Tansu Kalafatoğlu 24 Ocak 2021 Paylaş 24 Ocak 2021 Ali Darbaz yazdı: Zu ha ha ha Abi adam 2 km rampa çıktı, sonuc 5,6 litre. Ben bu arabayı 4 litre ile sürerim. Candan mühendisilik prim yapacam derken , kendini rezil etme noktasına geldi Yalnız videonun yarısı rampa çıkış. Bence çok iyi yakmış 5,4lt. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ocak 2021 Paylaş 24 Ocak 2021 (düzenlendi) Mert Gulkokan yazdı: Şirkette 4 gündür yeni gaz hattı yapılıyor Hatları döşeyen firmanın sahibi 3 gün boyunca Ankaradan Eskişehire gidip geldi evinde uyumayı daha çok sevdiği için günde 500 km yapmayı göze alıyor Araç 2015 ya da 2016 5.20 dizel 2.0 184 hp Şu an 260 bin km Ortalama hız 3 gün için 91 km ve ortalama yakıt 4.8 Ortalama 110 120 gitmesi gerekir ki ekranda 91 km yazar tahmini olarak 1500 kg dan fazla olan bir aracın düz yolda sakin kullanımda 184 hp stok halde iken 4.8 yakması muazzam bir değer Ankara - Eskişehir yoluda çok güzel ama. Dümdüz. Direksiyonu düz bırak 100 km gidiyor 24 Ocak 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 24 Ocak 2021 Paylaş 24 Ocak 2021 Ahmet Gül yazdı: Buna da itirazım yok Siz neden tercih ettiğinizi ben de neden tercih etmediğimi belirttim, her şey yolunda. Ben hala talihsizliğimi göstermenizi bekliyorum. Neyse size mutlu Pazarlar diliyorum. Allah gönlünüze göre versin. Ha o konu mu? Hız konusu talihsiz olmuş. Hız iyi bir şey değil Turbo benzinli küçük motorlar 120 beygirle çıktı. 90-100 beygirli 1.4-1.6-2.0 atmosferikler beğenilmedi. Şimdi fındık turbolar 130-150’lerde, 125-130 beygirlik atmosferikler beğenilmiyor. Yeteri kadar hız var diye düşünüyorum. Daha hızlısı riskli. o risk konusu yüzünden talihsiz dedim. Mert Gulkokan yazdı: Şirkette 4 gündür yeni gaz hattı yapılıyor Hatları döşeyen firmanın sahibi 3 gün boyunca Ankaradan Eskişehire gidip geldi evinde uyumayı daha çok sevdiği için günde 500 km yapmayı göze alıyor Araç 2015 ya da 2016 5.20 dizel 2.0 184 hp Şu an 260 bin km Ortalama hız 3 gün için 91 km ve ortalama yakıt 4.8 Ortalama 110 120 gitmesi gerekir ki ekranda 91 km yazar tahmini olarak 1500 kg dan fazla olan bir aracın düz yolda sakin kullanımda 184 hp stok halde iken 4.8 yakması muazzam bir değer Km-bakım maliyet sıralamalarında bmw çok geride. Parasını veren o bahsettiğiniz konforu yaşıyor işte. Para var huzur var diyoruz biz ona Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 24 Ocak 2021 Paylaş 24 Ocak 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ha o konu mu? Hız konusu talihsiz olmuş. Hız iyi bir şey değil Turbo benzinli küçük motorlar 120 beygirle çıktı. 90-100 beygirli 1.4-1.6-2.0 atmosferikler beğenilmedi. Şimdi fındık turbolar 130-150’lerde, 125-130 beygirlik atmosferikler beğenilmiyor. Yeteri kadar hız var diye düşünüyorum. Daha hızlısı riskli. o risk konusu yüzünden talihsiz dedim. Gitmeyin kardeşim hızlı gitmek zorunda mısınız 😊 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ocak 2021 Paylaş 24 Ocak 2021 Mert Gulkokan yazdı: Çok sıkıcı bir yol 14 saatte bisikletle gittim o yolu 240 km Araba ve bisikletle hiç çekilmiyor dümdüz Sivas'a istanbul eskişehir rotasından gitmek daha ekonomik olabilir belki Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 24 Ocak 2021 Paylaş 24 Ocak 2021 Mert Gulkokan yazdı: Şirkette 4 gündür yeni gaz hattı yapılıyor Hatları döşeyen firmanın sahibi 3 gün boyunca Ankaradan Eskişehire gidip geldi evinde uyumayı daha çok sevdiği için günde 500 km yapmayı göze alıyor Araç 2015 ya da 2016 5.20 dizel 2.0 184 hp Şu an 260 bin km Ortalama hız 3 gün için 91 km ve ortalama yakıt 4.8 Ortalama 110 120 gitmesi gerekir ki ekranda 91 km yazar tahmini olarak 1500 kg dan fazla olan bir aracın düz yolda sakin kullanımda 184 hp stok halde iken 4.8 yakması muazzam bir değer Güç ve tüketim bir yana, konfor için değer. Benim Jetta varken konforundan çok memnundum, güç de vardı, 170PS, ne zamanki bir günde 1000+ km. yol yapmaya başladım, bazı şeylerin sınıfla ilgili olduğunu anladım orada. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Turbo benzinli küçük motorlar 120 beygirle çıktı. 90-100 beygirli 1.4-1.6-2.0 atmosferikler beğenilmedi. Şimdi fındık turbolar 130-150’lerde, 125-130 beygirlik atmosferikler beğenilmiyor. Yeteri kadar hız var diye düşünüyorum. Daha hızlısı riskli. o risk konusu yüzünden talihsiz dedim. Km-bakım maliyet sıralamalarında bmw çok geride. Parasını veren o bahsettiğiniz konforu yaşıyor işte. Para var huzur var diyoruz biz ona Sorun beygir değil o beygiri verdiği devir aralığı bence. CVT'nin de etkisiyle yüksek devre sabitlemeden etkili hızlanma sağlamıyor. Hızlanma derken her şey beklentiyle ilgili tabi, konunun başından beri tercih edenlere saygı duyuyorum diyorum. Ama halen ısrarla güçlü otomobil gereksiz gibi bir argüman var. Bir de ağırlık konusunu göz ardı ediyoruz hep, eskinin 100-120 PS arabaları 1500 kg değildi. Bizim Corolla 880 kg idi, inanıyorum ki şimdiki Corolla'yı çok rahat sollar düzde de yokuşta da. 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 24 Ocak 2021 Paylaş 24 Ocak 2021 Mert Gulkokan yazdı: Yeni octovia full paket 1.5 tsi 150 hp dsg 1275 kg 2012 308 dizel otomatik 1320 kg bir çok marka şase’de yeniliğe gitti. Malzeme teknolojisi ilerledikçe imkanlar arttı. vw bu konuda en iyilerden. Mqb platformu diyorlardı sanırım. Atmosferik motorun bir iyi yanı da ağırlık konusu. Turbo motorlara göre daha hafifler. Selim Bilgin yazdı: Güç ve tüketim bir yana, konfor için değer. Benim Jetta varken konforundan çok memnundum, güç de vardı, 170PS, ne zamanki bir günde 1000+ km. yol yapmaya başladım, bazı şeylerin sınıfla ilgili olduğunu anladım orada. Sorun beygir değil o beygiri verdiği devir aralığı bence. CVT'nin de etkisiyle yüksek devre sabitlemeden etkili hızlanma sağlamıyor. Hızlanma derken her şey beklentiyle ilgili tabi, konunun başından beri tercih edenlere saygı duyuyorum diyorum. Ama halen ısrarla güçlü otomobil gereksiz gibi bir argüman var. Bir de ağırlık konusunu göz ardı ediyoruz hep, eskinin 100-120 PS arabaları 1500 kg değildi. Bizim Corolla 880 kg idi, inanıyorum ki şimdiki Corolla'yı çok rahat sollar düzde de yokuşta da. Mesela ben. En fazla 120 ile gidiyorum. Uzun yol rampalarda devir yükseliyor. Cvt hissi kötü ona bir şey demiyorum ama normalde o sesi seviyorum ben hem de biraz iç kurum temizleme oluyor yani Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 24 Ocak 2021 Paylaş 24 Ocak 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Turbo motorlara göre daha hafifler. ne kadar hafif olabilir? turbo arti manifolun ek kismi kadar sanirim. 15 kg? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ocak 2021 Paylaş 24 Ocak 2021 (düzenlendi) Dogan Arsiray yazdı: ne kadar hafif olabilir? turbo arti manifolun ek kismi kadar sanirim. 15 kg? İ10 motoru sadece 48 kilo idi. 1.2 tsi motor 106 kilo ağırlığında 24 Ocak 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 24 Ocak 2021 Paylaş 24 Ocak 2021 Dogan Arsiray yazdı: ne kadar hafif olabilir? turbo arti manifolun ek kismi kadar sanirim. 15 kg? Eşit hacimdeki atmosferik daha hafif. Yani 1.2 ve 1.0’lar daha hafif ona lafımız yok tabi. Turboluda daha sağlam blok, intercooler, turbo ve ekipmanları var. Kaç kg olur fark? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 24 Ocak 2021 Paylaş 24 Ocak 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Eşit hacimdeki atmosferik daha hafif. Yani 1.2 ve 1.0’lar daha hafif ona lafımız yok tabi. Turboluda daha sağlam blok, intercooler, turbo ve ekipmanları var. Kaç kg olur fark? bence blok degilde pistonlar krank mili daha sagkam olur. tsi da bu sekilde. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 24 Ocak 2021 Paylaş 24 Ocak 2021 Dizel getz in motoru çok ağırdı, benzinliden 150, 200 kg falan ağırdı. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 (düzenlendi) Mert Gulkokan yazdı: Candan az önce arge faaliyetlerimiz sonucunda direk enjeksiyonlu motorlara tsi fsi gdi tgdi motorlara da afr ayarı yapmaya başladık diye gönderi paylaşmış Sıvı sistem lpg’ler çok pahalı. En ucuzu 10-11bin tl’den başlıyor. Karma sistemler de sorun çıkarma ihtimali fazla ve tasarruf az. Lpg için en malulu sıralı sistem. O da artık bitti. Hybrid 1.8 motoru bile 1.5 motora göre daha uyumlu yani lpgciler gün geçtikçe maalesef köşeye sıkışıyor. Zaten hibrit ve elektrikle bitecekler. Şimdiden mevcut hibrit arabalara batarya koyma ve yazılım işi çalışmalarına başlamalılar 26 Ocak 2021 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 (düzenlendi) Mert Gulkokan yazdı: Valla tsi da lpg ye zaten gerek yok 77 bin km tsi kullandım 2010 öncesi tsi fazla yakıyor ama 2010 sonrasılar ekonomik Karma sistem zaten anlamsız En güzeli direk enjeksiyon olmayan atmosferik ve lpg 5.20 dizeli olan şirkete iş yapan adam bir önceki gelişinde uzun yolda bmw yıpranmasın diye hibrit corolla ile geldi 5 dk inceledim Uzun yolda 5.5 yakmış en sevmediği durum gaza tam bastığında cvt nin 5 bin devirde sabitleyip hızlanmasını sevmemiş Hibrit ile uzun yolda 5,5 yakmışsa basarak gelmiş. Yani 120-130’dan aşağı hiç düşmemiş. Üstü vardır. Rampalarda da hız azaltmamış. Ben istanbul ankara gibi bol rampalı yolda 110hızla 5 kişi klima açık 4,8 yaktım. Rampalarda 90-100’e düşürdüm ama. Bence benzinli bir araba için 5,5 da kötü değil. Cvt’nin vitessizlik hissiyatı kötü olsa da sürekli motorun en verimli devrinde kaldığı için hızlanma en verimli oluyor aslında. Aslında direkt enjeksiyon lpg de çok iyi. Hiç benzin kullanmıyor. Sıvı olarak silindire lpg püskürtüyor ama bu kitlerin en ucuzu 10-11 bin. Brc ve prins’te fiyatlar 13-15 binlere çıkıyor ki taktırmak çok anlamsız. Kur ucuz olsa millet bunlardan taktırırdı. 26 Ocak 2021 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 Mert Gulkokan yazdı: Tansu bir ara forumda bir yerde geçti toyota satış danışmanları hibrit corollayı şehir içi için tavsiye ediyor uzun yolda ekonomik olmuyormuş tarzı bir yazı okudum Senin tüketime bakınca bedavadan hallice açıkcası Cvt 2012 den beri hayatımda peder de 1.4 jazz var 75 bin km de düz yolda performans idare ediyor da rampalar da ben deliriyorum düz vites olanlar çok memnun performanstan ama cvt li alanların çoğu rampalardan çok şikayetçi Kiralayan adam ankaradan eskişehire geldi oradan bandırma ve çevre illere devam etti 5.20 dizel kullandığı için tek başına gitti birde aracı denemiştir tahminimce Ben zaten yazmıştım. Hibrit almaması gerekenler; dağlık yerde, soğuk iklimde yaşayanlar ve uzun yolu fazla yapanlar diye. Buna bir de trafiksiz nispeten düz şehirlerde yaşayanların da almasına gerek yok diye ekleyebiliriz. Ama benim için ilaç oldu. Ben mazda aldığımda komşum 1.2tsi golf aldı. Aynı yerde yaşayıp aynı trafiğe giriyoruz. Onun ortalaması 9,5 hep. Ben Mazda ile 11,5’dan aşağı düşememiştim. Komşunun babası bahçeşehir’de oturup kağıthane’ye gidiyor her gün. 1.0tsi octavia var. O da 10lt’de tüketiyor. Avrupa yakası çok fena trafik yönünden. Şimdi iş çıkışı şöyle mesela o yüzden hibrit bana ilaç gibi geldi. Lpg ile uğraşmıyorum. Yeni nesil dizellerle bu trafikte sürekli düşük devirde sorun yaşarım. Bu trafikte kışın 4,5, yazın 4lt benzin çok sevindirdi beni. Muadil arabayla (1.3-1.6) mtv farkı 1500tl. Yılda onbin km şehir içinde yapıyorum ve 450lt kâr edince mtv farkını çok rahat çıkarıyorum. Artı bi o kadar da bana kalıyor. uzun yolda da yine 4,5-5lt çok çok yeterli. ama rahat trafikli yerde yaşasam ben de hibrit almazdım. O farka gerek yok. Mtv de fazla. Kâr edemezdim yani 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 (düzenlendi) araba güçlü olacak aga, şehir içi falan farketmez öyle an geliyorki anlık fırlaman gerekiyor, o yüzden bastınmı gidecek 0-100 ü 10 sn. altı araç bence iyi olur, şanzıman çok hızlı tepki verecek otomatik ise, cvt henüz kurtarmıyor bu açıdan, çift kavramalar bu konuda hala lider sanırım (tamir masrafını takmam zaten dsg de almam helede kuru tip sudan geçince duman olanı asla), uzun yolda zaten 110 altı pek gitmem ben, rampada az yaksın falanda demem kasmam, şuanki aracım tam açılmamasına rağmen 110 sabit 4-5 lt. civarı gidiyor, otobanda 120 sabit 5-6 civarı ve araç yüklü, bastımmıda her türlü fırlıyor o yüzden şehir içi ağırlıklı kullanmayacaksam hibrit anlamsız, haaa şu olur, araç Rav4 olur o zaman hibrite tamam, zaten güçlü alet o ağırlığı dengeleyip uygun sarfiyatta kalmak için elektrik motor gücü iyi gelir, ama ufak arabada uzun yolda anlamsız hibrit... şehir içinde ise özellikle ufak yaris hibrit gibiler ideal... tam elektrik demiyorum saçmalık, fiyat salakça şarj edemiyorsun ve elektrik parası yerine benzinli kullan daha ucuz, bizim ülke hikaye açıkcası bu iş için.... salakça vergiler olmasa idi hibritte o zaman kesin alırdım, ama motor güçlü olacak 0-100 sadece motor gücüyle 10 sn. altı olacak ve az yakan motor olacak muhtemelen turbo , yoksa almazdım hibrit. yok az yaksın kasayım aman çok yaktı frene az basayım şarj etsin balata yemesin, bana göre değil bununlamı uğraşacağım, normal kullanır geçerim, bu kullanıma göre az yakacak araba, şimdiki tam istediğim gibi mesela.... bu arada güçlü araç diyince ille deli hız yaparız hep hızlı gideriz hep aniden fırlarız diye düşünmeyin, güç acil durumda gerekli, olmadımı bazen kazaya bile sebeb oluyor, kaçamıyorsun, motorsiklette bile böyle, anlık durum olur o korkunç fırlama gücü kaçmanı sağlar ölmezsin, tabii o gücü yerinde adam gibi kullanırsan, yoksa tersi olur, arabadada böyledir. 26 Ocak 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 Mert Gulkokan yazdı: Marmsris için örnek vereyim şehir merkezi dümdüz ama trafik feci her yer ışık sürekli dur kalk özellikle yazın ama marmaris etrafı dağlık bir yere gitmek istersen ya rampa çıkıyorsun ya da iniyorsun ama özellikle istanbul trafiği için hibrit gerçekten iyi Sabah kalorifer açmadan 2.7 yaktırmış adamsın Ozaman vergi için yaris 1.5 hibrit ideal ozaman istanbul içi Vergi için ideal ama liste fiyatı 300 bin tl 😁 yeni 1.5 motorla tüketim çok düşmüş. Eski yaris hibritlere göre şehir içinde 2lt az yakıyor. Tüketim: 2,5lt. Elektrikli araba kadar yakıyor denebilir. Ama küçük yani. Bagaj yok gibi bir şey. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: Vergi için ideal ama liste fiyatı 300 bin tl 😁 yeni 1.5 motorla tüketim çok düşmüş. Eski yaris hibritlere göre şehir içinde 2lt az yakıyor. Tüketim: 2,5lt. Elektrikli araba kadar yakıyor denebilir. Ama küçük yani. Bagaj yok gibi bir şey. direk elendi o zaman, sebeb salakça fiyatı olmayan bagajı... hatanın büyüğü ise arabada değil, bizim yönetimde.... arabayı geçtim ben motor bakıyorum şuan, hedefteki motor 100 bin üstü fiyatta, bununda hibritini yapsınlarda bunu alalım bari 26 Ocak 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 @Ali Cihangiroğlu abi 15 senedir araba kullanıyorum. Senede 1-2 kesin uzun yolum olur. anlık fırlamam gereken durum bir elimin parmak sayısını geçmez. Hatta böyle bir durum oldu mu onu bile hatırlamıyorum. corolla hybrid’de şanzıman yok. O yüzden gecikme de yok. Gönül rahatlığıyla alabilirsin 0-100, 11sn. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: @Ali Cihangiroğlu abi 15 senedir araba kullanıyorum. Senede 1-2 kesin uzun yolum olur. anlık fırlamam gereken durum bir elimin parmak sayısını geçmez. Hatta böyle bir durum oldu mu onu bile hatırlamıyorum. corolla hybrid’de şanzıman yok. O yüzden gecikme de yok. Gönül rahatlığıyla alabilirsin 0-100, 11sn. kağnı valla bilmiyorum, bu araba işinden sıkıldım artık, birdaha alırmıyım o bile kesin değil, yaş geçiyor, bundan sonra tamamen keyfe ve heveslere bakma niyetindeyiz hanımla, ben motor hevesimi gidereceğim, belki karavan alıp dolaşacağız, belki motor yerine land alıp dağda ev yaparım, plan çok ama bunların içinde artık araba yok gibi, zaten motor alırsam ani hızlanma derdimde olmazya neyse anlık fırlama bana gerekiyor, belkide bana denk geliyor, ha uzun yolda pek başıma gelmedi zaten gidemiyordum überle, ama sollamaya çıkınca bastınmı gidecek araç, özellikle sollamada bazen öyle oluyorki evet boş diyip çıkıyorsun şak iş değişiyor, güç iyidir dursunbir kenarda, ekonomik ama gitmeyen araçla işim olmaz artık, senin 11 sn. hadi sınırda diyim, ama bazen basarım ben, o zevkide arada bir almak isterim, 11 sn açmaz beni... bu arada Mertte sormuş, 11 sn elektrik destekli halmi, ve şanzıman yok derken e-cvt geçiyor, şanzıman olmalı, şanzıman yoksa benzinli motorda olamaz çünki, cvt vardır mutlaka buda benim için - puan cvt sevmiim ben toyatada bana tam hitap eden modelide koyayım, alacak gücüm olsa direk alırdım... tam bana uygun kombinasyon valla şanzıman yine cvt seveme ama diğer şeylerin yanında gözardı ederim valla... 4×4 çekiş sistemine sahip olan yeni Toyota RAV4 Hibrit kalbinde 2.5 litrelik 4 silindirli benzinli motor ve buna eşlik eden elektrikli ünite görev yapıyor. Benzinli motor 178 PS, elektrikli 120 PS güç sunuyor. Toplamda ise 222 ps 221 nm torkluk güç çıkıyor. (tork az gibi ama hızlanması iyi, son hız tırt ama bu suv ve o hıza zaten çıkmam, yani yine uyar bana) 222 PS güç ile Toyota RAV4 Hibrit 0-100 km/s hızlanmasını 8.1 saniyede tamamlayıp 180 km/s son hıza ulaşıyor. bu araçta sevmediğim yakışmayan küçük ve düşük çözünürlüklü bu araca yakışmayan ortadaki ekran, bu yakışmamş araca 26 Ocak 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 