Muhammed Orak 5 Haziran 2021 Paylaş 5 Haziran 2021 Iyi aksamlar, enistede honda hr-v cvt şanzıman var, araba ilk kalkista titreme yapiyor, 2 kez yetkili serviste yağ değişti sonuc ayni, sorun ne olabilir? 10 bin tl den bahsediyorlarmis tamiri icin dogru mu? Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 5 Haziran 2021 Paylaş 5 Haziran 2021 Hr-v yeni kasa 1.5 olanlardan sanırım. Yağ değişimi ile titreme arasındaki bağlantıyı pek anlamadım ancak genelde baskı balata kalkışta titreme yapar.. Ateşleme sistemine de bakılabilir..10 bin lira masraf ne için istenmiş acaba? Araç otomatik diyorsunuz belki de şanzımanda sıkıntı da olabilir... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Haziran 2021 Paylaş 5 Haziran 2021 CVT şanzıman. Araç eski kasa 1.6 sanırım. Şanzıman onarımı görülüyor Yorum bağlantısı
Muhammed Orak 5 Haziran 2021 Yazar Paylaş 5 Haziran 2021 Tayfun Aydın yazdı: Hr-v yeni kasa 1.5 olanlardan sanırım. Yağ değişimi ile titreme arasındaki bağlantıyı pek anlamadım ancak genelde baskı balata kalkışta titreme yapar.. Ateşleme sistemine de bakılabilir..10 bin lira masraf ne için istenmiş acaba? Araç otomatik diyorsunuz belki de şanzımanda sıkıntı da olabilir... 10 bin masraf sanziman revizyonu icin bahsedildi, gercekten bu kadar pahali mi cvt revizyonu? Servet Aydın yazdı: CVT şanzıman. Araç eski kasa 1.6 sanırım. Şanzıman onarımı görülüyor Kusura bakmayın detay vermedim araba 99 model 1.6 cvt Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 5 Haziran 2021 Paylaş 5 Haziran 2021 Baskı Balata elemanları sağlam ise Şanzımana yönelebilirsiniz. Sadece kalkışta yapıyorsa ben baskıya baktırırdım. Bir kere aynı problemi Vectra kulübünden birisi yaşıyordu problem Tampon eki ile Muhafaza demirinin rezonansından çıktı. Hani zayıf bir ihtimal ama tecrübemi paylaşmak istedim. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 Haziran 2021 Paylaş 6 Haziran 2021 cvt, baskı balata varmıydı bunda ? şanzıman inecek revize edilecek gibi duruyor, oto şanzımanlar eninde sonunda revize edilir, cvt bu bozulmaz diye direntenler bile var,yok öyle bir dünya... Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Haziran 2021 Paylaş 6 Haziran 2021 Tork konverterli cvt şanzıman olması lazım. Şase kodu varsa bakılır. Belki ishiftit. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 6 Haziran 2021 Paylaş 6 Haziran 2021 Samsun Bafrada bir usta cvt ile uğraşan bir usta vardı, millet başka şehirden kargo ile yolluyordu hrv kullandığım dönemde. Şener usta olabilir, ustayı bulup danışın derim, ben facebook hrv grubunda görmüştüm. Yorum bağlantısı
Muhammed Orak 6 Haziran 2021 Yazar Paylaş 6 Haziran 2021 Ali Cihangiroğlu yazdı: cvt, baskı balata varmıydı bunda ? şanzıman inecek revize edilecek gibi duruyor, oto şanzımanlar eninde sonunda revize edilir, cvt bu bozulmaz diye direntenler bile var,yok öyle bir dünya... Cvt tork konvertorlu abi, az once ustamı aradim 10 bine cikma alinip takılacak diyor. Köksal Yılmaz yazdı: Samsun Bafrada bir usta cvt ile uğraşan bir usta vardı, millet başka şehirden kargo ile yolluyordu hrv kullandığım dönemde. Şener usta olabilir, ustayı bulup danışın derim, ben facebook hrv grubunda görmüştüm. Bi sorayım abi telefon acip. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 Haziran 2021 Paylaş 6 Haziran 2021 Normal otomatikte kavrama plakaları olur ama orada vites geçişleri de var. Cvt’de vites geçişi yok. Kavrama plakası olmaması lazım diye düşünüyorum. Ali Cihangiroğlu yazdı: cvt, baskı balata varmıydı bunda ? şanzıman inecek revize edilecek gibi duruyor, oto şanzımanlar eninde sonunda revize edilir, cvt bu bozulmaz diye direntenler bile var,yok öyle bir dünya... Abi 22 senelik şanzıman. Bırak da bozulsun zaten 😁 şu videonun 3.00’da gösterilen şey yine kavrama plakaları. Bunlar zamanla aşınıyor. Titreme bundan da olabilir https://youtu.be/PEq5_b4LWNY Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 Haziran 2021 Paylaş 6 Haziran 2021 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: Normal otomatikte kavrama plakaları olur ama orada vites geçişleri de var. Cvt’de vites geçişi yok. Kavrama plakası olmaması lazım diye düşünüyorum. Abi 22 senelik şanzıman. Bırak da bozulsun zaten 😁 şu videonun 3.00’da gösterilen şey yine kavrama plakaları. Bunlar zamanla aşınıyor. Titreme bundan da olabilir https://youtu.be/PEq5_b4LWNY bozulacak tabiii, 22 sene değilde yapılan km yi merak ettim, önemli olan bu çünki, baskı balataya gelince, bildiğimiz gibi değil yani, baskı balata diyince klasik şey anlaşılıyor genelde ondan sonra yoktu vardı... çoklu diskli yağlı sistem var, bir ara forumun birinde adamın biri diretmişti, ben diyorum yağlı tip çift kavrama (dct) ye benzer bir yapı var cvt kavramalarında diye, yok diye ısrar etmişti, hani nerede baskı balata diye, aha burada işte ama bildiğin manuellerdeki gibi değil ama... yok arkadaş sadece zincir var diyor, bende dedim bendeki şanzımanın bu baskı kısmının ömrü 400 bin, bu seferde imkanı yok tartışması başladımı, dedim üreticiye sor bana bye 6 Haziran 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 8 Haziran 2021 Paylaş 8 Haziran 2021 Muhammed Orak yazdı: 10 bin masraf sanziman revizyonu icin bahsedildi, gercekten bu kadar pahali mi cvt revizyonu? Kusura bakmayın detay vermedim araba 99 model 1.6 cvt Hocam 10 bin revizyona şöyle bakmak lazım. Zaten sanayide şanzımana dokunmak 1-2 bin liradan başlıyor. Maşallah ustalarımız ağzını boldan açıyor. Onları da düşünmek lazım tabi ama neden bilmiyorum belki de bizim maaşlar baya eridi insanların istedikleri rakamlar dile kolay gibi. Hiç çekinmeden maaşın yarısını bir anda isteyebiliyor. Neyse konumuza dönersek burada şanzıman revizyonunda bahsedilen komple parça değişimi iste bence istenen fiyat normal. Ancak ben açarım içine bakarım parça değişirsek 10 bin + parça diyorsa pahalı. Yani revizyondan kasıt nedir ona bakmak lazım.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts