Ali Darbaz 3 Şubat 2021 Paylaş 3 Şubat 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Lpgciler kendilerini geliştirirse araçlara ekstra pil ve ona bağlı yazılım yaparlar. Elektrik motorlarını yazılımla güç artışı olmaz gibi geliyor bana. Olur da, üretici gereksiz yere güçlü motoru koymaz arabaya. Daha güçsüzünü üretmesi termik motor kadar masraflı değil çünkü İd3 iki tip batarya var. Bataryası normal olanlar 102 kw, pro batarya olanlar 125 kw. Batarya paketinin çıkışına göre limitör konulursa araba 85 kw bile yapılabilir. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Şubat 2021 Yazar Paylaş 3 Şubat 2021 Ali Darbaz yazdı: İd3 iki tip batarya var. Bataryası normal olanlar 102 kw, pro batarya olanlar 125 kw. Batarya paketinin çıkışına göre limitör konulursa araba 85 kw bile yapılabilir. Termik motor gibi üretim maliyeti yok. Elektrik motorlarını tasarlamak daha pratik. Adam şimdi 1.4 motor yapıyor. Geliştiriyor. Sonra müşteriye göre yazılımla oynuyor maliyeti düşürüyor. Ama elektriklide direkt düşük güçte motor koymak daha kârlı olacaktır. O yüzden arabaya güçlü motor koyup sonra yazılımla bunu sınırlandıracaklarını düşünmüyorum. Elektrik motoruma koyulan her parça bakır maliyet demek. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 11 Ağustos 2023 Paylaş 11 Ağustos 2023 Taycan , Türkçe kelimelerden oluşuyormuş yeni öğrendim , hoşuma gitti. Yorum bağlantısı
Recommended Posts