Alper Bayata 27 Mayıs 2021 Paylaş 27 Mayıs 2021 Ford escort karbüratörlü aracım var lpg de iken hava emiş yerini elimle yarısını kapattığımda aracın rolantisi yükseliyor acaba araba lpg de fazla havamı alıyor? Tamamen kapattığımda stop ediyor hava kaçağı yok. Ne yapmak lazım bantla yarısını kapatsam sağlıklı olur mu? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Mayıs 2021 Paylaş 27 Mayıs 2021 bunu yapması normal, hava azalınca rölanti yükselir. bunun dışında süreken poflama patlama veya başka bir sorun var mı Yorum bağlantısı
Alper Bayata 27 Mayıs 2021 Yazar Paylaş 27 Mayıs 2021 Çağlar Bayur yazdı: bunu yapması normal, hava azalınca rölanti yükselir. bunun dışında süreken poflama patlama veya başka bir sorun var mı Cevabınız için teşekkür ederim. poflama ve patlama gibi sorun yok sabahları direk lpg de çalıştırdığımda rolanti düzensiz çalışıyor. Bir süre yol gittiğimde düzeliyor neden yapabilir. Çağlar Bayur yazdı: bunu yapması normal, hava azalınca rölanti yükselir. bunun dışında süreken poflama patlama veya başka bir sorun var mı hava girişinin yarısını bantla kapatmak doğru bir tercih olur mu? Şuan bant yok Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Mayıs 2021 Paylaş 27 Mayıs 2021 Alper Bayata yazdı: Cevabınız için teşekkür ederim. poflama ve patlama gibi sorun yok sabahları direk lpg de çalıştırdığımda rolanti düzensiz çalışıyor. Bir süre yol gittiğimde düzeliyor neden yapabilir. hava girişinin yarısını bantla kapatmak doğru bir tercih olur mu? Şuan bant yok motor suyu ısınana kadar lpg sistemi ile çalışırsa her türlü düzensizliği yapar normal. benzinde başlayıp motor ısınınca lpg ye geçilmeli. hava girişinin daratılması son çaredir,aslında çözüm/çare değildir, ayarı yapılamıyor ise, karbüratör bağlantısında uygun mikser ile lpg için mesafe ayarlanamamış ise. hataları örtebilmek için başvurulan bir yöntemdir 2 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 28 Mayıs 2021 Paylaş 28 Mayıs 2021 mikser bile çok önemli. metalden bir parça ama gaza yön veriyor doğrudan boruyla verince düzgün çalışmazdı mesela. Yorum bağlantısı
Recommended Posts