İlkay Başaran 10 Kasım 2021 Paylaş 10 Kasım 2021 Merhaba. Pulsarı arabayı değiştirmek için sattıktan sonra eşimin ifade değiştirmesiyle (arabadan memnunum değişmeyelim kendine motor al) bende Bajaj'dan yana memnunuyetim sebebiyle hiç başka markaya yönelmeden yine aynı markadan devam ettim. 2017 model Dominar d400. Euro 4. Aracı ilk sahibinden 12 bin km de satın aldım. O da denizli bayisinden 2020 haziran ayında sıfır almış. Satışı yaptığım gün 180 km yol yaptım genelde 115 - 120 km hızla ara sıra 150 155. 3,4litle/100 km tüketim değeri yakaladım. 90-100 ile sabredilse 3 litreler kolay yakalanır. 6500 devirde 35 nm tork veriyor o kısım çok güzel zaten bunu seçme sebebim de yüzde 90 bu. Çok güzel alt devir torku var motosikletlerin dizeli gibi. 6.vites 3000 devirde seyir edebiliyor ve gazı açınca alt vites istemiyor bu da yakıt olarak yansıyor zaten. 9500 devirde kesiciye giriyor biraz düşük ama nedense böyle yapılmış haritası. Aks aralığı birçok naked motordan daha uzun. Kuru ağırlığı 184 kg. Yağ yakıt vb olduğunda 200 kg oluyor. Rğzgar dengesi ve ön arka abs si çok hoşuma gitti. Tcs olsa hakkıymış aslında 2.viteste 3500 devirde gazı tam açtığınız anda patinaja düşüyor. Bunda lastiğin etkisi de büyüktür ama daha iyi lastikle de aynısını yapacağını düşünüyorum. Satışın yapıldığı gün evrak konusunda yardımcı olan Mehmet (Emmi) abiye çok teşekkür ederim. Fotoları atmaya çalışayım. Bu arada 6.9 saniyede 100 e çıkıyor. Bir iki videoda gördüm. Ben denemedim. Tek silindir tek egzantrik 4 valf 3 buji. 27 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 10 Kasım 2021 Yazar Paylaş 10 Kasım 2021 Yan çıkan fotoğrafları düzeltemedim. Yorum bağlantısı
Cem Işık 10 Kasım 2021 Paylaş 10 Kasım 2021 Hayırlı olsun güzel seçim.. tek silindir olmasının yan etkisini gördün mü peki? Aşırı titreşim vs?ilk motor olarak alınır mı? 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 10 Kasım 2021 Yazar Paylaş 10 Kasım 2021 Cem Işık yazdı: Hayırlı olsun güzel seçim.. tek silindir olmasının yan etkisini gördün mü peki? Aşırı titreşim vs?ilk motor olarak alınır mı? Titreşim var evet. Fakat hilti gibi değil. Arka basaklarda daha çok hissediliyor. 4500-5500 arası daha yoğun. Fakat aynada silüet kaybedecek kadar değil. Titreşim ş.içinde daha çok hissediliyor sanki bana öyle geldi. Bence ilk motor olarak alınabilir kullanıcı yatkınsa. Güzel dengesi var. Ben ilk motorum bu olsa kullanırdım öyle hissettim sağ ele hakim olunursa. Tek silindir olup titremeyen tek motor var o da cbf 150. Cidden titreşim konusunda titreşimsizlik yani efsanedir. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 10 Kasım 2021 Paylaş 10 Kasım 2021 Maşallah çok güzel motor, güle güle kullan İlkay. Ama KTM 390 bunun içinden geçer geri dönüp bir de üzerinden atlar. 2 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 10 Kasım 2021 Yazar Paylaş 10 Kasım 2021 Önder Özcan yazdı: Maşallah çok güzel motor, güle güle kullan İlkay. Ama KTM 390 bunun içinden geçer geri dönüp bir de üzerinden atlar. Evet abi orası öyle. Fakat onun kasa çok ufak oyuncak gibi. Zaten 140 kg civarında. Duke 390 ile aynı yolu yapınca yanında yedek çamaşır varsa iyi olur o da ayrı konu Bu arada w140 da senin arabadan güzel. Susurluk kasa. Ktm çok hırçın bir makina. Üzerine tanımam. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 10 Kasım 2021 Paylaş 10 Kasım 2021 İlkay BAŞARAN yazdı: Merhaba. Pulsarı arabayı değiştirmek için sattıktan sonra eşimin ifade değiştirmesiyle (arabadan memnunum değişmeyelim kendine motor al) bende Bajaj'dan yana memnunuyetim sebebiyle hiç başka markaya yönelmeden yine aynı markadan devam ettim. 2017 model Dominar d400. Euro 4. Aracı ilk sahibinden 12 bin km de satın aldım. O da denizli bayisinden 2020 haziran ayında sıfır almış. Satışı yaptığım gün 180 km yol yaptım genelde 115 - 120 km hızla ara sıra 150 155. 3,4litle/100 km tüketim değeri yakaladım. 90-100 ile sabredilse 3 litreler kolay yakalanır. 6500 devirde 35 nm tork veriyor o kısım çok güzel zaten bunu seçme sebebim de yüzde 90 bu. Çok güzel alt devir torku var motosikletlerin dizeli gibi. 6.vites 3000 devirde seyir edebiliyor ve gazı açınca alt vites istemiyor bu da yakıt olarak yansıyor zaten. 9500 devirde kesiciye giriyor biraz düşük ama nedense böyle yapılmış haritası. Aks aralığı birçok naked motordan daha uzun. Kuru ağırlığı 184 kg. Yağ yakıt vb olduğunda 200 kg oluyor. Rğzgar dengesi ve ön arka abs si çok hoşuma gitti. Tcs olsa hakkıymış aslında 2.viteste 3500 devirde gazı tam açtığınız anda patinaja düşüyor. Bunda lastiğin etkisi de büyüktür ama daha iyi lastikle de aynısını yapacağını düşünüyorum. Satışın yapıldığı gün evrak konusunda yardımcı olan Mehmet (Emmi) abiye çok teşekkür ederim. Fotoları atmaya çalışayım. Bu arada 6.9 saniyede 100 e çıkıyor. Bir iki videoda gördüm. Ben denemedim. Tek silindir tek egzantrik 4 valf 3 buji. İlkay hayırlı olsun. Çok güzel motor. Super bloğu var. Bununla 179km hıza çıkmıştım şu deli zamanlarımda Anılarım debreşti. Önder Özcan yazdı: KTM 390 bunun içinden geçer Önder abi ktm o kadar kıpraşımla bunun üstünden geçemez Ktmden çok eksiği yok. Hatta ikisi arasında kalsam bunu seçerdim. Duke 390 titreşim delisi bir motor. 2 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 10 Kasım 2021 Paylaş 10 Kasım 2021 Fatih Sarıkaya yazdı: İlkay hayırlı olsun. Çok güzel motor. Super bloğu var. Bununla 179km hıza çıkmıştım şu deli zamanlarımda Anılarım debreşti. Önder abi ktm o kadar kıpraşımla bunun üstünden geçemez Ktmden çok eksiği yok. Hatta ikisi arasında kalsam bunu seçerdim. Duke 390 titreşim delisi bir motor. Belki titreşmeye programlanmıştır. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 10 Kasım 2021 Yazar Paylaş 10 Kasım 2021 Fatih Sarıkaya yazdı: İlkay hayırlı olsun. Çok güzel motor. Super bloğu var. Bununla 179km hıza çıkmıştım şu deli zamanlarımda Anılarım debreşti. Önder abi ktm o kadar kıpraşımla bunun üstünden geçemez Ktmden çok eksiği yok. Hatta ikisi arasında kalsam bunu seçerdim. Duke 390 titreşim delisi bir motor. Ben 150 ile bir süre gittim. Pek sıkmadan gidiyor. İki kişi 120 ile gitsin bana yeterli zaten. Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 10 Kasım 2021 Paylaş 10 Kasım 2021 [emoji3478][emoji2509] Hayırlı olsun kazasız cezasız KTM ile aynı motoru kullanmıyor mu bir tek yazılım farkı vardı sanki [emoji848] en iyi motosiklet kapında sana ait olandır. Shad çanta da bonus olmuş daha ne olsun. 