Kadir Kaya29 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 İstanbultrafik34 vb hesapları takip ediyorum.O kadar çok kaza oluyor ki.Yani günlük bu hesaplara yansıyan kaza minimum 100. Bu kazaların sebepleri neler olabilir. Bence sabırsızlık ve herkesin kendini en iyi şoför zannetmesi yani kontrolsüz özgüven. Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 İnsanlarimizin sabirsizligindan hoşgörüsüzlük lerinden 1 Yorum bağlantısı
Erkut Uysal 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 Trafikte Saygısizlik hat safhada da ondan... Kimsenin kimseye tahammülü yok... 1 Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 Birde ehliyetini yeni almis arkadaslarimiz panik hareketleri trafik te tehlike de saciyor Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 Kuralsızlık, sabırsızlık, dikkatsizlik 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 Çok bilmişlik.. Aşırı öz güven. Bunun dışında, bakımsız araçlar. Örnek, geçenlerde bir yağmurda trafikte kaldım, aracım durmak istediğimde durmuyor, kalkmak istediğimde patinajda kalıyordu.. Yağmurda resmen buz efekti veriyordu.. Yağmuru görene kadar fark etmemiştim lastiğin bu kadar kötü olduğunu.. Hemen gidip bir takım sıfır lastik aldım.. 13 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 Metin Akbal yazdı: Açık ve net. %99.9 ü mallık. Beklenen cevap 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 Bugün Ümraniye'ye gittim. Kurtköy harici otoyolda iki yabancı araç. Biri mercedes otomobil diğeri ise tuareg. İkisi de sağ refüjde peşpeşe kaymış darmadağın. Adamlar yağmur yağınca kendi asfaltı gibi sandı herhalde 2 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 Hız sınırının 120 olduğu otobanda 120 ile araç sollarken kat kat fazla hızla dibine gelip selektör üzerine selektör yapıp sıkıştıranlar ve aynı şekilde duramayanlar başta geliyor. Takip mesafesi yok, 3 şeritli yolda orta şerit ve sağ şeritte ağır tonajlı araçların birbirini kontrolsüz sollaması. Bakımsız araçlar ve belirli mental seviyeye sahip olmayan araç sürücüleri. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 Servet Aydın yazdı: Bugün Ümraniye'ye gittim. Kurtköy harici otoyolda iki yabancı araç. Biri mercedes otomobil diğeri ise tuareg. İkisi de sağ refüjde peşpeşe kaymış darmadağın. Adamlar yağmur yağınca kendi asfaltı gibi sandı herhalde Cuma günü sabah o3’üstünden yaya geçidinden geçiyorum. Trafik dur kalk şeklinde zaten. Tam o sırada transporter hareket etti ama öndeki aniden durunca ts tekrar durdu. Ts’nin arkasındaki doblo ts’ye vurdu. ts’de tek başına bulunan adam indi. Doblodan 2 tane iri yarı sakallı indi. Sakallılar arapça son derece saldırgan ve yüksek sesle ts sürücüne bağırmaya başladı. ts sürücüsü hem arapça bağırmaları anlamıyor, hem nereye düştüm ben diyordur o esnada. Bir şey diyemedi, üzüldüm adama. Doblo’daki iki arap çemkirerek baskın çıktı. Ts’deki türk muhtemelen acaba türkiye değil miyiz demiştir o sırada Ne yapacaksın bu durumda? Zaten kriz gibi trafik. Herkes diken üstünde. Yandan geçen hadi devam edin diyor. Arkadan vuran türkçe bilmeyen çirkef araplar. Tam karakolluk durum yani. 1 Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 Bugün Ümraniye'ye gittim. Kurtköy harici otoyolda iki yabancı araç. Biri mercedes otomobil diğeri ise tuareg. İkisi de sağ refüjde peşpeşe kaymış darmadağın. Adamlar yağmur yağınca kendi asfaltı gibi sandı herhalde Bugun acemi bir denk geldi abu yan yoldan çıktı bir anda onume atladi kornaya bastım yoluna geri dondu baktim.kitlenmis dumduz gidiyor ayna dan denk geldi baktim tirin onune kirdi altina giriyordu milimle kurtardi gibi gorunuyordu aynadan 1 Yorum bağlantısı
Gencay Bengli 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 Öndeki araç ile olan takip mesafesi, makas mesafesi gibi kullanıldıkça, zaten gebermiş istanbul trafiğinde iki araç geçicem diye türlü varyete denendikçe, buralar eskiden bizimdi edasıyla istedikleri yerde adam indirdikçe, herseyden önemlisi BEN denildikçe ne bu trafik biter ne bu kazalar... Diger teknik detayları es geçtim lastik, araç bakımı felan. Bana göre iyi birer birey olmadığımız sürece bu oranların azalması çok zor. Ben göremem de belki benden sonrakiler görür...Dermişim 2 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 Dün yaşadığım bir olayı anlatayım. Sol tarafı kontrol ederek tam siteden çıkıyordum ki kafamı çevirdiğim gibi frene asıldım. Ters yönden bir servis son sürat geliyor. Servisçi sırf 200 metre fazla gitmemek için böyle bir tehlike yaşattı bize. İşte bu niye kaza olduğuna dair bir örnek. 4 Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 Servet Aydın yazdı: Bk vardı aldık onları. Sadece onlarımı ? 1 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 Bence eğitimsizlik. El arabası bile sürsem bilinçli şoförler ile ölümün önüne geçebiliriz. Kazaların ölümlü olmasında ise eğitimin üzerine ekonomik olarak daha sağlam arabalara paranızın yetmiyor oluşu sayılabilir. Ölümlü kazası olmayan modeller var. Bazen kazaların ardından kaderde varmış sözümü duyuyorum. Tahammülsüzlük, sabretmeme, şımarık ve düşüncesiz hareket etmeye bağlı Ölüm dinen kadere dahil değildir şahsın suçudur, tedbir bunun için var. 1 Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 Ofansif davranılmıyor, her ehliyet alan trafikte, bilinç yok.Bindikleri metal yığınının kendileri ve birçok insanı öldürebileceğinden bihaberler. 1 Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 (düzenlendi) Orana bakınca arabasına arkadan çarpılan adam da mal oluyor. Nitekim halihazırdaki kazaların en az %30-35i arkadan çarpma şeklinde. İlginç. Kaza yapmayıp 0.01 oranındaki insanlardan biri olduğuma göre kalanlar da el sallasın.. Oğulcan Akıncıoğlu yazdı: Ofansif davranılmıyor, her ehliyet alan trafikte, bilinç yok.Bindikleri metal yığınının kendileri ve birçok insanı öldürebileceğinden bihaberler. Buna katılıyorum. Fakat devlet denetiminin de daha çok sıkılaştırılması taraftarıyım. Parayı verip ehliyet almaya devam eden bir çok insan hala var maalesef.. Eyüp Çetin yazdı: Dün yaşadığım bir olayı anlatayım. Sol tarafı kontrol ederek tam siteden çıkıyordum ki kafamı çevirdiğim gibi frene asıldım. Ters yönden bir servis son sürat geliyor. Servisçi sırf 200 metre fazla gitmemek için böyle bir tehlike yaşattı bize. İşte bu niye kaza olduğuna dair bir örnek. Servisçiler terminatör gibi.. Kendimce kaza yapma ihtimalim en çok olan ilk 3 gruptan biri. Çok şükür yaşamadım yaşamam da inşallah.. Kavşağa araba parkedenini de gördüm sokak arasında 90la gideni de. Dikkat edilmesi gereken gruptalar. 3 Temmuz 2021 tarihinde Muhammet Ali Deli tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 4 Temmuz 2021 Paylaş 4 Temmuz 2021 Öncelikle verilen sürüş eğitimi, sonrasında ülkenin ekonomisi ile bağlantılı olarak insanların işlerinde/evlerinde yaşadığı stresin davranışlarına yanması.. Bunun sonunca sabırsız, sinirli ve hoş görülü olmayan bir profil oluşuyor. Türkiye de ehliyetim olmasına rağmen, Almanya'da ehliyeti alamamaktan korkuyorum. Çünkü gerçekten zor görünüyor. 2 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 4 Temmuz 2021 Paylaş 4 Temmuz 2021 Muhammet Ali Deli yazdı: Orana bakınca arabasına arkadan çarpılan adam da mal oluyor. Nitekim halihazırdaki kazaların en az %30-35i arkadan çarpma şeklinde. İlginç. Kaza yapmayıp 0.01 oranındaki insanlardan biri olduğuma göre kalanlar da el sallasın.. Servisçiler terminatör gibi.. Kendimce kaza yapma ihtimalim en çok olan ilk 3 gruptan biri. Çok şükür yaşamadım yaşamam da inşallah.. Kavşağa araba parkedenini de gördüm sokak arasında 90la gideni de. Dikkat edilmesi gereken gruptalar. Genelleme yapmak istemem ama geneli böyle. 😊 Servisçi, taksici, otobüs ve dolmuşçu. Hızlı olmak için bir sebepleri var sürekli. En sağ şeritten sola dönme veya U yapma gibi özellikleri de var. Yorum bağlantısı
Recommended Posts