Mert Gulkokan yazdı: Tansu Kalafatoğlu yazdı: [mention=872]Ali Cihangiroğlu[/mention] abi 15 senedir araba kullanıyorum. Senede 1-2 kesin uzun yolum olur. anlık fırlamam gereken durum bir elimin parmak sayısını geçmez. Hatta böyle bir durum oldu mu onu bile hatırlamıyorum. corolla hybrid’de şanzıman yok. O yüzden gecikme de yok. Gönül rahatlığıyla alabilirsin 0-100, 11sn. Rampada elektrik motoru batarya dolu ise destek veriyor mu ? Tabi. Batarya boş olmadıkça hep destekliyor. Zaten tekerler direkt elektrik motoruna bağlı. Benzinli motorun tekere veya jeneratöre bağlanması psd dişlisiyle oluyor. Benzinli motor hem tekeri destekleyip hem de pilleri doldurabiliyor. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 (düzenlendi) yani elektirk destekli hal bu, demekki motor yetersiz, bana uymadı ama alırmıyım dersen passion x-pack en üstü olursa alırım, zonuçta 11 sn de de idare ederiz gariban işi fiyat ise ölümcül, ayıp valla hale bak, ötv teşviği ile böyleymiş birde... 362,350 tl. 26 Ocak 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 (düzenlendi) Mert Gulkokan yazdı: Ali Cihangiroğlu yazdı: yani elektirk destekli hal bu, demekki motor yetersiz, bana uymadı ama alırmıyım dersen passion x-pack en üstü olursa alırım, zonuçta 11 sn de de idare ederiz gariban işi fiyat ise ölümcül, ayıp valla hale bak, ötv teşviği ile böyleymiş birde... 378.900 tl. Yeni octovia 1.5 e tsi dsg test esnasında yoğun istanbul trafiğinde 7.5 yaktı dedi sinan reis benimki İzmir yoğun trafik 7 gibi yakıyor, e falada yok, külli benzinli, Edremitte yoğun akşam trafiğinde 6.5 gibi şehir içi, uzun yolda ise fiesta gibi diyim sen düşün, 100 gibi normal modda kullanırsan yüzüne gülümseme geliyor sarfiyata bakarken ki araba daha 1300 km civarında... 26 Ocak 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 @Ali Cihangiroğlu şanzıman yok diyorum inanmıyorsunuz e-cvt hayali bi kavram. Ne cvt gibi tork konvertörlü kavrama var ne de kasnak kayış zincir var. Kavrama bile yok. Çünkü rölanti yok. Benzinli motor çalışınca direkt sisteme giriyor. Tekere direkt bağlı değil. Çalıştığı gibi en kötü jeneratörü çeviriyor. Kavrama, debriyaj, plaka olmayınca bozukma ihtimali de çok olmuyor. Ama @Mert Gulkokan toyota’nın çok ekmek yemesi lazım diyor tekerler elektrik motoruna bağlı. O yüzden hız da sınırlı. 19bin devre vurdu mu araba daha hızlanmıyor octavia 1.0 e-tsi sinan koç kaputu açtı. O kasnak kayışlı sistem tam arıza çıkarmalık. Zaten 48v destekli. Belki 1lt tasarruf ettiriyordur diyelim. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: @Ali Cihangiroğlu şanzıman yok diyorum inanmıyorsunuz e-cvt hayali bi kavram. Ne cvt gibi tork konvertörlü kavrama var ne de kasnak kayış zincir var. Kavrama bile yok. Çünkü rölanti yok. Benzinli motor çalışınca direkt sisteme giriyor. Tekere direkt bağlı değil. Çalıştığı gibi en kötü jeneratörü çeviriyor. Kavrama, debriyaj, plaka olmayınca bozukma ihtimali de çok olmuyor. Ama @Mert Gulkokan toyota’nın çok ekmek yemesi lazım diyor tekerler elektrik motoruna bağlı. O yüzden hız da sınırlı. 19bin devre vurdu mu araba daha hızlanmıyor octavia 1.0 e-tsi sinan koç kaputu açtı. O kasnak kayışlı sistem tam arıza çıkarmalık. Zaten 48v destekli. Belki 1lt tasarruf ettiriyordur diyelim. hımm ilginçmiş valla, o zaman güzel e cvt olayı, yalnız gözüm Rav4 hibritte kaldı vallahi... oda böyle e-cvt 26 Ocak 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts