Tansu Kalafatoğlu 30 Eylül 2021 Paylaş 30 Eylül 2021 Mert Gülkokan yazdı: mühendisleri vardır bir bildiği ama 2.0 tdi 190 lık araban yapıyorsun motor üst kapağı aluminium yapalım diyorsun bana garip geldi Yeterli testler yapılmadan piyasaya sürülmüştür. Yoksa bilerek isteyerek yapılmaz. yanlış anlaşılmak istemem ama vw grupta bu tip şeyler sürpriz değil. Biraz test. Piyasaya sür. Kervanı yolda düz 2 Yorum bağlantısı
Halil Erdoğan 30 Eylül 2021 Yazar Paylaş 30 Eylül 2021 Sefa Çelik yazdı: Bilgehan basss. Bidaha mı gelicen dünyaya, ahaha 😆 @Sefa Çelik Sefa Bey f10 çipli mi? Serkan Maden yazdı: Neyseki çözülmüş bunla geçmiş olsun. Arada bende 8-9 yaşındaki premium araçlara (a6, a5) bakarım alsammı diye sonra bu masraflar aklıma gelince kapatıyorum ilanları. O korku her zaman oluyor, acaba ne çıkacak diye. Arda Bülent Güzel yazdı: Basacanda 280-300 km hızda yarım saat gitmecen. Motorunuz sıfır gibi oldu. Güle güle kullanın. Bu saatten sonra keyif alırsınız umarım. Motorun bazı parçaları alışana kadar zorlamayın. Bazı parçalar sıfır bazıları daha eski olduğu için sıkıntı çıkabilir. @Arda Bülent Güzel Bey, zaten arabayı değiştirecektim, sorunu çözmeden satmak istemedim düzelmesini bekliyordum. 2016 5.20i aldım. Audi'yi bir kaç gün kullanıp satana kadar kullanmayacağım. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Eylül 2021 Paylaş 30 Eylül 2021 Mert Gülkokan yazdı: mühendisleri vardır bir bildiği ama 2.0 tdi 190 lık araban yapıyorsun motor üst kapağı aluminium yapalım diyorsun bana garip geldi vesile ile alu olmayan üst kapak yok artık? var mı? Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 30 Eylül 2021 Paylaş 30 Eylül 2021 Hangi A6 2.0 TDI 280 - 300 görüyor ki en azından benimki görmüyor [emoji1] benim maksimum bastığım 170-180 o açıdan sorun olur mu diye sormuştum Sen sat arabanıBu ben değilim tabiki Sosyal medyada paylaşan paylaşana o yüzden o km dedim ben Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 30 Eylül 2021 Paylaş 30 Eylül 2021 nerde o yol bişi denicemSen hiç Niğde Ankara otobanına girmemişsin belliki yada İzmir Bursa paralı otobanına. Oralarda ne hızlar yapıyor millet. Senin fr ile bir dene bence [emoji4] 1 Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 30 Eylül 2021 Paylaş 30 Eylül 2021 mühendisleri vardır bir bildiği ama 2.0 tdi 190 lık araban yapıyorsun motor üst kapağı aluminium yapalım diyorsun bana garip geldiMert 190 ps a6 larda sıkıntı yok. Sıkıntı 177 bg a6 larda var. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Eylül 2021 Paylaş 30 Eylül 2021 (düzenlendi) Arda Bülent Güzel yazdı: Mert 190 ps a6 larda sıkıntı yok. Sıkıntı 177 bg a6 larda var. 140 lık soralım? Bkd 30 Eylül 2021 tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 30 Eylül 2021 Paylaş 30 Eylül 2021 Çağlar Bayur yazdı: 140 lık soralım? Bkd Konu A6 değil mi diye iki kere kontrol ettim. 140 nedir ya, A1 bile 150den başlıyor. A6 dediğin 3.0 olur 272 PS olur. Frankfurt - Köln 1 saat.. 1 Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 30 Eylül 2021 Paylaş 30 Eylül 2021 140 lık 2006 model olması lazım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Eylül 2021 Paylaş 30 Eylül 2021 Erdem Doğan yazdı: Konu A6 değil mi diye iki kere kontrol ettim. 140 nedir ya, A1 bile 150den başlıyor. A6 dediğin 3.0 olur 272 PS olur. Frankfurt - Köln 1 saat.. 2.0 tdi şkoda da bile kullanıldı, teknik adamım model boya takıntım yok Arda Bülent Güzel yazdı: 140 lık 2006 model olması lazım a3 şkoda vs. 2.0tdi Bkd olanda durum nasıldı? Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 30 Eylül 2021 Paylaş 30 Eylül 2021 Şüpheliyim. Sport moda aldığım an araç şahlanıyor. Sonra tutabilene aşk olsun. Eğer standartı böyleyse bmw'ye helal olsun. Sen diyorsan doğrudur üstad kesin ip vardır[emoji4] a3 şkoda vs. 2.0tdi Bkd olanda durum nasıldı?2006 a6 da 2006 a4 lerde kısaca o model kasalar 140 ps ti. 2010 makyajlı kasa a6 2.0 Tdi 170 bg oldu. 2011 a6 kasa değişiminde 177 bg oldu. 2015 a6 modelde 190 bg oldu. Şu anda yeni kasa 204 bg diye biliyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Eylül 2021 Paylaş 30 Eylül 2021 Arda Bülent Güzel yazdı: 2006 a4 lerde kısaca o model kasalar 140 ps ti. beygirde sorun yok üst kapak dayanımı hakkında duyum nasıl? Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 30 Eylül 2021 Paylaş 30 Eylül 2021 beygirde sorun yok üst kapak dayanımı hakkında duyum nasıl?140 lıklarda birşey duymadım. Onlarda sıkıntı yok diye biliyorum 1 Yorum bağlantısı
Halil Erdoğan 30 Eylül 2021 Yazar Paylaş 30 Eylül 2021 Çağlar Bayur yazdı: beygirde sorun yok üst kapak dayanımı hakkında duyum nasıl? 😀 Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 1 Ekim 2021 Paylaş 1 Ekim 2021 (düzenlendi) Arda Bülent Güzel yazdı: Sen sat arabanı Bu ben değilim tabiki Sosyal medyada paylaşan paylaşana o yüzden o km dedim ben 2.0 TDI da bu ciğer olacağını sanmıyorum. Kaldı ki bu benim ilk E sınıfı aracım da değil. Hali hazırda halen kullandığım diğer aracım F10 520d, Audiden önceki aracım da W212 FL E250 CDI 4Matic idi... Sefa Çelik yazdı: Kesin ip var 😎 Şüpheliyim. Sport moda aldığım an araç şahlanıyor. Sonra tutabilene aşk olsun. Eğer standartı böyleyse bmw'ye helal olsun. ip falan değil de aracın devir saatini bile göremedim belki 2.0 TFSI? ya da 3.0 TDI? bu arada Sefa abi senin F10 da spor göstergeler varsa NBT de oradan bakabilirsin max değerlere. Eğer max. değerler 170 hp 250 nm torktan fazla ise yazılım vardır. 1 Ekim 2021 tarihinde Kerim Bilgehan Arbek tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 1 Ekim 2021 Paylaş 1 Ekim 2021 300 yapıyorsa; A) RS6 (göstergede yazmıyor, ve ahşap trim var, yani RS6 değil) B) 3.0 BiTDI C) 3.0 TFSI olabilir. 3 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 1 Ekim 2021 Paylaş 1 Ekim 2021 180 hp lik araç 300 yapabilir mi? Vardır heralde bir hesabı bunun. Merak ettim. Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 1 Ekim 2021 Paylaş 1 Ekim 2021 Selim Bilgin yazdı: 300 yapıyorsa; A) RS6 (göstergede yazmıyor, ve ahşap trim var, yani RS6 değil) B) 3.0 BiTDI C) 3.0 TFSI olabilir. ya da stage 2 yazılımlı 2.0 TFSI 2.0 hacimli aracın ÖTV si MTV si bu kadar yüksek ve araca ulaşmak bu kadar zor olunca "şeyh uçmaz mürit uçururmuş" durumu oluyor bizim millette. Halbuki bu sınıfın en kralını ( Mercedes E serisini) adamlar taksi yapıyor memleketlerinde 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 1 Ekim 2021 Paylaş 1 Ekim 2021 İlkay BAŞARAN yazdı: 180 hp lik araç 300 yapabilir mi? Vardır heralde bir hesabı bunun. Merak ettim. Yapamaz. Kerim Bilgehan Arbek yazdı: ya da stage 2 yazılımlı 2.0 TFSI Yapıyor mu 2.0'lar? Devir bandına bakmak lazım. 2 Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 1 Ekim 2021 Paylaş 1 Ekim 2021 Yapıyor mu 2.0'lar? Devir bandına bakmak lazım.Sonuçta temel olarak bu golf r ile aynı motor ya ondan dedim yüklü vs bayır aşağı gibi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Ekim 2021 Paylaş 1 Ekim 2021 İlkay BAŞARAN yazdı: 180 hp lik araç 300 yapabilir mi? Vardır heralde bir hesabı bunun. Merak ettim. cruze 2.0 d deki geliştirilmiş otomatik şanzıman teorik hesapta 263 yapabiliyordu. iş şanzıman (diferansiyelde) Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 1 Ekim 2021 Paylaş 1 Ekim 2021 Çağlar Bayur yazdı: cruze 2.0 d deki geliştirilmiş otomatik şanzıman teorik hesapta 263 yapabiliyordu. iş şanzıman (diferansiyelde) Anladım abi ama focus 1 in 5.vites 3000 devirde 120 km yaptığı şanzımanın teorikte 280 km hız yapacağını hesaplarız 7 bin devirde ama malum 100 hp ile 185 duvarını zor geçer. Demek istediğim buydu. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 1 Ekim 2021 Paylaş 1 Ekim 2021 Selim Bilgin yazdı: 300 yapıyorsa; A) RS6 (göstergede yazmıyor, ve ahşap trim var, yani RS6 değil) B) 3.0 BiTDI C) 3.0 TFSI olabilir. bence de. fabrikasyon olup o hıza çıkanı yoktur zaten. limitör var. 265 hp e350 cdi ile maks 258 km yapabilmiştik. 250 ye gelince tık diye güç gidiyordu. oysaki 230 km ye kadar durmaksızın hızlanabiliyordu. demekki azıcık müdehale ile 300 e çıkar ama zaten 220 km nin üzerinde oldukça tedirgin edici oluyor. alışkın olmak lazım belki de. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 1 Ekim 2021 Paylaş 1 Ekim 2021 Yani maks hızda beygir gücünün önemli olduğunu biliyorum yanlışım yoksa. Şanzıman desteklese de 180 hp lik güç 1500 kg kütleyi 300 e nasıl çıkartır buna şaşırdım. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 1 Ekim 2021 Paylaş 1 Ekim 2021 Doğan Arşiray yazdı: bence de. fabrikasyon olup o hıza çıkanı yoktur zaten. limitör var. 265 hp e350 cdi ile maks 258 km yapabilmiştik. 250 ye gelince tık diye güç gidiyordu. oysaki 230 km ye kadar durmaksızın hızlanabiliyordu. demekki azıcık müdehale ile 300 e çıkar ama zaten 220 km nin üzerinde oldukça tedirgin edici oluyor. alışkın olmak lazım belki de. Benim araba stabil gidiyor o hızlarda ama düşününce cidden gereksiz. Geriye dönüp bakınca ne gerek vardı diyorum hep. Zaten ne şerit disiplini var ne de asfalta güven oluyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts