İçeriğe Yönlendir

Audi A6 - Motor Durdurun, Yağ Seviyesini Kontrol Edin Sorunu


Halil Erdoğan

Recommended Posts

Selim Bilgin

Kullandığım tek performans sorunu olmayan CVT 2.0 TDI A4'teki multitonic idi, malum onda da tork konvertörü yok zaten.

Yüksek torkun da etkisiyle ne olduğunu anlamadan sabit devirde uzayıp gidiyordu araba.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Mert Gülkokan yazdı:

tork konventörü yerine ne koymuşlar peki ?

 

Mekatronik kontrol ünitesi var bildiğim kadarıyla, klasik VAG style.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mert Gülkokan yazdı:

jazz devir çeviriyor ama boşa çeviriyor gibi devir artıyor 4 5 bine kadar da çıkıyor ama boşa çeviriyor

yeğenimde eski kasası var daha düşük beygir sanırım, acaip dolu dlou uzuyor, ışıklarda kalkışta ciddi rakip tanımaz 50 ye kadar falan tabii sonrası da iyi ?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mert Gülkokan yazdı:

Bakıma gittiğim dediğim yerde aynısını dedi
1. Nesil jazzların beygr gücü daha düşük olmasına rağmem 2. Nesilden daha iyi performansı var dedi

taşlar yerine oturdu, ışıklarda kafa fırlıyor öne

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Çağlar Bayur yazdı:

taşlar yerine oturdu, ışıklarda kafa fırlıyor öne

 

Ufak tork konvertörlü arabalarda genel olarak var o, 0,3 sn. kafayı atıyorlar öne, sonrası yok tabi.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mert Gülkokan yazdı:

birde araştırdım 1. nesil jazzlar 83 hp ancak sanırım 8 buji olması ya da motor çevriminden kaynaklı 120 nm torku 2800 devirde veriyormuş birde 1000 kg

 

2. nesil jazz 100 hp 127 nm tork ama maksimum torku 4800 devirde veriyormuş

 

sanırım 1. nesil 2800 devirde maksimum tork verdiği için fırlayıp gidiyor ışıklarda

Atmosferik motor ile 2800 devirde max tork mu? 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mert Gülkokan yazdı:

Valla gerçek
2 farklı siteye baktım
Şimdi de kitapçığı indirdim honda türkiye sitesinden
Orada da 2800 devir diyor

Öyle bir şey varsa bravo yani. Başka bir örneği var mı acaba? Ben piyasada

Hiç görmedim

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Atmosferik motor ile 2800 devirde max tork mu? 

boşuna motorsiklete de takmadılar o motoru , acaip garip birşey

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Pug 504
fe2b34027b16111a97e04d4580c1a7e7.jpg

2500 devir maks tork devri. Benzinli.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Halil Erdoğan
Selim Bilgin yazdı:

Kullandığım tek performans sorunu olmayan CVT 2.0 TDI A4'teki multitonic idi, malum onda da tork konvertörü yok zaten.

Yüksek torkun da etkisiyle ne olduğunu anlamadan sabit devirde uzayıp gidiyordu araba.

 

ilk kullanınca bu çok enteresan gelmişti, alışmam baya zaman aldı. Devir saati sabit kalıyor araba sonsuza kadar hızlanacak gibi hissi vardı. Gaza basma derecesine göre 1750-2000-2500 devirde sabit kalıyor son dişliye kadar aynı devirde devam ediyor. 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Halil Erdoğan yazdı:

 

ilk kullanınca bu çok enteresan gelmişti, alışmam baya zaman aldı. Devir saati sabit kalıyor araba sonsuza kadar hızlanacak gibi hissi vardı. Gaza basma derecesine göre 1750-2000-2500 devirde sabit kalıyor son dişliye kadar aynı devirde devam ediyor. 

 

Yalıtım da iyi olunca istemsiz olarak hızlı gidiliyor.

Tabi o dönem daha 3.0 TDI ile tanışmamıştım, şimdi binsem gitmiyor gibi gelebilir. :D

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...