İçeriğe Yönlendir

Megane 4 Sonrası 2019 Tucson


Ali Ozan Yurtsever

Recommended Posts

Ali Ozan Yurtsever

çok teşekkür ediyorum herkese. 

 

Cem Işık yazdı:

Kodiaq almadan önce 2-3 kez gidip test sürüşü yapmıştım, 1.6 motor, 4x4 alacaktım, şanzımanın dur kalk trafikte ısınma sonucu kendisini korumaya alması (kenara çekip soğumasının beklenmesi ) gibi bi duyum alınca caymıştım.. konforlu ve güzel bir araçtır, allah kaza bela göstermesin inşallah..

Evet ben de benzer şikayetler okudum hatta servisle konuştum bu konuyu. 4*4 ler biraz daha sıkıntılıymış bu konuda. 

Yorum bağlantısı
Fikri Keleş

Çok güzel,

Bu kasa jeepler belli bir kesimi hitap ediyor gibi,alan vaz geçip başka bisey alamıyor.

Hayırlı olsun 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay
(düzenlendi)

Hayırlı olsun, güle güle kullanın :nazar:

Beğeni açısından Kia Sportage ile sürekli arasında kaldığım bir araç ☺️

tarihinde Yurdaer Elay tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya

:nazar: güzel günlerde binin inşaallah...

 

megane 4 ile tucson un sürüş dinamikleri ve farklılıkları konusunda sizin de yorumlarınızı duymak isterim...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

Hayırlı olsun güle güle kullanın, tip olarak sevdiğim bir araç ama dışındaki heybeti sanki iç alana yansıtmayı başaramamış gibi geldi bana.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ercüment Yıldırım

Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin
İnşallah sorunsuzca binerseniz
Şanzıman konusunda çift kavramalar her zaman beni korkutmuştur.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel

Hayırlı olsun yeni makinanız


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever

Herkese çok teşekkür ediyorum. 

Ercüment Yıldırım yazdı:

Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin
İnşallah sorunsuzca binerseniz
Şanzıman konusunda çift kavramalar her zaman beni korkutmuştur.

Evet çift kavrama konusu öyle katılıyorum. 3 yılda bir araç değişim periyodum oluyor benim genelde.  Bunun da 2024 e kadar garantili olması da kafamı biraz rahatlattı. 

Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever
Ahmet Çankaya yazdı:

:nazar: güzel günlerde binin inşaallah...

 

megane 4 ile tucson un sürüş dinamikleri ve farklılıkları konusunda sizin de yorumlarınızı duymak isterim...

Yüksek araç hissi zaten hep söylendiği gibi daha güvenli ve kontrollü hissi veriyor. yol tutuşu açısından tabi suv ve binek araç farkı var, binek araç gibi değil ancak bu araç da ağır olmasının getirdiği avantajı yaşıyor yolda. muadillerine göre 200/300 kg daha ağır. özellikle edc şanzıman sonrası dikkatimi çeken şey şu oldu; rampada ki vites geçişleri. megane ile rampa çıkarken 2000/2200 devre gelince vites arttırır ama rampada yemez sonra geri vites düşürme kararsızlığını çok yaşardım, bu yüzden rampalarda manuel modu çok kullanıyordum megane da. bu öyle değil. özellikle rampada, devam eden uzun rampada 2300/2400 devirlere bile gelse vites arttırmıyor ve o vitesi koruyor, devir kaybetmiyor. bu kısım çok hoşuma gitti. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Yüksek araç daha zayıf yol tutar diye bir şey yok arkadaşlar. Örnekle ww Transporter passattan çok daha iyi yol tutuyor. Aynı şey suvlar için de geçerli çoğunda tabii

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Servet Aydın yazdı:

Yüksek araç daha zayıf yol tutar diye bir şey yok arkadaşlar. Örnekle ww Transporter passattan çok daha iyi yol tutuyor. Aynı şey suvlar için de geçerli çoğunda tabii

Ağırlık merkezi yükseldikçe risk artar ama ortada değişik bir durum var. Markalar c ve d segment araçlara yatırımı azalttı. Mesela golf, mesela octavia. Resmen tutunamıyorlar. Passat sw resmen savruluyor. 
 

ama küçük suvlar bile bu hızlarda çok rahat geçiyorlar testi. İlginç değil mi? 
 

 

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Ağırlık merkezi yüksekliğini tolere edebilecek şekilde sistem gelişiyor. 3 tonluk land rover spor araç gibi dalıyor viraja

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...