İçeriğe Yönlendir

Bajaj Dominar (Hint Gurusu)


İlkay Başaran
Çözüme git Servet Aydın tarafından,

Recommended Posts

İlkay Başaran
Cem Işık yazdı:

İlkay yolun düştüğünde Gömeç'te Atatürk kayaları'nın (adını yanlış söylemiş olabilirim) fotoğrafını çekip paylaşsana. Arabayla orada durma imkanı olmadığından çekemiyorum hiç.. 

Tamam olur. Belediyede iş yok cidden. Yol kenarına durmak için yer yapsa mükemmel olur.

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

s-f8e32859f520afd7fbdb011fd4d74058402ad4

 

277443385_463944888816293_42984005286752

 

 

Benim telefonla yakalamak zor olur bu kadar net olmaz ama çekerim.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık
İlkay Başaran yazdı:

Tamam olur. Belediyede iş yok cidden. Yol kenarına durmak için yer yapsa mükemmel olur.

Eskiden izleme noktası diye cep gibi bir yer vardı, bu sene orası da yok olmuş ne olduysa. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Cem Işık yazdı:

Eskiden izleme noktası diye cep gibi bir yer vardı, bu sene orası da yok olmuş ne olduysa. 

Balıkesir doğası itibarıyla marka olabilecek bir şehirken malesef vizyonsuzluk yüzünden arka planda kalıyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Cem Işık yazdı:

izleme noktası diye cep gibi bir yer vardı, bu sene orası da yok

kvkk ya aykırı gelmiştir belki :crazy:

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Umut Taşlı

abi sence acemilikten sonra alınacak motor dominar 400 mü, pulsar n250 mi olmalı? dominar'da ug ve sıfır km d versiyonları var, sıfır-2. el ne dersin?

 

detaya girersem; babam 50+ yıllık motorcu ama pulsar ns200 bile ağır geliyordu -15 kg fark ediyor onun için- binmek de istiyor bir yandan. bu yüzden 125 cc scooter ve 150 cc tvs apache rtr aldık, normalde bunun yerine 125 cc raider alacaktı. velhasılkelam ben de heves ettim, mt kask falan başladım. bunların yanına 3. ne önerirsin? yalnız alsam bile binmeyeceğim bir süre. binince de çok uzun yola gideceğimi sanmam; belki 40 km yaylaya çıkarım, 50 km uzun yol falan yaparım yaparsam en fazla.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Ben olsam dominar alırdım. 2.el alırdım ama çünkü ne kadar piyasada kendine yer etmiş olsa da çok değer kaybediyor. Bunu 2.el oldukça düşük km li birtane alıp tolere ederdim.

Baban için olacaksa bu pulsardan 15 20 kg daha ağır bilgin olsun. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Umut Taşlı
İlkay Başaran yazdı:

Ben olsam dominar alırdım. 2.el alırdım ama çünkü ne kadar piyasada kendine yer etmiş olsa da çok değer kaybediyor. Bunu 2.el oldukça düşük km li birtane alıp tolere ederdim.

Baban için olacaksa bu pulsardan 15 20 kg daha ağır bilgin olsun. 

 

bu dediğim motora babam binmeyecek abi, park ederken, ayakta falan bile ağır geliyordu ona ns200. sırf bu yüzden sıfır gibi motoru sattık. 

 

dominar sıfır 230 küsür, 1-2 aya 150'nin bile altına temiz 2023'ü alınır büyük ihtimalle ama 2. elde sıfıra yakın bile olsa kontrol olayı var işte; sıfırda stoklar şişmiş, kartla, taksitle falan satıyorlar. bakalım önümüze neler çıkarsa artık. 2022 model sıfır dominar var bayilerde.

 

peki abi, 250 cc yağ soğutmalı, 5 vites pulsar, sürekli uzun yol yapmak dışında zorlar mı? (ben zaten yapmayacağım) bayağı araştırdım, yağ soğutucu bir eksiklik değil tecrübe sahiplerine göre, eski ns200 sahibi olarak 6 vites ve su soğutmaya rağmen n250'ye kayıyor aklım. onun da 150 küsür sıfır km fiyatı var, acemilikten çıkışta tatmin etmez mi? çünkü yarın aldıktan sonra pişman olursam veya acemilikle motoru hırpalarsam dominar daha çok üzer gibi maddi olarak.

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Umut Taşlı yazdı:

bu dediğim motora babam binmeyecek abi, park ederken, ayakta falan bile ağır geliyordu ona ns200. sırf bu yüzden sıfır gibi motoru sattık. 

 

dominar sıfır 230 küsür, 1-2 aya 150'nin bile altına temiz 2023'ü alınır büyük ihtimalle ama 2. elde sıfıra yakın bile olsa kontrol olayı var işte; sıfırda stoklar şişmiş, kartla, taksitle falan satıyorlar. bakalım önümüze neler çıkarsa artık. 2022 model sıfır dominar var bayilerde.

 

peki abi, 250 cc yağ soğutmalı, 5 vites pulsar, sürekli uzun yol yapmak dışında zorlar mı? (ben zaten yapmayacağım) bayağı araştırdım, yağ soğutucu bir eksiklik değil tecrübe sahiplerine göre, eski ns200 sahibi olarak 6 vites ve su soğutmaya rağmen n250'ye kayıyor aklım. onun da 150 küsür sıfır km fiyatı var, acemilikten çıkışta tatmin etmez mi? çünkü yarın aldıktan sonra pişman olursam veya acemilikle motoru hırpalarsam dominar daha çok üzer gibi maddi olarak.

Parça fiyatlarında çok fark yoktur bence ama sıfır olsun dersen 150 ye zaten daha iyisini bulamazsın. Yağ soğutmanın da kendine göre artıları var. Sıkıntı yaşayacağını zannetmem. Antifrizle vs uğraşmazsın daha kompakt olur. Gerçi benimki 7 yaşında antifrizini falan değiştirmedim. eksi 50 gösteriyordu ilk aldığımda sonrasında hiç bakmadım birdaha zaten eksi 3 4 ten aşağı da düşmüyor. Yine de sen bilirsin ama ben senin yerine olsam 400 lük alırımmadem sen kullanacaksın. 2.elde mümkünse ilk sahibinden, kalkıp 10 bin km de zincir dişlisi değişime gerek kalmamış olan bir motor bulursan çok da memnun eder. Değer kaybı önemli değil dersen tabi o da sana kalmış. Kullanım keyfi olarak 250 ile 400 lük hacim arasında baya ciddi fark var. 400 ile son vites 50 ile de 170 ile de gidersin mesela 5 istemez.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...