Özkan Avcı 14 Haziran 2021 Paylaş 14 Haziran 2021 Merhabalar herkese, Bugün sabah aracı hareket ettirip 5 dk sonra durdum. Park moduna aldım. Fakat aracı istop etmedim. Fakat vites Park modunda kaldı. Fren müşürü arızası olabilir lakin fren lambalarımın yanmasında problem yok. Vites kutusunun solunda ki kapağı açıp anahtarı soktum. Yayı serbest bırakınca vitesi P den çıkarabildim. Bunu yaptıktan sonra 3-4 kere P moduna alıp vitesi değiştirebiliyorum. Fakat tekrar P modunda kalıyor. Sizce sorun nedir? Fren müşürü olsa park lambaları yanmaması mı gerekiyor? Yarın ustaya bir götüreceğim ama önceden danışmak istedim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Haziran 2021 Paylaş 14 Haziran 2021 O bastığın yerde frene basınca o yayı çeken bir bobin olmalı... o bobin bozuktur... Yeri gelmişken... Özkan'a sol ayna lazım arkadaşlar.. 2006 ghia sol ayna.. Yardımcı olabilecek kimse var mı ? 3 Yorum bağlantısı
Özkan Avcı 14 Haziran 2021 Yazar Paylaş 14 Haziran 2021 Mehmet Ozyurek yazdı: O bastığın yerde frene basınca o yayı çeken bir bobin olmalı... o bobin bozuktur... Yeri gelmişken... Özkan'a sol ayna lazım arkadaşlar.. 2006 ghia sol ayna.. Yardımcı olabilecek kimse var mı ? Bobini göremedim abi. Fren pedalının arkasında mı kalıyor? Ekstra: evet sol ayna arıyorum 😀elektrikli ve aydınlatmalı olarak geçiyor. Renk olarak fark etmez. Orijinal kapağında hasar yok. Bendekinin kapağını söküp diğerine takacağım sadece. ☺️ Yorum bağlantısı
Metin Akbal 14 Haziran 2021 Paylaş 14 Haziran 2021 Bobini göremedim abi. Fren pedalının arkasında mı kalıyor? Ekstra: evet sol ayna arıyorum [emoji3]elektrikli ve aydınlatmalı olarak geçiyor. Renk olarak fark etmez. Orijinal kapağında hasar yok. Bendekinin kapağını söküp diğerine takacağım sadece. [emoji3526]O vites konsolu sokulecek orada içte bir mekanizma var. Biz bobini yağladık düzeldi. Elektrik gelince o bobin kilidi açılıyor. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Haziran 2021 Paylaş 14 Haziran 2021 Özkan Avcı yazdı: Bobini göremedim abi. Fren pedalının arkasında mı kalıyor? Yok Metin açıklamış.. Vites kolunun altında.. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 14 Haziran 2021 Paylaş 14 Haziran 2021 Aynayı bulamam ama vites kilidi sorunu konusunu buraya atayim Bizde buradan faydalanarak yaptık şaka gibi 5 sene olmuş. O mekanizmanın içi likit gres ile yağlayınca sorun çözüldü. https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/278775-mondeo-iii-otomatik-vites-kilidi-problemi-ve-çözümü/ Tarihe baktım vallahi şaka gibi tam 5 sene önce bugün yapmışız [emoji16] 3 Yorum bağlantısı
Özkan Avcı 14 Haziran 2021 Yazar Paylaş 14 Haziran 2021 Metin Akbal yazdı: Aynayı bulamam ama vites kilidi sorunu konusunu buraya atayim Bizde buradan faydalanarak yaptık şaka gibi 5 sene olmuş. O mekanizmanın içi likit gres ile yağlayınca sorun çözüldü. https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/278775-mondeo-iii-otomatik-vites-kilidi-problemi-ve-çözümü/ Tarihe baktım vallahi şaka gibi tam 5 sene önce bugün yapmışız Bizde sanırım bu işle uğraşacağız gibi duruyor abi. Sağolasın. 😀 Yarın ustama da bu konuyu göstereyim. En azından bilinçli bir şekilde tamirat olur. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 14 Haziran 2021 Paylaş 14 Haziran 2021 Yanınızda sürekli bir anahtar bulundurun (kullanılmayan bir ford anahtarı olur)yada sağlam kalem.vites yanında ki bölüme sokun.yaptırmanız çok bir şey ifade etmez ,yine bozulacak. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 14 Haziran 2021 Paylaş 14 Haziran 2021 Ben çelik yapıştırıcı ile iptal etmek zorunda kalmıştım focusta. Yıllar önce çok saçma bı masraf söylemiştiler. Komple kol mekanizması değişecek vs diye Yorum bağlantısı
Özkan Avcı 14 Haziran 2021 Yazar Paylaş 14 Haziran 2021 Hasan Basri Bayraktar yazdı: Yanınızda sürekli bir anahtar bulundurun (kullanılmayan bir ford anahtarı olur)yada sağlam kalem.vites yanında ki bölüme sokun.yaptırmanız çok bir şey ifade etmez ,yine bozulacak. Yaptırmak bir şey ifade etmez derken, açıkçası anlayamadım. Sorun varsa çözüm yapılmalı diye düşünüyorum. Sürekli bozulacak diye bir şey yok. 16 yıllık araba. İlla ki bir şeyler olacak yaşı gereği. ☺️ Mustafa Tüfekçi yazdı: Ben çelik yapıştırıcı ile iptal etmek zorunda kalmıştım focusta. Yıllar önce çok saçma bı masraf söylemiştiler. Komple kol mekanizması değişecek vs diye Valla Mustafa abi, ustama söyledim. Çok büyük bir masraf çıkarmayacağını söyledi. Metin abinin paylaştığı konuyu da aktardım ustama. Yarın götüreceğiz bakalım. Şu an araç sadece ilk çalıştırmada P konumunda çıkarmaya izin veriyor. 3 - 4 kere yaptıktan sonra P konumunda kilitli kalıyor. Bu seferde diğer yöntem devreye giriyor. Yorum bağlantısı
Özkan Avcı 15 Haziran 2021 Yazar Paylaş 15 Haziran 2021 Şu an ustanın yanındayım. Selenoid sorunu dedi. Komple değişmesi lazım diyor. Açıkçası bu kadar masraflı bir şey olacağını düşünmüyorum. 😀 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 15 Haziran 2021 Paylaş 15 Haziran 2021 Şu an ustanın yanındayım. Selenoid sorunu dedi. Komple değişmesi lazım diyor. Açıkçası bu kadar masraflı bir şey olacağını düşünmüyorum. [emoji3]Mekanizmayı dağıtsın içine gres falan sıksın Sonra elektrik versin denesin. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 15 Haziran 2021 Paylaş 15 Haziran 2021 Çıkma kapaksız orjinali ayna 800 Lira, o mekanizmayı bizim gibi dağıtacak ustaya paha biçilemez.. 😃 Yorum bağlantısı
Özkan Avcı 15 Haziran 2021 Yazar Paylaş 15 Haziran 2021 Dünyanın en basit sorunu diyebilirim. Vitesin etrafında ki mobilyanın tırnağı kırılıp tam vites değiştirme yerine girmiş. Yuh dedik ustayla. Çıkardık parçayı. Gresde sıktık güzelce. Sıkıntısız çalışıyor şimdi çok şükür. ☺️ Selenoid değilmiş.😀 9 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Haziran 2021 Paylaş 15 Haziran 2021 Şanslıyımissiniz 😛 geçmiş olsun Yorum bağlantısı
Recommended Posts