Servet Aydın Dün saat 16:55 Paylaş Dün saat 16:55 Şuraya bırakalım 🍆 Çağlar Bayur yazdı: suzuki bir çok pilliyi fena süpürmüş benzinli motoru ile üstelik Sedici mi dedin? 2 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Dün saat 20:25 Paylaş Dün saat 20:25 Kaskoda hata var teslada kasko benim düşük çıktı mesela İade aldım Bakım gideri 6 bin lira nerdeymiş? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Dün saat 21:11 Paylaş Dün saat 21:11 Mehmet Göktürk yazdı: Kaskoda hata var teslada kasko benim düşük çıktı mesela İade aldım Togg, senin tesladan çoook pahalı kaskoda.. Tesla kaskosu da senin teslanın kaskosundan çok pahalı alsında.. 1 2 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu Dün saat 21:52 Paylaş Dün saat 21:52 Dieselgate skandslından sonra bu tür yayınlara inanılması zor. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 saat önce Paylaş 18 saat önce Elektrikli aracın emisyonu elektrik kömür ya da doğalgazdan ise 50 gr civarında. Benzinli yeni nesiller 100 eski nesiller ve büyükler 150-200 Mehmet Ozyurek yazdı: Togg, senin tesladan çoook pahalı kaskoda.. Tesla kaskosu da senin teslanın kaskosundan çok pahalı alsında.. Yeni alınan 0 tiguan da 13 bin değildir bence 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Togg, senin tesladan çoook pahalı kaskoda.. Tesla kaskosu da senin teslanın kaskosundan çok pahalı alsında.. tesla servis memnuniyeti anlamında iyi diyorlar. Yeni Çinli markalar da öylemiş. Acaba bunun kasko fiyatında etkisi var mıdır Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: tesla servis memnuniyeti anlamında iyi diyorlar. Yeni Çinli markalar da öylemiş. Acaba bunun kasko fiyatında etkisi var mıdır Teslada birkaç konu var: 1- araç etrafı görüyor bazı zamanlar fren yapıyor direksiyon kırıyor uyarıyor vb. Sanki kaza oranı azalır böyle. 2- çok güçlü bir araç bebelerin eline düşerse ölüm makinesi 3- alüminyum parçalar var. tamam sağlam ama tamiri bence zor. 4- parça sorunu yok bazılarında beklense de çok yüksek adetli üretildiği için çıkması bilmemnesi yedeği var. 5- servis motora kadar yedek parça satıyor. servis dışına mal satışı yok diye bir durum yok. Al kendin tak istiyorsan diyor özel kaportacı mekanik vs olmak kolay. sisteme abone oluyorsun bir cihaz almana felan gerek yok. Sadece yazılım yüklüyorsun ve bir ethernet kablosu sadece (OBD değil). 6- cam tavan biraz bence riskli. Bu nedenlerle kasko hem yukarı hem aşağı gidebilir. Pert oranı bence yüksek olur. NOT: servis evet iyi. memnun olmayan yok. canı sıkılan servisi arıyor servisi servis geliyor. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: tesla servis memnuniyeti anlamında iyi diyorlar. Yeni Çinli markalar da öylemiş. Acaba bunun kasko fiyatında etkisi var mıdır Çok etkilidir.. Parça tedariğinde sorun yaşanan, servisinde sorun yaşanan firmalar hep yük olur şirkete.. İkame araç süresi uzar, müşteri menuniyeti olumsuz etkilenir. Çünkü, şu firmayla anlaşmalıyım şuraya git diyoruz.. Parça fiyatı pahalı olan zaten başlı başına sebep.. Bir ara hesaplamış bizim hasar servisi. Eğitimde bize anlatmışlardı.. Bir otomobili, parça parça almaya kalkarsan 11 otomobil parası ödersin demişlerdi. Bu oran ne kadar düşükse, kasko da o kadar düşüktür.. Bu sebeple aracın ilk alım bedeli yada kasko bedeli kasko fiyatını çok etkilemez. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Sanki kaza oranı azalır böyle. arkadan gelen çakmazsa? Tansu Kalafatoğlu yazdı: tesla servis memnuniyeti anlamında iyi diyorlar. şanzıman yağ değişim fiyatı nedir? