İnan Çınar 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 15 Aralık 2020 tarihinde çiçeksepeti.com sitesinden fiesta için plaka lambası sipariş ettim. Piyasadan daha ucuzdu ve kupon da kullanabildiğim için tercihim bu siteden yana oldu. Tahmini teslim tarihi 22 aralıktı ve ürün halen kargoya verilmedi. Üstelik ürüne tikladığımda stokta yok diyor . 22 aralıktan itibaren defalarca arama mesaj şikayet kaydı vb. girişimde bulunmama rağmen ürün kargoya verilmedi. Araştırmalarım sonucu Satıcı firmanin direkt numarasına ulaşıp whatsapp yazışmaları sonucu ürünün stoklarda olduğunu öğrendim. 36 gündür muhatap bulamıyorum. 1 3 Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 Geçmiş olsun , ben o firmadan sadece çiçek sipariş ediyorum. 6 Yorum bağlantısı
Aydın Sert 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 Dün bitkisel bir karışım aldım çocuk için, akşam kargoya verildi, şuan dağıtımda. 1 Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 gittigidiyor çiçeksepeti hepsiburada n11 trendyol gibi firmalar aracı firmalar maalesef ki satıcının eline bakıyorlar onlar da. Ancak burada mağduriyet konusunda bence en hassas olanı N11. en azından maddi zarar varsa karşılıyorlar, mağduriyet durumunda puan falan veriyorlar.. 3 Yorum bağlantısı
Ozkan çoban 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 Tayfun Aydın yazdı: gittigidiyor çiçeksepeti hepsiburada n11 trendyol gibi firmalar aracı firmalar maalesef ki satıcının eline bakıyorlar onlar da. Ancak burada mağduriyet konusunda bence en hassas olanı N11. en azından maddi zarar varsa karşılıyorlar, mağduriyet durumunda puan falan veriyorlar.. Hepsiburada ile n11 ile yıllardır alışveriş yaparım hiçbir sorun yaşamadım. 2 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 20 Ocak 2021 Yazar Paylaş 20 Ocak 2021 (düzenlendi) Tayfun Aydın yazdı: gittigidiyor çiçeksepeti hepsiburada n11 trendyol gibi firmalar aracı firmalar maalesef ki satıcının eline bakıyorlar onlar da. Ancak burada mağduriyet konusunda bence en hassas olanı N11. en azından maddi zarar varsa karşılıyorlar, mağduriyet durumunda puan falan veriyorlar.. Aracı olduklarını biliyorum ama 36 gündür ellerinde olan bir ürünü kargolamayan iş ortakları Satıcıya resmi yaptırımları olmalı. Üstelik 29 gündür tenezzül edip şikayet kaydına geri dönüş bile yapmadılar. Kargo çıkmamış daha iptal edip paramı alayım diyorum ama iptal seçeneği yok. Mal nerede satıcıda Para nerede para yok. Tam organize işler filmi... Fatih Evcin yazdı: Geçmiş olsun , ben o firmadan sadece çiçek sipariş ediyorum. Valla ben de öyle yapıyordum ama diğer işlerini de çiçek işi gibi düzgün yaparlar sandım. 20 Ocak 2021 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 Geçmiş olsun. Sikayetvar.com a yazın. Hızlıca dönüş yapıyorlar. Aracı firmalarla alışveriş yapınca maalesef onların insafına bırakıyorlar. 1 Yorum bağlantısı
Metin Mankal 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 Benzer bir sorunu trendyol da yaşamıştım..Ürün elime 45 günde ulaştı.. 1 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 20 Ocak 2021 Yazar Paylaş 20 Ocak 2021 Metin Mankal yazdı: Benzer bir sorunu trendyol da yaşamıştım..Ürün elime 45 günde ulaştı.. Göndermiyor hocam. Kendi sitesinde 130 tl. Ben kuponla 88.5 tl ye aldım. Kuponsuz 103 tl idi. Güncellememiş muhtemelen. Erhan Doruk yazdı: Geçmiş olsun. Sikayetvar.com a yazın. Hızlıca dönüş yapıyorlar. Aracı firmalarla alışveriş yapınca maalesef onların insafına bırakıyorlar. Şikayet var sitesinde benzer şikayetlere geri dönüş oranları yetersiz. Önce iade düşünüyordum ama aradaki farkı çiçek sepeti mi üstleniyor artık ne yaparlarsa yapsınlar. Ben ürünümü istiyorum. Yorum bağlantısı
Metin Mankal 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 Şikayetvar a ben de yazmıştım..Geri dönüş olmadı.. 1 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 Cimer'e şikayet edin. Şuana kadar şikayet edip çözülmeyen hiçbir işlemim olmadı. Şikayetvar'a göre çok daha ciddi bir yer. Cumhurbaşkanlığına bağlı olduğu için muhtemelen korkuyorlar. 2 Yorum bağlantısı
Cem Işık 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 Şikayetvar değil, twitter kullan İnan, tag’le ve yaz şikayetini.. kısa ve çabuk çözüm.. 5 Yorum bağlantısı
Yaşar Yüce 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 İnan Çınar yazdı: 15 Aralık 2020 tarihinde çiçeksepeti.com sitesinden fiesta için plaka lambası sipariş ettim. Piyasadan daha ucuzdu ve kupon da kullanabildiğim için tercihim bu siteden yana oldu. Tahmini teslim tarihi 22 aralıktı ve ürün halen kargoya verilmedi. Üstelik ürüne tikladığımda stokta yok diyor . 22 aralıktan itibaren defalarca arama mesaj şikayet kaydı vb. girişimde bulunmama rağmen ürün kargoya verilmedi. Araştırmalarım sonucu Satıcı firmanin direkt numarasına ulaşıp whatsapp yazışmaları sonucu ürünün stoklarda olduğunu öğrendim. 36 gündür muhatap bulamıyorum. İyi akşamlar. Aynı mağduriyeti çiçek sepetinde ben de yaşadım. Ürünün kargoya verilmesi için 1 ay bekledim. Bu süreçte 3 - 4 kere müşteri hizmetlerini arayıp şikayetimi ilettim. Hiç geri dönüş olmadı. En son sikayetvar.com sitesine şikayetimi yazmak aklıma geldi. Hemen 1 gün sonra çiçek sepeti beni aradı. Siparişi iptal ettirdim kurtuldum. Sizde şikayetinizi sikayetvar.com ' a yazın dönüş yaparlar. 1 Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 İnan Çınar yazdı: Aracı olduklarını biliyorum ama 36 gündür ellerinde olan bir ürünü kargolamayan iş ortakları Satıcıya resmi yaptırımları olmalı. Üstelik 29 gündür tenezzül edip şikayet kaydına geri dönüş bile yapmadılar. Kargo çıkmamış daha iptal edip paramı alayım diyorum ama iptal seçeneği yok. Mal nerede satıcıda Para nerede para yok. Tam organize işler filmi... Valla ben de öyle yapıyordum ama diğer işlerini de çiçek işi gibi düzgün yaparlar sandım. Kesinlikle katılıyorum hocam. Yaptırım yapmalı yada en azından sizin mağduriyetinizi gidermeli.. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 Çiçek sepetini etiketleyerek tiwttera yazmalısın.. Şu an en etkili mahkeme orası. 4 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 Twittera yazin kuş 🐦 gidip gagalasin. Ben dsmart için en son artık şikayeti bile yazmıyordum etiketleyip telefon bırakıyordum anında dönuyorlardi " adim garavel beni bul" gibi bir şey yani 2 1 Yorum bağlantısı
Furkan Sumer 21 Ocak 2021 Paylaş 21 Ocak 2021 Bahsi gecen siteyle 3 ya da 4 kez urun temini konusunda anlasmazlik yasadim. Sansima mi artik bilemiyorum her seferinde karsima ilgili temsilciler cikti. Saticiya ulasma konusunu temsilcilere biraktigimda islerim daha kolay halloluyordu. Bir iki kez tartisma sonucu, özür niyetine cikolata kazanmisligim var.. 😂 Cicek, celenk, kolye gibi kisiye ozel ürünleri temin etmede oldukca basarili bir site. Kupon kullanarak, arac icin sadece bir kez urun aldim onlar da kapi eşikleriydi. Hizli ve saglam geldi.. 1 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 27 Ocak 2021 Yazar Paylaş 27 Ocak 2021 Cumartesi günü e-devlet üzerinden hakem heyetine başvurdum. Pazartesi günü firmadan savunma istediler. Bugün( 43 gün sonra) çiçeksepeti beni lütfedip arayıp ürünün gonderilmeyecegini,para iadesi yapacaklarını ve mağduriyetim için cüzi bir miktar çek vermeyi teklif etti. Ben de ürünün firmanın ellerinde olduğunu, bunun teyiti için whatsapp yazışmalarımin elimde olduğunu, nereden temin edeceklerinin benim sorunum olmadığını, eğer gondermeyeceklerse firmanın kendi sitelerinde şuan satışta olan fiyattan yani 130 tl iade kabul ettigimi söyledim.Firmanın artık onlarla çalışmadığını söylediler. Bunu ne zaman öğrendiniz dedim. 