İçeriğe Yönlendir

Günlük Kullanım Elektrikli Araba


Ali Darbaz

Recommended Posts

Çağlar Bayur
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Şanzıman için hala yapacak bir şey yok :)

yeni 2.4 motorlu da şanzımanı unutmamıışlar, hatalar her zaman telafi ediliyor. ayrıca termostat bile koymuşlar ne acaip şu caponlar

tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

yeni 2.4 motorlu da şanzımanı unutmamıışlar, hatalar her zaman telafi ediliyor. ayrıca termostat bile koymuşlar ne acaip şu caponlar


turbo koymuşlar daha ne yapsınlar. 10 sene bir şey beklemeyin :) 

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


turbo koymuşlar daha ne yapsınlar. 10 sene bir şey beklemeyin :) 

almanın 1.3 motorla başardığına ulaşamya çalışma gayretleri takdire şayan, termostatı kaç C de açıyor acaba

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

almanın 1.3 motorla başardığına ulaşamya çalışma gayretleri takdire şayan, termostatı kaç C de açıyor acaba


termostat yerine elektronik kontrol ünitesi. 
 

Ama turbo soğutması için ayrı bir sistemi var. Turboyu elektrikli su pompasıyla soğutuyor. Avrupalı araba gibi 30 bin devirle dönen pervaneyi motorla aynı değerlendirmiyor :) 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

termostat yerine elektronik kontrol ünitesi. 

heeee ona öyle mi dioz, baskı balata yokmuş gibi yap pampa

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

turbo soğutması için ayrı bir sistemi var. Turboyu elektrikli su pompasıyla soğutuyor.

yatağını daha iyi malzemeden yapsaymış

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Bakımsız elektrik motorlu frenler olacakmış. Şu an rejenerasyon frenlerini arabanın kendi ana motoru yapıyor. Gelecekte bu motorlar her tekere ayrı ayrı koyulacak. ZF yapmış.
 

Bu sayede 100m’de 9m daha kısa duruş, daha fazla rejenerasyon ve bakımsız frenler olacak. 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

siz daha araba planımı yapıyorsunuz, devir değişiyor hu huuu :D 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Cihangiroğlu yazdı:

siz daha araba planımı yapıyorsunuz, devir değişiyor hu huuu :D 


Geri kafalı bunlar abi. Takılma sen. Işınlanırken latte yaparım beraber gideriz :) 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Gelecekte bu motorlar her tekere ayrı ayrı koyulacak.

bunun konacağı arabanın kaç tekeri olacak mış?

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Geri kafalı bunlar abi. Takılma sen. Işınlanırken latte yaparım beraber gideriz :) 

Servette olacak değilmi :D

 

ışına gerek yok, kiralık araç yada otonom taksiyle yada toplu taşımayla gideriz, ışınlanmada demode, kuantum ışınlanması olacak, evrenin herhangi noktasına sıfır gecikmeyle ışınlanma :D

 

bunları hatırlayanlar azınlıkta artık, devran döner hayal denenler gerçek olur...

Efemera_202301281755017296374.jpg

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Cihangiroğlu yazdı:

Servette olacak değilmi :D

 

ışına gerek yok, kiralık araç yada otonom taksiyle yada toplu taşımayla gideriz, ışınlanmada demode, kuantum ışınlanması olacak, evrenin herhangi noktasına sıfır gecikmeyle ışınlanma :D

 

bunları hatırlayanlar azınlıkta artık, devran döner hayal denenler gerçek olur...

Efemera_202301281755017296374.jpg

matkap ucuna kalem monte edip, teybin motor eskimesin diye dışarıda başa saranlardan kaç kişi kaldık

  • Beğen 1
  • Teşekkür 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Işınlanma kuantumdan başlar zaten.  Altında ben de gelmem :)

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Aytac Sakal

Buda Yerli.

 

https://www.amperino.com/

 

 

indir.jpeg

Çağlar Bayur yazdı:

matkap ucuna kalem monte edip, teybin motor eskimesin diye dışarıda başa saranlardan kaç kişi kaldık

 

+ 1 Ben matkap yok sadece kalem ile kaseti çevirirdim  🙂.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Amperino nun daha işi var. birkaç aya aracın prototipi çıkarırlar ama seri üretim felan ayrıca yatırım ister.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Göktürk yazdı:

Amperino nun daha işi var. birkaç aya aracın prototipi çıkarırlar ama seri üretim felan ayrıca yatırım ister.

yok mubuna da el atacak birkaç babayiğit? bunun konsepti tam olması gereken, hafif ucuz şatafatsız şehir içi ulaşım cihazı alsında satışa 1milyn subvanse verileceğine  bundan 5 tane üretilirdi.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Çağlar Bayur yazdı:

yok mubuna da el atacak birkaç babayiğit? bunun konsepti tam olması gereken, hafif ucuz şatafatsız şehir içi ulaşım cihazı alsında satışa 1milyn subvanse verileceğine  bundan 5 tane üretilirdi.

Randevu alayim ihtiyar heyeti olarak gidelim bilişim vadisinde ister misiniz?

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

matkap ucuna kalem monte edip, teybin motor eskimesin diye dışarıda başa saranlardan kaç kişi kaldık

Kaset bitince yenisini alıyorduk biz. Matkap mı eskisin?

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Göktürk yazdı:

Randevu alayim ihtiyar heyeti olarak gidelim bilişim vadisinde ister misiniz?

vadi olur tepe olur ova olur bilgiye açız

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Amperino saçmaladı. 4 kişi yerine neden 3 kişilik çıktı? Önde şöför tek, arkada 2 yolcu

 

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Amperino saçmaladı. 4 kişi yerine neden 3 kişilik çıktı? Önde şöför tek, arkada 2 yolcu

 

 

L7e mecburen öyle. 

Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Amperino saçmaladı. 4 kişi yerine neden 3 kişilik çıktı? Önde şöför tek, arkada 2 yolcu

 

 

 

Mehmet Göktürk yazdı:

L7e mecburen öyle. 

Motosiklet Ehliyeti olan 16 yaşından büyük olanlar kullanabiliyormuş.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

bunların geleceği yok, çinde dolu hurdalıklar, ya adam gibi araba olacak yada dediğim olacak, şahsi arabanız olmayacaaaak...

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Amperino saçmaladı. 4 kişi yerine neden 3 kişilik çıktı? Önde şöför tek, arkada 2 yolcu

 

 

piyasa lagısı asıl saçma olan, pilli şehir içi götür getire kafi

Mehmet Göktürk yazdı:

L7e mecburen öyle. 

bu sınıfta ötv mtv nasıl hocam hiç incelediniz mi

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

piyasa lagısı asıl saçma olan, pilli şehir içi götür getire kafi

bu sınıfta ötv mtv nasıl hocam hiç incelediniz mi


4 kişilik olabilecek arabayı neden 3 kişi üretiyoruz. O zaman alıcısı çok sınırlanıyor. 16 yaşındaki çocuk kullanabilecek diye ne gerek var yani. 
 

fiyatı da 15-18 bin dolar olacakmış

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

4 kişilik olabilecek arabayı

otomobil olunca 5 kamyonet sınıfı olunca neden 4 oluyor aynı araba oradan başlayalm?

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

olacakmış

olacakmış mı bilmem hele bir olsun

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

16 yaşındaki çocuk kullanabilecek diye ne gerek var yani. 

2-3 sene öncce de 4 mevsim lastiğine ne gerek var denirdi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...