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Çağlar Bayur yazdı: arkadan gelen çakmazsa? şanzıman yağ değişim fiyatı nedir? Burayı bir incele istersen https://service.tesla.com/en-US/ Üye olup dokümanlara çizimlere açıklamalara fiyatlara bakabilirsin. Türkçesi: https://service.tesla.com/tr-TR/ mesela: https://epc.tesla.com/en-US/catalogs/c579af07-55d4-4ece-a646-ab72cef4ee16/categories/b5e6da4d-6692-4cb5-9f4c-e0a3627e722e/subcategories/9c6695b9-c628-4411-9201-23fcc441cfce/systemGroups/26111d7e-8a17-4549-b0c0-891d99e8a729?autoscroll=true Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 saat önce Paylaş 14 saat önce (düzenlendi) birazda bu işin diğer tarafını inceleyelim: mesela elektrikli araçla kazada işler değişir, ayrıca sanmayınki 5-10 sene kullandım sadece motor ve pili değişir devam ederim, hem bu zor hem olmayacak zira dolaylı yoldan izin vermeyecekler hemde bu sözümü yazın kenara, elektrikli araba laptop gibidir. Neyse kaza işine dönersek normal araba gibi toplandı oldu bitti olmaz, çalışmaz haberiniz olsun, zaten normal arabadan anlamayan servisler bunlara hiçbirşey yapamaz, hatta daha ileri gideyim, kaza yaptın at gitsin, helede çinliyse, tesla yine en iyisi ama oda zor... Kasko firmaları daha uyanmadı hele bir uyansınlar... bu arada bizim gibi geri kalmış düzensiz ve alt yapısı zayıf ülkelerde çoğunluk elektrikliye geçerse kaos kaçınılmazdır, bu yüzden şuan kullananlar keyfini bir süreliğine çıkarın bakalım, ilk ne oluyoruzu şarj ücretinden yiyeceğiz zaten, bence bu elektrikli araç işinde aşılması gereken büyük sorunlar var, araba kaynaklıda değil aslında, ülkesel toplumsal ve enerjisel sorunlar, bu zamanların keyfini sürün. Bence bu araçların yeri, gelişmiş ama nüfus yoğunluğu az, derdi tasası az iskandinav ülkeleri, dünya hazır değil buna... 13 saat önce tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Ali Cihangiroğlu yazdı: birazda bu işin diğer tarafını inceleyelim: mesela elektrikli araçla kazada işler değişir, ayrıca sanmayınki 5-10 sene kullandım sadece motor ve pili değişir devam ederim, hem bu zor hem olmayacak zira dolaylı yoldan izin vermeyecekler hemde bu sözümü yazın kenara, elektrikli araba laptop gibidir. Neyse kaza işine dönersek normal araba gibi toplandı oldu bitti olmaz, çalışmaz haberiniz olsun, zaten normal arabadan anlamayan servisler bunlara hiçbirşey yapamaz, hatta daha ileri gideyim, kaza yaptın at gitsin, helede çinliyse, tesla yine en iyisi ama oda zor... bu arada bizim gibi geri kalmış düzensiz ve alt yapısı zayıf ülkelerde çoğunluk elektrikliye geçerse kaos kaçınılmazdır, bu yüzden şuan kullana sizler keyfini bir süreliğine çıkarın bakalım, ilk ne oluyoruzu şarj ücretinden yiyeceksiniz, bence bu elektrikli araç işinde aşılması gereken büyük sorunlar var, araba kaynaklıda değil aslında, ülkesele toplumsam ve enerjisel sorunlar, bu zamanların keyfini sürün. Neden yürümesin ki Ali abi bu kısmı anlamadım. Batarya, motor, aks ve kontrol ünitesi. Başka ne var ki arabada da yapılamayacak? Şu an kullandığımız arabaları toplamak çok daha zor. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Ali Cihangiroğlu yazdı: birazda bu işin diğer tarafını inceleyelim: mesela elektrikli araçla kazada işler değişir, ayrıca sanmayınki 5-10 sene kullandım sadece motor ve pili değişir devam ederim, hem bu zor hem olmayacak izin vermneyecekler hemde bu sözümü yazın kenara, elektrikli araba laptop gibidir. neyse kaza işine dönersek normal araba gibi toplandı oldu bitti olmaz, çalışmaz haberiniz olsun, zaten normal arabadan anlamayan servisler bunlara hiçbrşey yapamaz, hatta daha ileri gideyim, kaza yaptın at gitsin, helede çinliyse, tesla yine en iyisi ama oda zor... bu arada bizim gibi geri kalmış düzensiz ve alt yapısı zayıf ülkelerde çoğunluk elektrikliye geçerse kaos kaçınılmazdır, bu yüzden şuan kullana sizler keyfini bir süreliğine çıkarın bakalım, ilk ne oluyoruzu şarj ücretinden yiyeceksiniz, bence bu elektrikli araç işinde aşılması gereken büyük sorunlar var, araba kaynaklıda değil aslında, ülkesele toplumsam ve enerjisel sorunlar, bu zamanların keyfini sürün. arabanın önünde pek birşey yok. o nedenle çarpma türü kazalarda elektrikle iş yok. kayaya oturma alttan vurma sorun olabilir. airbagler felan açılırsa zaten yeni nesil tüm araçları pert ediyorlar. Ben daha çok kapıya mesela 30 cm sürttüler. bu ne olacak şeklinde bakıyorum. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: arabanın önünde pek birşey yok. o nedenle çarpma türü kazalarda elektrikle iş yok. kayaya oturma alttan vurma sorun olabilir. airbagler felan açılırsa zaten yeni nesil tüm araçları pert ediyorlar. Ben daha çok kapıya mesela 30 cm sürttüler. bu ne olacak şeklinde bakıyorum. Ali abi maykıl ceksın siyahken aldığı scooteri kullanınca hala bazı şeylerden korkuyor doğal olarak 1 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 saat önce Paylaş 13 saat önce (düzenlendi) İlkay Başaran yazdı: Neden yürümesin ki Ali abi bu kısmı anlamadım. Batarya, motor, aks ve kontrol ünitesi. Başka ne var ki arabada da yapılamayacak? Şu an kullandığımız arabaları toplamak çok daha zor. tek bir kablo kopsun sistem kapatır kendini, kabloya bant sardım lehim yaptım yok, sistemi açman için yazılım lazım, sanayiyi çinlilerde zaten unut kapalımkutu ve vermiyorlarmış dışarı, tesla bu konuda daha iyi ama kendi yapar, togg un tamir videolarını izle mesela, son şikayetlerde adamlar diyorki yazılıma erişiyorduk tekrar tanıt falan oluyordu, şimdi son güncellemeyle bunuda engellediler, yani sadece servise mahkum halde bu araçlar ve servislerin halide ortadada, yürümez dememdeki asıl sıkıntı burada, alet neredeyse tamamen yazılımla çalışıyor, kaçacak ve yapacak birşeyimiz yok gibi, tam kontrolü ellerine veriyoruz, sadece batarya aks değil bu aletler, yazılım bunun olayı, ayrıca parçaları fena pahalı, kasko daha uyanmadı dememdeki sebebte bu, biraz yaygınlaşsınlar bak neler olacak, adamlar görüntüde çok güzel dediğimiz pilli araba yapmış tamam ama sonrasına bakıyorumki esas karı yine onlar yapmış. Ana sorun yazılım ve elektronik donanım fiyatı, pinpon telefon gibi düşün. bakalım biraz yayılsın görelim.... bu tarz sorunlarıda tartışalım, tamam görüntüde çok güzel aletlerde... 13 saat önce tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Ali Cihangiroğlu yazdı: tek bir kablo kopsun sistem kapatır kendini, kabloya bant sardım lehim yaptım yok, sistemi açman için yazılım lazım, sanayiyi çinlilerde zaten unut kapalımkutu ve vermiyorlarmış dışarı, tesla bu konuda daha iyi ama kendi yapar, togg un tamir videolarını izle mesela, son şikayetlerde adamlar diyorki yazılıma erişiyorduk tekrar tanıt falan oluyordu, şimdi son güncellemeyle bunuda engellediler, yani sadece servise mahkum halde bu araçlar ve servislerin halide ortadada, yürümez dememdeki asıl sıkıntı burada, alet neredeyse tamamen yazılımla çalışıyor, kaçacak ve yapacak birşeyimiz yok gibi, tam kontrolü ellerine veriyoruz, sadece batrya aks değil, yazılım bunun olayı, ayrıca parçaları fena pahalı, kasko daha uyanmadı dememdeki sebebte bu, biraz yaygunlaşsınlar bak neler olacak, admlar görüntüde çok güzel dediğimiz piili araba yapmış ama sonrası bakıyorumki esas karı yine onlar yapmış. Ana sorun yazılım ve elektronik donanım fiyatı, pinpon telefon gibi düşün. bakalım biraz yayılsın görelim.... BMW matrix far 75 bin lira Tesla matrix far 30 bin lira. Senin far kaça? (teki) Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 saat önce Paylaş 13 saat önce (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: BMW matrix far 75 bin lira Tesla matrix far 30 bin lira. Senin far kaça? (teki) 30 kaat, alıp takıyorum direk işliyor, plug&play, basite indirgeme, farla falan olsa keşke, kaza sonrası adamı deli eder bu elektrikliler, sonrasını düşün, teslada dahil. hep iyi yanlarını değil birazda başka açılardan bakalım bu araçlara, önemli olanlardan biride bunlarla kaza sonrası yaşayacaklarımız, kötüleme olarak bakmayalım konuya, hayatta sıkça karşılaşılacak ve yaygınlaştığında misliyle olacak durumlar bunlar zira bu araçlar fazla atik buda var ve bu işlerde bakılacak 2 şey var, cebimden ne çıkacak ve ne kadar sıkıntı çekeceğim, olay bu. düşün elektriğe bir zam geldi hadi oldu benzin kadar, alırmıydın elektrikli mesela... 13 saat önce tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 saat önce Paylaş 13 saat önce aha ben buldum: 25 bin.. https://www.akbayrenault.com/urun/clio-4-iv-sol-far-ledli-260606098r?srsltid=AfmBOoovoKEz1AgdpieQXjq-_i3TxSy2LTvtaalNlpdbGq8WP7igLo71 Ali Cihangiroğlu yazdı: 30 kaat, alıp takıyorum direk işliyor, plug&play bizde de gezici servis gelip takıyor gidiyor. Tesla fanboyluğu olmasın ama tesla amatör serbest tamirciler için sistemini açıyor. açık yani. 500 dolar mı ne bi ücreti var. Bir cihaz almana gerek yok VAG-COM gibi felan. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Ali Cihangiroğlu yazdı: tek bir kablo kopsun sistem kapatır kendini, kabloya bant sardım lehim yaptım yok, sistemi açman için yazılım lazım, sanayiyi çinlilerde zaten unut kapalımkutu ve vermiyorlarmış dışarı, tesla bu konuda daha iyi ama kendi yapar, togg un tamir videolarını izle mesela, son şikayetlerde adamlar diyorki yazılıma erişiyorduk tekrar tanıt falan oluyordu, şimdi son güncellemeyle bunuda engellediler, yani sadece servise mahkum halde bu araçlar ve servislerin halide ortadada, yürümez dememdeki asıl sıkıntı burada, alet neredeyse tamamen yazılımla çalışıyor, kaçacak ve yapacak birşeyimiz yok gibi, tam kontrolü ellerine veriyoruz, sadece batarya aks değil bu aletler, yazılım bunun olayı, ayrıca parçaları fena pahalı, kasko daha uyanmadı dememdeki sebebte bu, biraz yaygınlaşsınlar bak neler olacak, adamlar görüntüde çok güzel dediğimiz pilli araba yapmış tamam ama sonrasına bakıyorumki esas karı yine onlar yapmış. Ana sorun yazılım ve elektronik donanım fiyatı, pinpon telefon gibi düşün. bakalım biraz yayılsın görelim.... bu tarz sorunlarıda tartışalım, tamam görüntüde çok güzel aletlerde... Senin krank sensörü gitse ? Ya da gaz kelebeğinin kablosu. Bu risk herşeyde var ki. Şah damarın patlayabilir? Elektrikli araçlardaki kablolar bizdekilerden çok daha kalitelidir sanki. 1 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 saat önce Paylaş 13 saat önce İlkay Başaran yazdı: Senin krank sensörü gitse ? Ya da gaz kelebeğinin kablosu. Bu risk herşeyde var ki. Şah damarın patlayabilir? Elektrikli araçlardaki kablolar bizdekilerden çok daha kalitelidir sanki. Aslında çok basit araçlar. laf aramızda daha ucuz olmalılar. İlkay Başaran yazdı: Senin krank sensörü gitse ? Ya da gaz kelebeğinin kablosu. Bu risk herşeyde var ki. Şah damarın patlayabilir? Elektrikli araçlardaki kablolar bizdekilerden çok daha kalitelidir sanki. Aslında çok basit araçlar. laf aramızda daha ucuz olmalılar. Hah tesla farını ucuza buldum 19bin https://tesstore.com.tr/tesla-model-y-led-matrix-on-sol-far-1077371-1077372-00-k?srsltid=AfmBOopTebP0cwhDF2tXiwEMaLECJK67JLiXENk57ufKm9ZiHrBopibb 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 saat önce Paylaş 13 saat önce (düzenlendi) İlkay Başaran yazdı: Senin krank sensörü gitse ? Ya da gaz kelebeğinin kablosu. Bu risk herşeyde var ki. Şah damarın patlayabilir? Elektrikli araçlardaki kablolar bizdekilerden çok daha kalitelidir sanki. yo aynı kardeş, kablo işte, o dediklerini şuan kapının önünde servis klavuzuda elimde direk değişirim, elektriklide sana bir laptop, ara birim ve yazılıma erişim lazım, varmı yok, kalırsın kapının