Hasan Karabekiroglu 16 Mart 2021 Paylaş 16 Mart 2021 Sırta ve bel bölgesine güzel masaj yapıyor yalnız. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 16 Mart 2021 Yazar Paylaş 16 Mart 2021 Dönerler abi ya bazen mesajlara da geç dönüyorlar. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 16 Mart 2021 Yazar Paylaş 16 Mart 2021 Sırta ve bel bölgesine güzel masaj yapıyor yalnız.Masaj bitince bekliyorum sen istiyor Duj verecek 100 öğro diye bir ses ama [emoji23]Bizimkinden haber yok [emoji4]telefona bakmıyorlar o yüzden bir sorayım dedim.Yakışmış on numara olmuşBende mesaj attım arabanın üstünde eline sağlık siye. Görmediler mesajı. Dönerler heralde [emoji23] 2 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 16 Mart 2021 Yazar Paylaş 16 Mart 2021 [emoji2957] hoporlörden mi geliyor ses ?O bile yok [emoji23] Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 16 Mart 2021 Paylaş 16 Mart 2021 Ya sunu bi goremedik detaylisindan.. zİndanda oldu camlar.. Bi bakayduk iyidi 😎 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 16 Mart 2021 Yazar Paylaş 16 Mart 2021 Ya sunu bi goremedik detaylisindan.. zİndanda oldu camlar.. Bi bakayduk iyidi [emoji41]Ya yıkatacağım haftasonu. O zaman inşallah 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 16 Mart 2021 Yazar Paylaş 16 Mart 2021 Plakaları soran çok oldu. 05343988751 Ayhan Jet pleksi adımı söylerseniz yardımcı olur. 2 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 17 Mart 2021 Yazar Paylaş 17 Mart 2021 Aküyü değiştirdim [emoji3526] üzerinden fabrikanın taktığı akü çıktı. 60 bin km ve 6 yıl dayanmış. 2 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 17 Mart 2021 Paylaş 17 Mart 2021 Bildirim geldi. Mert Gulkokan yazdı: Mert Yeldan yazdı: Aküyü değiştirdim üzerinden fabrikanın taktığı akü çıktı. 60 bin km ve 6 yıl dayanmış. Agm dir o kaça patladım efb dir. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 17 Mart 2021 Yazar Paylaş 17 Mart 2021 Agm dir o kaça patladımYok Exide marka Efb çıktı. Servise sordum ne alayım diye üstünde efb çıkmışsa üstünden efb takın agm ye gerek yok dediler. 1.2 tsi poloda efb vardı 1.2 tsi golfte agm vardı arkadaştaOtomatiklerde agm çıkıyor dedi. Bizimkinden haber yok [emoji4]telefona bakmıyorlar o yüzden bir sorayım dedim.Yakışmış on numara olmuşGeldi mi abi plakan. Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 17 Mart 2021 Paylaş 17 Mart 2021 Geldi mi abi plakan. Yok gelmedi ama yola çıkmış geliyormuş Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 17 Mart 2021 Paylaş 17 Mart 2021 Teknik donanmla alakali. bazi paketlerde ek donanimlar nedeniyle agm olarak takili gelmis.. 1.2 ler efb genelde. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 17 Mart 2021 Yazar Paylaş 17 Mart 2021 Yok gelmedi ama yola çıkmış geliyormuş Gece döndü bana da kargoya verdik diye. Yarın gelir o zaman sana. Teknik donanmla alakali. bazi paketlerde ek donanimlar nedeniyle agm olarak takili gelmis.. 1.2 ler efb genelde.Efb taktık. Direksiyon dersi pamuk oldu. Start stop daha hızlı çalışıyor sanki. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 17 Mart 2021 Yazar Paylaş 17 Mart 2021 Teknik donanmla alakali. bazi paketlerde ek donanimlar nedeniyle agm olarak takili gelmis.. 1.2 ler efb genelde.Yelken modunu sordum. Agm şart değil. Süzülme be yavaşlama esnasında alternatör vasıtasıyla enerji kazanıyor. Rejeneratif frenleme yok dolayısıyla. Olsaymış agm şart. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 Mart 2021 Paylaş 17 Mart 2021 Ali Gök yazdı: @Ali Darbaz koş akü değişmiş Para var huzur var. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 17 Mart 2021 Yazar Paylaş 17 Mart 2021 Para var huzur var. Senden daha çok borcum vardır Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Mart 2021 Paylaş 17 Mart 2021 Mert Yeldan yazdı: Yelken modunu sordum. Agm şart değil. Süzülme be yavaşlama esnasında alternatör vasıtasıyla enerji kazanıyor. Rejeneratif frenleme yok dolayısıyla. Olsaymış agm şart. Süzülme ve yavaşlamada motor rölanti devrinde çalışıyor. Enerji kazanıyor derken? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 Mart 2021 Paylaş 17 Mart 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Süzülme ve yavaşlamada motor rölanti devrinde çalışıyor. Enerji kazanıyor derken? Manual vitesli modelde motor devri boşa düşmez. Yani nasıl oluyor onu anlamadım. benim bildiğim en fazla yakıt keser devir devam eder. Mert Yeldan yazdı: Senden daha çok borcum vardır Ayağını yorganına göre uzatmışsındır sen. Çok gelirse borç tabi çok olur. Banada çok gelse bende borcu çok çekerdim arabam kapıda kalırdı Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Mart 2021 Paylaş 17 Mart 2021 Ali Darbaz yazdı: Manual vitesli modelde motor devri boşa düşmez. Yani nasıl oluyor onu anlamadım. benim bildiğim en fazla yakıt keser devir devam eder. Ayağını yorganına göre uzatmışsındır sen. Çok gelirse borç tabi çok olur. Banada çok gelse bende borcu çok çekerdim arabam kapıda kalırdı Hee gerçek araba manueldi yine de anlamadım ama. Zaten devirli dönen alternatör enerji üretiyor. Rejene frenleme demek alternatör ile yavaşlamak demek. Alternatör kayış ile bağlı. Bu kayış fren yükünü çekecek ki frenleme rejenere olabilsin. aynı şekilde e-tsi’da da aynı soruyu sorayım. Eğer rejenere enerji üretiliyorsa bu kayışın alabildiği fren gücü ile sınırlı olacaktır. Acaba kayışne kadar dayanıklı Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 Mart 2021 Paylaş 17 Mart 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hee gerçek araba manueldi yine de anlamadım ama. Zaten devirli dönen alternatör enerji üretiyor. Rejene frenleme demek alternatör ile yavaşlamak demek. Alternatör kayış ile bağlı. Bu kayış fren yükünü çekecek ki frenleme rejenere olabilsin. aynı şekilde e-tsi’da da aynı soruyu sorayım. Eğer rejenere enerji üretiliyorsa bu kayışın alabildiği fren gücü ile sınırlı olacaktır. Acaba kayışne kadar dayanıklı i10 da, 1,2 motor olanlar sık sık kayış bozar ve öterdi. Ama 1.0 larda öyle dert yok. Onun yerine 2 senede akü bozardı. i10 agm şarttı, ama hyundai koymazdı. Sadede gelirsek, Gm Ford ve Vosvos aynı sistemi kullanıyor. Akü boş ise dolduruyor. %80 doluncada şarjı kesiyor. Zaten bu nedenle hayvan gibi alternatör takıyorlar. 1,6 motorda 125 amper alternatör var. Artık siz düşünün. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 18 Mart 2021 Yazar Paylaş 18 Mart 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Süzülme ve yavaşlamada motor rölanti devrinde çalışıyor. Enerji kazanıyor derken? Yelken modunda otomatik vites için araç kavramayı ayırıyor rölantiye düşüyor motor. Yavaşlarken alternatör kavraması devreye giriyor motora yük bindiriyor. Enerji kazanıyor. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hee gerçek araba manueldi yine de anlamadım ama. Zaten devirli dönen alternatör enerji üretiyor. Rejene frenleme demek alternatör ile yavaşlamak demek. Alternatör kayış ile bağlı. Bu kayış fren yükünü çekecek ki frenleme rejenere olabilsin. aynı şekilde e-tsi’da da aynı soruyu sorayım. Eğer rejenere enerji üretiliyorsa bu kayışın alabildiği fren gücü ile sınırlı olacaktır. Acaba kayışne kadar dayanıklı Alternatör sürekli devrede değil, akü sensörü akü seviyesini %70'in altını algılarsa devreye giriyor şarja başlıyor. Rejeneratif fren ise alternatör ile değil tekerleklere bağlı elektrik motoru ile ya da direkt elektirik motoru ile oluyormuş. Hybrid veya elektrkli araçlar gibi. Yani bizde ki araçlar viteste iken yavaşlama esnasında alternatörün kavramasını devreye sokarak şarj etmekte. Onu da her zaman değil akü seviyesi %70 altı iken yapmakta. Servisin demesi bu işlem için AGM aküye gerek yok. Fabrikadan AGM gelen aküler için daha dayanıklı olması sebebi ile tercih edildiği yönünde. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Mart 2021 Paylaş 18 Mart 2021 Mert Yeldan yazdı: Yelken modunda otomatik vites için araç kavramayı ayırıyor rölantiye düşüyor motor. Yavaşlarken alternatör kavraması devreye giriyor motora yük bindiriyor. Enerji kazanıyor. Alternatör sürekli devrede değil, akü sensörü akü seviyesini %70'in altını algılarsa devreye giriyor şarja başlıyor. Rejeneratif fren ise alternatör ile değil tekerleklere bağlı elektrik motoru ile ya da direkt elektirik motoru ile oluyormuş. Hybrid veya elektrkli araçlar gibi. Yani bizde ki araçlar viteste iken yavaşlama esnasında alternatörün kavramasını devreye sokarak şarj etmekte. Onu da her zaman değil akü seviyesi %70 altı iken yapmakta. Servisin demesi bu işlem için AGM aküye gerek yok. Fabrikadan AGM gelen aküler için daha dayanıklı olması sebebi ile tercih edildiği yönünde. Ayrı bir elektrik motoru olmaması lazım. Her şey alternatörde bitiyor. Alternatör standart alternatörden biraz farklıdır tabi. “Yavaşlarken alternatör kavraması devreye giriyor motora yük bindiriyor” motora değil de alternatör kendisine yük bindiriyor. Bunu da kayışla yapıyor. Kayış fren gücünü bir nebze karşılıyor ki ekstra enerji üretebilsin. Ben böyle okudum. Daha detaylı bakmak lazım tabi. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 18 Mart 2021 Yazar Paylaş 18 Mart 2021 Rejeneratif fren için elektrik motoru lazım. O konuda hemfikir olalım. Bizde alternatör eliyle gücü kazanıyor. Alternatör motora direnç uyguluyor elektrik üretiyor diyelim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts