İçeriğe Yönlendir

Megane 4 Sonrası 2019 Tucson


Ali Ozan Yurtsever

Recommended Posts

Tamer Topaç
Ali Ozan Yurtsever yazdı:

Yüksek araç hissi zaten hep söylendiği gibi daha güvenli ve kontrollü hissi veriyor. yol tutuşu açısından tabi suv ve binek araç farkı var, binek araç gibi değil ancak bu araç da ağır olmasının getirdiği avantajı yaşıyor yolda. muadillerine göre 200/300 kg daha ağır. özellikle edc şanzıman sonrası dikkatimi çeken şey şu oldu; rampada ki vites geçişleri. megane ile rampa çıkarken 2000/2200 devre gelince vites arttırır ama rampada yemez sonra geri vites düşürme kararsızlığını çok yaşardım, bu yüzden rampalarda manuel modu çok kullanıyordum megane da. bu öyle değil. özellikle rampada, devam eden uzun rampada 2300/2400 devirlere bile gelse vites arttırmıyor ve o vitesi koruyor, devir kaybetmiyor. bu kısım çok hoşuma gitti. 

 

Şanzıman beyni eğim sensörünü de içeriyor ve birlikte çalışıyor. Hyundai' ler o yüzden rampada, virajda, inişte ve tümsek geçişlerinde saçmalamıyor. Çift kavramalı şanzımanları da diğer markalara göre çok daha uzun ömürlü. Eşşek gibi kullanılmadığı sürece kolay kolay ısınmıyor.

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Ağırlık merkezi yükseldikçe risk artar ama ortada değişik bir durum var. Markalar c ve d segment araçlara yatırımı azalttı. Mesela golf, mesela octavia. Resmen tutunamıyorlar. Passat sw resmen savruluyor. 
 

ama küçük suvlar bile bu hızlarda çok rahat geçiyorlar testi. İlginç değil mi? 
 

 

 

 

MQB şaşenin kerameti :crazy:. Maliyeti çok azaltmış, vagcılar çok üzgün.

Servet Aydın yazdı:

Yüksek araç daha zayıf yol tutar diye bir şey yok arkadaşlar. Örnekle ww Transporter passattan çok daha iyi yol tutuyor. Aynı şey suvlar için de geçerli çoğunda tabii

Transporter efsane bu konuda.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...