Tansu Kalafatoğlu 21 Mart Paylaş 21 Mart Mehmet Yeter yazdı: Dizel araçlarda hibrit sistemi uygulanamaz mı? Üretimi çok pahalıya geliyor hem dizel hem elektrik motoru hem pil 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 12 Nisan Paylaş 12 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Kaldırımda şarj başlıyor bizdeki versiyonu ters olur. Yani kaldırımdaki direkte sadece soket girişi olur. Yoksa kabloyu gece çalarlar. Bizim insanımız trafodan kaçak elektrik çekiyor bunlar üçgünde yalan olur. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Nisan Paylaş 12 Nisan Mertol Kip yazdı: Bizim insanımız trafodan kaçak elektrik çekiyor bunlar üçgünde yalan olur. yönetime bağlı. Kaçak elektrik tespit edilip aynı sokaktaki kullanıcılardan kesilirse sıkıntı olmaz. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 12 Nisan Paylaş 12 Nisan Mehmet Göktürk yazdı: hidrojen yakıtlı dedikleri araba elektrikli zaten. pili hidrojenli. sebebi de avusturalya ile anlaşma yapmışlar hidrojen plantı kuracaklarmış. bkz: https://globalroadtechnology.com/australia-and-japan-partnering-for-a-clean-energy-future/?/utm_source=Googleads&utm_medium=PMax&utm_campaign=PMax_2023_QLD&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA_OetBhAtEiwAPTeQZ0bbYz6Rp2xtejx_NaxX2rW97Vd-VG9stm8V2WiUz8zIgcTt7KFo5xoCwroQAvD_BwE veya https://thediplomat.com/2023/09/japans-hydrogen-rush-in-australia/ Enerji problemi ile araç problemi iki ayrı problem aslında. Bu aletler 1-2 senedir Paris'te taksi olarak kullanılıyor. Hidrojen yakıtlı. Hatta 50 bin km karşılığı hidrojeni arabayı alırken bonus veriyor Toyota, ama dolum istasyonları yaygın değil. Ancak bir depo ile 1000 km falan gidiyor bu munafıklar. Honda da CRV lerde aynı teknolojiyi kullanıyor, geçen sene hidrojenlisi çıkacaktı çıkmıştır herhalde. Hidrojen konusu bineklerde biraz havada kalır bence. Daha yol alması gereken uzun mesafe var. Kamyon/otobüslerde falan belki. Motor tahriki elektrikli olunca elektrikli araba olmuyor bence. Tansu Kalafatoğlu yazdı: yönetime bağlı. Kaçak elektrik tespit edilip aynı sokaktaki kullanıcılardan kesilirse sıkıntı olmaz. Diyarbakır'da kaçak elektrik kullanan şahıslardan enerji şirketi personelin taşlı saldırı - Son Dakika Haberleri İnternet (hurriyet.com.tr) Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Nisan Paylaş 12 Nisan Mertol Kip yazdı: Bu aletler 1-2 senedir Paris'te taksi olarak kullanılıyor. Hidrojen yakıtlı. Hatta 50 bin km karşılığı hidrojeni arabayı alırken bonus veriyor Toyota, ama dolum istasyonları yaygın değil. Ancak bir depo ile 1000 km falan gidiyor bu munafıklar. Honda da CRV lerde aynı teknolojiyi kullanıyor, geçen sene hidrojenlisi çıkacaktı çıkmıştır herhalde. Hidrojen konusu bineklerde biraz havada kalır bence. Daha yol alması gereken uzun mesafe var. Kamyon/otobüslerde falan belki. Motor tahriki elektrikli olunca elektrikli araba olmuyor bence. Diyarbakır'da kaçak elektrik kullanan şahıslardan enerji şirketi personelin taşlı saldırı - Son Dakika Haberleri İnternet (hurriyet.com.tr) yine yönetime bağlı. Elektriği trafodan kesseler çözüm olur Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 12 Nisan Paylaş 12 Nisan Ahmet İhsan Akşen yazdı: Başka şarj imkanı yok zaten ami de, normal prizden 1,6 kW ile şarj oluyor, bu da aynı olur muhtemelen, alt yapı aynı. Yazılım ile tek kişi 80, çift kişi 70 km/h hıza çıkıyor diyorlar ami için adaptör ile normal şarj istasyonuna da bağlanıyor. Evet iptal yaptırınca 80 yapıyor. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 15 Nisan Paylaş 15 Nisan Mehmet Göktürk yazdı: adaptör ile normal şarj istasyonuna da bağlanıyor. Evet iptal yaptırınca 80 yapıyor. Hız olarak değişen birşey yok abi, dahili şarj ünitesi yavaş. https://www.instagram.com/p/C0rJuSwC-J-/?igsh=MXNtejhkdHk3NnhkNQ== Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Nisan Paylaş 26 Nisan Süspansiyon hareketleri çöpe gitmeyecek. Byd süspansiyondan elektrik üretecek 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Nisan Paylaş 26 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: yine yönetime bağlı. Elektriği trafodan kesseler çözüm olur onu keseni keserler Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Nisan Paylaş 26 Nisan Çağlar Bayur yazdı: onu keseni keserler Mahalleye hiç elektrik vermesinler. İş döner kaçak kullananları ayıklamaya. Hiç bişe olmaz Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Nisan Paylaş 26 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: ayıklamaya miamiden mi yazıyorsunuz havalar nasıl oralarda Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Nisan Paylaş 26 Nisan Ahmet İhsan Akşen yazdı: Hız olarak değişen birşey yok abi, dahili şarj ünitesi yavaş. https://www.instagram.com/p/C0rJuSwC-J-/?igsh=MXNtejhkdHk3NnhkNQ== 80 yapıyor nasıl yok Ahmet İhsan Akşen yazdı: Hız olarak değişen birşey yok abi, dahili şarj ünitesi yavaş. https://www.instagram.com/p/C0rJuSwC-J-/?igsh=MXNtejhkdHk3NnhkNQ== Tesla mı aldığınızı sandınız. Hafif basit araç diye var o. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Nisan Paylaş 26 Nisan Çağlar Bayur yazdı: miamiden mi yazıyorsunuz havalar nasıl oralarda Kuru. Çeşme 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 26 Nisan Paylaş 26 Nisan Mehmet Göktürk yazdı: 80 yapıyor nasıl yok Şarj hızını kastettim hocam, 22 kW şarj istasyonuna da bağlansa yavaş şarj oluyor. Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 26 Nisan Paylaş 26 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Süspansiyon hareketleri çöpe gitmeyecek. Byd süspansiyondan elektrik üretecek Yaylaya bir piknik yapmaya gitsek bataryanın yarısı dolar mı acaba 😂 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Nisan Paylaş 26 Nisan Kerim Bilgehan Arbek yazdı: Yaylaya bir piknik yapmaya gitsek bataryanın yarısı dolar mı acaba 😂 Dolar dolar. Kavurma parası çıkar valla detayına bakmadım da Süspansiyondan enerji emilecekse karşı kuvvet oluşacak. Süspansiyon sertleşecek. Başka nasıl olabilir ki? Bunu mutlaka elektronik olarak ayarlıyordur. Her yerde sertleştirmez bence. Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 26 Nisan Paylaş 26 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Dolar dolar. Kavurma parası çıkar valla detayına bakmadım da Süspansiyondan enerji emilecekse karşı kuvvet oluşacak. Süspansiyon sertleşecek. Başka nasıl olabilir ki? Bunu mutlaka elektronik olarak ayarlıyordur. Her yerde sertleştirmez bence. Detayını bilmiyorum ama çok ince düşündükleri belli 👏🏻😄 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Nisan Paylaş 26 Nisan Ahmet İhsan Akşen yazdı: Şarj hızını kastettim hocam, 22 kW şarj istasyonuna da bağlansa yavaş şarj oluyor. 3 saat adam 48 volt bisiklet batsryası gibi. Hızlı şarj beklemek yahut bu nedenle çöp demek anlamsız Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs alaman tüv deki istatistiğe göre ilk muayenede en çok kalan arabalar: %14 tesla 3, %11 dacia logan, %10 seat alhambra https://www.adac.de/news/tuev-report-2024/ 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: alaman tüv deki istatistiğe göre ilk muayenede en çok kalan arabalar: %14 tesla 3, %11 dacia logan, %10 seat alhambra https://www.adac.de/news/tuev-report-2024/ geçen aylarda rav4’e çöp diyordu bu adac. Şimdi 12-13 yaş için az kusura sahip diyor. gerçi alman tüv’ü nelere bakar bilmiyorum da itibarları kirli maalesef Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Tansu Kalafatoğlu yazdı: geçen aylarda rav4’e çöp diyordu bu adac. Şimdi 12-13 yaş için az kusura sahip diyor. yoo %21 i kalmış tüv de, adac veriyi derleyip paylaşır knedisi bişi demez Tansu Kalafatoğlu yazdı: alman tüv’ü nelere bakar bilmiyorum da itibarları kirli maalesef ne gibi kirlenmiş? tüm dünyada tek Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: yoo %21 i kalmış tüv de, adac veriyi derleyip paylaşır knedisi bişi demez ne gibi kirlenmiş? tüm dünyada tek 2014 yılında galiba. Manipülasyon yaptıklarını kabul edip bir çok yöneticisi istifa etmişti. vw’yi pohpohluyorlar Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Kim ne derse desin ben zoe ye alıştım sessiz ivme çok iyi rakamları düşse alırım bi tane 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Tansu Kalafatoğlu yazdı: vw’yi pohpohluyorlar laf eden taş olur Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 9 Mayıs Paylaş 9 Mayıs Fatih Keskin yazdı: Kim ne derse desin ben zoe ye alıştım sessiz ivme çok iyi rakamları düşse alırım bi tane geçen corsa e ye bindim pilli, ısı pompası dahi varmış. numaradan ses çıkarıyor birde panelden şarj edince fransız olsa bile kaymaklı ekmek kadayıfı. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts