Çetin Serhat 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 Merhabalar, CVT, E-CVT ve TRIPTRONIK ŞANZUMANLAR Yarı otomatik şanzıman mıdır tam otomatik mi ve DEBRİYAJ SETİ VAR MIDIR (Baskı, Balata) varmı dır bu araçlarda? Çok teşekkürler Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 yoktur. vesile ile tiptronik bir işlevdir, şanzıman cinsi değildir. klasik otomatik te, robotize debriyajda da tiptronik işlevi olabilir. yarı/tam/3.5 gibi bir şanzıman tipi de yoktur. yarı otomatik şanzıman 1960 model leyland otobislerde vardı bir ara, kalmadı artık yok Yorum bağlantısı
Çetin Serhat 2 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 2 Temmuz 2021 Çağlar Bayur yazdı: yoktur. vesile ile tiptronik bir işlevdir, şanzıman cinsi değildir. klasik otomatik te, robotize debriyajda da tiptronik işlevi olabilir. yarı/tam/3.5 gibi bir şanzıman tipi de yoktur. yarı otomatik şanzıman 1960 model leyland otobislerde vardı bir ara, kalmadı artık yok teşekkürler. MCP, DSG, EDC bunlar yarı otomatik diye geçmiyorlar mı yada otomatikleştirilmiş manuel şanzuman demek mi daha doğru bir ifade olur 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 Audi tiptronik, BMW Steptronik, Mercedes G tronik isimler verdiği şey halis muhlis tam otomatik şanzımandır. Cvt Tork konverterlidir verimi %85dir. E-cvt ise tork konverteri olamayan tam otomatik şanzımanın dünya dişli ünitesine elektrik motoru takılmış halidir. MCP tek kavramalı , yani bildiğin manual şanzımanın debriyajına robot basar vitesi robot takar halidir. EDC ve DSG ise çift kavramalı şanzımanın robotlusudur 5 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 yarı otomatikse debriyaj vardır kısaca. nasıl bir yarı otomatik olduğu önemsiz. DSG vs de de kendine ait debriyaj bileşenleri var bu şekilde. tork konvertörü varsa debriyja sistemi yoktur. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 Çetin Serhat yazdı: otomatikleştirilmiş manuel şanzuman budur en başından beri bu yerleşse idi sanayide dilllere herşey daha kolay çözülürdü Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 Audi tiptronik, BMW Steptronik, Mercedes G tronik isimler verdiği şey halis muhlis tam otomatik şanzımandır. Cvt Tork konverterlidir verimi %85dir. E-cvt ise tork konverteri olamayan tam otomatik şanzımanın dünya dişli ünitesine elektrik motoru takılmış halidir. MCP tek kavramalı , yani bildiğin manual şanzımanın debriyajına robot basar vitesi robot takar halidir. EDC ve DSG ise çift kavramalı şanzımanın robotlusudurGüzel açıklama Yorum bağlantısı
Çetin Serhat 2 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 2 Temmuz 2021 Ali Darbaz yazdı: Audi tiptronik, BMW Steptronik, Mercedes G tronik isimler verdiği şey halis muhlis tam otomatik şanzımandır. Cvt Tork konverterlidir verimi %85dir. E-cvt ise tork konverteri olamayan tam otomatik şanzımanın dünya dişli ünitesine elektrik motoru takılmış halidir. MCP tek kavramalı , yani bildiğin manual şanzımanın debriyajına robot basar vitesi robot takar halidir. EDC ve DSG ise çift kavramalı şanzımanın robotlusudur Çok teşekkürler anladğım kadarıyla Triptronik, CVT, e-cvt yazanlarda tork convertor u var ve Baskı balata yok doğal olaraktan Mehmet Ozyurek yazdı: Güzel açıklama Çağlar Bayur yazdı: budur en başından beri bu yerleşse idi sanayide dilllere herşey daha kolay çözülürdü Çok teşekkürler Dogan Arsiray yazdı: yarı otomatikse debriyaj vardır kısaca. nasıl bir yarı otomatik olduğu önemsiz. DSG vs de de kendine ait debriyaj bileşenleri var bu şekilde. tork konvertörü varsa debriyja sistemi yoktur. Çok teşekkür ederim 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 Çetin Serhat yazdı: e-cvt yazanlarda tork convertor u var ecvtde tork konverteri olmaz. Eletrik motoru olur. aha böyle : https://youtu.be/XFVd_fCiO88?t=72 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 Çetin Serhat yazdı: Çok teşekkürler anladğım kadarıyla Triptronik, CVT, e-cvt yazanlarda tork convertor u var ve Baskı balata yok doğal olaraktan Çok teşekkürler Çok teşekkür ederim E-cvt ile cvt şanzımanın alakası yok bu arada. E-cvt’yi şanzıman listesinden çıkarabilirsiniz tekerler direkt elektrik motoruna bağlı. cvt e-cvt Yorum bağlantısı
Çetin Serhat 2 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 2 Temmuz 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: E-cvt ile cvt şanzımanın alakası yok bu arada. E-cvt’yi şanzıman listesinden çıkarabilirsiniz tekerler direkt elektrik motoruna bağlı. cvt e-cvt Çok teşekkürler Ali Darbaz yazdı: ecvtde tork konverteri olmaz. Eletrik motoru olur. aha böyle : https://youtu.be/XFVd_fCiO88?t=72 Çok teşekkürler Dogan Arsiray yazdı: yarı otomatikse debriyaj vardır kısaca. nasıl bir yarı otomatik olduğu önemsiz. DSG vs de de kendine ait debriyaj bileşenleri var bu şekilde. tork konvertörü varsa debriyja sistemi yoktur. Çok teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Recommended Posts