Selim Bilgin 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 Araba işte sürüyorsun gidiyor bu kadar takılmayın. 5 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 Mert Yeldan yazdı: Rejeneratif fren için elektrik motoru lazım. O konuda hemfikir olalım. Bizde alternatör eliyle gücü kazanıyor. Alternatör motora direnç uyguluyor elektrik üretiyor diyelim. Yanlış yazdım. Elektrik motoru yok ama yerine gelişmiş alternatör var, üretme işini o görüyor diyelim. Ama birileri daha detaylı yazsa da öğrensek keşke Selim Bilgin yazdı: Araba işte sürüyorsun gidiyor bu kadar takılmayın. Senin siyah kısrak gitmiyor muydu da harama bulaştın seviyoruz teknik detaylarda boğulmayı 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Senin siyah kısrak gitmiyor muydu da harama bulaştın seviyoruz teknik detaylarda boğulmayı Bak konu güzel yerlere gelmeye başladı. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 18 Mart 2021 Yazar Paylaş 18 Mart 2021 Selim Bilgin yazdı: Bak konu güzel yerlere gelmeye başladı. Kısrakla takas yapalım Yorum bağlantısı
Metin Akbal 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 Bence bu gerçek araba gerçek değil, bir kaç kişi gördü diye gerçek olamaz. Hiç foto yok 1 tane fotoyla bizi gerçek diye oyalama. Gepgerçek gemgerçek gesgerçek geggerçek ispatlar istiyoruz. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 Mert Yeldan yazdı: Kısrakla takas yapalım Takas fiyatımız farklıdır. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 18 Mart 2021 Yazar Paylaş 18 Mart 2021 Ali Gök yazdı: yokmu iç resimleri merake ettik yahu Hava düzelse yıkatıp foto yapacağım da düzelmedi bir türlü. Metin Akbal yazdı: Bence bu gerçek araba gerçek değil, bir kaç kişi gördü diye gerçek olamaz. Hiç foto yok 1 tane fotoyla bizi gerçek diye oyalama. Gepgerçek gemgerçek gesgerçek geggerçek ispatlar istiyoruz. Emmi gördü, yoksa emmide mi sahte Selim Bilgin yazdı: Takas fiyatımız farklıdır. Golf 7 + Holosko? 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 Mert Yeldan yazdı: Rejeneratif fren için elektrik motoru lazım. O konuda hemfikir olalım. Bizde alternatör eliyle gücü kazanıyor. Alternatör motora direnç uyguluyor elektrik üretiyor diyelim. Yok eyle bişiy, Rejeneratif fren için alternatör kafi. İ10 da bile vardı . Ayrıca sen nerden duydun golfde regen yok diye. Sende kabak gibi var. Biri seni yanlış yönlendiriyor. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 18 Mart 2021 Yazar Paylaş 18 Mart 2021 Ali Darbaz yazdı: Yok eyle bişiy, Rejeneratif fren için alternatör kafi. İ10 da bile vardı . Ayrıca sen nerden duydun golfde regen yok diye. Sende kabak gibi var. Biri seni yanlış yönlendiriyor. Rejeneratif frenin ne olduğu konusunda emin miyiz? Bizde ki alternatör marifeti ile enerji kazanımı. Rejeneratif olmuyor bu. https://tr.wikipedia.org/wiki/Rejeneratif_frenleme Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 Mert Yeldan yazdı: Rejeneratif frenin ne olduğu konusunda emin miyiz? Bizde ki alternatör marifeti ile enerji kazanımı. Rejeneratif olmuyor bu. https://tr.wikipedia.org/wiki/Rejeneratif_frenleme yahu takılma wikipedia her denilene inanma. Araban vitesde olduğu sürece, ayağını gazdan çekince ve frene basınca alternatör şarj eder. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 18 Mart 2021 Yazar Paylaş 18 Mart 2021 Mert Gulkokan yazdı: var var 1.2 tsi bluemotion motor olarak geçer vw grubunda bluemotion yazıyor ise start stop ve fen enerji geri kazanımı standart oluyor Tanım karmaşası var. Rejeneratif fren için wiki daha farklı tarif ediyor. Ali Darbaz yazdı: yahu takılma wikipedia her denilene inanma. Araban vitesde olduğu sürece, ayağını gazdan çekince ve frene basınca alternatör şarj eder. E tamam bu hemen hemen her araçta var. Rejeneratif frenleme olmuyor ki bu. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 Mert Gulkokan yazdı: var var 1.2 tsi bluemotion motor olarak geçer vw grubunda bluemotion yazıyor ise start stop ve fen enerji geri kazanımı standart oluyor Mert yeldan elektrik motoru lazım demiş. ben ona dedim "yok öyle bişey " Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 18 Mart 2021 Yazar Paylaş 18 Mart 2021 Ne demek Wiki'ye inanma. Hadi onu geçtim tamam da üniversitelerin dökümanlarında da bu şekilde tarif ediyor. Ali Darbaz yazdı: Mert yeldan elektrik motoru lazım demiş. ben ona dedim "yok öyle bişey " Ben demiyorum hem wiki hem de üniversitelerin dökümanları diyor. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 Emmi gördü, yoksa emmide mi sahte En az bıyıkları kadar gerçek [emoji16] Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 Mert Yeldan yazdı: Tanım karmaşası var. Rejeneratif fren için wiki daha farklı tarif ediyor. E tamam bu hemen hemen her araçta var. Rejeneratif frenleme olmuyor ki bu. Frene basınca araban şarj ediyorsa biz buna ne diyecek, Regen olmayan regenmi diyelim, sen söyle ne diyelim 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 18 Mart 2021 Yazar Paylaş 18 Mart 2021 Ali Darbaz yazdı: Frene basınca araban şarj ediyorsa biz buna ne diyecek, Regen olmayan regenmi diyelim, sen söyle ne diyelim Volkswagen fren enerjisi geri kazanımı diyor. Mert Gulkokan yazdı: 60 bin km de buji değiştir mis gibi He iyi fikir bujiyi değiştireyim gidip. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 (düzenlendi) İzleyin bakayım.. https://youtu.be/bnkh36ZH6yk?t=121 18 Mart 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 O zaman şöyle diyelim. rejeneratif frenleme demek, ayağı gazdan çekince veya frene basınca elektrik motoru veya benzer bir alternatör ile kinetik enerjiyi sönümleme demek. Yani alternatör yüke binecek ve kayışlar bu kuvveti karşılamalı. Kısaca alternatör ile fren yapmak. E tsi böyle bir tasarıma sahip olmalı. Çünkü ayrı bi elektrik motoru yok. Önceki tsi’lar da buna benzerdir muhtemelen. Standart alternatör ile e-tsi alternatörü arasında bir geçiş alternatörüne sahiptir. diğer türlüsünde alternatör zaten her türlü elektrik üretiyor. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 18 Mart 2021 Yazar Paylaş 18 Mart 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: O zaman şöyle diyelim. rejeneratif frenleme demek, ayağı gazdan çekince veya frene basınca elektrik motoru veya benzer bir alternatör ile kinetik enerjiyi sönümleme demek. Yani alternatör yüke binecek ve kayışlar bu kuvveti karşılamalı. Kısaca alternatör ile fren yapmak. E tsi böyle bir tasarıma sahip olmalı. Çünkü ayrı bi elektrik motoru yok. Önceki tsi’lar da buna benzerdir muhtemelen. Standart alternatör ile e-tsi alternatörü arasında bir geçiş alternatörüne sahiptir. diğer türlüsünde alternatör zaten her türlü elektrik üretiyor. e-tsi da 48 v ek bi motor var. Ali Darbaz yazdı: Videoyu bulunca atarım nereye gitti video Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 Mert Gulkokan yazdı: e-tsi için şanzımana bağlı 48v luk elektrik motoru ve ufak bir batarya var diyorlar batarya dolu ise ilk kalkışı elektrk motoru yapıyor ayrıca ani güç gerektiren ara hızlanmalarda 48vluk elektrik motoru da devreye giriyor diye okudum bir yerde Tamam işte. O alternatör. Elektrik motoru diyorlar ona. Normal alternatörlere göre daha büyük. burada açıklamış vw https://www.volkswagen-newsroom.com/en/golf-etsi-golf-ehybrid-and-golf-gte-international-media-drive-6336/golf-etsi-the-48-v-mild-hybrid-in-detail-6338 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 Mert Yeldan yazdı: e-tsi da 48 v ek bi motor var. nereye gitti video Hem çalış hem forumda dolaş zor. Kaynaklara erişim sınırlı. Bulunca atarım. İdar et bunla https://youtu.be/bnkh36ZH6yk?t=121 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 Gelişmiş bir alternator, marş motoru ve alternatör görevini üstleniyor yazıyor. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 18 Mart 2021 Yazar Paylaş 18 Mart 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Tamam işte. O alternatör. Elektrik motoru diyorlar ona. Normal alternatörlere göre daha büyük. burada açıklamış vw https://www.volkswagen-newsroom.com/en/golf-etsi-golf-ehybrid-and-golf-gte-international-media-drive-6336/golf-etsi-the-48-v-mild-hybrid-in-detail-6338 12v- 48v değişken mi çalışıyor alternatör? metinde 48 V plus 12 V diyor. 48v + 12v mi demek istemiş. O zaman 2 tane oluyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts