İçeriğe Yönlendir

Kalkışta Titreme


Kemal Korkmaz

Recommended Posts

Cem Işık
Kemal Korkmaz yazdı:

Araç için Kavrama gelmiş servis ile görüştüm değişim yapacaklar...

Garanti kapsamında mı abi? Sarf malzemesi, kullanıcı hatasıdır vs derler mi meraktayım..

Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz
Garanti kapsamında mı abi? Sarf malzemesi, kullanıcı hatasıdır vs derler mi meraktayım..

Garantiden değişecek dediler sordum beş kuruş vermem dedim evet dediler
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Sefa Çelik yazdı:

 

Beklediğim cevap. Yani başından geçmedi. Çevreden sağdan soldan duyumlar. 

 

12500 km de powershift titriyordu. Başımdan gecti. 2005 yılından beri forumlardayım. Her yerde aynı şeyi okuyoruz. Yani titreşim ve çift kavrama yapışık ikizler. 0 km i30 dct testi yapan carviser bile bunu test sırasında fark edip söylemişti. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Illa sorunun kronik olması için başımızdan geçmesi gerekmiyor.

 

Astra J lpg li aracım var. Benim başıma gelmedi ama bu araçlarda lpg de kronik supap erime sorunu var sağdan soldan duyuyorum görüyorum. Benim başıma gelmedi diye bu sorunu yok sayamam.

 

Ayrıca mesajlarımızda daha özenli olalım karşı tarafı tahrik edici mesajlar kimseye fayda sağlamaz. Sözüm kişiye değil geneledir.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz

Ben bazen sınırları zorladım belki ondan bozmuştur . Mesale ışıkta tam gaz sport modda kalkarım çoğu zaman bazende kalkarken gaz vermemiş olabilirim sonuçta bozuldu bakalım değişince nasıl olacak onu merak ediyorum...

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

DSG sorunlarının en azından çözümü var. Bu tarafından bakın.

Ayrıca o diğer markalarla trafikte dolaşan araç sayısını bir karşılaştırmak lazım. 

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Doğan Arşiray

bizim bir çalışanın polo arabasında şanzıman mekatronik ünitesi kavrama vs garantiden değişti araba daha 82 bin km deydi ve sadece uzun yolda hatta uluslararası şekilde kullanıldı.

 

son derece güvenilmez bir sistem. benden uzak olsun.

Mert Gulkokan yazdı:

Ben zaten dsg ye kötü demiyorum sadece kuru tip çift kavramalarda titreme olabiliyor ilk kalkışlarda
Vw grubuna param yetse 2012 308 auto 6r yerine dsgli tsi almak isterdim c sınıfında
Ona bakarsan tek kavramalı yarı otomatik auto 6r şanzımanının baskı balata bilya ve hareketli volantının değişimine eskişehir pejo yetkili servisi 9000 tl para istedi emoji23.png

toyotanın baskı balatasını 1250 tl ye, itici mekantronik ünitesini de 900 tl ye değiştirmişlerdi iki sene önce. otomatikleştirilmiş manuel candır bence.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...