Ahmet Kılıçaslan 21 Ağustos 2021 Paylaş 21 Ağustos 2021 Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım,benim 2008 model fiorinom var,geçenlerde su eksiltiyor diye tamirciye gittim tapa değiştik tamam dediler aldım arabayı. baktım ki araba geç çalışıyor neyse dedim sabah oldu baktım araç soğuyunca bir kaç marşda ancak çalışıyor hani soğuklarda geç çalışır gibi. Tekrar götürdüm ısıtma bujisi,mazot filtr,hava filtresi değiştik dediler aldım biyerde park ettim ve bir kaç saat sonra bindim bu defa ise araç marş basıyor çalışıyorda ama anında stop ediyor gaz yemiyor yani ve stop ediyor. Sonra usta geldi eter sıktı galiba debimetrenin orda bir hava borsu var oraya eter sıktığımızda çalışıyor bir iki saat içinde kontağa bastığımda çalışıyor ama 2 saat sonra yani soğuyunca araç eter sıkmadan çalışmıyor. Tamirci sorunu 1 haftada çözemedi ilçede olduğum için pek anlayan yok. Yani o su akıtması tapa değişmeden önce bir sorun yoktu araçta,acaba sorun basit mi çünkü bazıları üst kapak,bazıları enjektör diyorlar.yardımlarınız için teşekkürler. Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 21 Ağustos 2021 Paylaş 21 Ağustos 2021 Eter sıkılıp çalıştırdığınıza göre araba dizel, muhtemelen de 75 hp lik olan. Anlattıklarınızdan yaptığım çıkarım enjektörler ve pompa. Sökülüp bakılması lazım belki enjektörler revizyonla düzelebilir. Pompanın durumu sökülünce anlaşılacak. Daha gelişmiş bir servise gidip baktırılması gerekiyor. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Kılıçaslan 21 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 21 Ağustos 2021 Hasan Karabekiroglu yazdı: Eter sıkılıp çalıştırdığınıza göre araba dizel, muhtemelen de 75 hp lik olan. Anlattıklarınızdan yaptığım çıkarım enjektörler ve pompa. Sökülüp bakılması lazım belki enjektörler revizyonla düzelebilir. Pompanın durumu sökülünce anlaşılacak. Daha gelişmiş bir servise gidip baktırılması gerekiyor. evet dizel,ama yani tamirci o su tapasını takana kadar yani araba ile uğraşana kadar birşey yoktu,tamircide oldu bu olay yani Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Ağustos 2021 Paylaş 21 Ağustos 2021 eter sıkıp durmayın, yakıt hattını kontrol edin, hava alan bir yer varmı ona dikkatlice bakın önce, eter= uzun kullanımda ölü motor demektir helede dizelde... 4 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 21 Ağustos 2021 Paylaş 21 Ağustos 2021 Ahmet Kılıçaslan yazdı: evet dizel,ama yani tamirci o su tapasını takana kadar yani araba ile uğraşana kadar birşey yoktu,tamircide oldu bu olay yani Tamircinin ne amaçla ne işlem yaptığını bilmiyoruz, artık olan olmuş. Eğer tamircinin tekrar bunu düzeltebileceğine inanıyorsanız, gidip durumu anlatmakta fayda var. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Ağustos 2021 Paylaş 21 Ağustos 2021 Enjektör hortumlarına bir baktırın. 13 yaşında bir araç, hortumlarda kaçak olabilir. Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 21 Ağustos 2021 Paylaş 21 Ağustos 2021 Mazot geri kaçıyor olabilir. Çekvalf kontrol edilmeli Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 21 Ağustos 2021 Paylaş 21 Ağustos 2021 Geçmiş olsun bulunamayan arıza kadar can sıkıcı bir şey yok çok iyi biliyorum. umarım tez zamanda probelimi bulup çözüme kavuşursunuz. arızanın yakıt sistemi ile alakalı olacağını düşünüyorum geri dönüş valfinden başlayıp tek tek kontrol ile sorun bulunabilir. tabi bu süreç biraz sorunlu ve maliyetli oluyor kolay gelsin Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 21 Ağustos 2021 Paylaş 21 Ağustos 2021 Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım,benim 2008 model fiorinom var,geçenlerde su eksiltiyor diye tamirciye gittim tapa değiştik tamam dediler aldım arabayı. baktım ki araba geç çalışıyor neyse dedim sabah oldu baktım araç soğuyunca bir kaç marşda ancak çalışıyor hani soğuklarda geç çalışır gibi. Tekrar götürdüm ısıtma bujisi,mazot filtr,hava filtresi değiştik dediler aldım biyerde park ettim ve bir kaç saat sonra bindim bu defa ise araç marş basıyor çalışıyorda ama anında stop ediyor gaz yemiyor yani ve stop ediyor. Sonra usta geldi eter sıktı galiba debimetrenin orda bir hava borsu var oraya eter sıktığımızda çalışıyor bir iki saat içinde kontağa bastığımda çalışıyor ama 2 saat sonra yani soğuyunca araç eter sıkmadan çalışmıyor. Tamirci sorunu 1 haftada çözemedi ilçede olduğum için pek anlayan yok. Yani o su akıtması tapa değişmeden önce bir sorun yoktu araçta,acaba sorun basit mi çünkü bazıları üst kapak,bazıları enjektör diyorlar.yardımlarınız için teşekkürler.Usta tamir ederken bir yerleri fark etmeden zorlamistir bence hava sorunudur. Ether tarzi durunlarda ambeleye kalkma olabilir diye biliyorum aman dikkat edin Yorum bağlantısı
Recommended Posts