Ali Darbaz 21 Ağustos 2021 Paylaş 21 Ağustos 2021 Yurdaer Elay yazdı: Evet.. Videoda çok güzel açıklamış Bunlar çok bayağı bilinen şeyler. Hatta bazı şeyler bana göre faide değil zarar getiriyor. Düz zeminde olduğu müddetçe arabamı vitesde bırakmam mesela. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 Ağustos 2021 Paylaş 22 Ağustos 2021 Sorunu buldum. Arabanın paspası Fluence paspası. Kenardaki top kısmı frene asılınca öne doğru kayıyor. Top kısım debriyaj pedalı altına kalıyor. Debriyaja dibine kadar basamıyorum. Paspas engel oluyormuş. Acil cruze ince paspas alıp sorunun kökünden halletmeyi düşünüyorum Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Ağustos 2021 Paylaş 22 Ağustos 2021 Sorun bu olamaz Vites sağlamsa debriyajsız bile çıkar veya değişir. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 Ağustos 2021 Paylaş 22 Ağustos 2021 Mehmet Ozyurek yazdı: Sorun bu olamaz Vites sağlamsa debriyajsız bile çıkar veya değişir. Abi benim arabalarımın hiç biri hareket halinde iken debriyaja basmadan ayrılmıyordu. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Ağustos 2021 Paylaş 22 Ağustos 2021 Abi benim arabalarımın hiç biri hareket halinde iken debriyaja basmadan ayrılmıyordu. Sen yapamamışsındır. 5 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 22 Ağustos 2021 Paylaş 22 Ağustos 2021 Ali Darbaz yazdı: Abi benim arabalarımın hiç biri hareket halinde iken debriyaja basmadan ayrılmıyordu. Tavria, fusion, punto, fiesta ve mondeo araçlarımın hepsinde uygun devir ve hızda debriyaja basmadan vites değiştim. Tavria kara düzen diğerleri hidrolik tip şanzımana sahip. Kesinlikle Mehmet Ozyurek yazdı: Sen yapamamışsındır. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 Ağustos 2021 Paylaş 22 Ağustos 2021 Abi valla, vitesi çıkarırken bir defa , vitesi takarken bir defa debriyaja basma denilen çifte tazeleme tekniğini öğrenmeye çalışıyorum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts