Murat Öngür 13 Ağustos 2021 Paylaş 13 Ağustos 2021 Merhabalar bir kaç gündür fark ettim aracım sanki biraz hantallaştı özellikle alt devirlerde , tüm bakımları zamanından önce yaptırırım kullandığım yağ liqui moly dir kullandığım parçalar ya orj dir yada bosch markadır. Bir tek şüphelendiğim , ben bakımı yılda bir kez yaptırıyorum ( km yi tamamlayamıyorum ) en son mazot filtresini değiştireli iki yıl oldu son bakımda değişmedi yani birde son uzun yola gitmemde wurth kullandım acaba temizlikten sonra eski olan filtre mi tıkandı iyice ??? Yorum bağlantısı
Ümit Türk 13 Ağustos 2021 Paylaş 13 Ağustos 2021 Dizelde her bakımda filtre değişmeli diye biliyorum. Tıkanma olabilir. Değişim yaptınız mı? Bu şekilde deneyip kontrol etmekte yarar vardır diye düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 13 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 13 Ağustos 2021 Ümit Türk yazdı: Dizelde her bakımda filtre değişmeli diye biliyorum. Tıkanma olabilir. Değişim yaptınız mı? Bu şekilde deneyip kontrol etmekte yarar vardır diye düşünüyorum. filtre alıp değiştirmeyi düşünüyorum yarın Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 13 Ağustos 2021 Paylaş 13 Ağustos 2021 Dizellerde 2 bakımda bir filtre değişir. km kaç bilmiyorum ama egr veya dpf varsa tıkanmaya başlamış olabilir. 3. veya 4. vitesle 3000 devir ile sabit hızla 20 25 km kadar yol gidin dpf varsa temizlensin.Fark olacaktır. 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 13 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 13 Ağustos 2021 Ahmet Türedi yazdı: Dizellerde 2 bakımda bir filtre değişir. km kaç bilmiyorum ama egr veya dpf varsa tıkanmaya başlamış olabilir. 3. veya 4. vitesle 3000 devir ile sabit hızla 20 25 km kadar yol gidin dpf varsa temizlensin.Fark olacaktır. dpf var evet , araç daha 80 binde ama söylediğiniz mantıklı Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 13 Ağustos 2021 Paylaş 13 Ağustos 2021 havaakıs metresine baktırın degerlerine. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 16 Ağustos 2021 Paylaş 16 Ağustos 2021 yakıt filtresi dizelde acaip fark ettiriyor. 30 binde bir değiştirmek lazım yaklaşık. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ağustos 2021 Paylaş 16 Ağustos 2021 (düzenlendi) çekiş düşmesi denince en son yağa bakılır yağda markalarda öyle aman aman fark etmez ralli motoru değilse. bakım denince herkesin rutin alıştığı filtreler değişti ve bitti değildir aslında. örneğin kurum temizliği, kızdımra bujisi yaşlanması, intercooler içinin yağlanması, egr nin boru kesiti ufalması vs. vs. bir çok yapılması gereken temizlik vardır. dpf ayrı dert. öncelikle carbon clean öneririm, ancak siz piyasaya sorunca yaptırmaya korkacaksınız 16 Ağustos 2021 tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 16 Ağustos 2021 Paylaş 16 Ağustos 2021 İlk bakacaginiz katalitik konvektör baslica sorun odur Yorum bağlantısı
Tamer Olcay Çiçek 16 Ağustos 2021 Paylaş 16 Ağustos 2021 şehir içi uzun süre kullandıysanız kesinlikle dpf tıkanmıştır eksoz yüksek derecelere cıkmadığından da kurumu da yakamamış tıkanmıştır uzun süreli devirli kullanın sonrasında değişlik olursa zaten anlaşılır Yorum bağlantısı
Murat Öngür 18 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 18 Ağustos 2021 (düzenlendi) Sorunu hallettik yorum yazan herkese tşk ler , sorun mazot filtresiymiş , mazot filtresini değiştirdim sorun halloldu bundan sonra iki bakımda bir değil her bakım değiştireceğim. Bu arada bosch marka filtre aldım bilginize. Bazı kia ve hyundai yetkili servisleri bosch marka filtreleri orj ekipman olarak kullanıyormuş. 18 Ağustos 2021 tarihinde Murat Öngür tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Recommended Posts