21 aralıkta şikayet kaydı oluşturduğumda firma ile görüşmüşler ve firma artık ciceksepeti üzerinden satış yapmayacağız demiş. 21 aralıkta öğrendikleri bu durumu 21 aralıktan beri belki 10 defa aradığım müşteri hizmetlerinden bir Allahın kulu bana söylemiyor. Neyse uzattım. Ben güncel fiyat üzerinden para iadesi istiyorum. Aksi takdirde hakem heyetini bekliyorum dedim. Son durum bu. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Ocak 2021 Paylaş 27 Ocak 2021 İnan Çınar yazdı: Ben güncel fiyat üzerinden para iadesi istiyorum. Aksi takdirde hakem heyetini bekliyorum dedim. Son durum bu. Doğru yoldasın.. dik dur. Firmayla muhatap olma. Çiçek sepetine yürü. Kibar olma. Bir mağduriyetin söz konusu. 1 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 27 Ocak 2021 Yazar Paylaş 27 Ocak 2021 (düzenlendi) Mehmet Ozyurek yazdı: Doğru yoldasın.. dik dur. Firmayla muhatap olma. Çiçek sepetine yürü. Kibar olma. Bir mağduriyetin söz konusu. Abi ağzıma geleni saydım. Beceremiyorsaniz gidin sadece çiçek satın dedim. Firmayla aranızda bir sözleşme falan olmadan, yaptırım olmadan nasıl siparişi onaylanıp ardından habersiz sorgusuz ben artık sizde satış yapmıyorum diyebiliyor. Pazarda tezgah mi açıyor da ben artık burda tezgah açmayacagim diyor dedim. Bir yaptırımınız yoksa bile o sizin sorununuz dedim. Benim ürünümü gönderin de nerden alırsanız alın dedim. Bana çek teklif ediyor. Aynı üründen başka satış yapan yok sitenizde, sizin çekle n11 den alışveriş mi yapayım diye dalga geçtim. 27 Ocak 2021 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Aydın Sert 28 Ocak 2021 Paylaş 28 Ocak 2021 İnan Çınar yazdı: Abi ağzıma geleni saydım. Beceremiyorsaniz gidin sadece çiçek satın dedim. Firmayla aranızda bir sözleşme falan olmadan, yaptırım olmadan nasıl siparişi onaylanıp ardından habersiz sorgusuz ben artık sizde satış yapmıyorum diyebiliyor. Pazarda tezgah mi açıyor da ben artık burda tezgah açmayacagim diyor dedim. Bir yaptırımınız yoksa bile o sizin sorununuz dedim. Benim ürünümü gönderin de nerden alırsanız alın dedim. Bana çek teklif ediyor. Aynı üründen başka satış yapan yok sitenizde, sizin çekle n11 den alışveriş mi yapayım diye dalga geçtim. Tebrikler Hocam. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 24 Mart 2022 Paylaş 24 Mart 2022 Çiçek satmayı da beceremiyorlar maalesef. Kurumuş solmuş hasta çiçekleri sallıyorlar internet satışına. Ah esnaf kardeşlerim, yatacak yeriniz yok. Allah vicdan versin! 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 25 Mart 2022 Paylaş 25 Mart 2022 Murat Sürmeli yazdı: Çiçek satmayı da beceremiyorlar maalesef. Kurumuş solmuş hasta çiçekleri sallıyorlar internet satışına. Ah esnaf kardeşlerim, yatacak yeriniz yok. Allah vicdan versin! size getiren çiçekçide sorun olmuştur. Bende alışveriş uygulamasından birkaç şey aldım. gelen ile fotodaki farklıydı, tutar düşük diye peşine düşmedim. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 25 Mart 2022 Paylaş 25 Mart 2022 Erhan Doruk yazdı: size getiren çiçekçide sorun olmuştur. Bende alışveriş uygulamasından birkaç şey aldım. gelen ile fotodaki farklıydı, tutar düşük diye peşine düşmedim. Tabi, çiçekçide sorun. Ama çiçeksepeti ne yorum yaptırtıyor ne muhatap oluyor. Çiçeksepetinin muhatap olduğu, aman sorun yaşamasın dediği sadece çiçekçi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts