Tansu Kalafatoğlu 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Focus ile corolla ncap test karşılaştırması. Corolla boyası sacı ince ama daha daha güvenli. Çapraz çarpışmada şöförün kafasının a sütununa gitme konusunda çoğu marka zayıf kalıyor. Arkadaki yolcularda da aynı. C sütununa sıkışma durumu var. Focus biraz daha zayıf https://youtu.be/iN5KfEXmJNw 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 Ekim 2023 Paylaş 6 Ekim 2023 Toyota’nın dinamik fors motorunun en tırt olanı bu 1.5 olanmış. 2.0 ve 2.5 versiyonları hem direkt enjesiyon hem port enjeksiyona sahip. Hem otto hem atkinson çevrim yapabiliyor. Motor suyu, egr, kalorifer sıcaklığı için soğutma sistemi gelişmiş. Düşük ve orta devirde port enjeksiyon. Yüksek devirde direkt enjeksiyon çalışıyor. Verimli sakin sürüşte atkinson çevrimi dönüyor. adamlar kimsenin sallamadığı direkt enjeksiyon karbon sorunu için uğraşmışlar. Uzun ömürlü motor yapmışlar. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ekim 2023 Paylaş 6 Ekim 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Uzun ömürlü motor yapmışlar. fsi lanse edildiğinde de ceo aynısını söylemişti 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 Ekim 2023 Paylaş 6 Ekim 2023 Çağlar Bayur yazdı: fsi lanse edildiğinde de ceo aynısını söylemişti işte japon farkı. Fsi’den 15 sene sonra direkt enjeksiyona geçiyor. O da tam değil Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ekim 2023 Paylaş 6 Ekim 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: işte japon farkı. Fsi’den 15 sene sonra direkt enjeksiyona geçiyor. O da tam değil harakiri ile sonlanmasın da 1 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Salman 26 Şubat 2024 Paylaş 26 Şubat 2024 Anlatıldığı kadar kötü değildir inşallah.En baz modelini aldım 15 gün önce,nasipse bir iki güne gelir.Memnun kalırız inşallah. Yorum bağlantısı
Murat Azalma 29 Haziran 2024 Yazar Paylaş 29 Haziran 2024 Abdurrahman Salman yazdı: Anlatıldığı kadar kötü değildir inşallah.En baz modelini aldım 15 gün önce,nasipse bir iki güne gelir.Memnun kalırız inşallah. Sanırım teslim aldınız. nasıl beklentileri karşıladı mı? Yorum bağlantısı
Mehmet DÖRT 1 saat önce Paylaş 1 saat önce https://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=97297.0 Bu motorla ilgili arıza, yatak sarma şikayetleri hakkında düşünceleriniz nelerdir? Bu sayfada biraz bahsetmişler. Sizlerin görüşü nedir? Fabrika 0-16 yağ dolumu yapılmalı diyor, fakat servisler genellikle 5-30 yağ dolumu yapıyor. Bunun etkisi var mıdır? Yoksa motor mu problemli? Motor da problem varsa Toyota'nın sorunsuzluk algısı anlamını yitirir. Dolayısıyla bir çok eksiğine rağmen Toyota tercih etmenin anlamı kalmaz. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 59 dakika önce Paylaş 59 dakika önce Mehmet DÖRT yazdı: https://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=97297.0 Bu motorla ilgili arıza, yatak sarma şikayetleri hakkında düşünceleriniz nelerdir? Bu sayfada biraz bahsetmişler. Sizlerin görüşü nedir? Fabrika 0-16 yağ dolumu yapılmalı diyor, fakat servisler genellikle 5-30 yağ dolumu yapıyor. Bunun etkisi var mıdır? Yoksa motor mu problemli? Motor da problem varsa Toyota'nın sorunsuzluk algısı anlamını yitirir. Dolayısıyla bir çok eksiğine rağmen Toyota tercih etmenin anlamı kalmaz. direkt savunmaya geçer gibi olmasın ama böyle şikayetler internette yok. Taksicilerin bu motorla 500 bin km lpg’li yol yapmışlığı var. Videoları var yani. Bakım yaparken gösteriyorlar falan. Bu şikayeti yazan kişi de o forumda yönetici. Yalan söyleyecek biri değil. Ama yine de kullandığı yağ ve yağ filtresi önemli. Aracın nasıl kullanıldığını da bilmiyoruz. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet DÖRT 16 dakika önce Paylaş 16 dakika önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ama yine de kullandığı yağ ve yağ filtresi önemli. Aracın nasıl kullanıldığını da bilmiyoruz. Servislerin 5-30 yağ kullanması etkiler mi? Türkiye şartlarından dolayı bunu kullanıyoruz diyorlar Yorum bağlantısı
Fatih Uzun 1 dakika önce Paylaş 1 dakika önce On yıl boyunca yetkili servise götürelen aracın garantisi on yıl devam edecek,sonuçda onlar düşünsün servisde isterse 10-40 koysunlar ürünlerinin arkalarında durmak zorundalar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts