Selim Bilgin 28 Temmuz 2021 Paylaş 28 Temmuz 2021 İlk çıktığından beri radarımda, CVT olduğu için uzak duruyordum. Nasıl bilirsiniz? 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 28 Temmuz 2021 Paylaş 28 Temmuz 2021 Bu araba daha dün aklıma geldi. Şimdi forumda görmek ilginç. Çok güzel araba, uludağda yaşayan bir internet arkadaşımın arabasıydı. Çok gezerdi. Sıkıntı yoktu. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Temmuz 2021 Paylaş 28 Temmuz 2021 Bı kere bindim. Çok basık içi diye hatırlıyorum. Ama kedi gibi yere tutunuyordu değişik bı dönüş denemiştik. Kuvveti çok değildi bence. 1 Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 28 Temmuz 2021 Paylaş 28 Temmuz 2021 #Stationlarıseverim. CVT sevmem ama onu alacak param olsa kesin alırım Levorg 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Temmuz 2021 Paylaş 28 Temmuz 2021 Turbo boxer di sanırım. Beklenti yüksekti gerçekler hayal kırıklığı Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 28 Temmuz 2021 Paylaş 28 Temmuz 2021 İş yerimde cvt şanzımanlı fluence var. Çok sevmem aslında cvt şanzımanı ama performans olarak avantajları da var. Normal şanzımanlı araçta alt devirlerde özellikle atmosferik motorlarda araç gitmezken cvt de tam gaz sırasında sürekli üst devirler kullanıldığından hızlanma süresi iyileşiyor. Hatta Honda 1.5 turbo da cvt ve manuel versiyonlarının hızlanma verileri aynı. Yakıt olarak fazla olabilir, belki masraflı bir şanzıman olabilir ama çok da kötü değil bence. Alışınca güzel gelmeye başlıyor sanırım. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Temmuz 2021 Paylaş 28 Temmuz 2021 Mert Gulkokan yazdı: Cvt her zaman törpüler Tork düşmanı bir şanzıman tipi Genişlet Törpüler denilen şey 8,9sn 0-100 var. Araba 1,5t ağırlığında. Yani daha ne olsun servis ağına da bakın. Çok yaygın değil. Fatih Mehmet Uslu yazdı: İş yerimde cvt şanzımanlı fluence var. Çok sevmem aslında cvt şanzımanı ama performans olarak avantajları da var. Normal şanzımanlı araçta alt devirlerde özellikle atmosferik motorlarda araç gitmezken cvt de tam gaz sırasında sürekli üst devirler kullanıldığından hızlanma süresi iyileşiyor. Hatta Honda 1.5 turbo da cvt ve manuel versiyonlarının hızlanma verileri aynı. Yakıt olarak fazla olabilir, belki masraflı bir şanzıman olabilir ama çok da kötü değil bence. Alışınca güzel gelmeye başlıyor sanırım. Genişlet Toyota’da cvt şanzımanlar manuel’den daha az yakıtlı. Tork konvertörlü olmasına rağmen hem de. masraf olarak da en masrafsız şanzıman. Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 28 Temmuz 2021 Paylaş 28 Temmuz 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Toyota’da cvt şanzımanlar manuel’den daha az yakıtlı. Tork konvertörlü olmasına rağmen hem de. Genişlet CVT şanzımanın amacı ekonomi değil mi zaten? 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Temmuz 2021 Paylaş 28 Temmuz 2021 Yurdaer Elay yazdı: CVT şanzımanın amacı ekonomi değil mi zaten? Evet. Kayıp çok çok az 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Temmuz 2021 Paylaş 28 Temmuz 2021 Yurdaer Elay yazdı: CVT şanzımanın amacı ekonomi değil mi zaten? Genişlet Aynen öyle. Toyota kalkış için ekstra bir parça daha ekledi. Çok daha seri oldu. Devir sabit, hız artıyor. Manuel olsa sürekli oynayan bir devirde kayıp daha fazla. Motorun en verimli hali sabit kararlı devirde döndüğü hali değil midir zaten. yeni nesil otomatik şanzımanlar bu yüzden 7-8 vitese kadar çıktı. Devri sabit tutmaya çalışmak 3 Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 29 Temmuz 2021 Paylaş 29 Temmuz 2021 Bir dönem radarıma aldığım bir araç idi o yüzden hem test ettim hem de araştırmıştım. Tasarım göreceli elbet ama bir SW ye göre bence yakışıklı bir araç. Motor performans olarak gayet tatminkar. Tabi neyle kıyasladığınıza bağlı. Çok fazla 1.6 T insignia kullandığım için hemen hemen aynı diyebilirim. Yakıt olarak da benziyorlar. Belki LEvorg bir tık daha ekonomik denilebilir ama kullanım şekli çok önemli tabi. Donanım Eye Sgiht alınmalı derim. En azından benim gibi teknolojik oyuncak olmadan arabadan keyif almayan biri için öyle Kör nokta, şerit takip vs bu donanımda geliyor. Arabanın malzeme kalitesi bence çok iyi. Deri koltukları yumuşak malzeme oranı vs çok güzel. Gelelim en güzel yanına. Araç sürekli 4X4 ve boxer motor. İnanın yol tutuş olarak kullandığım en iyi araçlardan diyebilirim. Hani tren rayında viraj dönüyor hissi deniyor ya aynen öyle . Yoldan çıkarmak baya zor. Tabi o kadar limitlerde kullanmadım ama yine de çok iyi. Servis olarak eğer çok ücra bir yerde değilseniz üzeceğini sanmam. Büyük şehirlerde zaten sorun olmayacaktır. İkinci el tahmin edeceğiniz üzere baya zayıf ama ikinci el düşünerek araç almak ne kadar mantıklı o da ayrı konu. Saygılarımla... 5 1 Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 29 Temmuz 2021 Paylaş 29 Temmuz 2021 çok yakışıklı biliriz bende merak ediyorum genel yorumları. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 29 Temmuz 2021 Paylaş 29 Temmuz 2021 Çok karakterli duruşu var. Kendine has. 159 gibi, saablar gibi. Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya 29 Temmuz 2021 Paylaş 29 Temmuz 2021 Levorg u arkası ve yanını Cee'd SW ye çok benzetiyorum ben. Cee'd te buna station değil sporty vagon deniliyor bu arada... Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 29 Temmuz 2021 Paylaş 29 Temmuz 2021 Bilmiyorum beğeni meselesi ancak ben o parayı bu arabaya vermezdim herhalde. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 29 Temmuz 2021 Paylaş 29 Temmuz 2021 (düzenlendi) Merhaba güzel yakışıklı sağlam araç 1,6 170 beygir civarında bir araç, yalnız bu verilen değerleri karşıladığını düşünmüyorum. Ve ikinci eli çok yavaş 29 Temmuz 2021 tarihinde Murat Öngür tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 29 Temmuz 2021 Paylaş 29 Temmuz 2021 Murat Öngür yazdı: Merhaba güzel yakışıklı sağlam araç 1,6 170 beygir civarında bir araç, yalnız bu verilen değerleri karşıladığını düşünmüyorum. Ve ikinci eli çok yavaş Genişlet Düşünmüyorum derken? Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 29 Temmuz 2021 Paylaş 29 Temmuz 2021 Biraz inceledim de arabayı satıp bunu alasım geldi😅 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 29 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 29 Temmuz 2021 Mert Gulkokan yazdı: İncelemiştim iş arkadaşımda vardı 1.6 turbo sürekli 4 çeker yakıtı biraz yüksek ama 3.0 tdi sonra normal gelir Sw olması ilgi çekici Arka koltuklar belirli bir açıya kadar yatabiliyor güzel özellik Ses yalıtım seviyesi düşük hatta subigaraj sahibi levorg alıyor kendisi turist rehberi demiş ki böyle yalıtım mı olur deyip kendi kendine yalıtım yapıyor sonra bakıyor piyasada boşluk var hifi müzik sistemi ile komple yalıtım yapıyor Levorg alıp ses yalıtım düşük deyip iş kuran bile var İş arkadaşım yakıt fazla deyip satıp golf almıştı Genişlet Alınırsa ilk gidilecek yer Subi zaten. H.Cenk Bayrakçı yazdı: Kaç model bakıyoruz? Genişlet Çok seçenek yok hocam zaten, toplanm 400-500 satmış TR'de galiba. Fahir'in arabadan pek anladığını düşünmüyorum bu arada, ya da anlamıyormuş gibi yapıyor. 1 Yorum bağlantısı
Tufan Caliskan 29 Temmuz 2021 Paylaş 29 Temmuz 2021 Geçen sene ciddi düşündüğüm 2 model arasındaydı Levorg. Rakip olarak 1.5 ECOBOOST Mondeo TİTANIUM SW düşünüyordum. Maddi olumsuzluk kaynaklı erteledim. Faizlerin düşmesini bekliyorum. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 30 Temmuz 2021 Paylaş 30 Temmuz 2021 (düzenlendi) H.Cenk Bayrakçı yazdı: Kaç model bakıyoruz? Genişlet zaten sadece bakıyoruz, model farketmiyor 114 binmiş fiyatı, sözmü geri aldım, kilyoyu satıp bundan alıyorum hemen, artan paraylada motor alırım artık 30 Temmuz 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 30 Temmuz 2021 Paylaş 30 Temmuz 2021 Ali Cihangiroğlu yazdı: zaten sadece bakıyoruz, model farketmiyor 114 binmiş fiyatı, sözmü geri aldım, kilyoyu satıp bundan alıyorum hemen, artan paraylada motor alırım artık Genişlet 2. el ybr ler 20 bin olmuş abi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts