Murat Azalma 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Emisyon sınırlamaları , termal verimlilik derken , Corolla artık 1.5 L dynamic force motor ile gelecek. bu motor 3 silindirli olmakla birlikte atmosferik olarak üretilecek ve 123 bg güç üretecek. 153 tork üreten ünite , Co2 salınımını oldukça aşağıya çekmiş durumda. eskisine nazaran daha güçsüz daha hantal ama daha verimli bir motor olarak karşımıza , 2021 yılnda üretilen corolla ile çıkacak. Yeni 1.5L DYNAMIC FORCE Motor; • WLTP standartlarıyla test edilmiş, • Modern TNGA tasarımı sayesinde daha az yer kaplar ve daha hafif, • 3 silindirli direkt enjeksiyonludur, • Yakıt tüketim ve CO2 salım figürlerinde %17’ye varan iyileşme sağlar. Tabloda güncel olarak satılan Valvematic motor ile kıyaslaması mevcut. 2 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 150 tork ne gözünü seveyim 2000 lerin başındamıyız... 0-100 12 sn diyor. korkunç ötesi. 1.2 puretech turbo berlingo bile 109 hp ve torku 200 ün üzerinde. chiptuning ile standart satılan 130 hp ayarına geliyor. atmosferik ne olacak? hiç... 3 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 (düzenlendi) performans yerlerde. 2 sn kötüleşmiş. yüzde 10 az yaksa kime yarar. performans deyince de illa drag yapmak gerekmez, aracın akıcılığını ve dinamizmini bozuyor bu şekilde. 19 Kasım 2020 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Mert Emre ŞAMCI 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 (düzenlendi) Dogan Arsiray yazdı: 150 tork ne gözünü seveyim 2000 lerin başındamıyız... 0-100 12 sn diyor. korkunç ötesi. 1.2 puretech turbo berlingo bile 109 hp ve torku 200 ün üzerinde. chiptuning ile standart satılan 130 hp ayarına geliyor. atmosferik ne olacak? hiç... Atmosferik için 150 tork gayet yeterli bence. Türkiye kullanıcı profilinin %60 ından fazlası sadece A noktasından B noktasına gitmek için kullanıyor aracı. İnsanlarda ki 0-100 aşkını anlayamıyorum ben. 120 km hızı dahi geçmeyen Aracı 120-130hp değil 70-80hp dahi olsa algılayamayacak veyahut bunu dert etmeyecek kullanıcı kesimi 0-100 ü önemseyenlerden daha çok. Atmosferik araçta 0-100 12 sn. şaşırmanız garip. Ek olarak yakıt tüketimi alışılmış atmosferiğin ötesinde. Turbo benzinliler seviyesinde neredeyse. 19 Kasım 2020 tarihinde Mert Emre ŞAMCI tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Dogan Arsiray yazdı: performans yerlerde. 2 sn kötüleşmiş. yüzde 10 az yaksa kime yarar. performans deyince de illa drag yapmak gerekmez, aracın akıcılığını ve dinamizmini bozuyor bu şekilde. Bana yarar mesela. Ben çok beğendim açıkcası. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 niye garip olsun? 1996 da ilk çıktığında 1.3 ton ağırlığında 1.6 motorlu 100 hp opel vectra da kan kuruturdu ara hızlanmalarda, bu da kurutur hemde daha güçlü olmasına rağmen. yani önceki versiyona göre daha az emisyon diye çıkıp daha kötü bir araba yapmak enteresan bence. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Farklı bir kitleye hitap ediyor. Bizde 91 ve 97 Corolla vardı, o güne göre gayet seri araçlardı. Ama şu an o günden bile daha yavaş arabaları. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 (düzenlendi) 1990 model hyundai elantra 1.6 motor 120 hp idi... 114 müş. 19 Kasım 2020 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Yani motorun özelliklerini kısınca ekonomi yapılmış, bu da başarı gibi mi gösterilmiş Doğuş grubu feyz alsın Toyota'yı 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Arabanın ağırlığını 200 kg düşürseler o zaman fayda eder. 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Sani Gerşon yazdı: Yani motorun özelliklerini kısınca ekonomi yapılmış, bu da başarı gibi mi gösterilmiş Doğuş grubu feyz alsın Toyota'yı Bakış açısına göre değişir. Gördüğüm kadarı ile %40 thermal verimlilik var. Eski motorun %25 thermal verimi olduğunu düşünürsek harika bir rakam. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Sani Gerşon yazdı: Yani motorun özelliklerini kısınca ekonomi yapılmış, bu da başarı gibi mi gösterilmiş Doğuş grubu feyz alsın Toyota'yı 72 hp 1.4 lienaların ekonomi harikası gibi tanıtılması gibi. hayatımda bindiğim en hantal arabaydı. 0-100 20 sn filandı. 2 Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 kamyonculuk sevdalısı gençlere müjde. kompakt hacimde kamyon deneyimi ayağınıza geldi. 1 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 "2000 leri sıfır km toyotanıza yaşayın." 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 1.2 turbo motoru neden ısrarla sedana koymuyorlar? Özel bir sebebi var mı acaba? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Selim Bilgin yazdı: 1.2 turbo motoru neden ısrarla sedana koymuyorlar? Özel bir sebebi var mı acaba? dengeleri bozuyordur, çok çok fazla satmak ta iyi değildir Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 (düzenlendi) Asyalılar turbo kullanmak istemiyor nedense. Atmosferik olsun ,uzun ömürlü olsun, ucuz olsun diye düşünüyorlar demek ki. Sonuçta Afrika'da, Hindistan'da falan çok satan araçlar, Avrupa önemli en önemli pazarı değil. 19 Kasım 2020 tarihinde Evren Erakçora tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Mert Gulkokan yazdı: 1.3 corolla 94 model araç ile senelerce ankaradan marmarise gidip geldik ilk 3 vites keyifliydi 4 ve 5 te gitmiyordu Benim dediklerim 1.6, 1.6'sı bayağı gidiyordu, o günlere göre tabi. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 20 sene önce c segment arabalar 400 ,500kg hafifti, gücü düşük de olsalar epey çabuk hızlanırlardı. Focus1 in , focus 4den seri olması normal. 2 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Evren Erakçora yazdı: 20 sene önce c segment arabalar 400 ,500kg hafifti, gücü düşük de olsalar epey çabuk hızlanırlardı. Focus1 in , focus 4den seri olması normal. 91 Corolla 114 beygir ve 880 kilo idi. Uçan teneke. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Euroncap 96da başladı, ondan sonra işler değişti. 98,99 yılından sonraki araçların güvenliği ciddi şekilde arttı. Bizdeki 99 depremi sonrası binalar gibi. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 (düzenlendi) Şu varki her ürünün hitap ettiği kitle var. Yurt dışı tecrübesi olan ve Sanayiye gitmek istemeyen, arıza yaşamak istemeyenlere göre toyota ve Honda en iyi araba. Birde sorunsuz lpg tskılıyorsa en iyi arsç. Bu açıdan bakarsanız toyotanın motoru çok mantıklı adamın kitlesi hazır. Ağırlık konusuna gelince toyota halen belçikadan sac alıyor. Ereğli saçına göre daha dayanıklı (tofaş eğitim müdürü ifadesi ile %20 daha mukavemet li). 19 Kasım 2020 tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Dogan Arsiray yazdı: 150 tork ne gözünü seveyim 2000 lerin başındamıyız... 0-100 12 sn diyor. korkunç ötesi. 1.2 puretech turbo berlingo bile 109 hp ve torku 200 ün üzerinde. chiptuning ile standart satılan 130 hp ayarına geliyor. atmosferik ne olacak? hiç... Adamların derdi trafikte yarışmak değil belli ki.. Yakıt ortalaması düşmüş, emisyon değerleri istenileni karşılıyor 3 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 yokuş yukarı dolu araçla sollamaya çıkarken başarılar emekli amcalara o halde. Yorum bağlantısı
Recommended Posts