralıkta sabit tutmak, bozuk termostat sorun yaratır bence bir an önce değiştir 45000 km önce bunu alıp taktım. https://www.generalopel.com/urun/cruze-1-6-komple-termostat-gm Bu mala güvenim kalmadı. Arabanın orjinal kendi termostadını alacağım . Ama zamana ihtiyacım var. https://www.opelyedekleri.com/urun/chevrolet-cruze-termostat-komple-orjinal-gm-marka-25192228 arabanın bakımına triger değişimide dahil 3000 tl lazım. Önümde 1 yıl var. Ozaman kadar idare edeceğim. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Aralık 2021 Yazar Paylaş 4 Aralık 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hava sıcaklığına göre değişken su sıcaklığı vardır belki. Arabanın yazılımı böyledir belki. Bende öyle düşündüm, ama 20 gündür böyle. Daha önceki videolarda , aynı mevsimde böyle şeyler yapmıyordu. 7 aralık 2020 : https://youtu.be/U3US8CMUCwI 1 aralık 2021 : https://youtu.be/GWtila5b3LA Yorum bağlantısı
Koray Demir 4 Aralık 2021 Paylaş 4 Aralık 2021 Metin Akbal yazdı: Ali Darbaz yazdı: Yağ soğutucu patlamış olabilir mi? O zaman su eksiltmesi gerekir. Azalma yok denmiş. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 4 Aralık 2021 Paylaş 4 Aralık 2021 EN son 6852 km önce su eklemiştim. Yaklaşık 450 mililitre kadar. Su seviyesi bıraktığım yerde duruyor. O zaman su eksiltmesi gerekir. Azalma yok denmiş.Buna istinaden. Yorum bağlantısı
Koray Demir 4 Aralık 2021 Paylaş 4 Aralık 2021 Metin Akbal yazdı: Buna istinaden. Patlamış olsaydı bu şekilde 6800 km götürür mü emin olamadım. Tahminimce suyun kıvamı tahin gibi olurdu. Yorum bağlantısı
Recommended Posts