Coşku Mert 18 Mayıs 2021 Paylaş 18 Mayıs 2021 aracin motor ici elektrik tesisati ne durumda gormek lazim. köprü ek role vs. yapilmis yerler varsa standart hale getirilmeli. kablo larda soyulma kisa devre kontrolü. terminal soketlerde yipranma oksit erime var mi bunlarin kontrolu yapilip oyle denenmeli. İlginize cok tesekkur ederim.yakit kesiciyi devre disi biraktim yani direkt bagli.sigorta kutusunu sokup lehimleri yeniledim.kontagi actigimda bobin soketine 10/11 volt civari geliyor fakat marş yaptigimda bobinin enerjisi kesiliyor yani bobine enerji gitmiyor.ayrica yakit rolesinede enerji gelmiyor ölcumleri avometre ile yaptim.yakitpompasi ve enerji hatti saglam . 1 Yorum bağlantısı
Ramazan Alptekin 20 Mayıs 2021 Paylaş 20 Mayıs 2021 abi sen bana özelden yazsana senin ilacın bende. 2 Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir 20 Mayıs 2021 Paylaş 20 Mayıs 2021 Ramazan Alptekin yazdı: abi sen bana özelden yazsana senin ilacın bende. Herkes bilse daha iyi olmaz mı ? 1 1 Yorum bağlantısı
Coşku Mert 22 Mayıs 2021 Paylaş 22 Mayıs 2021 duzeldigine sevindim, gecmis olsun. benzin durumu hallolduysa lpg yi baglamak kolay nasilsa [mention=76045]Coşku Mert[/mention] [mention=2758]Çağlar Bayur[/mention]. Yardimlariniz için çok teşekkür ederim.sayenizde hırsız Lara 2000 tl kaptirmadik.sigorta kutusunu degistirdim ve lpg baglantisini söktüm.tesisatta daha once oynama yapılmış sitede verilen şema sayesinde cogu kabloyu degistirdim ve sonuç mükemmel .sagolun varolun. 1 Yorum bağlantısı
Coşku Mert 22 Mayıs 2021 Paylaş 22 Mayıs 2021 3 kablo ateşleme bobin soketine, 8 kablo da benzin enjektor soketlerine bagli olmasi gerekiyor. atiker sirali sistemde bu sekilde baglanti yapiliyor Lpg de pitagora emülatör kullanilmiş ve bobin den bağlantı yapılmış.olmasi gereken bir bağlantı şekli ve şeması varmı. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts