Mehmet Ozyurek Cumartesi 09:43 Paylaş Cumartesi 09:43 Çağlar Bayur yazdı: 88 yutbr destekli byd çok sönük kalmış Genişlet Bayilerinde iş yok.. Araç hakkında bilgileri yok, satmak için gayretleri yok. Bayiye giriyorsun sora soracak kimse yok. Oysa ki, İyi bir satıcının elinde çok iyi satacak potansiyel var araçta 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cumartesi 11:27 Paylaş Cumartesi 11:27 Mehmet Ozyurek yazdı: Bayilerinde iş yok.. Araç hakkında bilgileri yok, satmak için gayterleri yok. Bayiye giriyorsun sora soracak kimse yok. Oysa ki, İyi bir satıcının elinde çok iyi satacak potansiyel var araçta Genişlet satış danışmanları hayattan bezmiş şekilde müşteriyi karşılıyor. Burada firma önemli. Danışmana daha fazla maaş vermeli. Biraz da teknik eğitim vermeli. Alıcı çok tekniği sevmiyor ama biraz reklamlı teknik sihir gibidir. Danışmanlar sürekli aynı şeyleri anlattığı için molalı çalışma sistemi olmalı. Arka odada masaj, bilardo, ps oyunları, güzel içecekler fal… neyse konu başka yere gitti 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Pazar 14:35 Paylaş Pazar 14:35 Sarı kafa EV’lere yapılan teşvikleri kaldıyor. Bakalım rekabet nasıl olacak. Yorum bağlantısı
Yücel Metin Pazar 16:49 Paylaş Pazar 16:49 (düzenlendi) iyi ve kötü yönleri anlatmalı ve enerjisi hep üstte olmalı. Pazar 16:50 tarihinde Yücel Metin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selim Bilgin Çarşamba 08:21 Paylaş Çarşamba 08:21 BYD bence Avrupa kullanıcısının gözü kapalı alacağı noktada değil, henüz experimental bir durumda. Korelilerin olduğu gibi bir gün çok başka bir yere gelebilir tabi ama daha var bence. Ben halen sıfır Çinli alacağıma param yoksa da 5-10 yaşında Alman alırım kafasındayım. DSG olmasın düz otomatik olsun, tsi olmasın atmosferik olsun, dizel manuel olsun. Ekranı küçük olsun çok önemli değil. Ekranla doğmadık neticede. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Avrupalıların satın alım kriterlerinin gayet yerli ve milli tarafında olduğunu da hesaba katmak lazım. Bir almana fransız arabası, bir fransıza da alman arabası aldırmak öyle kolay değilken çinlilerin hiç şansı yok. Kaldı ki bunların fiyatları arasında öyle uçurum da yok. Göçmenler falan alır belki. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Mertol Kip yazdı: Avrupalıların satın alım kriterlerinin gayet yerli ve milli tarafında olduğunu da hesaba katmak lazım. Bir almana fransız arabası, bir fransıza da alman arabası aldırmak öyle kolay değilken çinlilerin hiç şansı yok. Kaldı ki bunların fiyatları arasında öyle uçurum da yok. Göçmenler falan alır belki. Genişlet toyota ilk 10’da Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Mertol Kip yazdı: Avrupalıların satın alım kriterlerinin gayet yerli ve milli tarafında olduğunu da hesaba katmak lazım. Bir almana fransız arabası, bir fransıza da alman arabası aldırmak öyle kolay değilken çinlilerin hiç şansı yok. Kaldı ki bunların fiyatları arasında öyle uçurum da yok. Göçmenler falan alır belki. Genişlet eskiden böyleydi ama azaldı. yeni milliyetçilik akımları ile yeniden başlayabilir tabi. yerlinin servisi parçası onları düşünüyor adamlar. Beli onun etkisi çok. Bir de mevcut bayi ağı gücü. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: eskiden böyleydi ama azaldı. yeni milliyetçilik akımları ile yeniden başlayabilir tabi. yerlinin servisi parçası onları düşünüyor adamlar. Beli onun etkisi çok. Bir de mevcut bayi ağı gücü. Genişlet Valla benim Fransa ve Almanya özelinde gördüğüm bu. 5 peugeot a 1 audi düşüyo rmesela. Tansu Kalafatoğlu yazdı: toyota ilk 10’da Genişlet Geçer geçer. Yorum bağlantısı
Recommended Posts