İçeriğe Yönlendir

Çiçeksepeti.com Mağduriyetim


İnan Çınar

Recommended Posts

İnan Çınar

15 Aralık 2020 tarihinde çiçeksepeti.com sitesinden  fiesta için plaka lambası sipariş ettim. Piyasadan daha ucuzdu ve kupon da kullanabildiğim için tercihim bu siteden yana oldu. Tahmini teslim tarihi 22 aralıktı  ve ürün  halen kargoya verilmedi. Üstelik ürüne tikladığımda stokta yok diyor . 22 aralıktan  itibaren  defalarca  arama mesaj şikayet  kaydı  vb. girişimde bulunmama rağmen  ürün kargoya verilmedi. Araştırmalarım sonucu Satıcı  firmanin  direkt  numarasına ulaşıp  whatsapp yazışmaları sonucu   ürünün  stoklarda olduğunu öğrendim.

36 gündür  muhatap bulamıyorum.

 

  • Beğen 1
  • Şaşkın 3
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin

Geçmiş olsun , ben o firmadan sadece çiçek sipariş ediyorum.

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Aydın Sert

Dün bitkisel bir karışım aldım çocuk için, akşam kargoya verildi, şuan dağıtımda.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın

gittigidiyor çiçeksepeti hepsiburada n11 trendyol gibi firmalar aracı firmalar maalesef ki satıcının eline bakıyorlar onlar da. Ancak burada mağduriyet konusunda bence en hassas olanı N11. en azından maddi zarar varsa karşılıyorlar, mağduriyet durumunda puan falan veriyorlar..

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ozkan çoban
Tayfun Aydın yazdı:

gittigidiyor çiçeksepeti hepsiburada n11 trendyol gibi firmalar aracı firmalar maalesef ki satıcının eline bakıyorlar onlar da. Ancak burada mağduriyet konusunda bence en hassas olanı N11. en azından maddi zarar varsa karşılıyorlar, mağduriyet durumunda puan falan veriyorlar..

Hepsiburada ile n11 ile yıllardır alışveriş yaparım hiçbir sorun yaşamadım.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
İnan Çınar
(düzenlendi)
Tayfun Aydın yazdı:

gittigidiyor çiçeksepeti hepsiburada n11 trendyol gibi firmalar aracı firmalar maalesef ki satıcının eline bakıyorlar onlar da. Ancak burada mağduriyet konusunda bence en hassas olanı N11. en azından maddi zarar varsa karşılıyorlar, mağduriyet durumunda puan falan veriyorlar..

Aracı  olduklarını biliyorum ama  36 gündür  ellerinde olan bir ürünü  kargolamayan iş ortakları Satıcıya resmi yaptırımları olmalı. Üstelik  29 gündür tenezzül edip şikayet kaydına geri  dönüş bile yapmadılar. Kargo çıkmamış daha iptal edip paramı  alayım diyorum  ama iptal seçeneği yok.  Mal nerede satıcıda  Para nerede  para yok. Tam organize işler filmi...

Fatih Evcin yazdı:

Geçmiş olsun , ben o firmadan sadece çiçek sipariş ediyorum.

Valla ben de öyle yapıyordum ama diğer işlerini de çiçek işi gibi düzgün yaparlar sandım.

tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

Geçmiş olsun. Sikayetvar.com a yazın. Hızlıca dönüş yapıyorlar.

 

Aracı firmalarla alışveriş yapınca maalesef onların insafına bırakıyorlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Mankal

Benzer bir sorunu trendyol da yaşamıştım..Ürün elime 45 günde ulaştı..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İnan Çınar
Metin Mankal yazdı:

Benzer bir sorunu trendyol da yaşamıştım..Ürün elime 45 günde ulaştı..

Göndermiyor hocam. Kendi sitesinde  130 tl. Ben kuponla 88.5 tl ye aldım. Kuponsuz 103 tl idi. Güncellememiş muhtemelen.

 

Erhan Doruk yazdı:

Geçmiş olsun. Sikayetvar.com a yazın. Hızlıca dönüş yapıyorlar.

 

Aracı firmalarla alışveriş yapınca maalesef onların insafına bırakıyorlar.

Şikayet var sitesinde  benzer şikayetlere  geri dönüş oranları  yetersiz. 

Önce iade düşünüyordum ama aradaki farkı çiçek sepeti mi üstleniyor artık ne yaparlarsa yapsınlar. Ben ürünümü  istiyorum.

Yorum bağlantısı
Metin Mankal

Şikayetvar a ben de yazmıştım..Geri dönüş olmadı..

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

Cimer'e şikayet edin. Şuana kadar şikayet edip çözülmeyen hiçbir işlemim olmadı. Şikayetvar'a göre çok daha ciddi bir yer. Cumhurbaşkanlığına bağlı olduğu için muhtemelen korkuyorlar.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Cem Işık

Şikayetvar değil, twitter kullan İnan, tag’le ve yaz şikayetini.. kısa ve çabuk çözüm.. 

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Yaşar Yüce
İnan Çınar yazdı:

15 Aralık 2020 tarihinde çiçeksepeti.com sitesinden  fiesta için plaka lambası sipariş ettim. Piyasadan daha ucuzdu ve kupon da kullanabildiğim için tercihim bu siteden yana oldu. Tahmini teslim tarihi 22 aralıktı  ve ürün  halen kargoya verilmedi. Üstelik ürüne tikladığımda stokta yok diyor . 22 aralıktan  itibaren  defalarca  arama mesaj şikayet  kaydı  vb. girişimde bulunmama rağmen  ürün kargoya verilmedi. Araştırmalarım sonucu Satıcı  firmanin  direkt  numarasına ulaşıp  whatsapp yazışmaları sonucu   ürünün  stoklarda olduğunu öğrendim.

36 gündür  muhatap bulamıyorum.

 

İyi akşamlar.

Aynı mağduriyeti çiçek sepetinde ben de yaşadım. Ürünün kargoya verilmesi için 1 ay bekledim. Bu süreçte 3 - 4 kere müşteri hizmetlerini arayıp şikayetimi ilettim. Hiç geri dönüş olmadı. En son sikayetvar.com sitesine şikayetimi yazmak aklıma geldi. Hemen 1 gün sonra çiçek sepeti beni aradı. Siparişi iptal ettirdim kurtuldum. Sizde şikayetinizi sikayetvar.com ' a yazın dönüş yaparlar. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın
İnan Çınar yazdı:

Aracı  olduklarını biliyorum ama  36 gündür  ellerinde olan bir ürünü  kargolamayan iş ortakları Satıcıya resmi yaptırımları olmalı. Üstelik  29 gündür tenezzül edip şikayet kaydına geri  dönüş bile yapmadılar. Kargo çıkmamış daha iptal edip paramı  alayım diyorum  ama iptal seçeneği yok.  Mal nerede satıcıda  Para nerede  para yok. Tam organize işler filmi...

Valla ben de öyle yapıyordum ama diğer işlerini de çiçek işi gibi düzgün yaparlar sandım.

Kesinlikle katılıyorum hocam. Yaptırım yapmalı yada en azından sizin mağduriyetinizi gidermeli..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Çiçek sepetini etiketleyerek tiwttera yazmalısın.. 

Şu an en etkili mahkeme orası. 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Twittera yazin kuş 🐦 gidip gagalasin. Ben dsmart için en son artık şikayeti bile yazmıyordum etiketleyip telefon bırakıyordum anında dönuyorlardi :) " adim garavel beni bul" gibi bir şey yani

 

images?q=tbn:ANd9GcTAzH2-ubj2KvWkiTO08j1

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Furkan Sumer

Bahsi gecen siteyle 3 ya da 4 kez urun temini konusunda anlasmazlik yasadim. Sansima mi artik bilemiyorum her seferinde karsima ilgili temsilciler cikti. Saticiya ulasma konusunu temsilcilere biraktigimda islerim daha kolay halloluyordu. Bir iki kez tartisma sonucu, özür niyetine cikolata kazanmisligim var.. 😂

 

Cicek, celenk, kolye gibi kisiye ozel ürünleri temin etmede oldukca basarili bir site. Kupon kullanarak, arac icin sadece bir kez urun aldim onlar da kapi eşikleriydi. Hizli ve saglam geldi.. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İnan Çınar

Cumartesi günü e-devlet üzerinden hakem heyetine başvurdum. Pazartesi günü  firmadan savunma istediler. Bugün( 43 gün sonra)  çiçeksepeti beni lütfedip  arayıp  ürünün gonderilmeyecegini,para iadesi yapacaklarını ve mağduriyetim için cüzi bir miktar çek  vermeyi teklif etti. Ben de ürünün firmanın ellerinde olduğunu, bunun teyiti için whatsapp yazışmalarımin elimde olduğunu, nereden temin edeceklerinin benim sorunum olmadığını, eğer gondermeyeceklerse firmanın kendi sitelerinde şuan satışta  olan fiyattan  yani 130 tl iade kabul ettigimi söyledim.Firmanın artık onlarla çalışmadığını söylediler. Bunu ne zaman öğrendiniz dedim.  21 aralıkta şikayet kaydı oluşturduğumda firma ile görüşmüşler ve firma artık ciceksepeti üzerinden satış yapmayacağız demiş. 

21 aralıkta öğrendikleri bu durumu 21 aralıktan beri belki  10 defa aradığım müşteri hizmetlerinden  bir Allahın kulu bana söylemiyor.

Neyse uzattım. Ben güncel fiyat üzerinden para iadesi istiyorum. Aksi takdirde hakem heyetini bekliyorum dedim.

Son durum bu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
İnan Çınar yazdı:

Ben güncel fiyat üzerinden para iadesi istiyorum. Aksi takdirde hakem heyetini bekliyorum dedim.

Son durum bu.

 

Doğru yoldasın.. dik dur. 

Firmayla muhatap olma. Çiçek sepetine yürü. 

Kibar olma. 

Bir mağduriyetin söz konusu. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
İnan Çınar
(düzenlendi)
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Doğru yoldasın.. dik dur. 

Firmayla muhatap olma. Çiçek sepetine yürü. 

Kibar olma. 

Bir mağduriyetin söz konusu. 

Abi ağzıma geleni saydım. Beceremiyorsaniz gidin sadece  çiçek satın dedim.  Firmayla aranızda  bir sözleşme falan olmadan, yaptırım olmadan nasıl siparişi onaylanıp  ardından habersiz sorgusuz ben artık sizde satış yapmıyorum diyebiliyor. Pazarda tezgah mi açıyor da ben artık  burda tezgah açmayacagim diyor dedim.  Bir yaptırımınız  yoksa bile o sizin sorununuz dedim. Benim ürünümü  gönderin de nerden alırsanız alın dedim. Bana çek teklif ediyor. Aynı üründen başka satış yapan yok sitenizde, sizin  çekle n11 den alışveriş mi yapayım diye dalga geçtim. 

 

tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Aydın Sert
İnan Çınar yazdı:

Abi ağzıma geleni saydım. Beceremiyorsaniz gidin sadece  çiçek satın dedim.  Firmayla aranızda  bir sözleşme falan olmadan, yaptırım olmadan nasıl siparişi onaylanıp  ardından habersiz sorgusuz ben artık sizde satış yapmıyorum diyebiliyor. Pazarda tezgah mi açıyor da ben artık  burda tezgah açmayacagim diyor dedim.  Bir yaptırımınız  yoksa bile o sizin sorununuz dedim. Benim ürünümü  gönderin de nerden alırsanız alın dedim. Bana çek teklif ediyor. Aynı üründen başka satış yapan yok sitenizde, sizin  çekle n11 den alışveriş mi yapayım diye dalga geçtim. 

 

:D:bravo:Tebrikler Hocam.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
Murat Sürmeli

Çiçek satmayı da beceremiyorlar maalesef. Kurumuş solmuş hasta çiçekleri sallıyorlar internet satışına. Ah esnaf kardeşlerim, yatacak yeriniz yok. Allah vicdan versin!

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Murat Sürmeli yazdı:

Çiçek satmayı da beceremiyorlar maalesef. Kurumuş solmuş hasta çiçekleri sallıyorlar internet satışına. Ah esnaf kardeşlerim, yatacak yeriniz yok. Allah vicdan versin!

size getiren çiçekçide sorun olmuştur. Bende alışveriş uygulamasından birkaç şey aldım. gelen ile fotodaki farklıydı, tutar düşük diye peşine düşmedim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli
Erhan Doruk yazdı:

size getiren çiçekçide sorun olmuştur. Bende alışveriş uygulamasından birkaç şey aldım. gelen ile fotodaki farklıydı, tutar düşük diye peşine düşmedim.

Tabi, çiçekçide sorun. Ama çiçeksepeti ne yorum yaptırtıyor ne muhatap oluyor. Çiçeksepetinin muhatap olduğu, aman sorun yaşamasın dediği sadece çiçekçi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...