İçeriğe Yönlendir

Alevli Überr 2 Renault Clio 5 1.3 Tce EDC Icon


Ali Cihangiroğlu

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

iyiki ufak cc motorum yok

30cc ile üst vergi sınıfına girmek de koyar yav :) 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

30cc ile üst vergi sınıfına girmek de koyar yav :) 

hiçte değil, bilerek aldım, değermi? Kesinlikle :D

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya
Ali Cihangiroğlu yazdı:

hiçte değil, bilerek aldım, değermi? Kesinlikle :D

En iyisini yaptın. Aldığın rakamla güncel olanı kıyaslarsanki aracın fiyatı var kendi varmı o belli değil. Az yakıyor çok kaçıyor. Muadilleri vwde katmerli fiyata. Bence 4 ayağının üstüne düştün. Almayanlar pişman. Yakışıklı, fonksiyonel, küçük ( park etmek kolay ) Bastınmı uçuyor :) dahası şamda kayısı.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Hem korozyona da uğramaz. Naylon ya

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
İlkay Başaran yazdı:

Hem korozyona da uğramaz. Naylon ya


Göstergeleri de plazma gibi. Üfff :) 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Daaalın :D

Not: naylon yok,full sac geriside plazma :D

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Senin elektrik işi hayal oldu abi. Zorlu hızlı şarjda bir zam yapmış aklın durur. 50kw AC’nin dakikası 3,9 lira. 
 

yani yarım saat şarj etsen kayıplarla 45/2 = 23kwh enerji alırsın. Bununla en fazla taş çatlasın 150km gidersin. Eder sana km’de 80 kuruş. 
 

Kibrit al sen. 50 kuruş yakıyor :) 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Senin elektrik işi hayal oldu abi. Zorlu hızlı şarjda bir zam yapmış aklın durur. 50kw AC’nin dakikası 3,9 lira. 
 

yani yarım saat şarj etsen kayıplarla 45/2 = 23kwh enerji alırsın. Bununla en fazla taş çatlasın 150km gidersin. Eder sana km’de 80 kuruş. 
 

Kibrit al sen. 50 kuruş yakıyor :) 

hehehe dediğim gibi olacak, zaten ultra ucuzda olsa elektrik tam elektrikli aracı anca bizim gibi düşük nüfuslu yerlerde hızlı şarj lüksüyle doldururdun, oda araç sayısısı çok az olduğu sürece, yoksa hayal olarak kalır,  Kibrit araç tırt(ara geçiş aracı olduğu için tırt, şehir içinde güzel ama) olsada mecburen dünyada daha çok kullanılacak,bizde ise çok daha fazla, bizde şu şartlarla zaten imkansız tam elektrikli aracın yaygın kullanımı şarjı ve satınalması...

 

 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli
(düzenlendi)
Ali Cihangiroğlu yazdı:

ektrik tam elektrikli aracı anca bizim gib

Geç elektriği başkan bunları konuştuk. :)

 

Sana neyi sorucam abi nasıl var mı bir sıkıntısı aracın kullandığın süreçte vites geçişler filan.. Güncel yakıt kullanımın ne kadar? https://www.renault.com.tr/binek-araclar/yeni-clio/modeller-versiyonlar.html?gradeCode=ENS_MDL2P1SERIELIM1

 

Burda joy 349.900 diyor, icon 394 bin otomatikte. Joyun en büyük eksiği geri görüş kamerası onu da taktırırız serviste. 44 bin lira fark var değer mi vermeye ikon için sence sadece donanım için? Motor aynı motor.

tarihinde Muhammet Ali Deli tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Muhammet Ali Deli yazdı:

Geç elektriği başkan bunları konuştuk. :)

 

Sana neyi sorucam abi nasıl var mı bir sıkıntısı aracın kullandığın süreçte vites geçişler filan.. Güncel yakıt kullanımın ne kadar? https://www.renault.com.tr/binek-araclar/yeni-clio/modeller-versiyonlar.html?gradeCode=ENS_MDL2P1SERIELIM1

 

Burda joy 349.900 diyor, icon 394 bin otomatikte. Joyun en büyük eksiği geri görüş kamerası onu da taktırırız serviste. 44 bin lira fark var değer mi vermeye ikon için sence sadece donanım için? Motor aynı motor.

fabrika verileri doğrudur diyim kısaca, uzun yolda sakin gidersen dizel gibidir, şehir içinde dizele yakındır, tabii 1.33 motor için bu, 1.0 yakıyor diyorlar, hele beygiri kısılmış motor bu kasaya az geliyor bence...

 

Joy ile İcon arasında çok bariz malzeme kalitesi ve yalıtım farkı var ana fark bu hemde açık ara fark var, joyda arka camlar bile kollu yahu, ama bunlar sıkıntı değil diyorsan sen bilirsin,  joya binip sonra icona binince birazda sürünce ilk farkettiğin sınıf atladım resmen olayıdır, A sınıfından C hatta bazı açılardan D sınıfına terfi ettimde diyebilirsin diyim, tabii dediğim gibi buna önem veriyorsan böyle...

 

bence Touch al, hiç değilse bazı şeyler olsun, bildiğim kadarıyla Joy da ekran yok, dandik radyo var, kamera falan olmaz ona, en az Touch olmalı,  Touch ile İcon arasında yine bariz malzeme ve birazdaha iyileşmiş olsada farkettiğim yalıtım farkı var, şanzıman zaten CVT,  1.3 te çift kavrama var, tamamen başka dünyalar....

 

1.3 teki edc nasıl dersen, bence sorunsuz, tek olayı var, manuel kullanımda elle vites değişiminde az gecikmeli tepki veriyor, ama manueli ancak çok sıkışık trafikte çok dik ve yavaş kuyruğa takılıp rampa çıkarken kullanırsın, oda her zaman değil böyle durumlarda bile durumu kavrıyor habire vitesle oynamıyor yinede habire dur kalk varsa doğal olarak 1-2 yapıyor, manuele alıyorsun rahat ediyorsun bu durumdalarda.

Normalde ise manuel modu hiç kullanmana gerek yok, zaten olduğunu unutuyorsun, son derece mantıklı ve düzgün çalışıyor alet, eğimi virajı falan farkediyor tepkileri doğru oluyor, olması gerektiği gibi, rampa çıkarken vites büyütmez uygun devirde kalır, inerkende gaza basmazsan çıktığın viteste inersin diyim sen anla, manuelde nasıl yapıyorsan öyle yani, düzgün çalışıyor, çok ender olmakla beraber seri dur kalk yaparsan 1 den 2 ye atarken hafiften hissettiriyor, yoksa normal kullanımda hatta gaza fazla bassanda geçişler hissedilmiyor, motoru duymuyorsun bile, 4000 devire yaklaşırsan homurdanma başlıyor zaten uzamış oluyorsun, kısaca şanzıman bence çok güzel çalışıyor.

 

349 çıkmıyor konfigratörden bak...

Touch donanım olanına 331 diyor bunda zaten kamera falan üstünde geliyor uğraşmıyorsun, galiba böyle ama, sormak lazım, sanki varmış gibi gözküyor emin değilim...

https://www.renault.com.tr/binek-araclar/yeni-clio/konfigurator/recapitulatif.html?conf=https%3A%2F%2Ftr.co.rplug.renault.com%2Fc%2FBACE5%2FApNmV

 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli
Ali Cihangiroğlu yazdı:

349 çıkmıyor

Başkan bu senin linkteki manuel. Otomatik alınacak. Otomatikte iconla 44 bin fark var konfigten baktım dün. Bi fırsatını bulursam bugün yarın bi bayiye gidip gözümle göreyim. Aracı kadın kullanacak otomatik şart. Yakıt çok önemli değil stabil şehir içi kullanılacak. Ofise git gel bankaya filan git gel şeklinde. Icon ile malzeme kalitesi farkını bilmiyorum açıkçası benim şu anki araçta ikon paket sağlam donanımı var, önyargılıydım başta binmeye başlayınca reno yapmış la dedim kendi kendime. baya memnunum bindiğim süreçte diğer paketleri bilmiyorum ama. 

 

Bu Clio joy en düşük paket manuel 65 bg 247 iyi fiyat ama manuel ve 65 bg nedir ya :) 90lık otomatik pahalı geldi bana. Edcli 1-2 yaşındakilere de bakalım olmazsa seninkinden. joy renoya da bir iki kez bindim ama öyle malzeme kalitesine dikkat edecek bir ortam olmadı. Iconla joy malzeme kalitesi çok fakediyorsa icon alalım derim ben bizimkilere. Bi araştırayım bayiden gözümle göreyim. Eyvallah başkan dikkate alıcam tecrübelerini. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Muhammet Ali Deli yazdı:

otomatik şart. Yakıt çok önemli değil stabil şehir içi kullanılacak.

honda city incelendi mi yenisi çok şık

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

Konuyu yeni gördüm. Pek bi alevli über birşeymiş Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullan Abi. 1,33 hem de :koskos:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Muhammet Ali Deli yazdı:

Başkan bu senin linkteki manuel. Otomatik alınacak. Otomatikte iconla 44 bin fark var konfigten baktım dün. Bi fırsatını bulursam bugün yarın bi bayiye gidip gözümle göreyim. Aracı kadın kullanacak otomatik şart. Yakıt çok önemli değil stabil şehir içi kullanılacak. Ofise git gel bankaya filan git gel şeklinde. Icon ile malzeme kalitesi farkını bilmiyorum açıkçası benim şu anki araçta ikon paket sağlam donanımı var, önyargılıydım başta binmeye başlayınca reno yapmış la dedim kendi kendime. baya memnunum bindiğim süreçte diğer paketleri bilmiyorum ama. 

 

Bu Clio joy en düşük paket manuel 65 bg 247 iyi fiyat ama manuel ve 65 bg nedir ya :) 90lık otomatik pahalı geldi bana. Edcli 1-2 yaşındakilere de bakalım olmazsa seninkinden. joy renoya da bir iki kez bindim ama öyle malzeme kalitesine dikkat edecek bir ortam olmadı. Iconla joy malzeme kalitesi çok fakediyorsa icon alalım derim ben bizimkilere. Bi araştırayım bayiden gözümle göreyim. Eyvallah başkan dikkate alıcam tecrübelerini. 

evet en sağlamı kendin görmen, sonuçta araca ısınmak ve zevk meseleside var,  o manuelmiymiş pardon :)  1.0 turbodan aşşağı alma bence, 90 hp de yeter tabii...

Tamer Topaç yazdı:

Konuyu yeni gördüm. Pek bi alevli über birşeymiş Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullan Abi. 1,33 hem de :koskos:

Sağol kardeş, bunlar inşallah son araçlarımız olmazda çok daha iyilerine bineriz hep beraber :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tamer Topaç yazdı:

Konuyu yeni gördüm

ne diyorsun.... forumun en renkli yeri burada, tapa gaz virajlar son zılar ne rararsan var

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Çağlar Bayur yazdı:

ne diyorsun.... forumun en renkli yeri burada, tapa gaz virajlar son zılar ne rararsan var

Über konu işte, daha ne, kasvet kasavet zam batış konularından sonra rahatlamak için ideal :D

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Çağlar Bayur yazdı:

ne diyorsun.... forumun en renkli yeri burada, tapa gaz virajlar son zılar ne rararsan var

 

Ali Cihangiroğlu yazdı:

Über konu işte, daha ne, kasvet kasavet zam batış konularından sonra rahatlamak için ideal :D

 

Yani o özlediğimiz bir çok şeyi burada yaşıyoruz.

Şimdi Santa Fe' ye Stage 1 yazılım yaptırsam, 0-100' ü 8,8-9 sn gibi birşey oluyor. 2 ton ile yanından geçerken el sallasak. Bu alevli über kızmaz dimi.

Yazılımsız 9,7 sn.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tamer Topaç yazdı:

 

 

Yani o özlediğimiz bir çok şeyi burada yaşıyoruz.

Şimdi Santa Fe' ye Stage 1 yazılım yaptırsam, 0-100' ü 8,8-9 sn gibi birşey oluyor. 2 ton ile yanından geçerken el sallasak. Bu alevli über kızmaz dimi.

Yazılımsız 9,7 sn.

hala oradamısın, yazılımsız direk tokatlarım, yazılım yaparsam senin yazılımlı halinden daha fazla beygir aldığım gibi ağırlık güç oranındada uçurum dahada açılır, sen bu haline kalda enazında baktığında ufuk çizgisindede olsamda beni görebil :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Ali Cihangiroğlu yazdı:

hala oradamısın, yazılımsız direk tokatlarım, yazılım yaparsam senin yazılımlı halinden daha fazla beygir aldığım gibi ağırlık güç oranındada uçurum dahada açılır, sen bu haline kalda enazında baktığında ufuk çizgisindede olsam beni görebil :D

Böyle konu varmış, tabi oraya dönerim. :dribble:

Çiğnerim, hissetmem bile...

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Tamer Topaç yazdı:

Böyle konu varmış, tabi oraya dönerim. :dribble:

Çiğnerim, hissetmem bile...

haa yakalarsan çiğnersin belki o ayrı tabiii :D

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

Sen viraj dönmeye çalışırken arazide kestirmeden giderim.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Tamer Topaç yazdı:

Sen viraj dönmeye çalışırken arazide kestirmeden giderim.

:D mazot benzinden pahalı çıkışta ikimizde yayan dönerken pişman olmayalım sonra, neyse alırız mangalı yanımıza, 4 kangalda sucuk ohh :)

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Ali Cihangiroğlu yazdı:

:D mazot benzinden pahalı çıkışta ikimizde yayan dönerken pişman olmayalım sonra, neyse alırız mangalı yanımıza, 4 kangalda sucuk ohh :)

Bu konuya niye yazıyoruz o zaman. Mangal olmadan olur mu

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Tansu Kalafatoğlu

1.0 sce 65 beygir manuel olanı istanbul içinde 9 litre yakıyor. Ama bu bayağı istanbul içi. Sürekli sokaklarda trafiğin göbeğinde. Bence çok iyi rakam

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

1.0 sce 65 beygir manuel olanı istanbul içinde 9 litre yakıyor. Ama bu bayağı istanbul içi. Sürekli sokaklarda trafiğin göbeğinde. Bence çok iyi rakam

Pratt whitney yapmış o motoru.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...