Selçuk Keleş 10 Haziran 2021 Paylaş 10 Haziran 2021 Birinci yılı dolan Ateşli'nin ilk bakımını yetkili serviste yaptırdık. 15.000 km'ye ulaştı bu arada. Ciddi bir sıkıntı yaşamadığım için standart bakım prosedürü uygulandı. Motor yağı RN710 5W40 - 4.1 lt Karter tapası, hava, polen ve yağ filtresi değiştirildi. Fren takviye borusu gibi bir şey garantiden değiştirildi. Yazılım güncellemesi yapıldı. İndirimler düşüldükten sonra parçalar 665, işçilik 317 TL tuttu, kdv vs. derken toplam 1.150 TL ödedim. 11 Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 10 Haziran 2021 Paylaş 10 Haziran 2021 hayırlı olsun bakımı Ateşlinin. Hep 15.000de mi olacak yoksa ilk bakım mı? 1 Yorum bağlantısı
Ümit Türk 10 Haziran 2021 Paylaş 10 Haziran 2021 Hayırlı olsun. Maşallah nazar değmesin diyelim. Garanti süreci bittikten sonra yetkili servise devam edecek misiniz? 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 10 Haziran 2021 Paylaş 10 Haziran 2021 Fiyat çok iyiymiş, 6 yaşındaki aracıma sadece yağ ve yakıt filtresi hariç diğer filtrelere 1200 lira (1600 den düşüyormuş) verdiler. Ne desemki..... 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 10 Haziran 2021 Yazar Paylaş 10 Haziran 2021 Fatih Evcin yazdı: hayırlı olsun bakımı Ateşlinin. Hep 15.000de mi olacak yoksa ilk bakım mı? 1 yıl ya da 20.000 km’de bir (hangisi önce dolarsa) Ümit Türk yazdı: Hayırlı olsun. Maşallah nazar değmesin diyelim. Garanti süreci bittikten sonra yetkili servise devam edecek misiniz? Fiyat abartı gelmediği sürece yetkili servise devam ederim. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 10 Haziran 2021 Paylaş 10 Haziran 2021 Selçuk Keleş yazdı: 1 yıl ya da 20.000 km’de bir (hangisi önce dolarsa) Fiyat abartı gelmediği sürece yetkili servise devam ederim. Fren balatası falan dışarıda takılabilir ancak bu fiyata serviste bakım güzel olur. 1 Yorum bağlantısı
Münir Nurettin Taşova 10 Haziran 2021 Paylaş 10 Haziran 2021 Mondeo 4. yıl bakımı dizel yakıt filtresi dahil 1450 liraya yaptırdım. Clio 1150 çokmuş yada benim servis uygunmuş, güle güle kullanın. Yorum bağlantısı
Emrah Altun 10 Haziran 2021 Paylaş 10 Haziran 2021 Hayırlı olsun. Fiyat çok iyiymiş yalnız. Honda bu fiyatın x2 katını alıyor. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya 11 Haziran 2021 Paylaş 11 Haziran 2021 yağ neden 5-40, genelde 5-30 olur... Yorum bağlantısı
Ümit Türk 11 Haziran 2021 Paylaş 11 Haziran 2021 Ahmet Çankaya yazdı: yağ neden 5-40, genelde 5-30 olur... Benim dacia da 5-40 . bende 5-30 koyuyorum. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 11 Haziran 2021 Paylaş 11 Haziran 2021 Münir Nurettin Taşova yazdı: Mondeo 4. yıl bakımı dizel yakıt filtresi dahil 1450 liraya yaptırdım. Clio 1150 çokmuş yada benim servis uygunmuş, güle güle kullanın. 2015 dizel fiestaya yakıt filtresi hariç sadece yağ bakımı (bilmem kaç bin bakımı değil) 1200 istediler 1600 den düşüyormuş Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 11 Haziran 2021 Paylaş 11 Haziran 2021 Motor sıcaklığı yüksekse 40 kullanabilirler. Toyota’da da standart bakım 1000₺ civarında yapıyor. Hondacılara üzülüyorum ben. Araba da pahalı, bakım x2, kasa eski, klasik japon ama satılıyor işte. Yorum bağlantısı
Celal YÜCEL 28 Aralık 2022 Paylaş 28 Aralık 2022 Selçuk bey maşallah diyeyim öncelikle, hala kullanmaktasınız aracınızı sanırım. Bende de Clio 4 modeli var ve konudan bağımsız bir şey danışmak istiyorum. Fren balatalarınız için değişim kilometresi ya da kontrol edilmesi gereken süre için serviste nasıl bilgi verildi? Değişim yaptınız mı 15 binden sonra? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 28 Aralık 2022 Paylaş 28 Aralık 2022 (düzenlendi) Celal YÜCEL yazdı: Selçuk bey maşallah diyeyim öncelikle, hala kullanmaktasınız aracınızı sanırım. Bende de Clio 4 modeli var ve konudan bağımsız bir şey danışmak istiyorum. Fren balatalarınız için değişim kilometresi ya da kontrol edilmesi gereken süre için serviste nasıl bilgi verildi? Değişim yaptınız mı 15 binden sonra? ben yardımcı olayım balataların değişim km si yada süresi olmaz, kullanıma bağlıdır, mesela önceki aracımda 210 binde hala orjinalleri duruyordu, şuanki clio da 18000 e yaklaştım daha aşınma yok gibi, kullanım tarzıyla direk alakalı bir durum aslında, otomatik araçta daha çok aşınır derler ama alakası yok bence, helde dct ler direk manuel araç gibi kullanılabilir, motor freni kullanımı açısından yani... 28 Aralık 2022 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Celal YÜCEL 28 Aralık 2022 Paylaş 28 Aralık 2022 İlginiz için teşekkür ederim. Benimde aklımda kullanıma bağlı değişimi kalmış fakat servisin ikinci periyodik bakımında 10bin de tekrar kontrol edilmeli gibi birşey ifade edildi. Servisin bu konuda zorunlu birşeyi oluyor mu diye merak ettim. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Aralık 2022 Paylaş 28 Aralık 2022 Ali Cihangiroğlu yazdı: ben yardımcı olayım balataların değişim km si yada süresi olmaz, kullanıma bağlıdır, mesela önceki aracımda 210 binde hala orjinalleri duruyordu, şuanki clio da 18000 e yaklaştım daha aşınma yok gibi, kullanım tarzıyla direk alakalı bir durum aslında, otomatik araçta daha çok aşınır derler ama alakası yok bence, helde dct ler direk manuel araç gibi kullanılabilir, motor freni kullanımı açısından yani... o yakıt tüketimleri 210 bin km’de balata değiştirmeyecek sürüş şekliyle mi yapılıyor. Vay bee. Demek kibrit 2 yakar o yollarda 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Aralık 2022 Paylaş 28 Aralık 2022 Ali Cihangiroğlu yazdı: mesela önceki aracımda 210 binde hala orjinalleri duruyordu, kipritlerde 100 bine ulaşabilen kurban kestiriyor yahu Tansu Kalafatoğlu yazdı: o yakıt tüketimleri 210 bin km’de balata değiştirmeyecek sürüş şekliyle mi yapılıyor. Vay bee. Demek kibrit 2 yakar o yollarda istanbul ankara yolunda video çekimi yapalım Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Aralık 2022 Paylaş 28 Aralık 2022 Çağlar Bayur yazdı: kipritlerde 100 bine ulaşabilen kurban kestiriyor yahu istanbul ankara yolunda video çekimi yapalım neyi çekeceğiz o önemli 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 28 Aralık 2022 Paylaş 28 Aralık 2022 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: o yakıt tüketimleri 210 bin km’de balata değiştirmeyecek sürüş şekliyle mi yapılıyor. Vay bee. Demek kibrit 2 yakar o yollarda balata tüketmemenin yolu, yolu okumaktır kardeş, motorcu taktiği, ben neredeyse hiç fren kullanmadan sürmeye gayret gösteririm, önemli kısım burası Çağlar Bayur yazdı: kipritlerde 100 bine ulaşabilen kurban kestiriyor yahu heheh, 210 bin ne ki, fiesta dursaydı 250 bindi hedefim, oda aşınmadan değil artık sertleşti keyfi değişeyim, disk hava kanallrı paslandı onuda değişeyim şeklinde olurdu, serviste yuh diyorlardı zaten gelip geçene bak bunun balata disk baskı balata hala orjinal diyorlar şeklinde ders konusu olduydum resmen, o yüzden değişecektim, tabii sadece fren balatalarını, baskının daha 200 bin km falan ömrü vardı şimdi izle clio yu, satmazda 10 sene falan tutarsam o zaman konuşuruz balataların durumunu Tansu Kalafatoğlu yazdı: o yakıt tüketimleri 210 bin km’de balata değiştirmeyecek sürüş şekliyle mi yapılıyor. Vay bee. Demek kibrit 2 yakar o yollarda kibrit 2 yakamaz imkansız, burada araba sürmek hasta eder adamı, sizin oradan çok farkı yok, üstüne dayak mermi kasti toslama sokakta zopa gibi şeylerde var, teksasa döndü Edremit, haberlerede bakmıyorsun sanırım haa senin araba bende olsa o balataları çocuğuma miras bırakırdım herhalde 28 Aralık 2022 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Aralık 2022 Paylaş 28 Aralık 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: neyi çekeceğiz o önemli önde gideni çekeceksek kamerayı kiprite, takip etmeye çalışırken 5500 devir çevireni çekeceksek öndekine Yorum bağlantısı
Recommended Posts