İçeriğe Yönlendir

Renault Talisman 1.6 160 HP


Ahmet Türedi

Recommended Posts

Kemal Korkmaz

Hayırlı uğurlu olsun çok güzelmiş aracınız benimde gözüm hep Koleos'a kaçıyor oda çok dolu bir araç hemde yüksek...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
(düzenlendi)
Sani Gerşon yazdı:

Güle güle kullanın. Latitude faciasından sonra Talisman müthiş oldu Renault için. 160hp'lik motoru ufak oynamalarla 190hp'e rahatlıkla çıkarabiliyorsunuz.

Kazasız belasız kullanmanız dileklerimle.

latitude neden facia bilmiyorum ama samsung zaten aslında.

tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk
Ebrar Tüfek yazdı:

 

Hocam 4 yıldır ehliyetim var, 11. Aracım :)

Ebrar valla  hızınıza,cesaretinize yetişilmez. koleostan sonrasını biliyorum biraz. Siz de Ahmet bey gibi çifter çifter değişmişsiniz maaşallah. Sen benim Aveo yu biliyorsun.2013 te aldım 2019 a kadar bindim.şimdi 1,5 yıldır corolla var. beş altı sene daha binerim. araç değiştirmek bana göre zor iş.satacaksın kafana göre araç bulacaksın ,kandırılmayacaksın.v.s v.s 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

İç dış motor donanım kombini güzel. :nazar:

 

r21 den beri reno o sınıfta 2. Elde çok tutunamiyor. Bu kasada durum ne bilmiyorum sıfır rakamı yüksek çünkü rakiplerine göre fiyat avantajı pek yoktu çoktandır takip etmesemde. Birde sanki arka koltuk oturması öne göre hafif yüksek miydi ben mi öyle hatırlıyorum

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Haluk Şentürk yazdı:

Ebrar valla  hızınıza,cesaretinize yetişilmez. koleostan sonrasını biliyorum biraz. Siz de Ahmet bey gibi çifter çifter değişmişsiniz maaşallah. Sen benim Aveo yu biliyorsun.2013 te aldım 2019 a kadar bindim.şimdi 1,5 yıldır corolla var. beş altı sene daha binerim. araç değiştirmek bana göre zor iş.satacaksın kafana göre araç bulacaksın ,kandırılmayacaksın.v.s v.s 

 

Hocam koleos ilk aracımdı ondan sonra 11 oldu, kullanmaya başladığımdan beri koleostan öncesi ile 15 tane oluyor, sanayide olduğumdan mıdır bilmem, çok normal geliyor bana bu. Evet aveoyu hatırlıyorum bende kullanmıştım hatta. 

Tam tersi bu zorluk bana çok zevkli geliyor, arabayı satmak, yeni araç için araştırma yapmak gidip bakmak almak falan, çok eğlenceli :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi
Mustafa Tüfekçi yazdı:

İç dış motor donanım kombini güzel. :nazar:

 

r21 den beri reno o sınıfta 2. Elde çok tutunamiyor. Bu kasada durum ne bilmiyorum sıfır rakamı yüksek çünkü rakiplerine göre fiyat avantajı pek yoktu çoktandır takip etmesemde. Birde sanki arka koltuk oturması öne göre hafif yüksek miydi ben mi öyle hatırlıyorum

Arka koltuk normal yani öyle bir yükseklik hatırlamıyorum bayadırda oturmadım gerçi :) Bu arada aynı donanım paketleri olarak kıyaslarsanız fiyatı emsallerinden yüksek değil. 2016 yılında Talisman icon paket 134.000 TL iken Passat highline 140.000 TL idi. Hemde bu araç daha dolu olduğu halde aslında fiyatı daha uygun sayılır. Yani sorun fiyat değil insanlardaki Talisman alacağıma garanti olsun Passat alayım mantığı yoksa gerisi bahane bence.

Yorum bağlantısı
Ahmet Gül

Maşallah 🧿 Kazasız belasız binin. Sevdiğim araçlardan. Motor benim için önemli. D Sınıfı araba alıp, motor o konforu sağlamıyorsa, keyfe keder verir.

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Kazasız belasız güle güle kullanın. Çok güzel araç. [emoji3478]
Uzun süre araç kullanma konusunda ben de en az araç değiştirenlerdenim herhalde. 2004 yılından beri 3 aracım. Fusion, C-Max ve Tiguan. Şimdi de yeni araç hayal zaten.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Hayırlı olsun, hiç kullanmadım ama dışarıdan bakınca hep çok konforlu bir otomobil izlenimi veriyor.

Yorum bağlantısı
Oktay Göktaş

Kazasız belasız, güzel günlerde kullanın. Biz ilk çıktığında arkadaşlarla test sürüşü yapmıştık. Benim çok beğendiğim bir model talisman. Tren gibi gidiyor bu ne yahu demiştik arkadaşlarla test sürüşünden sonra. Yani hızlanma ve gidiş anlamında hem çok rahat hem de sanki sonsuza kadar hızlanacakmış gibi bir his uyandırmıştı bizde. O zamanki fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 160 bin idi. Renault d segmentinde, diğer markalar gibi istikrarlı olmadığından piyasada gereken değeri göremedi d segmenti araçları. Sürekli model değişti, sürekli farklı isimlerle ilerlediler. Saymaya kalksam isimlerini eksik kalan olur mutlaka.
Daha genç bir araca binmek isterseniz tabi o sizin tasarrufunuzda ama eşinizi oyalayıp, bu aracın keyfini sürmeye bakın bence bir süre daha en azından[emoji4]
Tekrar hayırlı olsun, çok çok güzel bir araç[emoji1303]

Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter
Oktay Göktaş yazdı:

Kazasız belasız, güzel günlerde kullanın. Biz ilk çıktığında arkadaşlarla test sürüşü yapmıştık. Benim çok beğendiğim bir model talisman. Tren gibi gidiyor bu ne yahu demiştik arkadaşlarla test sürüşünden sonra. Yani hızlanma ve gidiş anlamında hem çok rahat hem de sanki sonsuza kadar hızlanacakmış gibi bir his uyandırmıştı bizde. O zamanki fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 160 bin idi. Renault d segmentinde, diğer markalar gibi istikrarlı olmadığından piyasada gereken değeri göremedi d segmenti araçları. Sürekli model değişti, sürekli farklı isimlerle ilerlediler. Saymaya kalksam isimlerini eksik kalan olur mutlaka.
Daha genç bir araca binmek isterseniz tabi o sizin tasarrufunuzda ama eşinizi oyalayıp, bu aracın keyfini sürmeye bakın bence bir süre daha en azındanemoji4.png
Tekrar hayırlı olsun, çok çok güzel bir araçemoji1303.png

Akılda kalacak bir isim bulamadıkları için olabilir  mi acaba? Laguna, latitude, talisman diğer tarafta passat, mondeo. 

Yorum bağlantısı
Coşku Mert

hayırlı olsun aracınız. ne zaman trafikte bi talisman gorsem halojen arka sinyaller gözüme takilir. aracin genel havasina ve sinifina yakismayan bi detay bence. neyse ki makyajli kasada kayar led yaptilarda benim gibi detaycilari susturdular :)

Yorum bağlantısı
Oktay Göktaş
 
Arkadaş haklı. 
Renault bu sınıfa manager ile başladı, çok ta tutulmuştu. Sonra Safrane çıktı. Sanırım lisedeydim, bir akrabam almıştı, isminin değişmesini yadırgamıştım ama bindiğimde kendimi başbakan gibi hissetmiştim. Sonra adı vel satis oldu. O ne yaa dedim. Adı gibi tipinin de içine ettiler. Sonra latitude ile toparlamaya çalıştılar, şimdi talisman oldu, gelecekte kimbilir ne....
D sınıfı müşterisi aracın ismiyle, ismiyle birlikte kasayla da pek oynansın istemez. Bakınız passat.
Reno her kasada D sınıfını baştan yaratarak çok müşteri kaçırdı. İsmi başından beri manager olarak kalmalıydı. VW yıllardır passatla fazla oynamayıp ismine de dokunmayarak çok doğru yapıyor.  

Bence aslında kasadaki değişimlerden ziyade (tabi sizin de dediğiniz gibi birbiriyle alakasız, bambaşka kasa ve platformlarla üretim yaparsan o da sıkıntı) sürekli isim değiştirmek, bir önceki aracı alan müşteride aracının ıskartaya çıktığını ve artık üretilmeyen bir modeli kullanma hissiyle birlikte ikinci elde de değer kaybı anlamına geliyor ülkemizde. İnşallah Talismanda karar kılarlar da hakettiği değeri görür. Ben bu aracı beğeniyorum gerçekten.
Fransızlar atılım içindeler. Peugeot, gm yi satın alarak, orta sınıfa yerleştirmeyi planladı. Kendisini de premium segmente yükseltmeyi amaçladı. Valla adım adım o yöndeler. Stratejileri çok başarılı ve güzel uyguluyorlar.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
(düzenlendi)

Hayırlı olsun, kazasız belasız inşallah.

 

Renault ve ford, hatta diğer iki fransız da dahil, D segmentinde tutunamadılar bir türlü. Bunun sebebi eskiden aracın kendisiydi, passat-laguna gibi bir ikilinin rekabetini çok konuşmaya gerek yok, sonrasında ise, bizim ülkemizin saçma imaj algısı yüzünden vag grubuna takıntılı millet. BMW ve Mercedesi saymıyorum, onlar premium. D segmenti lüks kabul edilir, bunun en büyük sebebi vergi politikamız ve yakın zamana kadar D segmentindeki araçların silindir hacimleriydi. Şimdi vatandaş diyor ki, D segmenti reno mu olur? Olur işte, yapmış adamlar, bence passattan da iyi yapmış. 

Ama halen filodan çıkma beyaz bir Passat ile yan yana galeriye koysanız Passatın %10'u kadar rağbet ancak görür. 

tarihinde Murat Sahın tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
ALİ SEYKAN
Sefa Çelik yazdı:

 

Arkadaş haklı. 

Renault bu sınıfa manager ile başladı, çok ta tutulmuştu. Sonra Safrane çıktı. Sanırım lisedeydim, bir akrabam almıştı, isminin değişmesini yadırgamıştım ama bindiğimde kendimi başbakan gibi hissetmiştim. Sonra adı vel satis oldu. O ne yaa dedim. Adı gibi tipinin de içine ettiler. Sonra latitude ile toparlamaya çalıştılar, şimdi talisman oldu, gelecekte kimbilir ne....

D sınıfı müşterisi aracın ismiyle, ismiyle birlikte kasayla da pek oynansın istemez. Bakınız passat.

Reno her kasada D sınıfını baştan yaratarak çok müşteri kaçırdı. İsmi başından beri manager olarak kalmalıydı. VW yıllardır passatla fazla oynamayıp ismine de dokunmayarak çok doğru yapıyor.  

Manager çok afilli bir isim. Talisman da öyle.  Boss adında E segment çıkarsa çok etkili olabilir :)

Yorum bağlantısı
Ali Gürbüz

Aslında Manager ,Optima,Concord bunlar aynı kasa üzerine donanım ismi idi. Bu modelin genel adı Renault 21 dir.
Ama Safrane ve Laguna ismi güzeldi .Keske butun D sinifi aracları ayni isimde devam ettirselerdi.

Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter
ALİ SEYKAN yazdı:

Manager çok afilli bir isim. Talisman da öyle.  Boss adında E segment çıkarsa çok etkili olabilir :)

Fark etmez artık sabit kalsın heleki son dönemlerde dış dizayn olarakta güzel araçlar başladıkları bir zamanda. Ülker veya etinin bile bazı ürünleri yıllardır hiç isim değişikliğine gitmedi. Çizi denince aklına hemen paketin rengi geliyor. Veya e klas dediğinde hemen aklına çoğu kasası geliyor. Ancak renoda d segment dediğinde hangisi acaba diyorsun. 

Yorum bağlantısı
  • 4 ay sonra...
Erman Uzun
Sani Gerşon yazdı:

Güle güle kullanın. Latitude faciasından sonra Talisman müthiş oldu Renault için. 160hp'lik motoru ufak oynamalarla 190hp'e rahatlıkla çıkarabiliyorsunuz.

Kazasız belasız kullanmanız dileklerimle.

Latitude neden facia Sani bey bugünlerde baktığım bir araç 2.0 dci tam otomatik olanları özellikle

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Erman Uzun yazdı:

Latitude neden facia Sani bey bugünlerde baktığım bir araç 2.0 dci tam otomatik olanları özellikle

Latitude Renault bile değil. Direk Samsung olan bir model. Donanımı bile yetersiz olmakla beraber tek özelliği D sınıfı olması.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi
Sani Gerşon yazdı:

Latitude Renault bile değil. Direk Samsung olan bir model. Donanımı bile yetersiz olmakla beraber tek özelliği D sınıfı olması.

Açıkcası Talisman gerçekten çok zevkli bir araçtı ben keyif alıyordum sürmekten.Bu sınıfta Passat ,İnsignia,3.20 ,Mondeo hepsini kullandım ama aklımda en iyi yer eden araç Talisman oldu.

160 hp ve 4 control ile gerçekten sürüş zevki bmw yi aratmıyor.Teknolojik donanım ve fiyat olarakta bmw den üstün .Ama gel görki ülkede değer görmedi malesef.

Neyseki ben binme zevkine erişenlerdenim :) 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Cem Işık

4 kontrol sistemini 4 çeker gibi algılamıştım. Viraj dönüşlerinde arka tekerlere de hafif bir açı veren sistem olduğunu öğrendim:) güzel özellik. Allah kaza bela göstermesin. 🧿

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Sani Gerşon yazdı:

Latitude Renault bile değil. Direk Samsung olan bir model. Donanımı bile yetersiz olmakla beraber tek özelliği D sınıfı olması.

bose ses sistemi var. tek yeterli donanım benim için :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...