Muhammed Lütfullah Bozkurt 18 Kasım 2021 Paylaş 18 Kasım 2021 (düzenlendi) Merhaba degerli forum üyeleri, 2 ay önce 2006 model dizel otomatik C-Max aldım, (155.000km) yaşadığım memleket Agrı. Havalar soğumaya başladı ve aracım - 2 3 derecelerde otamatik vites kutusu arızası veriyordu (P0961) ve ileriyi 1 2 sn kaybediyor devamında araç sorun çıkarmıyordu. Bugün hava -5 oldu, araç yine arıza verdi ve üstüne 2km düz yolda hareket ettikten sonra hafif bir yokuş olan yolda durakaldım, tekrar hareket etmek istediğimde gaza basmama rağmen araç çok ağır şekilde ilerledi devamında park ettim. Hava biraz ısındıktan (+1-+2..) sonra arızayı vermiyor araç sıkıntısız yoluna devam ediyor. Ağrı da usta olmadığı için foruma bir danışmak istedim, başına gelen varsa veya önce nelere dikkat etmek, bakmak, bakım gerekir yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler. 18 Kasım 2021 tarihinde Muhammed Lütfullah Bozkurt tarafından düzenlendi İmla Yorum bağlantısı
Cem Işık 18 Kasım 2021 Paylaş 18 Kasım 2021 Soğuk havada şanzıman yağı yoğunlaşır, yağ eski ise daha da fazla yaşanır bu sorun. Bence şanzıman yağı değişerek başlamalı işlemlere 4 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 18 Kasım 2021 Paylaş 18 Kasım 2021 Muhammed Lütfullah Bozkurt yazdı: Merhaba degerli forum üyeleri, 2 ay önce 2006 model dizel otomatik C-Max aldım, (155.000km) yaşadığım memleket Agrı. Havalar soğumaya başladı ve aracım - 2 3 derecelerde otamatik vites kutusu arızası veriyordu (P0961) ve ileriyi 1 2 sn kaybediyor devamında araç sorun çıkarmıyordu. Bugün hava -5 oldu, araç yine arıza verdi ve üstüne 2km düz yolda hareket ettikten sonra hafif bir yokuş olan yolda durakaldım, tekrar hareket etmek istediğimde gaza basmama rağmen araç çok ağır şekilde ilerledi devamında park ettim. Hava biraz ısındıktan (+1-+2..) sonra arızayı vermiyor araç sıkıntısız yoluna devam ediyor. Ağrı da usta olmadığı için foruma bir danışmak istedim, başına gelen varsa veya önce nelere dikkat etmek, bakmak, bakım gerekir yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler. Genişlet Şanzıman yagı sabah ilk çalısmada kalınlaşma yapıyor yag soguk koyu oldugu içinde pompalama yapmaya zorlanıyordur arac ısınınca da normale dönüyordur aracı iyice ısıtıp oşkil deneyin ama yag koyulaşması ve eksi dereceler ruslar mesela adamlarda derme çatmada olsa muhafazalı garajlar var bence aracı kurcalamayın 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 18 Kasım 2021 Paylaş 18 Kasım 2021 Bunun gibi bir arızayı Tekirdağ'da bulunan bir mondeo da duydum araç ilk 15 dakika vites geçişlerinde sorun yaşıyormuş daha sonrası araç ısınınca sorun ortadan kalkıyormuş 3 kez yağ değişimi olmuş ama sonuç hüsran hala çözüm bulamamışlar. 1 Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 18 Kasım 2021 Paylaş 18 Kasım 2021 Bozuk o şanzımanlar. İleride başka sıkıntılara da hazır olun. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Kasım 2021 Paylaş 18 Kasım 2021 tdci motor ile birlikte gelen otomatik şanzıman cvt dir, bunu üreten firma kayıplarda, ford başa çıkamadı, otosan en son çare 2.el değereine bu arabları alıp hurdaya ayırdı. tamir kılavuzu, parça listesi yok. birçoğu sonradan manuel vitese çevrildi sanayide, Ankara şaşmaz da bu işi yapan yerler var. 1 1 Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli 18 Kasım 2021 Paylaş 18 Kasım 2021 Çağlar Bayur yazdı: matik şanzıman cvt d Genişlet Bu bildiğimiz honda cvt'si değildi dimi? Bunu hangi firma üretti? 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Kasım 2021 Paylaş 18 Kasım 2021 Muhammet Ali Deli yazdı: Bu bildiğimiz honda cvt'si değildi dimi? Bunu hangi firma üretti? Genişlet lansmanda zf dendi, sonra zf ben bunun üretmedim ne alaka dedi, şahsi çabam ile ulaşabildiğim tahmini kaynak: asya dan bir firma, adı yok kendisi yok... resmen açıklanmadı. her markada şanzımanları üretenler aynı değildir. ana problem yağalama yetersizliği kaynaklı iç metal aşınması ve revize edilemeyen bir arka bilya nın üretilmiş olması. zaman içinde türlü başka arızlaar da verdi. parça listesi kaynağı yok . 1 1 Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli 18 Kasım 2021 Paylaş 18 Kasım 2021 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: ar da verdi. parça listesi kaynağı yok Genişlet Anladım abi. Ucuza getirmişler yani kısacası sanırım. Fordcu olarak forda yakıştıramıyorum bazen yaptığı şu basit hataları. Belki bir mühendisin işgüzarlığı belki başka birinin ama mide bulandırıcı. Konu sahibi arkadaş umarım çözüme ulaşabilirsin. 18 Kasım 2021 tarihinde Muhammet Ali Deli tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Kasım 2021 Paylaş 18 Kasım 2021 bazen merkez palnlama satın alma müh leri de hata yapar, bmw de zincir koparıp duruyor tdi motorda, oem parça sağlayıcılar sıkıntılı olur böyle. 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 18 Kasım 2021 Paylaş 18 Kasım 2021 Çağlar Bayur yazdı: tdci motor ile birlikte gelen otomatik şanzıman cvt dir, bunu üreten firma kayıplarda, ford başa çıkamadı, otosan en son çare 2.el değereine bu arabları alıp hurdaya ayırdı. tamir kılavuzu, parça listesi yok. birçoğu sonradan manuel vitese çevrildi sanayide, Ankara şaşmaz da bu işi yapan yerler var. Genişlet Dolapdere Otokoç Servis Danışmanı Ahmet Bey (lakabını bilirsin) ve çınlayan kulaklar. Ne çektirmişti bizlere. Sorunsuz olsa idi, o kadar keyifli kombinasyonu yoktu. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Kasım 2021 Paylaş 18 Kasım 2021 Tamer Topaç yazdı: Dolapdere Otokoç Servis Danışmanı Ahmet Bey Genişlet bi ahmet vardı ama yolsuzluktan kovul muştu , müdürü de kovulmuştu zaten, aslen muhasebecisi de 1 2 Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir 18 Kasım 2021 Paylaş 18 Kasım 2021 Muhammed Lütfullah Bozkurt yazdı: nelere dikkat etmek, bakmak, bakım gerekir yardımcı olursanız sevinirim. Genişlet Arkadaşların yazdıklarına bakarak, bence bu tip şanzımana sahip olduğu için, mümkünse soğuk havalarda kullanmamak lazım. Arıza kodu vermesi, sıkıntı olduğu ve bu şekilde kullanımın ise başka sıkıntılara yol açacağı anlamına gelir. 1 Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 19 Kasım 2021 Paylaş 19 Kasım 2021 Bu kadar ustanın arasında benin acizane önerim, yağını değiştirin. Ama iyi bir marka ile, kullanma kılavuzunda belirtilen özellikleri sağlayan. Bu şanzımanın adını, araba kullanmasını bilmeyen, araba ile olur olmaz yerde drift yapma özentisi olan insanlar kötüye çıkardı. Pintilik edip zamanında yağ değiştirmediler. 1 Yorum bağlantısı
M.Cenk Taşcı 19 Kasım 2021 Paylaş 19 Kasım 2021 geçmiş olsun. 1-2 sn lik gecikmeli hareket esnasında, ekranda vites kutusu hazırlanıyor vb. bir uyarı atıyor mu aracınız? vaktiyle kronik sıkıntısından habersiz aldığım bir focus cvt arabam vardı. eh madem aldım, güzel de gidiyor, canı çıkana kadar kullanalım bari dedim. tüm söylentilere inat 10 yıl, 300 bin km. bindim. 9,5 yıl sonra tork konvertörü bozuldu. değiştirdik. konvertör dağılırken ürettiği çapak şanzımana yürüdüğünden, şanzımanı da açtırıp yıkatmıştık. şanzıman içinde gördüğümüz bir sorun yoktu. aracı 1 yaşında iken almıştım, benden önce yetkilide revizyon görmüş. kronik olarak bozulan masuralı rulmanı değişmiş. belki de sorunu çözüldüğünden, bende sıkıntı çıkarmadı. sonrasında aracı sattım. onun gibi gidişi olan bir arabaya hasretim. bu süreçte, 45-60 binde bir yağ+filtre değişimlerimi hiç aksatmadım. hep orjinal birebir kodlu yağ kullandım.karter filtresini değiştirince yağ filtresi değiştirdiğini sananlara çok rastladım. asıl filtresi tüp biçiminde basınç filtresi. ve yerini bilmek lazım, değişim esnasında, çapak gözlemi de yapılmalı. alakasız yağları şanzımana koyup, araba gönderen ustaları da çok gördüm. bu şanzıman, sadece fabrikanın önerdiği kod yağ ile çalışır. işi bilmeyenler bu yağ da oluyormuş deyip, alakasız bir yağı sizin şanzımana koymuş olabilir. tavsiyem, orjinal veya birebir kodlu emsal yağ ile değişim yaptırmanız, bulabilirseniz, makine ile değişim yaptırarak tribün içi dahil tüm yağı değiştirmeniz, ve yine bulabilirseniz, basınç filtresini değiştirmeniz ya da en azından söktürüp çapak kontrolü yaptırmanız. diğer karter filtresini ben temizleyerek tekrar takıyordum, hiç değiştirmedim. 1 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 19 Kasım 2021 Paylaş 19 Kasım 2021 3 iş gününde düz vites yapabiliriz. Bugün çalışsa yarın bir sıkıntısı çıkar, kolay gelsin. İnşallah siz onu üzmezsiniz o da sizi üzmez, biraz hassas bir şanzıman.. 2 Yorum bağlantısı
Muhammed Lütfullah Bozkurt 25 Kasım 2021 Yazar Paylaş 25 Kasım 2021 (düzenlendi) M.Cenk Taşcı yazdı: geçmiş olsun. 1-2 sn lik gecikmeli hareket esnasında, ekranda vites kutusu hazırlanıyor vb. bir uyarı atıyor mu aracınız? vaktiyle kronik sıkıntısından habersiz aldığım bir focus cvt arabam vardı. eh madem aldım, güzel de gidiyor, canı çıkana kadar kullanalım bari dedim. tüm söylentilere inat 10 yıl, 300 bin km. bindim. 9,5 yıl sonra tork konvertörü bozuldu. değiştirdik. konvertör dağılırken ürettiği çapak şanzımana yürüdüğünden, şanzımanı da açtırıp yıkatmıştık. şanzıman içinde gördüğümüz bir sorun yoktu. aracı 1 yaşında iken almıştım, benden önce yetkilide revizyon görmüş. kronik olarak bozulan masuralı rulmanı değişmiş. belki de sorunu çözüldüğünden, bende sıkıntı çıkarmadı. sonrasında aracı sattım. onun gibi gidişi olan bir arabaya hasretim. bu süreçte, 45-60 binde bir yağ+filtre değişimlerimi hiç aksatmadım. hep orjinal birebir kodlu yağ kullandım.karter filtresini değiştirince yağ filtresi değiştirdiğini sananlara çok rastladım. asıl filtresi tüp biçiminde basınç filtresi. ve yerini bilmek lazım, değişim esnasında, çapak gözlemi de yapılmalı. alakasız yağları şanzımana koyup, araba gönderen ustaları da çok gördüm. bu şanzıman, sadece fabrikanın önerdiği kod yağ ile çalışır. işi bilmeyenler bu yağ da oluyormuş deyip, alakasız bir yağı sizin şanzımana koymuş olabilir. tavsiyem, orjinal veya birebir kodlu emsal yağ ile değişim yaptırmanız, bulabilirseniz, makine ile değişim yaptırarak tribün içi dahil tüm yağı değiştirmeniz, ve yine bulabilirseniz, basınç filtresini değiştirmeniz ya da en azından söktürüp çapak kontrolü yaptırmanız. diğer karter filtresini ben temizleyerek tekrar takıyordum, hiç değiştirmedim. Genişlet değerli yorumlarınız için teşekkürler. Ağrı da malesef Otomatik şanzuman ustası olmadığı için şuan böyle binmeye devam ediyorum hava -3 altına inmezse sorun olmuyor. Filtre ve yağ benimde aklımda bu filtre ve yağın kodunu nereden bulabilirim. Hazırlanıyor uyarısı vermiyor, araç hareket ediyor muteakibinde 1-2 sn ayağım gazda sabit olmasına rağmen gazı kesiyor ve araç gitmiyor devamında araç ilerliyor. Bu hatayı verdikten sonra yola devam ederken yavaşlamak için ayağımı gazdan çektiğimde azda olsa olması geren motor freni olmuyorda sanki araç boşta gibi davranıyor. son aldığım kodlar şöyle 2-3 tane daha eklendi. Selected brand: Ford ============1============== P0701 Raw code: 0701 ECU: Şanzıman kontrol ünitesi Durum: Onaylı OBDII: Transmission control system - range/performance problem Ford: Transmission Control System Range/Performance ============2============== P0961 Raw code: 0961 ECU: Şanzıman kontrol ünitesi[Arşiv (Etkin değil)] Durum: Doğrulandı ve geçici olmayan bellekte saklandı OBDII: Pressure control (PC) solenoid A - range/performance problem ============3============== P0871 Raw code: 0871 ECU: Şanzıman kontrol ünitesi[Arşiv (Etkin değil)] Durum: Doğrulandı ve geçici olmayan bellekte saklandı OBDII: Transmission fluid pressure (TFP) sensor C - range/performance problem ============4============== P0701 Raw code: 0701 ECU: Şanzıman kontrol ünitesi[Arşiv (Etkin değil)] Durum: Doğrulandı ve geçici olmayan bellekte saklandı OBDII: Transmission control system - range/performance problem Ford: Transmission Control System Range/Performance 25 Kasım 2021 tarihinde Muhammed Lütfullah Bozkurt tarafından düzenlendi ekleme Yorum bağlantısı
Muhammed Lütfullah Bozkurt 25 Kasım 2021 Yazar Paylaş 25 Kasım 2021 Serkan Toker yazdı: 3 iş gününde düz vites yapabiliriz. Bugün çalışsa yarın bir sıkıntısı çıkar, kolay gelsin. İnşallah siz onu üzmezsiniz o da sizi üzmez, biraz hassas bir şanzıman.. Genişlet Aslında otomatik tercih sebebim eşiminde aracı kullanabilmesi, olurda sorunu halledmessem düşünebilirim. Ortalama maliyeti nedir Celalettin Süğürtin yazdı: Bu kadar ustanın arasında benin acizane önerim, yağını değiştirin. Ama iyi bir marka ile, kullanma kılavuzunda belirtilen özellikleri sağlayan. Bu şanzımanın adını, araba kullanmasını bilmeyen, araba ile olur olmaz yerde drift yapma özentisi olan insanlar kötüye çıkardı. Pintilik edip zamanında yağ değiştirmediler. Genişlet Yağ değişimi aklımda ilginiz için teşekkürler. Ben manueli seven biri olarak manuel araçlarda da 2000 deviri hiç geçmem ve neredeyse kaplumbağa gibi ivmelenerek vites geçişlerini bile hissettirmem. Cvt şanzumanda aynı benim gibi 2000 deviri geçmiyor ve vites geçişleri hissedilmiyor, bu sebeple çok hoşuma gitti. 1 Yorum bağlantısı
M.Cenk Taşcı 26 Kasım 2021 Paylaş 26 Kasım 2021 (düzenlendi) Muhammed Lütfullah Bozkurt yazdı: değerli yorumlarınız için teşekkürler. Ağrı da malesef Otomatik şanzuman ustası olmadığı için şuan böyle binmeye devam ediyorum hava -3 altına inmezse sorun olmuyor. Filtre ve yağ benimde aklımda bu filtre ve yağın kodunu nereden bulabilirim. Hazırlanıyor uyarısı vermiyor, araç hareket ediyor muteakibinde 1-2 sn ayağım gazda sabit olmasına rağmen gazı kesiyor ve araç gitmiyor devamında araç ilerliyor. Bu hatayı verdikten sonra yola devam ederken yavaşlamak için ayağımı gazdan çektiğimde azda olsa olması geren motor freni olmuyorda sanki araç boşta gibi davranıyor. son aldığım kodlar şöyle 2-3 tane daha eklendi. Selected brand: Ford ============1============== P0701 Raw code: 0701 ECU: Şanzıman kontrol ünitesi Durum: Onaylı OBDII: Transmission control system - range/performance problem Ford: Transmission Control System Range/Performance ============2============== P0961 Raw code: 0961 ECU: Şanzıman kontrol ünitesi[Arşiv (Etkin değil)] Durum: Doğrulandı ve geçici olmayan bellekte saklandı OBDII: Pressure control (PC) solenoid A - range/performance problem ============3============== P0871 Raw code: 0871 ECU: Şanzıman kontrol ünitesi[Arşiv (Etkin değil)] Durum: Doğrulandı ve geçici olmayan bellekte saklandı OBDII: Transmission fluid pressure (TFP) sensor C - range/performance problem ============4============== P0701 Raw code: 0701 ECU: Şanzıman kontrol ünitesi[Arşiv (Etkin değil)] Durum: Doğrulandı ve geçici olmayan bellekte saklandı OBDII: Transmission control system - range/performance problem Ford: Transmission Control System Range/Performance Genişlet hava -3 derecede yaşadığınız sorun araç ısınınca düzeliyor mu? bendeki bilgiler, araca dair tüm notlar vs klasör araçla birlikte gitti. ama yağ kodu Ford WSS-M2C 928-A eminim. bu kod ile gulf veya febi olarak da alıyordum. basınç filtresi parçacılardan bakılabilir tüp şeklinde oluyor. eğer şanzımanda farklı bir yağ varsa, tüm yağ makine ile değiştirilmeli. bu durumda 10 - 11 lt yağ gerekir. bahsettiğim makine, araç çalışırken yağ hattı üzerine seri bağlanır, makineye dolan yağ kadar yeni yağı dolaşıma vererek tüm yağı değiştirir. bunu yapan yer bulmak mesele. bence önce sadece basınç filtresini söktürüp çapak gözlemi yaptırın ki eğer şanzıman inecekse makineyle yağ değişimi boşuna uğraş masraf olmasın. çapak yoksa süper, yağ+filtre değişimi yapılır. ama dolaşımda çapak varsa valf yollarında sıkıntı çıkarıyor olabilir. çapaklar çok zor görülüyor iyi kontrol etmek lazım filtre aralarını. bu çapağı tribün, ( tork konvertörü) ya da şanzıman içinde dönen parçalar üretiyor olabilir. bahsettiğiniz ayak gazda iken, gaz kesikliğini, anlık boşa düşme sonra uzama durumlarını benim araçta ara ara yapıyordu. meğer tribün dağılıyormuş. şanzıman inerse, yağ soğutucu karter, borular yağın dolaştığı herşeyin çapaktan arındırılması lazım. çok zor meşakatli bir iş. 26 Kasım 2021 tarihinde M.Cenk Taşcı tarafından düzenlendi . 1 Yorum bağlantısı
Muhammed Lütfullah Bozkurt 26 Kasım 2021 Yazar Paylaş 26 Kasım 2021 M.Cenk Taşcı yazdı: hava -3 derecede yaşadığınız sorun araç ısınınca düzeliyor mu? bendeki bilgiler, araca dair tüm notlar vs klasör araçla birlikte gitti. ama yağ kodu Ford WSS-M2C 928-A eminim. bu kod ile gulf veya febi olarak da alıyordum. basınç filtresi parçacılardan bakılabilir tüp şeklinde oluyor. eğer şanzımanda farklı bir yağ varsa, tüm yağ makine ile değiştirilmeli. bu durumda 10 - 11 lt yağ gerekir. bahsettiğim makine, araç çalışırken yağ hattı üzerine seri bağlanır, makineye dolan yağ kadar yeni yağı dolaşıma vererek tüm yağı değiştirir. bunu yapan yer bulmak mesele. bence önce sadece basınç filtresini söktürüp çapak gözlemi yaptırın ki eğer şanzıman inecekse makineyle yağ değişimi boşuna uğraş masraf olmasın. çapak yoksa süper, yağ+filtre değişimi yapılır. ama dolaşımda çapak varsa valf yollarında sıkıntı çıkarıyor olabilir. çapaklar çok zor görülüyor iyi kontrol etmek lazım filtre aralarını. bu çapağı tribün, ( tork konvertörü) ya da şanzıman içinde dönen parçalar üretiyor olabilir. bahsettiğiniz ayak gazda iken, gaz kesikliğini, anlık boşa düşme sonra uzama durumlarını benim araçta ara ara yapıyordu. meğer tribün dağılıyormuş. şanzıman inerse, yağ soğutucu karter, borular yağın dolaştığı herşeyin çapaktan arındırılması lazım. çok zor meşakatli bir iş. Genişlet araç ısınınca sorun kalmıyor yada hava öğlene doğru 8-10 dereceler çıkınca sorun kalmıyor. Bugün +1 derecede p0961 yanına birde p0868 geldi. Bu yağ filtrelerini normal araç ustası veya ben değiştirebilirmiyim. Araç tamiri vs konularında iyiyimdir, fakat otoamtik şanzuman deneyimim olması. Birde anladığım kadarıyla 2 filtre var değil mi Yorum bağlantısı
M.Cenk Taşcı 26 Kasım 2021 Paylaş 26 Kasım 2021 Muhammed Lütfullah Bozkurt yazdı: araç ısınınca sorun kalmıyor yada hava öğlene doğru 8-10 dereceler çıkınca sorun kalmıyor. Bugün +1 derecede p0961 yanına birde p0868 geldi. Bu yağ filtrelerini normal araç ustası veya ben değiştirebilirmiyim. Araç tamiri vs konularında iyiyimdir, fakat otoamtik şanzuman deneyimim olması. Birde anladığım kadarıyla 2 filtre var değil mi Genişlet araç ısındığında bir sorun kalmıyorsa,bence soğukken yağ yeteri kadar dolaşamıyor. araçta doğru yağ olmayabilir. böyle bir durumda bence arıza kodlarına pek takılmayın. bahsettiğim basınç filtresine, benim usta araç liftte iken aracın altından ulaşıp söküp takıyordu. internette biraz araştırın tam yeri bulunabilir kanımca. önemli olan basınç filtresi. diğeri aracı kaldırdığımızda gördüğümüz şanzımanın alt karter muhafazının orada. orada bir süzgeç filtre var. şanzıman açılmayacaksa, sırf bu süzgeç için bence açtırmayın. araç ısınınca hiçbir sorun kalmıyorsa, sistemde dolaşan çapağın yol açtığı yağ dolaşım aksaklıklıkları olma olasılığı düşük. ama 10 -11 litre yağ harcamadan önce, bu basınç filtresinde bir çapak kontrolü yapın ki kafanız rahat etsin. çapak kontrolü temiz çıkarsa, şu an içinde ne yağ olduğunu bilmediğimizden tüm yağı değiştirmek lazım. araç off konumda iken bu mümkün değil. şanzıman karteri açılsa da olmaz, tribün, yağ radyatörü borular vs heryerde litrelerce yağ var. hatırladığım kadarıyla periyodik yağ değişiminde 5-6 lt, tamamen değişimde 10 -11 litre lazım oluyordu. bu yüzden yağ değişimini önceki mesajlarımda bahsettiğim değişim makinesiyle araç çalışırken yapmak lazım. satın kurtulun da denmiyor, alacak olan da insan. sırf bu yüzden 10 yıl bindim ben bu araca. satarken de, binecek kişiden ah almamak için galericiye vermiştim. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 26 Kasım 2021 Paylaş 26 Kasım 2021 Muhammed Lütfullah Bozkurt yazdı: Aslında otomatik tercih sebebim eşiminde aracı kullanabilmesi, olurda sorunu halledmessem düşünebilirim. Ortalama maliyeti nedir Yağ değişimi aklımda ilginiz için teşekkürler. Ben manueli seven biri olarak manuel araçlarda da 2000 deviri hiç geçmem ve neredeyse kaplumbağa gibi ivmelenerek vites geçişlerini bile hissettirmem. Cvt şanzumanda aynı benim gibi 2000 deviri geçmiyor ve vites geçişleri hissedilmiyor, bu sebeple çok hoşuma gitti. Genişlet 15-16 bin lira civarında çıkıyor maliyetleri.. Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 26 Kasım 2021 Paylaş 26 Kasım 2021 Serkan Toker yazdı: 15-16 bin lira civarında çıkıyor maliyetleri.. Genişlet Acaba MK3 Mondeodaki Jatco C-Max'e uydurulamaz mı ki? Keşke uyduran biri çıksa. Bu kasa otomatik ise yine otomatik kalabilse. Çok severek kullandığım bir araba ama maalesef benim araba manuel Yorum bağlantısı
Serkan Toker 27 Kasım 2021 Paylaş 27 Kasım 2021 Celalettin Süğürtin yazdı: Acaba MK3 Mondeodaki Jatco C-Max'e uydurulamaz mı ki? Keşke uyduran biri çıksa. Bu kasa otomatik ise yine otomatik kalabilse. Çok severek kullandığım bir araba ama maalesef benim araba manuel Genişlet Ben 6 ileri yapalım diye baktım, onda bile bir sürü problem çıkıyor abi.. Keşke olabilse.. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts