Tansu Kalafatoğlu 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Metin Uzunoğlu yazdı: Çok fenasın, mühendislik hesabı yapılmış her yerde olacak veya her müstakil olan yerde 16a ile mümkün. Hocam mühendislik rafa kalktı bizde ben şöyle anladım. Aynı anda çok fazla şarj, sitenin altyapısı için tehlikeli. O zaman sırayla yapılacak. akşam eve gelince herkes fişe takmak isteyecek. Nasıl olacak? Randevulu sistem mi? bence herkes aynı anda takabilmeli. Ama düşük güçte. Mesela az kişi kullanırken sistem kişi başı 10a’e müsade etsin. Şarj eden kişi arttıkça 2a’e düşürsün. Artık sabaha kadar ne kadar şarj ederse. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hocam mühendislik rafa kalktı bizde ben şöyle anladım. Aynı anda çok fazla şarj, sitenin altyapısı için tehlikeli. O zaman sırayla yapılacak. akşam eve gelince herkes fişe takmak isteyecek. Nasıl olacak? Randevulu sistem mi? bence herkes aynı anda takabilmeli. Ama düşük güçte. Mesela az kişi kullanırken sistem kişi başı 10a’e müsade etsin. Şarj eden kişi arttıkça 2a’e düşürsün. Artık sabaha kadar ne kadar şarj ederse. Evet benim maks değerim 5.5 kw öneri Şirket 6-7 tane port yapar bunlar merkezi üniteden çalışır öyle güzel yürür. Dc ler mesela öyle. Tel araç 60kw iki araç 30kw 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: akşam eve gelince herkes fişe takmak isteyecek. Nasıl olacak? Randevulu sistem mi? amcasını keserle kesen yeğen kaçarken alt kattaki komşu aileyi katlleti haber coğrafyasında mı 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Çağlar Bayur yazdı: amcasını keserle kesen yeğen kaçarken alt kattaki komşu aileyi katlleti haber coğrafyasında mı online olsa? O fişe taksa bile şarj alamasa? Abi sistem böyle. Merkezi ankara’da dense bu sefer de MHRS gibi 10.00’da telefon başında randevu almak için uğraşırız Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 saat önce Paylaş 6 saat önce (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: herkes yüklenirse mahalle yahut siteler göçer bence. işte bizim ülkede kesinlikle olacak olanda bu kaos, şuan Çinde yaşanmaya başlanan, bu sebeble sınırlama getirip evde şarjı değil belli noktalarda depolamalı enerjiyle hızlı şarjı hazırlıyorlarmış adamlar, öyle şebekedende değil, depolayıp iş çıkış saatlerinde gidip hızlıca biraz doldurup gideceksin... Neyse bizde olacak olan kaos bu, hemde kesin, hiçbirşey kural vs. tanımayan Milletiz, ha kurala uysak bile kaldırmaz sistemde neyse.... Elektrikli arabadan ziyade bu toplumun ve ülkenin dönüşmesi lazım, bizde olan sadece görüntü, Ülkeye bakıyorsun herşey var ama kabuğun altına bak, bomboş ne yazıkki, adam arabasına biniyor İstanbul Ankara yapıyor otobanda ohh ne güzel diyor, görüntü dediğim bunun gibi, dediğin gibi bu toplum şaaak diye elektrikliye geçecek, aç Milletiz zaten ama sonrası kaos... 4 saat önce tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: online olsa? O fişe taksa bile şarj alamasa? Abi sistem böyle. Merkezi ankara’da dense bu sefer de MHRS gibi 10.00’da telefon başında randevu almak için uğraşırız Bu dediğin almanyada var. Akıllı şebeke uyumlu araçlar. Binanın sayacı akıllı. Bir cihaz takılıyo bina ana girişe. Araçlarla haberleşiyor. Durun leyn mesajı gönderirse araçlar şarjı azaltıyor yahut kesiyor. Hatta şimdi yeni teknoloji V2G çıktı ani yüklenmelerde araçlar şebekeye destek olarak geri veriyorlar. Şimdi diyeceksin "şerefsizim aklıma gelmişti" bkz: https://www.virta.global/vehicle-to-grid-v2g Bizdeki şarj cihazları da aslında epey akıllı. Voltaj 225 felansa tam çekiyor 219 - 215 lerdeyde düşürmeye başlıyor. 210 lara geldiğinde iyice düşürüyor. Ama yine "akıllı" tüketici trafolu regülatör (eskiden televizyonlara taktığımızın büyüğü) koyup o voltajda da akımı sömürmeyi ve bencilliği tercih edebilir. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 saat önce Paylaş 6 saat önce şu linke bakar mısın? https://www.virta.global/blog/what-is-dynamic-load-management 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Aralık 2024 yılında vw id7 yi getirdi 280 hp 550 tork var Motor gücü ve baz fiyat yüksek olduğu için ötv 60 diliminde fiyat 2.8 milyon ancak euro fiyatına bakınca çinden sonra dünyadaki fiyatlara bakıldığında en ucuz 2. fiyat olarak ülkemizde satılıyor motor 160 kw olur ise ötv 40 olacak. Passat boyutlarında, ısı pompalı ve güncel bir elektrik motoru ile uzun menzil veriyor. Togg 10F sedan modelinin durumuna göre İD7 satış rekoru kırabilir Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: şu linke bakar mısın? https://www.virta.global/blog/what-is-dynamic-load-management aklın yolu bir 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 saat önce Paylaş 4 saat önce hala ne alınabiliyorsa almkata fyda var, erim olsa lpg li toros alırdım sw. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Çağlar Bayur yazdı: hala ne alınabiliyorsa almkata fyda var, erim olsa lpg li toros alırdım sw. yeni evinizde çift kat kapalı garajınız olacak amin ecmain. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: yeni evinizde çift kat kapalı garajınız olacak amin ecmain. çatısı kurşun levha ile kaplı olsa tadından yenemz Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Eskiler evlerini yer altına kurmuşlar. Vardır bi bildikleri Yorum bağlantısı
Recommended Posts