Murat Sahın 18 Şubat 2021 Paylaş 18 Şubat 2021 Çağlar Bayur yazdı: olmaz daha pahalı. mesela ghia da 16 jant var, trend de 15 jant var, 16 uyuyrosa neden hepsine takmıyor da 15 takıyor a benzedi bu. her marka yeteri kadar balata kullanır daha ucuza bakım maliyeti çıkartır. Abi iyi de, işte yeteri kadar balatayı alabildiğimiz paradan daha fazla para ödeyip daha fazla balataya sahip olmaya çalışmanın amacı ne ki? Jant ayrı, onu para ile satıyorlar. Opsiyon o. Aracı alırken farkını ödeyip alabiliyorsun. Ama baskı balatayı parasını verip alamıyorsun Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Şubat 2021 Paylaş 18 Şubat 2021 Murat Sahın yazdı: Abi iyi de, işte yeteri kadar balatayı alabildiğimiz paradan daha fazla para ödeyip daha fazla balataya sahip olmaya çalışmanın amacı ne ki? Jant ayrı, onu para ile satıyorlar. Opsiyon o. Aracı alırken farkını ödeyip alabiliyorsun. Ama baskı balatayı parasını verip alamıyorsun daha geniş lastik ve jant takmak ile aynı, virajı daha iyi döneceğiz mesela onun gibi. baskı balata değişimi ile daha iyi 0-100 performansı alabiiriz Yorum bağlantısı
Murat Sahın 18 Şubat 2021 Paylaş 18 Şubat 2021 Çağlar Bayur yazdı: daha geniş lastik ve jant takmak ile aynı, virajı daha iyi döneceğiz mesela onun gibi. baskı balata değişimi ile daha iyi 0-100 performansı alabiiriz 0-100 performansını olumlu etkiliyor olabilir abi, sen söylüyorsan muhakkak tecrübe üzere söylüyorsundur. Peki 0-100 hızlanma karşılığında feragat ettiğimiz ne var? Daha yüksek maliyeti söylemeye gerek yok, ama başka olumsuz yanı yok mu? Yorum bağlantısı
Ramazan Alptekin 18 Şubat 2021 Yazar Paylaş 18 Şubat 2021 Murat Sahın yazdı: 0-100 performansını olumlu etkiliyor olabilir abi, sen söylüyorsan muhakkak tecrübe üzere söylüyorsundur. Peki 0-100 hızlanma karşılığında feragat ettiğimiz ne var? Daha yüksek maliyeti söylemeye gerek yok, ama başka olumsuz yanı yok mu? Abi iki baskı arasında 300 lira oynuyor. O paraya gider liqui moly şanzıman yağı alırım. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 19 Şubat 2021 Paylaş 19 Şubat 2021 Ramazan Alptekin yazdı: Abi iki baskı arasında 300 lira oynuyor. O paraya gider liqui moly şanzıman yağı alırım. İkisinin arasında 300 lira oynuyorsa bir de şu bilgiyi edinmek gerek, escort'un kendi baskı balata takımı kaç para, mondeo'dan swaplanacak takım kaç para. Yani bu 300 lira totalde yüzde kaça denk geliyor. Tabi ben olsam gidip 300 lira fazladan verip başka aracın baskı setini aracıma takmazdım. 0-100'ü ne kadar etkileyebilir ki? Ya da 0-100'ü diyelim ki %10 gibi yüksek oranda etkiledi, bunun bana katkısı ne olacak? Benim linea'nın 0-100'ü çok kötü, 14 saniyeye yakın. Benim 0-100'üm 20 saniye falandır. 14 saniyeyi yakalamaya çalışınca şehir içi dolmuş gibi yakıyor. E madem çok yaktıracağım, niye 1.3 multijete bineyim? 1.4 tjet alır fişek gibi gezerdim... Hem araç daha ucuz olurdu. Escort için de bence (kendimi senin yerine koyup düşündüğümde) mantık aynı. Zaten araç yaşlı, o kadar sıkıştırınca muhakkak bir yerlerden arıza açacak, haliyle 0-100 denemesi yapamayacağım bozulmasın diye. E o zaman niye fazla para ödeyim ki? 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Şubat 2021 Paylaş 19 Şubat 2021 Murat Sahın yazdı: 0-100 performansını olumlu etkiliyor olabilir abi, sen söylüyorsan muhakkak tecrübe üzere söylüyorsundur. Peki 0-100 hızlanma karşılığında feragat ettiğimiz ne var? Daha yüksek maliyeti söylemeye gerek yok, ama başka olumsuz yanı yok mu? olumsuz yanı pahalı olması. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts