Tansu Kalafatoğlu 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Focus ile corolla ncap test karşılaştırması. Corolla boyası sacı ince ama daha daha güvenli. Çapraz çarpışmada şöförün kafasının a sütununa gitme konusunda çoğu marka zayıf kalıyor. Arkadaki yolcularda da aynı. C sütununa sıkışma durumu var. Focus biraz daha zayıf https://youtu.be/iN5KfEXmJNw 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 Ekim 2023 Paylaş 6 Ekim 2023 Toyota’nın dinamik fors motorunun en tırt olanı bu 1.5 olanmış. 2.0 ve 2.5 versiyonları hem direkt enjesiyon hem port enjeksiyona sahip. Hem otto hem atkinson çevrim yapabiliyor. Motor suyu, egr, kalorifer sıcaklığı için soğutma sistemi gelişmiş. Düşük ve orta devirde port enjeksiyon. Yüksek devirde direkt enjeksiyon çalışıyor. Verimli sakin sürüşte atkinson çevrimi dönüyor. adamlar kimsenin sallamadığı direkt enjeksiyon karbon sorunu için uğraşmışlar. Uzun ömürlü motor yapmışlar. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ekim 2023 Paylaş 6 Ekim 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Uzun ömürlü motor yapmışlar. fsi lanse edildiğinde de ceo aynısını söylemişti 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 Ekim 2023 Paylaş 6 Ekim 2023 Çağlar Bayur yazdı: fsi lanse edildiğinde de ceo aynısını söylemişti işte japon farkı. Fsi’den 15 sene sonra direkt enjeksiyona geçiyor. O da tam değil Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ekim 2023 Paylaş 6 Ekim 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: işte japon farkı. Fsi’den 15 sene sonra direkt enjeksiyona geçiyor. O da tam değil harakiri ile sonlanmasın da 1 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Salman 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Anlatıldığı kadar kötü değildir inşallah.En baz modelini aldım 15 gün önce,nasipse bir iki güne gelir.Memnun kalırız inşallah. Yorum bağlantısı
Murat Azalma 29 Haziran Yazar Paylaş 29 Haziran Abdurrahman Salman yazdı: Anlatıldığı kadar kötü değildir inşallah.En baz modelini aldım 15 gün önce,nasipse bir iki güne gelir.Memnun kalırız inşallah. Sanırım teslim aldınız. nasıl beklentileri karşıladı mı? Yorum bağlantısı
Recommended Posts