İçeriğe Yönlendir

Kod Adı AngryBird


Mustafa Tüfekçi

Recommended Posts

Mustafa Tüfekçi

Dün 80 ler kışı olunca 

 

6f9g52a.jpeg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Koray Demir
Çağlar Bayur yazdı:

124 zamanı kış  lastiği de yoktu yolda kalan da..

Goodyear Kar marka yerli üretim mevsimlik bir lastik vardı küçükken onu hatırlıyorum sadece.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

lastik vardı da takan yoktu, doğan a öne kış lastiği arkaya zincir takar jip gibi gezerdik, zincirli jant lastiği evde hazırlardım sımsıkı olurdu, bir süre sonra egzos patlardı zemine sürtmekten, lpg de yoktu

vesile ile sonra kara jantlı arka lastik dragcılarda meşhur oldu

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Çağlar Bayur yazdı:

lastik vardı da takan yoktu, doğan a öne kış lastiği arkaya zincir takar jip gibi gezerdik, zincirli jant lastiği evde hazırlardım sımsıkı olurdu, bir süre sonra egzos patlardı zemine sürtmekten, lpg de yoktu

vesile ile sonra kara jantlı arka lastik dragcılarda meşhur oldu

Sıfır Şahin'in eksoz 1 yılda patladı, yan sanayi 6ayda. Avrupa araba alınca şaşırmıştım neden eksoz patlamıyor diye.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Çağlar Bayur yazdı:

124 zamanı kış  lastiği de yoktu yolda kalan da.. lastik kauçukları iyiymiş demek ki bir de tabanlar dardı, vosvolar kraldı: motor arkada, dağa bayıra röno12 ile gidilirdi, keçi derlerdi, bagaja odunu fazla atarsan yokuışta kalkmazdı ama.. salgın da yoktu, putin henüz ajandı, 2 anahtar veecem diyen bir  yeni mezunu ithal etik amerikadan sonra olanlar oldu.


Yol şartları gereği kauçuklar bugünkünden çok farklıydı muhtemelen. Hızlar düşük, emisyon mevzusu yok vs. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Daha dişliydi lastikler o zamanlar 4 mevsim gibi.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Selim Bilgin yazdı:


Yol şartları gereği kauçuklar bugünkünden çok farklıydı muhtemelen. Hızlar düşük, emisyon mevzusu yok vs. 

tork yok avantaj , kauçuk bol , futbolcularda saçlar uzun şortlar kısa, klimasız gitsen pişmiyorsun, salgın da yok

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

tork yok avantaj , kauçuk bol , futbolcularda saçlar uzun şortlar kısa, klimasız gitsen pişmiyorsun, salgın da yok

Şimdi ben yazacaktım abi. O zamanın kamyonlarından fazla tork var şimdiki tdilerde. 120 hp miydi ford 1210 kamyon motoru.

Hafif yatık. Teknelere takıyorlar burada süper oluyor.

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
İlkay Başaran yazdı:

O zamanın kamyonlarından fazla tork var şimdiki tdilerde.

arabalar 1.5 tonu geçince kamyon motoru zorunlu tabii, yeni çevreci id vw 2300 kg :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Şimdi ben yazacaktım abi. O zamanın kamyonlarından fazla tork var şimdiki tdilerde. 120 hp miydi ford 1210 kamyon motoru.
Hafif yatık. Teknelere takıyorlar burada süper oluyor.
 

Hp yerine torka bak bebişim
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Kim nazar etti he kim. :nazar:

 

Start düğmesi bozuldu marş basmıyor. Düğmesi zaten orijinal değildi.

 

Hemen hazırda boşta duran ricambi orijinali dugmemize marşı bağladık. 

 

Tek marşta direk

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Koray Demir
Evren Erakçora yazdı:

Daha dişliydi lastikler o zamanlar 4 mevsim gibi.

Megane 1995 yılında ilk çıktığında üzerinde fabrikasyon Lassa Miratta’lar ile gelirdi lastiği bitiremezdin. Güzel de yol tutardı diğer popüler seçenek Pirelliler sertti.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Çağlar Bayur yazdı:

ralli mode on

Hellalari alamadigh hala

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Çağlar Bayur yazdı:

2 anahtar veecem diyen bir  yeni mezunu ithal etik amerikadan sonra olanlar oldu.

Tansu abla yine sahnelere çıkacakmış.. Özlemiş bizleri. 

 

 

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Adam yokluğu mu varmış :)

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Evren Erakçora yazdı:

Daha dişliydi lastikler o zamanlar 4 mevsim gibi.

Kaplamaydı onlar.. Kaplama yapılırdı kış için.. 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Servet Aydın yazdı:


Hp yerine torka bak bebişim

400 500 ancakdır torku

Servet Aydın yazdı:


Hp yerine torka bak bebişim

2600 devirde 115 hp güç 1600 devirde 34.6 kg m tork veriyor

Ford 1210 kamyon

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Hellalari alamadigh hala

çatı arasında vardı koliyle, getttiii

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Karbüratör komple elden geçti. Otomatik jiklemiz de düzene girdi benzinde.

 

Opar filitreler ile P0 20w50 yağ da  değişti. 

 

130bin bakımı da yapılmış oldu böylece

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Karbüratör komple elden geçti. Otomatik jiklemiz de düzene girdi benzinde.

 

Opar filitreler ile P0 20w50 yağ da  değişti. 

 

130bin bakımı da yapılmış oldu böylece

Vay oto jikle süper. Benim favoritte vardı. Tam gaz basıp bırakınca devreden çıkardı.

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
İlkay Başaran yazdı:

Vay oto jikle süper. Benim favoritte vardı. Tam gaz basıp bırakınca devreden çıkardı.

Devreden çıkması için motorun ulaşması gereken minimum bir sıcaklık var. Kaç dereceyse artık, oraya gelmeden dip gaz yapıp bıraksanda devreeden çıkmaz.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Önder Özcan yazdı:

Devreden çıkması için motorun ulaşması gereken minimum bir sıcaklık var. Kaç dereceyse artık, oraya gelmeden dip gaz yapıp bıraksanda devreeden çıkmaz.

Aynen karbüratörun o mekanizmasına  radyatör suyu giriş çıkışı var. :) Ben de diyom ne alaka.  😛

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Önder Özcan yazdı:

Devreden çıkması için motorun ulaşması gereken minimum bir sıcaklık var. Kaç dereceyse artık, oraya gelmeden dip gaz yapıp bıraksanda devreeden çıkmaz.

Evet ama o sıcaklığa gelince de onu yapmadan devreden çıkmıyordu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
İlkay Başaran yazdı:

Evet ama o sıcaklığa gelince de onu yapmadan devreden çıkmıyordu.

Bı ara denerim 😛

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...