2 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 10 Kasım 2021 Paylaş 10 Kasım 2021 İlkay BAŞARAN yazdı: Ben 150 ile bir süre gittim. Pek sıkmadan gidiyor. İki kişi 120 ile gitsin bana yeterli zaten. Çok dengeli bir motor. Nereye istersen oraya gider. Viraja güzel girer. Lastikler iyi olmalı. Sakın michelin lastik alma buna. Bridgeston batlas ben kullandım güzel. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Kasım 2021 Paylaş 10 Kasım 2021 O değilde, ben en çok "motor al" diyen hanıma odaklandım. Sımsıkı sarılın hanıma 7 5 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 10 Kasım 2021 Paylaş 10 Kasım 2021 Sani Gerşon yazdı: O değilde, ben en çok "motor al" diyen hanıma odaklandım. Sımsıkı sarılın hanıma Bencede Şu senin poco incelemesi vardıya? yazayımmı? Yazarsam pococular beni formdan atar ama 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Kasım 2021 Paylaş 10 Kasım 2021 Fatih Sarıkaya yazdı: Şu senin poco incelemesi vardıya? yazayımmı? Yazarsam pococular beni formdan atar ama Yazın tabi ne varsa Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 10 Kasım 2021 Yazar Paylaş 10 Kasım 2021 Adnan Çakır yazdı: Hayırlı olsun kazasız cezasız KTM ile aynı motoru kullanmıyor mu bir tek yazılım farkı vardı sanki en iyi motosiklet kapında sana ait olandır. Shad çanta da bonus olmuş daha ne olsun. Ktm ile alt blok aynı abi. Onun silindir kapağı ve haritası farklı. Bu daha sakin daya uysal. Bu arada kaydırmalı debriyaj var. Çok güzel birşeymiş kullanınca anladım. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 10 Kasım 2021 Paylaş 10 Kasım 2021 İlkay Başaran yazdı: Ktm ile alt blok aynı abi. Onun silindir kapağı ve haritası farklı. Bu daha sakin daya uysal. 390 da blok patlatan çok vardı amma bunda pek patlatan görmedim. İlkaydaki tek milli versiyon. Bu seride şuanakadar olan en dayanıklı blok. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Kasım 2021 Paylaş 10 Kasım 2021 Maşallah, güzel motor, hintli mintli ama çok asil duruyor.. Beğendim.. Güle güle kullan 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 10 Kasım 2021 Yazar Paylaş 10 Kasım 2021 390 çok keyifli alet ama. Ben yedek parça rakamından ve servis probleminden (burada servis yok)dolayı almadım. Adamlar harbiden yapıyor bu işi. Fatih Sarıkaya yazdı: 390 da blok patlatan çok vardı amma bunda pek patlatan görmedim. İlkaydaki tek milli versiyon. Bu seride şuanakadar olan en dayanıklı blok. . Mehmet Ozyurek yazdı: Maşallah, güzel motor, hintli mintli ama çok asil duruyor.. Beğendim.. Güle güle kullan Abi hintli ama aslen Avusturya denebilir. Teknoloji ve parçalar ktm. Fren kaliperlerinden pistonuna, manetine vb. Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 10 Kasım 2021 Paylaş 10 Kasım 2021 İlkay dişliler stocsa dişlilerlede oyna. Vites aralığını yükselt. Stoc dişlilerle sürülmez bu. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 10 Kasım 2021 Yazar Paylaş 10 Kasım 2021 Fatih Sarıkaya yazdı: İlkay dişliler stocsa dişlilerlede oyna. Vites aralığını yükselt. Stoc dişlilerle sürülmez bu. Stok dişliler değişmemiş. Kaça kaç şimdi bu? Aslında uzatıp torku kaybetmek istemiyorum. 80-150 arası çok güzel kapatıyor şuan. 6.viteste Yorum bağlantısı
Recommended Posts