İçeriğe Yönlendir

Günlük Kullanım Elektrikli Araba


Ali Darbaz

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek
  Çağlar Bayur yazdı:

88 yutbr destekli byd çok sönük kalmış

Genişlet  

 

Bayilerinde iş yok.. 

Araç hakkında bilgileri yok, satmak için gayretleri yok. 

Bayiye giriyorsun sora soracak kimse yok. 

Oysa ki, İyi bir satıcının elinde çok iyi satacak potansiyel var araçta

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
  Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Bayilerinde iş yok.. 

Araç hakkında bilgileri yok, satmak için gayterleri yok. 

Bayiye giriyorsun sora soracak kimse yok. 

Oysa ki, İyi bir satıcının elinde çok iyi satacak potansiyel var araçta

 

Genişlet  


satış danışmanları hayattan bezmiş şekilde müşteriyi karşılıyor. Burada firma önemli. Danışmana daha fazla maaş vermeli. Biraz da teknik eğitim vermeli. Alıcı çok tekniği sevmiyor ama biraz reklamlı teknik sihir gibidir. Danışmanlar sürekli aynı şeyleri anlattığı için molalı çalışma sistemi olmalı. Arka odada masaj, bilardo, ps oyunları, güzel içecekler fal… neyse konu başka yere gitti :) 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Sarı kafa EV’lere yapılan teşvikleri kaldıyor. Bakalım rekabet nasıl olacak. 

Yorum bağlantısı
Yücel Metin
(düzenlendi)

iyi ve kötü yönleri anlatmalı ve enerjisi hep üstte olmalı.

 

tarihinde Yücel Metin tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

BYD bence Avrupa kullanıcısının gözü kapalı alacağı noktada değil, henüz experimental bir durumda.

Korelilerin olduğu gibi bir gün çok başka bir yere gelebilir tabi ama daha var bence.

Ben halen sıfır Çinli alacağıma param yoksa da 5-10 yaşında Alman alırım kafasındayım. DSG olmasın düz otomatik olsun, tsi olmasın atmosferik olsun, dizel manuel olsun. Ekranı küçük olsun çok önemli değil. Ekranla doğmadık neticede.

Yorum bağlantısı
Mertol Kip

Avrupalıların satın alım kriterlerinin gayet yerli ve milli tarafında olduğunu da hesaba katmak lazım. Bir almana fransız arabası, bir fransıza da alman arabası aldırmak öyle kolay değilken çinlilerin hiç şansı yok. Kaldı ki bunların fiyatları arasında öyle uçurum da yok. Göçmenler falan alır belki. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
  Mertol Kip yazdı:

Avrupalıların satın alım kriterlerinin gayet yerli ve milli tarafında olduğunu da hesaba katmak lazım. Bir almana fransız arabası, bir fransıza da alman arabası aldırmak öyle kolay değilken çinlilerin hiç şansı yok. Kaldı ki bunların fiyatları arasında öyle uçurum da yok. Göçmenler falan alır belki. 

Genişlet  


toyota ilk 10’da :) 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
  Mertol Kip yazdı:

Avrupalıların satın alım kriterlerinin gayet yerli ve milli tarafında olduğunu da hesaba katmak lazım. Bir almana fransız arabası, bir fransıza da alman arabası aldırmak öyle kolay değilken çinlilerin hiç şansı yok. Kaldı ki bunların fiyatları arasında öyle uçurum da yok. Göçmenler falan alır belki. 

Genişlet  

eskiden böyleydi ama azaldı. yeni milliyetçilik akımları ile yeniden başlayabilir tabi. yerlinin servisi parçası onları düşünüyor adamlar. Beli onun etkisi çok. Bir de mevcut bayi ağı gücü. 

Yorum bağlantısı
Mertol Kip
  Mehmet Göktürk yazdı:

eskiden böyleydi ama azaldı. yeni milliyetçilik akımları ile yeniden başlayabilir tabi. yerlinin servisi parçası onları düşünüyor adamlar. Beli onun etkisi çok. Bir de mevcut bayi ağı gücü. 

Genişlet  

 

Valla benim Fransa ve Almanya özelinde gördüğüm bu. 5 peugeot a 1 audi düşüyo rmesela. 

 

  Tansu Kalafatoğlu yazdı:


toyota ilk 10’da :) 

Genişlet  

 

Geçer geçer.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...