önünde Mehmet Göktürk yazdı: aha ben buldum: 25 bin.. https://www.akbayrenault.com/urun/clio-4-iv-sol-far-ledli-260606098r?srsltid=AfmBOoovoKEz1AgdpieQXjq-_i3TxSy2LTvtaalNlpdbGq8WP7igLo71 bizde de gezici servis gelip takıyor gidiyor. Tesla fanboyluğu olmasın ama tesla amatör serbest tamirciler için sistemini açıyor. açık yani. 500 dolar mı ne bi ücreti var. Bir cihaz almana gerek yok VAG-COM gibi felan. tesla en iyisi dedimya zaten, ama dikkat et bu dediklerin ufak tefek hasarlarda,yoksa unut sen gezici servisi, ha bizim arabalarda öyle tabii ama ciddi kazada arkadan geldi vurdu birisi, serisve çektin gerisini sen yaz, araç tesla olmasın ayrıca... 13 saat önce tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Onu en önce ben dedim. Listede. alüminyum şasi parçaları var. düzelir mi nasıl düzelir.. oluyor diyorlar ben gözümle görmedim. hakan usta ile biraz lafladım oluyor dedi. bir porşe gelmiş ön kısmı arka kısımla fabrikasyon yapıştırıcı ile yapıştırmışlar. fabrikada da öyle oluyormuş. bir tüpü 17 bin lira dedi. araba daha sonra o halde 1000 beygire çıkarıldı dedi. Yani, belki lapptop değil de toplama PC şeklinde de bazı şeyler olabilir. Yani, belki lapptop değil de toplama PC şeklinde de bazı şeyler olabilir. 6 ay arka kapı gelmeyen suzuki vitara biliyorum serviste. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 saat önce Paylaş 13 saat önce (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: Onu en önce ben dedim. Listede. alüminyum şasi parçaları var. düzelir mi nasıl düzelir.. oluyor diyorlar ben gözümle görmedim. hakan usta ile biraz lafladım oluyor dedi. bir porşe gelmiş ön kısmı arka kısımla fabrikasyon yapıştırıcı ile yapıştırmışlar. fabrikada da öyle oluyormuş. bir tüpü 17 bin lira dedi. araba daha sonra o halde 1000 beygire çıkarıldı dedi. Tesla bence içlerinde en iyi durumda olanı ve dediğin gibidir inanırım, pek korkmam tesla ise, ama diğer markalarda özelliklede çinlilerle anladımki asla işim olmaz, Tesla yaygın ve her ülkede var neredeyse, mutlaka bunun sistemi düzgün olacak, ayfon örneğindeki gibi, servisi olur verirsin adam gibi yapılır ama çokta sağlam öperler, elmalık yapmazsa Tesla o zaman vurur voleyi, işte burada olay bu sanırım, bunu her vatandaş bu masrafıkaldırabilirmi? aldığım aracı rahatça her yerde sanayide falan yaptırabilirmiyim? Belkide korkmama gerek kalmaz, mesela bozuldu ana beyin neyse, aldım yenisini taktım kendim, belkide tesla diyecekki bakımı kendin yap gibi düşün, sen tak parçayı ben online bağlanıp hallederim, yada hadi erişemedi sisteme, yine sen tak ama tam aktive için gel servise halledelim, belkide bu işler kolaylaşacak kendin yap moduna gelecek, bizim araçlarda asla olmaz zira mekanik ve uzmanlık alet edevat gerektiren karmaşık sistemler, ama temelde basit aslında, zaman alır sadece, elektronikte ise parça kolay, al yenisini tak geç, anlatabildimmi, böyle olsa ohh ne güzel, belkide olacak, şuan sıkıntı ama... reno alma planınıda yattı, bu şeyler kafama takıldı belirsizlik var almam, alacaksam şuan için Tesla harici almazdım, yeni kasası güzelmiş bence, neyseki ihtiyaç yok 13 saat önce tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Hakan ustayı ikna etmeye çalışıyorum bi bakacağız belki tesla kaportasına girer. çünkü land roverden bmw vb den alüminyum tecrübesi var. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Akıllı tüm kara taşıtlarında hasar onarım riski aynı. Otonom sürüş sistemi için bir dünya senaryo yapan parçaların değişimi olacak. Tesla otonom sürüşlü araç ile fiat otonom sürüşlü araç onarımı aynı. Tek onarım farkı biri 12v diğeri 700v. 700v araç onaran da haliyle eğitimli olacak. Eğitim almayan geride kalacak. Bu iyi bir şey 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts